hoezo net niet??quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:46 schreef iBenny het volgende:
Gefeliciteerd
Gelukkig is het Zwolle geworden... gun het ze wel na de afgelopen net-niet-seizoenen
Dat zeg ik... net niet. Zo dichtbij, maar het toch niet voor elkaar krijgenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:47 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
hoezo net niet??
ze verneuke de afgelopen 3jaar elke keer een voorsprong van minimaal 10punten
quote:Op zaterdag 14 april 2012 08:03 schreef Happel het volgende:
[..]
Mooi! Jij gaat dus kaarten voor ons Feijenoorders regelen volgend seizoen.
Haha wat heb je gedaan joh?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:20 schreef AryaMehr het volgende:
Tering wat vet gisteren. Nachtje in cel gezeten maar dat mag de pret niet drukken.
Kom jij ook uit Zwolle?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:20 schreef AryaMehr het volgende:
Tering wat vet gisteren. Nachtje in cel gezeten maar dat mag de pret niet drukken.
stoere jongen dit hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:20 schreef AryaMehr het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kom jij ook uit Zwolle?
Heb je toevallig iets te hard gefeest met ene Mark want ik kan hem niet bereiken sinds vlak na de wedstrijd.
En we hebben nog een internethooliganquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:25 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Komend seizoen rennen de joodjes ook in Zwolle weg
Ga niet haten Stevenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En we hebben nog een internethooligan
Dan moeten die sukkeltjes niet zo stoer doenquote:
Nee joh, grappie. Aangezien jij een van de weinige vriendelijke Ajax supporters hier bentquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:26 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
En we hebben nog een internethooligan
We hadden een overwinningsvuurtje aangestoken bij de Agnietenberg. Geen goed idee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:22 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Haha wat heb je gedaan joh?
En Happel, aber naturlich
Ja, Zwolle hier. Haha ja ging goed los gisteren en ene Mark heb ik niet kunnen vinden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:24 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Kom jij ook uit Zwolle?
Heb je toevallig iets te hard gefeest met ene Mark want ik kan hem niet bereiken sinds vlak na de wedstrijd.
je trollt mequote:Op zaterdag 14 april 2012 12:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Nee joh, grappie. Aangezien jij een van de weinige vriendelijke Ajax supporters hier bent
Maar het feest zelf was verder rustig verlopen toch?quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
We hadden een overwinningsvuurtje aangestoken bij de Agnietenberg. Geen goed idee.
[..]
Ja, Zwolle hier. Haha ja ging goed los gisteren en ene Mark heb ik niet kunnen vinden.![]()
Niet zo'n grote mond hebben jonge.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:27 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan moeten die sukkeltjes niet zo stoer doen
Het spijt me.quote:
En andersquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:29 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Niet zo'n grote mond hebben jonge.
Hoop ik ook. Mooie club Sparta, 1000x beter dan VVV.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:29 schreef Snuf. het volgende:
Gefeliciteerd, hopelijk volgend jaar Zwolle - Sparta in de Eredivisie
vvv is dan ook pure aids en te ver reizenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Mooie club Sparta, 1000x beter dan VVV.
Alles heej is VVVquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:30 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
vvv is dan ook pure aids en te ver reizen
Ja, voor de rest was alles rustig. Waarom? Hoort er natuurlijk gewoon bij.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:29 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Maar het feest zelf was verder rustig verlopen toch?
Waarom ga je dan ook fikkie stoken
Dat zeker, maar als Sparta tegen VVV moet in de nacompetitie ben ik bang dat ze het niet gaan reddenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:30 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Hoop ik ook. Mooie club Sparta, 1000x beter dan VVV.
Excelsior degradeert.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat zeker, maar als Sparta tegen VVV moet in de nacompetitie ben ik bang dat ze het niet gaan reddenDe Graafschap of Excelsior kan nog wel gepakt worden
![]()
Ik hoop op De Graafschap, als we dan verliezen hebben we volgend jaar in ieder geval nog de uitwedstrijd tegen Excelsior
Vorig jaar tikte Zwolle die gasten van VVV helemaal weg die 2 wedstrijdjes, lukt Sparta ook wel denk ikquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:31 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dat zeker, maar als Sparta tegen VVV moet in de nacompetitie ben ik bang dat ze het niet gaan reddenDe Graafschap of Excelsior kan nog wel gepakt worden
![]()
Ik hoop op De Graafschap, als we dan verliezen hebben we volgend jaar in ieder geval nog de uitwedstrijd tegen Excelsior
het theehuis in de fik gestoken...quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:28 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
We hadden een overwinningsvuurtje aangestoken bij de Agnietenberg. Geen goed idee.
Ik juich altijd voor de clubs in de nacompetitie die in de Jupiler uitkomenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorig jaar tikte Zwolle die gasten van VVV helemaal weg die 2 wedstrijdjes, lukt Sparta ook wel denk ik
Er is nog wat aandacht geweest. Met name dat ze wel veel spelers moeten huren om bij te haken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:33 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ga ff VI terugkijken. Moeite waard en nog wat aandacht voor Zwolle geweest?
Nauwelijks (die aandacht voor Zwolle) verder wel een leuke uitzendingquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:33 schreef AryaMehr het volgende:
Ik ga ff VI terugkijken. Moeite waard en nog wat aandacht voor Zwolle geweest?
Ja, sowieso nog wat spelers halen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 12:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er is nog wat aandacht geweest. Met name dat ze wel veel spelers moeten huren om bij te haken.
Wij hebben nog wat 3ehandsstuff. Misschien wil El Hamdaoui wel komenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:34 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, sowieso nog wat spelers halen.
Sparta heeft het gewoon niet zo op die uitwedstrijden in Limburg, Groningen en Frieslandquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:32 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Vorig jaar tikte Zwolle die gasten van VVV helemaal weg die 2 wedstrijdjes, lukt Sparta ook wel denk ik
Lijkt me prima! Alleen dan moet Sparta wel wat effectiever zijn dan gisterenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Excelsior degradeert.
VVV en Graafschap nacompetitie
GRA-SPA
EIN-VVV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |