"Oh kut, ze heeft de LaPo"quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah, jij dacht ook al dat er geen nieuw deel geopend zou worden door haar?
Ja en ik dacht een naamTT dan wordt ze ook niet zo snel pissig als ze wel een nieuwe wilde openenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:39 schreef moneyfornothing het volgende:
Ah, jij dacht ook al dat er geen nieuw deel geopend zou worden door haar?
Ach, niet zoveel veranderd hier. Zijn wat users weg, zijn wat users erbijquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:37 schreef formerjellybean het volgende:
nee ik wilde kijken hoe het hier was
Ik weet wiequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:39 schreef formerjellybean het volgende:
ik had het dus wel gedaan maar iemand was me voor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb niet zo goed geslapen, telt het dan ook?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Mfn heb je er al een nachtje goed over geslapen?
Nog een watte?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
Oh god nog een onderbroek-op-hoofd-drager.
Ja, juist dan moet je snel beslissenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heb niet zo goed geslapen, telt het dan ook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, juist dan moet je snel beslissenVertel me meer over je bed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, juist dan moet je snel beslissenPussy on a pedestal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drama means nothing, it's part of the game.
Klinkt goed, wat voor dekbed en hoeveel kussens?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1,60 * 2,20 heerlijk zacht doch stevigalsof ik ergens op een wolk lig
Is dit over je bed of over je billen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
1,60 * 2,20 heerlijk zacht doch stevigalsof ik ergens op een wolk lig
Nja laat mfn het maar uitleggen.quote:
2 kussens van uitstekende kwaliteitquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:59 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Klinkt goed, wat voor dekbed en hoeveel kussens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat moet ik vertellen over mijn dekbed![]()
Hank Moodyquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
2 kussens van uitstekende kwaliteitHmm twee is wel weinig, dat zou betekenen dat ik er maar eentje heb om op te liggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat moet ik vertellen over mijn dekbed
Geen idee, formaat, dikte?
Een rolmodel voor alle mannen in dit topic... de wens is natuurlijk zo smoothe als hank te zijn.quote:
Kunnen jullie dit voortaan niet via PM/DM doen? Dat aandacht geile van jouw en het pussy on a pedestal gedrag van drommel is nou niet bar interessant.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm twee is wel weinig, dat zou betekenen dat ik er maar eentje heb om op te liggen.
Eendendons, astronautenuitvoering (dus nooit te warm of te koud) en 2.40m breed en 2.20m langquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm twee is wel weinig, dat zou betekenen dat ik er maar eentje heb om op te liggen.
You touch MFN, you diequote:Op vrijdag 13 april 2012 21:30 schreef DigitalGirl het volgende:
Kunnen jullie dit voortaan niet via PM/DM doen? Dat aandacht geile van jouw en het pussy on a pedestal gedrag van drommel is nou niet bar interessant.
Oeee, en hoeveel kussens heb jij?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Eendendons, astronautenuitvoering (dus nooit te warm of te koud) en 2.40m breed en 2.20m lang
En dat op een bed van 2 bij 1.40 met een matras van 28cm dik
Twee. Grote. Ook met verenvullingquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Oeee, en hoeveel kussens heb jij?
Ben jij zo zacht ja?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:43 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Twee. Grote. Ook met verenvulling
Maar je hebt mij toch dan?
Nooit klachten gehad in ieder gevalquote:
Zoiets. En dan dat in pantoffeluitvoering, precies in jouw maat, en dan geven we je een zetje over de randquote:
Haha, nou dat is dan wel een goede compensatie voor het gebrek aan veel kussens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:45 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nooit klachten gehad in ieder geval
En wenkbrouwboy zich maar uitsloven in die sportschoolquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, nou dat is dan wel een goede compensatie voor het gebrek aan veel kussens.
Don't body yourself, you think DigitalGirl so cool he won't check you.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:46 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zoiets. En dan dat in pantoffeluitvoering, precies in jouw maat, en dan geven we je een zetje over de rand
Heeft die zijn buikje al weggewerkt ja? Dat is wel zonde van de zachtheid, maar wel leuk om naar te kijken natuurlijk. Lastig hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:49 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En wenkbrouwboy zich maar uitsloven in die sportschool
Ik ben een wandelend compromis. Niet alleen maar bonken harde spieren maar ook geen fattyquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Heeft die zijn buikje al weggewerkt ja? Dat is wel zonde van de zachtheid, maar wel leuk om naar te kijken natuurlijk. Lastig hoor.
Je weet jezelf wel te verkopen dus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:56 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik ben een wandelend compromis. Niet alleen maar bonken harde spieren maar ook geen fatty
Slowchat he, dan krijg je datquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |