hoezo net niet??quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:46 schreef iBenny het volgende:
Gefeliciteerd
Gelukkig is het Zwolle geworden... gun het ze wel na de afgelopen net-niet-seizoenen
Dat zeg ik... net niet. Zo dichtbij, maar het toch niet voor elkaar krijgenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hoezo net niet??
ze verneuke de afgelopen 3jaar elke keer een voorsprong van minimaal 10punten
quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooi! Jij gaat dus kaarten voor ons Feijenoorders regelen volgend seizoen.
Haha wat heb je gedaan joh?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:20 schreef AryaMehr het volgende:
Tering wat vet gisteren. Nachtje in cel gezeten maar dat mag de pret niet drukken.
Kom jij ook uit Zwolle?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:20 schreef AryaMehr het volgende:
Tering wat vet gisteren. Nachtje in cel gezeten maar dat mag de pret niet drukken.
stoere jongen dit hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:20 schreef AryaMehr het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kom jij ook uit Zwolle?
Heb je toevallig iets te hard gefeest met ene Mark want ik kan hem niet bereiken sinds vlak na de wedstrijd.
En we hebben nog een internethooliganquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Komend seizoen rennen de joodjes ook in Zwolle weg
Ga niet haten Stevenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En we hebben nog een internethooligan
Dan moeten die sukkeltjes niet zo stoer doenquote:
Nee joh, grappie. Aangezien jij een van de weinige vriendelijke Ajax supporters hier bentquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En we hebben nog een internethooligan
We hadden een overwinningsvuurtje aangestoken bij de Agnietenberg. Geen goed idee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Haha wat heb je gedaan joh?
En Happel, aber naturlich
Ja, Zwolle hier. Haha ja ging goed los gisteren en ene Mark heb ik niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kom jij ook uit Zwolle?
Heb je toevallig iets te hard gefeest met ene Mark want ik kan hem niet bereiken sinds vlak na de wedstrijd.
je trollt mequote:Op zaterdag 14 april 2012 12:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh, grappie. Aangezien jij een van de weinige vriendelijke Ajax supporters hier bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |