abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:47:38 #1
149959 SQ
snelle trees
pi_110288867
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers In de spoiler de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
pi_110288999
quote:
17s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:45 schreef summer2bird het volgende:
Ik durf eerlijk gezegd geen lijstjes te posten :P
Maar ik werk eraan met de psychologe.
Ook aan mijn zelfvertrouwen enzo :P
Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
en waarom post je in dit topic?
pi_110289060
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:50 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Wat is het ergste dat er kan gebeuren?
en waarom post je in dit topic?
Ik post in dit topic zodat ik een voorbeeld kan nemen aan anderen die lijstjes posten.
En hoe anderen dieeten aanpakken te zien en ook een voorbeeld aan te nemen die te nemen. :)
Twiddel
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:54:41 #4
149959 SQ
snelle trees
pi_110289149
maar summer post wel eens lijstjes :P
disclaimer
pi_110289305
Kijk, ik weet dat ik zo nu en dan niet goed eet.
Ik weet ook niet hoe je verstandig moet dieeten.
Daarom kijk ik vaak naar anderen hoe zij het doen.
Van commentaar op mijn lijstjes pik ik meestal alleen het negatieve op en maak ik dat 10x erger dan dat het is en kan ik zo ruzie maken.
Dat wil ik niet
Plus, ik ben dan nog de hele avond bezig met dat kritiek.

Daarom post ik ook niet zo vaak lijstjes, om mijzelf een beetje te beschermen.

De lijstjes die jullie posten, daar steek ik veel van op.
Dat bijvoorbeeld kwark een goed idee als toetje is, dat teveel fruit niet goed is, dat je best soms je mag laten gaan (bijvoorbeeld met pasen)
Dat wist ik niet maar weet ik nu wel :)

Daarom post ik hier :P
Twiddel
pi_110289366
O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110289412
Ik post hier omdat ik jullie zo leuk vind. :p
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110289421
Dat zijn goede redenen Summer
pi_110289429
Ik post hier heel af en toe omdat ik denk dat ik dan misschien nog ooit ga afvallen :')
pi_110289501
Het is vandaag door het late wakker worden een beetje vreemd gegaan:
O. 2 boterhammen kaas
T. 3 crackers met pindakaas
D. Ovenschotel met pasta en veel groenten en een beetje vlees
T. 4 crackers met pindakaas
T. Appel (denk ik)

Morgen weer een goede dag
pi_110289730
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:01 schreef lezzer het volgende:
Ik post hier heel af en toe omdat ik denk dat ik dan misschien nog ooit ga afvallen :')
Herkenbaar :D Alleen ik val zomaar ineens wel af op het moment *O*

Ik zit in een PMS-mood en dit wilde ik vanavond kopen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit heb ik gekocht:
SPOILER
En nu drink ik thee. En ik heb nog steeds zin in die milkshakes.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110289849
Lijstje 1 : :9
Lijstje 2 : :r maar wel beter. :'(
pi_110289904
Ik heb nog steeds zo'n behoefte aan lijstje 1 _O-

Iemand in Slank zei deze week dat je naar je lichaam moet luisteren omdat dat je wel vertelt wat je nodig hebt. Nou! Laat ik dat vooral maar niet doen hè.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110290229
Een keer zondigen moet kunnen, zolang je maar niet te hard uit de bocht vliegt
pi_110290391
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb nog steeds zo'n behoefte aan lijstje 1 _O-

Iemand in Slank zei deze week dat je naar je lichaam moet luisteren omdat dat je wel vertelt wat je nodig hebt. Nou! Laat ik dat vooral maar niet doen hè.
Dan zet ik nu de patatpan nog aan ja. En laat ik thuisbezorgd.nl ben en jerry's brengen. Daar heb ik zwaar behoefte aan voel ik. Ik bloed weer met liters.
pi_110290544
Ik heb gewoon een niet zo leuke dag achter de rug... niks in huis dus ik vreet mezelf dan ook niet vol met slechte dingen.
pi_110290600
Dat dus ll. Ik haat vrijdagen. Echt ik haat ze.
pi_110290677
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef Ticootje het volgende:
Dat dus ll. Ik haat vrijdagen. Echt ik haat ze.
Maar waarom? Het is het begin van het weekend.

En de winkel is nog een half uur open en ik twijfel of ik wat ga halen

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-04-2012 20:27:07 ]
pi_110291213
Hoi , wezen sporten weer , wat een drama , blergh , geen zin , het is dat de cm''s , en de kilo''s van mn lijf vliegen. maar jezus wat ben ik het beu.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110291442
quote:
15s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:35 schreef Joene het volgende:
Hoi , wezen sporten weer , wat een drama , blergh , geen zin , het is dat de cm''s , en de kilo''s van mn lijf vliegen. maar jezus wat ben ik het beu.
Dat ga je zo gewoon niet volhouden, Joene. Als je er zo tegen op ziet. Is een andere sport niet wat meer voor je? Of wilde je dit alleen doen tijdens het afvallen? En daarna dan?
pi_110291540
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 20:40 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat ga je zo gewoon niet volhouden, Joene. Als je er zo tegen op ziet. Is een andere sport niet wat meer voor je? Of wilde je dit alleen doen tijdens het afvallen? En daarna dan?
Nee ik moet gewoon weer ff mn motivatie bijelkaar rapen maar al met al door griep, drukte ,paas etc gewoon weinig gesport de laatste tijd en dan vind ik het zo verrot moeilijk het weer op te pakken,.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_110291596
Joene is uit ritme. Hij is ruim een week niet geweest. Ja dan valt het helemaal tegen ja.
Wordt aan gewerkt. Komt goed.
pi_110291831
Eerst maar weer is gewoon maandag,woensdag,donderdag sporten volgende week gewoon ritme weer oppakken.
pi_110291961
En dan gaat het ook gewoon weer. Ik was vandaag gaan krachttrainen, 2 weken zat ertussen. Dat was goed afzien. Ik had ook het gevoel van laat maar. Maar ik weet gewoon dat het aan mezelf ligt, dat ik gewoon m'n ritme van 3/4 x per week moet aanhouden. Niet afzwakken naar 2x.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')