"Oh kut, ze heeft de LaPo"quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah, jij dacht ook al dat er geen nieuw deel geopend zou worden door haar?
Ja en ik dacht een naamTT dan wordt ze ook niet zo snel pissig als ze wel een nieuwe wilde openenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah, jij dacht ook al dat er geen nieuw deel geopend zou worden door haar?
Ach, niet zoveel veranderd hier. Zijn wat users weg, zijn wat users erbijquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:37 schreef formerjellybean het volgende:
nee ik wilde kijken hoe het hier was
Ik weet wiequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:39 schreef formerjellybean het volgende:
ik had het dus wel gedaan maar iemand was me voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb niet zo goed geslapen, telt het dan ook?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Mfn heb je er al een nachtje goed over geslapen?
Nog een watte?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Oh god nog een onderbroek-op-hoofd-drager.
Ja, juist dan moet je snel beslissenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb niet zo goed geslapen, telt het dan ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, juist dan moet je snel beslissenVertel me meer over je bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, juist dan moet je snel beslissenPussy on a pedestal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Klinkt goed, wat voor dekbed en hoeveel kussens?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1,60 * 2,20 heerlijk zacht doch stevigalsof ik ergens op een wolk lig
Is dit over je bed of over je billen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1,60 * 2,20 heerlijk zacht doch stevigalsof ik ergens op een wolk lig
Nja laat mfn het maar uitleggen.quote:
2 kussens van uitstekende kwaliteitquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat voor dekbed en hoeveel kussens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat moet ik vertellen over mijn dekbed![]()
Hank Moodyquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
2 kussens van uitstekende kwaliteitHmm twee is wel weinig, dat zou betekenen dat ik er maar eentje heb om op te liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat moet ik vertellen over mijn dekbed
Geen idee, formaat, dikte?
Een rolmodel voor alle mannen in dit topic... de wens is natuurlijk zo smoothe als hank te zijn.quote:
Kunnen jullie dit voortaan niet via PM/DM doen? Dat aandacht geile van jouw en het pussy on a pedestal gedrag van drommel is nou niet bar interessant.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm twee is wel weinig, dat zou betekenen dat ik er maar eentje heb om op te liggen.
Eendendons, astronautenuitvoering (dus nooit te warm of te koud) en 2.40m breed en 2.20m langquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm twee is wel weinig, dat zou betekenen dat ik er maar eentje heb om op te liggen.
You touch MFN, you diequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:30 schreef DigitalGirl het volgende:
Kunnen jullie dit voortaan niet via PM/DM doen? Dat aandacht geile van jouw en het pussy on a pedestal gedrag van drommel is nou niet bar interessant.
Oeee, en hoeveel kussens heb jij?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eendendons, astronautenuitvoering (dus nooit te warm of te koud) en 2.40m breed en 2.20m lang
En dat op een bed van 2 bij 1.40 met een matras van 28cm dik
Twee. Grote. Ook met verenvullingquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oeee, en hoeveel kussens heb jij?
Ben jij zo zacht ja?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Twee. Grote. Ook met verenvulling
Maar je hebt mij toch dan?
Nooit klachten gehad in ieder gevalquote:
Zoiets. En dan dat in pantoffeluitvoering, precies in jouw maat, en dan geven we je een zetje over de randquote:
Haha, nou dat is dan wel een goede compensatie voor het gebrek aan veel kussens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nooit klachten gehad in ieder geval
En wenkbrouwboy zich maar uitsloven in die sportschoolquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, nou dat is dan wel een goede compensatie voor het gebrek aan veel kussens.
Don't body yourself, you think DigitalGirl so cool he won't check you.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zoiets. En dan dat in pantoffeluitvoering, precies in jouw maat, en dan geven we je een zetje over de rand
Heeft die zijn buikje al weggewerkt ja? Dat is wel zonde van de zachtheid, maar wel leuk om naar te kijken natuurlijk. Lastig hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En wenkbrouwboy zich maar uitsloven in die sportschool
Ik ben een wandelend compromis. Niet alleen maar bonken harde spieren maar ook geen fattyquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heeft die zijn buikje al weggewerkt ja? Dat is wel zonde van de zachtheid, maar wel leuk om naar te kijken natuurlijk. Lastig hoor.
Je weet jezelf wel te verkopen dus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben een wandelend compromis. Niet alleen maar bonken harde spieren maar ook geen fatty
Slowchat he, dan krijg je datquote:
Kijk maar uit wat je zegt want anders zit MFN weer op de kast.quote:
Nah, ik wil MFN niet op de kast jagenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef kree het volgende:
[..]
Kijk maar uit wat je zegt want anders zit MFN weer op de kast.
btw geen bericht van buurmeisje, 1 voordeel internet doet het weer
Jij bent toch veel beter in verzinnen ik bedoel de 1 april grap... lig nu nog dubbel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Indeed, verzin anders wat beters MK.
Yep, van hem kunnen we nog wat leren... jammer alleen dat zo'n porsche zoveel kost.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:58 schreef Mr-White het volgende:
[..]
Deze post moest ik even quoten. Californication = bazenserie, op naar seizoen 6
Ik ook niet, maar ze zit er al opquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, ik wil MFN niet op de kast jagen
Alsof jij dat ooit doet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, ik wil MFN niet op de kast jagen
Dit gaat nog steeds over mijn dekbed?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kweenie, welke kast gaat het over? Op mijn kasten is het aardig vol, zit er liever naast tussen mijn schoenen dan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef Bartholomeus het volgende:
Yo MFN, is dat wat? Op de kast? Lijkt me nog best krap, met z'n tweeën en dan nog tussen het plafond ontwijken ook
Lees maar terugquote:
Nah, heb niet zo'n zin om mensen op de kast te jagen. Is niks voor mij, ik ben heel vredelievendquote:
Ja, waar anders over?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:00 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit gaat nog steeds over mijn dekbed?
Ik ook, maar deed het er een beetje om gister.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nah, heb niet zo'n zin om mensen op de kast te jagen. Is niks voor mij, ik ben heel vredelievend
En tegen mij maar zeggen dat ik niks gemist hadquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
Lees maar terug
En ik deed nog wel zo lief vandaag.
Maargoed..
Ik ben iets te enthousiast aan het bulken geweestquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En wenkbrouwboy zich maar uitsloven in die sportschool
Gister? Maar toen was ik er niet eens lolquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:01 schreef kree het volgende:
[..]
Ik ook, maar deed het er een beetje om gister.
En ik snap niks volgens MFN
Je bent dik?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik ben iets te enthousiast aan het bulken geweest
Ach beetje slap geouwehoer en vandaag DM van Twi naar MFN over wat ik zeiquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En tegen mij maar zeggen dat ik niks gemist had
He makes it look easyquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Jij bent toch veel beter in verzinnen ik bedoel de 1 april grap... lig nu nog dubbel.
[..]
Yep, van hem kunnen we nog wat leren... jammer alleen dat zo'n porsche zoveel kost.
Weet ik, voelde me wel een beetje alleen staan jah tegen over een topic vol sensatie zoekers en monstersquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gister? Maar toen was ik er niet eens lol
Ow, de roddelmolen draait volle toeren zie ik?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:02 schreef kree het volgende:
[..]
Ach beetje slap geouwehoer en vandaag DM van Twi naar MFN over wat ik zei
Was maar een grapje trouwens
Hmm, tussen de schoenen vind ik dan ook weer niks.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Kweenie, welke kast gaat het over? Op mijn kasten is het aardig vol, zit er liever naast tussen mijn schoenen dan.
Had het niet verwacht van Twi maar die vindt het gewoon leuk om te lezen hoe ik in de knoop kom met MFNquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, de roddelmolen draait volle toeren zie ik?
Laarzen heb ik wel wat van staan ja, maar het zijn vooral andere heels.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:03 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hmm, tussen de schoenen vind ik dan ook weer niks.
Hoewel, een goed paar laarzen....
Ow, jammer dat ik er niet voor je wasquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:03 schreef kree het volgende:
[..]
Weet ik, voelde me wel een beetje alleen staan jah tegen over een topic vol sensatie zoekers en monsters
Oh gelukkig maar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen zorgen de cut is al ingezet. Ik eet nu 3,5 zak minder chips per week
Nicequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Laarzen heb ik wel wat van staan ja, maar het zijn vooral andere heels.
Nou had vanavond ge smst over dat internet het niet deed, maar geen reactie terug.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ow, jammer dat ik er niet voor je was
Hoe gaat het trouwens met dat meisje van jou?
pics!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Laarzen heb ik wel wat van staan ja, maar het zijn vooral andere heels.
Ik zou dan -3,5 zak chips per week etenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Geen zorgen de cut is al ingezet. Ik eet nu 3,5 zak minder chips per week
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nou had vanavond ge smst over dat internet het niet deed, maar geen reactie terug.
Wil nog niet gelijk conclusies trekken want denk dat ze niet thuis is.
Maar echt super hoopgevend is het niet nee
Wtf man. En hoeveel cola?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Nog steeds meer dan ieder ander persoon in dit topic
Niet echt nee, maar misschien stond haar foon gewoon uit? Kan ook zijn dat je al te laat bent?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef kree het volgende:
[..]
Nou had vanavond ge smst over dat internet het niet deed, maar geen reactie terug.
Wil nog niet gelijk conclusies trekken want denk dat ze niet thuis is.
Maar echt super hoopgevend is het niet nee
jij kotst chips?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:06 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik zou dan -3,5 zak chips per week eten
Heelboots natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Al mijn laarzen hebben ook een hoge hak, waar vallen die dan onder?
verdomme waarom nou weerquote:
quote:
Geen vrienden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Tevens drink ik 2 week lang geen bier
In het beste scenario smst ze terug: "ja dat van mij deed het ook niet"quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef kree het volgende:
[..]
verdomme waarom nou weer
leek mij wel een mooie gelegenheid om effe wat te vragen zonder verdere verwachtingen alleen dat zwijgen van haar zegt al weer genoeg.....
Kut
Dan sms je een gevatte opmerking terug, zoiets?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In het beste scenario smst ze terug: "ja dat van mij deed het ook niet"
en dan?
Als ik 3,5 zak chips per week minder zou eten. En dat doe ik dus niet. Wel wakker blijven hequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef Crutch het volgende:
[..]
jij kotst chips?
Beter nog; jij produceert chips met je maag ofwah?
te laat denk niet, maar zoals ik al zei, weet helemaal niet of ze ook maar enige interesse in me heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet echt nee, maar misschien stond haar foon gewoon uit? Kan ook zijn dat je al te laat bent?
Bier mits ik geen tentamens hebquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:08 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter. Maar qua ongezonde shit, wat nog meer?
Ik heb dit jaar wel 3 flessen cola gehad al
-3,5 is wat je nu eet, minus wat je nu eet minus 3,5. opletten!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:09 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik 3,5 zak chips per week minder zou eten. En dat doe ik dus niet. Wel wakker blijven he
Beetje tegenstrijdig ditquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
te laat denk niet, maar zoals ik al zei, weet helemaal niet of ze ook maar enige interesse in me heeft.
in ieder geval kunnen we het gezellig hebben
Ook prima, zag haar ook niet als potentiele vriendin, hoewel ik het wel leuk zou vinden
Que?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:09 schreef kree het volgende:
[..]
te laat denk niet, maar zoals ik al zei, weet helemaal niet of ze ook maar enige interesse in me heeft.
in ieder geval kunnen we het gezellig hebben
Ook prima, zag haar ook niet als potentiële vriendin, hoewel ik het wel leuk zou vinden
Daar kom ik in een goede week ook wel aanquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bier mits ik geen tentamens hebeen stuk of 20-30 per week denk ik
Heels > sneakers > heelboots > bootsquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze zijn het o.a., net over de knie.
In nubuck leer en in gewoon leer.
ja nu wel maar dat wist ik toen nog niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
In het beste scenario smst ze terug: "ja dat van mij deed het ook niet"
en dan?
Damn, en daar schuif je zo in?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat kan wel even duren, gelukkig heb ik je DM bij de hand voor als ik ze ooit gemaakt heb.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:08 schreef Crutch het volgende:
[..]
Je hele collectie incl. bijpassende rokjes.
jaquote:
Inderdaad zeg. Ik houd het gewoon bij bergschoenenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat mensen daarop kunnen lopen zeg
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:11 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat kan wel even duren, gelukkig heb ik je DM bij de hand voor als ik ze ooit gemaakt heb.
Varkensleer. dat weet ik zelfsquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens nubuck leerwat verwacht je, dat ik weet wat dat is?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik houd het gewoon bij bergschoenen
Waarom heet het dan nubuckleer en geen varkensleerquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Varkensleer. dat weet ik zelfs
Goedkope versie
Bergschoenen zijn fucking baas!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Inderdaad zeg. Ik houd het gewoon bij bergschoenen
Zit een rits bij de enkel, en als die open staat wel.quote:
Dat klinkt beterquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Waarom heet het dan nubuckleer en geen varkensleer
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zit een rits bij de enkel, en als die open staat wel.
Is overigens niet mijn foto, heb niet zulke lange rokken.
Alsof mij het boeit of jij het weet, het is puur ter kennisgeving voor iedereen die het toevallig leest.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Overigens nubuck leerwat verwacht je, dat ik weet wat dat is?
zucht ja, maar dat is onzekerheid.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:12 schreef Drommeldaris het volgende:
Je wil het wel maar je accepteert het feit dat het hem waarschijnlijk niet gaat worden wil je zeggen?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:10 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, het is behandeld leer zodat het op suede lijkt, maar niet gemaakt van de binnenkant van leer zoals suede maar van de buitenkant.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Varkensleer. dat weet ik zelfs
Goedkope versie
Vroeger ook van die figuren die op werkschoenen liepen en die werden dan belachelijk gemaaktquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bergschoenen zijn fucking baas!
Ik heb een paar Lowa's en die zijn na 4 jaar nog niet versleten.
pics!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef Crutch het volgende:
Okay, nu zal ik me weer volwassen gedragen.
-3,5 is wat ik dan zou eten. Bakkie koffie voor m'neer? Of misschien toch meteen maar 't een of 't ander pilletjequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:09 schreef Crutch het volgende:
[..]
-3,5 is wat je nu eet, minus wat je nu eet minus 3,5. opletten!
Mensen die One Direction niet waarderenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:15 schreef Drommeldaris het volgende:
Mensen die niet portishead luisteren
En daarna seks, beloofd?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ooit, als we gaan motorrijden, maken we daarna een pitstop bij mijn schoenenkast.
Ik ga nu luisterenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen die One Direction niet waarderen
De echte of de neppers?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:17 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mensen die One Direction niet waarderen
I know. Ik ben niet zo'n slet hoor. Je moet natuurlijk wel leuk zijn.quote:
Dacht je danquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:19 schreef Drommeldaris het volgende:
Pls tell me that was you trolling me
Precies, zou me wel een beetje tegenvallen van je anders.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:20 schreef Crutch het volgende:
[..]
I know. Ik ben niet zo'n slet hoor. Je moet natuurlijk wel leuk zijn.
Ja fuck, dat is nog in de planning. De zoveelste stempel op de bonuskaartquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ooit, als we gaan motorrijden, maken we daarna een pitstop bij mijn schoenenkast.
Ga jij je motorrijbewijs halen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja fuck, dat is nog in de planning. De zoveelste stempel op de bonuskaart
Ik had ze nog nooit gehoordquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:21 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wel mooi dat je direct ging luisteren
Uiteraard. De vraag is even wanneer, iets met geld en nog andere plannen ook enzoquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:22 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga jij je motorrijbewijs halen?
Niiiice.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:23 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Uiteraard. De vraag is even wanneer, iets met geld en nog andere plannen ook enzo
Wat, jij hebt je autorijbewijs nog niet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niiiice.
Ja hetzelfde hier, maar dan voor mijn autorijbewijs.
Nee, I know right.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, jij hebt je autorijbewijs nog niet?
Als je je motorrijbewijs hebt, dan heb je toch niet zoveel lessen nodig?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, I know right.
Heb geen zin om te gaan lessen.
niet verstandig, zou niet weten wat ik moest zonder rijbewijs.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, I know right.
Heb geen zin om te gaan lessen.
Ik zou niet weten waarom ik er nu 1 nodig heb.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef kree het volgende:
[..]
niet verstandig, zou niet weten wat ik moest zonder rijbewijs.
Als ik motor ook heb, dan blijft alleen bus nog over. En dat ga ik niet halen, want dan moet je ook meteen je papieren voor personenvervoer halen. En dat omvat dan weer onder andere een EHBO diploma, wat je dus bij moet houden omdat het anders verloopt. En zonder dat ook geen joy op de bus. Dus daar begin ik pas aan als ik écht niet meer weet wat ik met m'n geld moetquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:24 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Niiiice.
Ja hetzelfde hier, maar dan voor mijn autorijbewijs.
Ik niet op de bus?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Als ik motor ook heb, dan blijft alleen bus nog over. En dat ga ik niet halen, want dan moet je ook meteen je papieren voor personenvervoer halen. En dat omvat dan weer onder andere een EHBO diploma, wat je dus bij moet houden omdat het anders verloopt. En zonder dat ook geen joy op de bus. Dus daar begin ik pas aan als ik écht niet meer weet wat ik met m'n geld moet
Dat weet je pas als je er een hebt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:27 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom ik er nu 1 nodig heb.
Ja dat denk ik wel inderdaad, mag ik hopen tenminste.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef twi het volgende:
[..]
Als je je motorrijbewijs hebt, dan heb je toch niet zoveel lessen nodig?
Ik hoop het, zie mezelf nog wel die instructeur eraf rijden omdat ik gewend ben dat er niets zit aan mijn rechterkant. Of voor en achterkant voor that matter.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:26 schreef Crutch het volgende:
Nou ja, je hebt rijervaring; dat scheel echt zooooo veel.
Dat heeft mijn broertje na zn scooter al.. die is nu aan het lessen maar zit telkens verkeerd op de weg omdat ie scooter gewend isquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik hoop het, zie mezelf nog wel die instructeur eraf rijden omdat ik gewend ben dat er niets zit aan mijn rechterkant. Of voor en achterkant voor that matter.
Ja, maar kree zegt gelijk 'niet verstandig'.quote:
Rijdenquote:
Ja is waar, maar neem alleen maar voor werk ofzo bv.quote:
Haha ja precies, achja ken genoeg mensen met een autorijbewijs. Als mijn beste vriendinnetje hem heeft ga ik misschien beginnen, dan kan ik niet achterblijven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat heeft mijn broertje na zn scooter al.. die is nu aan het lessen maar zit telkens verkeerd op de weg omdat ie scooter gewend is
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, maar kree zegt gelijk 'niet verstandig'.
Ik heb mijn geld verstandig aan leuke dingen uitgegeven
Je wat?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:30 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik heb ook mijn rijbewijs allang maar dat is omdat ik dan straks mijn ervarenrijbewijs
Die punten die je kan krijgen binnen de eerste zoveel jaar ofzoquote:
Is het niet, denk maar hoe vaak er om rijbewijs gevraagd wordt bij werkgevers.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:30 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ja, maar kree zegt gelijk 'niet verstandig'.
Ik heb mijn geld verstandig aan leuke dingen uitgegeven
Geeft nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zit een rits bij de enkel, en als die open staat wel.
Is overigens niet mijn foto, heb niet zulke lange rokken.
Fiets.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
Is het niet, denk maar hoe vaak er om rijbewijs gevraagd wordt bij werkgevers.
Zeg niet dat het erg is hoor, iedereen moet het zelf weten, maar handig is het sowieso als je je papiertje hebt.
Trouwens respect voor iedereen die alles met het OV doet
Ja en wat als je spullen moet ophalen? al dan niet voor werk?quote:
Haiquote:
Ik las begin van topic per ongelukquote:
Spullen ophalen voor werk? Dat regelen ze zelf maar. Ik zoek werk waar ik geen auto voor nodig heb.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:34 schreef kree het volgende:
[..]
Ja en wat als je spullen moet ophalen? al dan niet voor werk?
Tjaa
Weer beterderder?quote:
Kan, maar geloof me er komt een moment dat je gaat denken eigenlijk had ik een rijbewijs moeten hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Spullen ophalen voor werk? Dat regelen ze zelf maar. Ik zoek werk waar ik geen auto voor nodig heb.
Geloof me, dat kan me dan geen ruk schelen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:36 schreef kree het volgende:
[..]
Kan, maar geloof me er komt een moment dat je gaat denken eigenlijk had ik een rijbewijs moeten hebben
Werk op loopafstand ftw.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Spullen ophalen voor werk? Dat regelen ze zelf maar. Ik zoek werk waar ik geen auto voor nodig heb.
Vond je?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:36 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Sinos wat was je mild in dat topic over "Gepest"
/random opmerking
Ja natuurlijk, maar weet niet wat voor werk je doet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:37 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Werk op loopafstand ftw.
Mijn collega's vragen wel steeds waar mijn motor is, het duurt langer om dat ding uit de schuur te pakken dan om erheen te fietsen.
Ik ook. O wacht, ik heb wel tentamens. Daarna danquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik las begin van topic per ongeluk
Maar serieus ik heb wel weer zin korte rokjes, mooi weer, geen tentamens,bbq, dit dat.
Het is ook nog een soort van kutweer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ook. O wacht, ik heb wel tentamens. Daarna dan
Over een week hopelijk niet meer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Het is ook nog een soort van kutweer.
Dus omdat je het met me eens was vond je me mildquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik was het met jou en Rosepetals eens. En TheFancyPrincess of zoiets
Ik ook, alhoewel ik sowieso geen tentamens heb voorlopig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik las begin van topic per ongeluk
Maar serieus ik heb wel weer zin korte rokjes, mooi weer, geen tentamens,bbq, dit dat.
je doet het erom twiquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef twi het volgende:
Nee, dat kunnen we ook niet ontkennen. Dus bij deze ontken ik het vooral niet.
Ik ontken ook niks.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:39 schreef twi het volgende:
Nee, dat kunnen we ook niet ontkennen. Dus bij deze ontken ik het vooral niet.
T?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ontken ook niks.
Tevens heb ik al het tofste rijbewijs van allemaal.
Nou, dat je niet zo veroordelend was naar degene die gepest werdquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Dus omdat je het met me eens was vond je me mild
Dat is 5 jaar schatquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Normaal rijbewijs zonder punten(3jaar)
Moet trouwens die van mij verlengen 10 jaar alweer.quote:
Ja, die is wel gaaf, daar wil ik ook nog aan gaan in niet afzienbare tijd. Op een motor zitten is geweldig!quote:
Zeker weten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:43 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, die is wel gaaf, daar wil ik ook nog aan gaan in niet afzienbare tijd. Op een motor zitten is geweldig!
Ik was veroordelend naar de pesters die niet hun excuses willen aanbieden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nou, dat je niet zo veroordelend was naar degene die gepest werdEn dat was mild. En ik was inhoudelijk met je eens.
Jaquote:
Nu nog een diversion 600, maar kijk ondertussen wel uit naar een andere 600.quote:
Laat ik dan zegging dat ik je houding goed vond. Oke, mijn argument rammelt , maar ach...quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik was veroordelend naar de pesters die niet hun excuses willen aanbieden.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:48 schreef twi het volgende:
Wij hebben hier onze eigen Kaneel-challenge nodig.
En dat verbaasde je dus?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:46 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Laat ik dan zegging dat ik je houding goed vond. Oke, mijn argument rammelt , maar ach...
Heren, gouden hartje hier in de aanbieding, sla nu uw slag!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:45 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ik was veroordelend naar de pesters die niet hun excuses willen aanbieden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
Mooi ding hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu nog een diversion 600, maar kijk ondertussen wel uit naar een andere 600.
Heb hem destijds goedkoop via via overgenomen en wel een prima beginner verder.
wat moet ik me daar bij voorstellenquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:48 schreef twi het volgende:
Wij hebben hier onze eigen Kaneel-challenge nodig.
Prima motor inderdaad, maar al best wat moeten vervangen inmiddels en nu maakt hij alweer opeens een raar geluid.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mooi ding hoor!
Later, als ik in mijn midlifecrisis zit wil ik nog eens een keer een echte indian, maarja, daar zal wel niet meer aan te komen zijn.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:51 schreef debeterebob het volgende:
[..]
wat moet ik me daar bij voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan met Kaneelstokje. De rest kun je invullen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]Dat laatste vroeg ik me afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan met Kaneelstokje. De rest kun je invullen.![]()
![]()
Oeee.quote:
Dat is mijn pak ook, ik zie mogelijkheden.quote:
[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 22:55:18 ]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oeee.
[..]
Dat is mijn pak ook, ik zie mogelijkheden.Het is de reden waarom ik mijn rijbewijs heb gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even sparen nog.Je moeder is een hamster
FZ6 dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Prima motor inderdaad, maar al best wat moeten vervangen inmiddels en nu maakt hij alweer opeens een raar geluid.
R6 of CBR 600 F lijken me wel wat.
Love it.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Het is de reden waarom ik mijn rijbewijs heb gehaald.
[ afbeelding ]
Even sparen nog.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:54 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan met Kaneelstokje. De rest kun je invullen.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Ik heb niet zoveel behoefte om kaneel tot mij te nemenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:00 schreef twi het volgende:
[..]
Nou mensen, wie gaat de challenge als eerste aan?
Je laat je wel weer van je pussy kant zien hè.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:01 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel behoefte om kaneel tot mij te nemen
Hij heeft ook al geen motorrijbewijs. Of de intentie om dat te halenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je laat je wel weer van je pussy kant zien hè.
Jij zou Kaneel tot je nemen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je laat je wel weer van je pussy kant zien hè.
Rijbewijs wordt toch wel binnen afzienbare tijd mee begonnenquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Hij heeft ook al geen motorrijbewijs. Of de intentie om dat te halen
Matig van Bob. Maar de woorden van jou en twi doen mij goed.quote:
Ik zal eens even kijken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:11 schreef twi het volgende:
Gewoon zegmaar een algemene hint dat er daar mensen zitten, en dat iedereen welkom is. Vooral wanneer ze beschonken zijn.
TC verwijzing, ban.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:11 schreef twi het volgende:
Gewoon zegmaar een algemene hint dat er daar mensen zitten, en dat iedereen welkom is. Vooral wanneer ze beschonken zijn.
Dat mocht toch niet van ome Crutch?quote:
Ik heb een nieuw stelletje ontdekt, dat vond ik nieuwswaardig.quote:
Wie?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw stelletje ontdekt, dat vond ik nieuwswaardig.
owhja ik faal.quote:
Whehe, dan kom ik ook. Met popcorn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:34 schreef debeterebob het volgende:
Als er een meet komt, waar mfn en kree komen, wil ik daar ook bij zijn
En Twi moet ook, om te stoken
Ik ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:36 schreef kree het volgende:
owh ik ben banned van tc
Zei nog niet eens wat ergs
Boeie
Effe serieus ik vindt het lullig, beetje te grote ego's ofzo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:34 schreef debeterebob het volgende:
Als er een meet komt, waar mfn en kree komen, wil ik daar ook bij zijn
En Twi moet ook, om te stoken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |