Omdat mannen geen kinderen baren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:02 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Ook geen rechter die daar over moet beslissen. Waarom heb je het over vrouwen en niet over mannen die niks om hun kinderen geven? Genoeg mannen die bij veel verschillende vrouwen meerdere kinderen hebben. Zelfbeschikking is niet voor niks een grondrecht.
Je moet niet in de spiegel kijken, want dan heb je dit nu eenmaal.quote:
Weer zo'n kinderloze beterweter.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:04 schreef DS4 het volgende:
[..]
Je moet niet in de spiegel kijken, want dan heb je dit nu eenmaal.
Maar we hebben het hier toch over gevolgen voor de kinderen? Naar mijn idee hoort daar ook een vent bij. Dat ze niet kunnen baren, wil nog niet zeggen dat ze geen verantwoordelijkheden hebben jegens kinderen.quote:
Het was een vraag, dus je klacht slaat sowieso nergens op en verder mag ik je er op wijzen dat je geen kinderen hoeft te hebben om er een mening over te hebben.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kreeg ooit sprookjes te horen. Zit nu in therapie.
Flauwekul. Ken mensen die dat inderdaad niet hebben. Hier in de gemeente vul ik zelf belastingpapieren in bij de SP en kom genoeg mensen tegen die op dat niveau zitten. Wat denk je van chronisch zieken, ex gevangen, alleenstaande moeders? Mogen allemaal geen leven van je opbouwen, want kinderen nemen hoort daar ook bij!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:04 schreef Life2.0 het volgende:
"Genoeg mensen die dat niet hebben per maand. Om dan meteen te zeggen dat ze geen kinderen mogen hebben! Dat gaat me toch echt te ver. "
Dan leven ze onder bijstandsniveau en dat zijn alleen studenten, en die horen geen kinderen te krijgen.
Iemand nog een echt argument?
Ik had in een ander draadje al gezien dat Betyar niet bepaald het goede voorbeeld is als het om ouderschap gaat... dus dat hij hier nota bene over gaat zeiken is best lachwekkend.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:08 schreef Life2.0 het volgende:
Stil ds, alleen mensen die op basis van hun eigen kind onmogelijk een rationeel beeld kunnen vormen mogen hier meedoen
Een kind heeft geen geld nodig, maar liefde.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:09 schreef johnnylove het volgende:
Flauwekul. Ken mensen die dat inderdaad niet hebben. Hier in de gemeente vul ik zelf belastingpapieren in bij de SP en kom genoeg mensen tegen die op dat niveau zitten. Wat denk je van chronisch zieken, ex gevangen, alleenstaande moeders? Mogen allemaal geen leven van je opbouwen, want kinderen nemen hoort daar ook bij!
Dat is regelrechte onzin. Die mensen kunnen beter omgaan met weinig geld dan de meeste die hier op fok zitten. Als je kinderen hebt, krijg je ook een toeslag om eten en kleren voor de kinderen te kopen. Geld heeft 0.0 te maken of je kinderen kunt opvoeden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:13 schreef Life2.0 het volgende:
Dan hebben die mensen recht op aanvullende bijstand MAAR!! kunnen het niet veroorloven een kind (of meerdere, die kans bestaat) te onderhouden. Je kunt vanuit een goede positie altijd in de bijstand belanden en dan meer hulp nodig hebben, maar het idee dat je vanuit de bijstand (of volgens jou dus onder dat niveau) besluit kinderen te nemen en daarmee verwacht dat anderen dat VOOR jou betalen is simpelweg idioot.
Om je daar een antwoord op te geven, nee dat doet de kraamhulp niet, de kraamhulp zal de eerste weken even uitleggen dat je de kruiken goed moet sluiten en moet inpakken, hoe de fles of borstvoeding werkt en verder doet ze vrij weinig. Oftewel ze zegt dit en dat doe je zo zo gebeuren er geen ongelukken, of dacht je dat de kraamhulp de eerste paar jaar aanwezig zou zijn om te vertellen hoe je je kind moet opvoeden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:07 schreef DS4 het volgende:
[..]
Het was een vraag, dus je klacht slaat sowieso nergens op en verder mag ik je er op wijzen dat je geen kinderen hoeft te hebben om er een mening over te hebben.
Dan ken jij mijn kinderen nog niet. Makkelijkere kinderen zul je niet gauw treffen. Maar ja, dat geloof je vast niet want ik pas niet in je ideale wereldje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:11 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ik had in een ander draadje al gezien dat Betyar niet bepaald het goede voorbeeld is als het om ouderschap gaat... dus dat hij hier nota bene over gaat zeiken is best lachwekkend.
Ik zou de minima niet uit willen sluiten van kinderen. Kinderwens is toch wel een belangrijk onderdeel van je leven.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:13 schreef Life2.0 het volgende:
Dan hebben die mensen recht op aanvullende bijstand MAAR!! kunnen het niet veroorloven een kind (of meerdere, die kans bestaat) te onderhouden. Je kunt vanuit een goede positie altijd in de bijstand belanden en dan meer hulp nodig hebben, maar het idee dat je vanuit de bijstand (of volgens jou dus onder dat niveau) besluit kinderen te nemen en daarmee verwacht dat anderen dat VOOR jou betalen is simpelweg idioot.
Nee, dat niet. Maar wel de essentialia voor de eerste tijd en dan is het leren terwijl je doet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:16 schreef betyar het volgende:
Om je daar een antwoord op te geven, nee dat doet de kraamhulp niet, de kraamhulp zal de eerste weken even uitleggen dat je de kruiken goed moet sluiten en moet inpakken, hoe de fles of borstvoeding werkt en verder doet ze vrij weinig. Oftewel ze zegt dit en dat doe je zo zo gebeuren er geen ongelukken, of dacht je dat de kraamhulp de eerste paar jaar aanwezig zou zijn om te vertellen hoe je je kind moet opvoeden?![]()
De eerste tijd? Na +-5 dagen zijn ze weg. Als je in het ziekenhuis bevalt gaan daar de uren die je daar ligt er nog vanaf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:20 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar wel de essentialia voor de eerste tijd en dan is het leren terwijl je doet.
Ik heb het zo in ieder geval vernomen van vrienden die kinderen hebben.
Mijn wereld is niet zo ideaal, want anders had ik al kinderen gehad. Even voor de duidelijkheid: je mag dan wel denken dat bij ons alles vanzelf gaat en aan komt waaien, maar nee...quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:17 schreef betyar het volgende:
Dan ken jij mijn kinderen nog niet. Makkelijkere kinderen zul je niet gauw treffen. Maar ja, dat geloof je vast niet want ik pas niet in je ideale wereldje.
Ik dacht zelfs maar 3 dagen, maar dat valt bij mij onder de eerste tijd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:23 schreef betyar het volgende:
De eerste tijd? Na +-5 dagen zijn ze weg. Als je in het ziekenhuis bevalt gaan daar de uren die je daar ligt er nog vanaf.
Godverdomme zeg.
Ik ben dan ook geen ideale vader, wat zeg ik? Ik ben keihard voor mijn kinderen, ze zijn nu 4 en 2 jaar oud. Wat ik wel zeker weet is als ik ze een week bij jou laat dat je een week lang geen last van ze hebt en ze graag over de vloer hebt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:23 schreef DS4 het volgende:
[..]
Mijn wereld is niet zo ideaal, want anders had ik al kinderen gehad. Even voor de duidelijkheid: je mag dan wel denken dat bij ons alles vanzelf gaat en aan komt waaien, maar nee...
Ik vond alleen jouw denkwijze dat meisjes die op hun 12e aan de pil gaan dat doen omdat zo incest makkelijker kan worden gepleegd en dat je uit principe je dochter liever jeugdpuistjes laat hebben dan dat ze op die leeftijd aan de pil gaat geen goed voorbeeld van een ideale vader.
Ik beoordeel daarmee bepaald niet volledig, maar het gaf geen fraaie inkijk naar mijn nimmer bescheiden mening.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |