O het is echt? Ik dacht dat het speelgoed wasquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:39 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog 2 van die mini's liggen, moet ze nog openmaken.
Ja, ze zijn echt lekker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef D. het volgende:
Iemand die mini's heeft?
Kun je die echt eten?
Ik ga er wel even eentje openmaken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef D. het volgende:
Iemand die mini's heeft?
Kun je die echt eten?
Daar ging ik idd ook vanuit, van hetzelfde materiaal als die smurfen en Disney figuurtjesquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O het is echt? Ik dacht dat het speelgoed was
Ik ookquote:
Ik heb de pindakaas en een flesje babyshampooquote:
Ik ook, dat is de enige marketing waar ik eigenlijk in trapquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. En dat terwijl zoiets bij de Vomar was het me echt geen ene moer kon schelen...
Ik trap ook in die fakking marketing. Kut AH
Ik ga sowieso alleen naar de AH dus voor mij maakt het niet uit verder. Ik ga ook niet expres meer kopen om extra van die dingen te krijgen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ook. En dat terwijl zoiets bij de Vomar was het me echt geen ene moer kon schelen...
Ik trap ook in die fakking marketing. Kut AH
Fakes voor de kinders die je niet hebtquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb de pindakaas en een flesje babyshampooMaar ik krijg ze niet open, volgens mij is het gewoon nep dus (of ik ben slap).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |