President Elmoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 17% gewijzigd door OegaBoegaBoogie op 13-04-2012 22:44:14 ]Tongring
Olé!!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:38 schreef OegaBoegaBoogie het volgende:
[..]
President Elmo
[ afbeelding ]
Ontmoet SambaStraat, de Mexicaanse versie van SesamStraat!
Hoe zou hij toch aan dat geld gekomen zijn...quote:Op zaterdag 14 april 2012 00:32 schreef Osvaldo2 het volgende:
Ernie houdt wel van chocolade...![]()
[ afbeelding ]
Ik zal er binnenkort misschien een paar plaatsen, en dan komt IenieMienie er misschien ook bijquote:
wat kinderachtig, godverdommequote:
Goede kick! Ook even wat verzinnen...quote:Op dinsdag 21 juli 2015 21:57 schreef 44rdbei het volgende:
Dit topic had een langere levensduur verdiend.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 juli 2015 22:03 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Goede kick! Ook even wat verzinnen...
Ja, ik zag het, zelfde idee... Zal wel door het warme weer komen...quote:
quote:Op donderdag 23 juli 2015 21:16 schreef 1marcelfilms het volgende:
haha ik heb zieke geest lololol
[ afbeelding ]
Ik had hem de kop van een bepaald beertje gegeven, maar dat ging me toch wat te ver!quote:Op donderdag 23 juli 2015 23:53 schreef Osvaldo2 het volgende:
De toerist uit Transylvania...
[ afbeelding ]
Ik ken dat... De ene dag gaat het bijna vanzelf maar op andere dagen is het echt werken om een leuke Paint te maken...quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Hmm ik heb ook nog wel wat ideetjes, maar ik kan me er nog niet echt toe zetten.
Ik ben nu een hele lading paintjes van mijn vriendinnetje aan het maken!quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:38 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Ik ken dat... De ene dag gaat het bijna vanzelf maar op andere dagen is het echt werken om een leuke Paint te maken...
Oh... Die willen wij ook wel zien hoor...quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ben nu een hele lading paintjes van mijn vriendinnetje aan het maken!
quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:41 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Oh... Die willen wij ook wel zien hoor...
En als ze nou der eigen paint topic krijgt?quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:42 schreef ToT het volgende:
[..]HAHA! Via DM!
Dat gaat niet openbaar gebeuren!
Whehehe laten we dat maar niet doen!quote:Op donderdag 30 juli 2015 22:50 schreef 44rdbei het volgende:
[..]
En als ze nou der eigen paint topic krijgt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |