Ik gebruikte gewoon jouw stijl van argumenterenquote:Op zondag 15 april 2012 23:29 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Sorry ik schreef joden maar moest eigenlijk zeggen ''zwakbegaafden en andere ongewensten'' want dat is meer ontopic. Mijn opmerking een godwinnetje noemen mag maar besef wel dat iedereen die tegen je is een kindermishandelaar noemen niet veel beter is.
Vanwaar die angst toch?quote:Op zondag 15 april 2012 23:04 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
In een wereld waar het helende vlak argument niet iedere keer weer bewezen wordt. Zodra je macht geeft aan de overheid die ze eerst niet had wordt het maximaal benut en worden de grenzen van de wet overschreden waarop iemand roept dat het niet ver genoeg gaat en de wet wordt opgerekt. Noem een voorbeeld waar dit niet het geval is als leuke uitdaging en mocht het je lukken dan noem 5 dingen op waar het wel het geval is.
Dat lijkt me op zich dan niet zo moeilijk. Micro-evolutie leidt uiteindelijk ook tot macro-evolutie. Punt is dat glazenwasser niet kan aantonen dat die stappen ook daadwerkelijk tot het nazi-niveau gaan leiden. Het homohuwelijk toestaan gaat immers ook niet leiden tot het broer-zushuwelijk.quote:Op zondag 15 april 2012 23:35 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Vanwaar die angst toch?
Je kunt de tijd van 70 jaar geleden toch niet meer vergelijken met nu.
Daar ging het om etnische zuivering, ben je nu echt zo bang dat dit weer gaat gebeuren?
En hoe zie je dit dan gebeuren? Kun je me uitleggen hoe van mijn a naar jouw b te komen qua gedachtengang?
Rechten voor het ongeboren kind? Laat gedachtenpolitie maar komen!quote:Op zondag 15 april 2012 23:35 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Vanwaar die angst toch?
Daar ging het om etnische zuivering, ben je nu echt zo bang dat dit weer gaat gebeuren?
En hoe zie je dit dan gebeuren? Kun je me uitleggen hoe van mijn a naar jouw b te komen qua gedachtengang?
Ik ben er juist blij mee dat er eindelijk steeds meer rechten voor het kind komen en hopelijk bij zullen komen, zoals voor het nog ongeboren kind b.v. en hen rechten bovenal boven de mensenrechten van ons volwassenen komen te staan. Jij w.s. ook wel, maar je wilt er bij voorbaat niets voor inleveren en dat is imo op zijn zachts gezegd egoïstisch? Maar dat is mijn gedachte erover.
"De mensheid is een mooi iets, maar de voortplantingsorganen hadden wmb wel wat zuiniger afgesteld gemogen"
Ja daar heb je best gelijk in, ik kan ook in het hele topic nergens de antwoorden vinden tussen de vele aannames, ik denk vraag er maar eens om.quote:Op zondag 15 april 2012 23:37 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Dat lijkt me op zich dan niet zo moeilijk. Micro-evolutie leidt uiteindelijk ook tot macro-evolutie. Punt is dat glazenwasser niet kan aantonen dat die stappen ook daadwerkelijk tot het nazi-niveau gaan plaatsvinden.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:38 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Rechten voor het ongeboren kind? Laat gedachtenpolitie maar komen!
Zo fout. Op basis van je verleden geen toekomst meer mogen hebben van je? Kunnen we dan niet beter meteen die geestelijk gehandicapten/junks aso een spuitje geven, hebben we meteen het probleem opgelost.quote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik gebruikte gewoon jouw stijl van argumenteren
Heb je ook nog andere argumenten dan de nazi's er bij te halen en hellende vlakjes te benoemen?
Argumenten waarom we geestelijk gehandicapten die geen kinderen kunnen opvoeden toch het ene kind na het andere moeten kunnen laten krijgen zeg maar? Of junks wiens vorige 2 kinderen uit huis zijn geplaatst toch lekker het 3e babietje moeten laten krijgen zonder repercussies?
Diegene die het allemaal zoveel mogenlijk willen voorkomen, stellen wel vaak de naarste "zullen we dat dan ook maar direct meepakken zaken" voor, valt me op.quote:Op zondag 15 april 2012 23:43 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Zo fout. Op basis van je verleden geen toekomst meer mogen hebben van je? Kunnen we dan niet beter meteen die geestelijk gehandicapten/junks aso een spuitje geven, hebben we meteen het probleem opgelost.
Jij was net de eerste hoorquote:Op zondag 15 april 2012 23:31 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Ik gebruikte gewoon jouw stijl van argumenteren
Heb je ook nog andere argumenten dan de nazi's er bij te halen en hellende vlakjes te benoemen?
Argumenten waarom we geestelijk gehandicapten die geen kinderen kunnen opvoeden toch het ene kind na het andere moeten kunnen laten krijgen zeg maar? Of junks wiens vorige 2 kinderen uit huis zijn geplaatst toch lekker het 3e babietje moeten laten krijgen zonder repercussies?
Ik zou niet weten waarom jullie denken dat de overheid de afgelopen 70 jaar ethischer is geworden. Een instituut dat kinderen wil beschermen vertrouwen dat in het buitenland verantwoordelijk is voor miljoenen dode kinderen met een kleurtje. Google maar eens hoeveel dode kinders de sancties voor de oorlog in Irak alleen al hadden veroorzaakt. Dat gebeurd overal waar sancties worden ingesteld.quote:Op zondag 15 april 2012 23:35 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Vanwaar die angst toch?
Ik ben er juist blij mee dat er eindelijk steeds meer rechten voor het kind komen en hopelijk bij zullen komen, zoals voor het nog ongeboren kind b.v. en hen rechten bovenal boven de mensenrechten van ons volwassenen komen te staan. Jij w.s. ook wel, maar je wilt er bij voorbaat niets voor inleveren en dat is imo op zijn zachts gezegd egoïstisch? Maar dat is mijn gedachte erover.
"De mensheid is een mooi iets, maar de voortplantingsorganen hadden wmb wel wat zuiniger afgesteld gemogen"
Zodra je aan grondrechten van mensen gaat komen, onder het mom van als, dan ga je me te ver. Heeft niks te maken met als dan enz.quote:Op zondag 15 april 2012 23:47 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Diegene die het allemaal zoveel mogenlijk willen voorkomen, stellen wel vaak de naarste "zullen we dat dan ook maar direct meepakken zaken" voor, valt me op.
Dit is in dit topic niet van toepassing, open er een nieuw topic over.quote:Op zondag 15 april 2012 23:49 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom jullie denken dat de overheid de afgelopen 70 jaar ethischer is geworden. Een instituut dat kinderen wil beschermen vertrouwen dat in het buitenland verantwoordelijk is voor miljoenen dode kinderen met een kleurtje. Google maar eens hoeveel dode kinders de sancties voor de oorlog in Irak alleen al hadden veroorzaakt. Dat gebeurd overal waar sancties worden ingesteld.
quote:Een instituut dat de afgelopen 10 jaar haar best heeft gedaan om al je burgerrechten af te pakken. Zowel je recht op privacy, recht op eerlijke rechtspraak en het bezit van je eigen lichaam.
Daarom ook vooruit kijken en niet blijven hangen in wat er toen en toen fout is gegaan met kinderen...nu is er een mogelijkheid voor geen kinderen.quote:Een instituut dat in de westerse wereld in de vorige eeuw vele malen meer doden onder de eigen bevolking heeft veroorzaakt als alle wereldoorlogen, junks en slechte ouders bij elkaar.
Zie mijn eerdere antwoordquote:Een instituut dat verantwoordelijk is voor minstens 90% van de problemen met junks en dus ook direct verantwoordelijk is voor een hoop van de probleemgevallen.
Ook niet van toepassing in mijn beleving over het onderwerp van dit topic.quote:Het feit dat de Amerikaanse overheid steeds maar geen goede definitie voor terrorisme wist te bedenken omdat de overheid zelf onder de noemer terroristische organisatie viel bij alle definities die ze wisten te bedenken zou je alleen al heel sceptisch moeten maken tegenover toename van macht voor de overheid.
Ach dat wordt me wel vaker verweten.quote:Op zondag 15 april 2012 23:45 schreef johnnylove het volgende:
@ zuster
Sta ook perplex van jouw reactie. Lijkt me ook spannend, zodra dit in Nederland wordt ingevoerd!
Onderbouw ze dan zodat ik ook het b gedeelte kan inzien.quote:Op zondag 15 april 2012 23:52 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Zodra je aan grondrechten van mensen gaat komen, onder het mom van als, dan ga je me te ver. Heeft niks te maken met als dan enz.
Misschien moet je mijn posten nog eens overlezen, het lijkt wel of we het eens zijn met elkaar...ik bedoel zoals jij nu antwoordt zie ik ook geen enkele reden om die mensen AC voor te laten schrijven.quote:Kom op zeg, dat jij misschien uit een geborgen/welvarend gezin komt wil niet zeggen dat iedereen dit voordeel heeft gehad. Toch veel mensen die uit zulke gezinnen komen en op latere leeftijd wel iets positief van het leven kunnen maken.
Ja, de kans is groter dat deze mensen een lastiger leven hebben dan andere, maar dat zegt niks over hun kans in de toekomst.
techniek is al zover om grove beelden te kunnen herleiden van gedachten, dus wie weet.quote:Op maandag 16 april 2012 00:01 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Nou ik doelde natuurlijk meer op de gedachtenpolitie het andere maakt me enkel heel blij
Ik werk niet in de behandelkamer.quote:Op maandag 16 april 2012 00:12 schreef johnnylove het volgende:
[..]
techniek is al zover om grove beelden te kunnen herleiden van gedachten, dus wie weet.
Volgens mij kom je vanuit jouw werk wel wat meer in contact met deze kinderen dan ik. Zoals ik lees hadden deze dus nooit geboren mogen worden van je. Zeg je dat ook tegen je cliënten dan? Blijf het zo raar vinden! Nu lijkt het me dat je een instelling hebt van, ja je bent geboren als een dubbeltje en je zal nooit een kwartje worden.
Nou meerdere kinderen krijgen is een grondrecht in Nederland. En helemaal wat betreft wat met je fysieke lichaam gebeurd!quote:Op maandag 16 april 2012 00:11 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Onderbouw ze dan zodat ik ook het b gedeelte kan inzien.
Hierin verschillen we duidelijk van mening. Ook die mensen die financieel geen geld hebben, psychisch en of zwakbegaafden hebben hier recht op. Ik was zkr niet geboren zodra deze rechten er waren, tenminste mijn ouders. Die komen uit een gezin van 12, geen geld, en opa en oma hadden psychische problemen. Dan ga je wel heel ver in rechten toe te passen.quote:Misschien moet je mijn posten nog eens overlezen, het lijkt wel of we het eens zijn met elkaar...ik bedoel zoals jij nu antwoordt zie ik ook geen enkele reden om die mensen AC voor te laten schrijven.
Volgens mij gaat hier niet om mensen die een beetje anders zijn, of die het financieel wat minder voor de wind is gegaan.
Het gaat hier imo om zieke mensen, die hulp nodig hebben bij dit leven. Zoals junks, psychiatrische patiënten en zwakbegaafden. Plus voor de centenknijpers onder ons....hulp aan 1 is uiteindelijk dan ook weer goedkoper dan aan 2.
Anti conceptie is juist niet voor altijd dus hoezo geen kans meer? Maar eerst je eigen shit op orde voordat je de zorg van een 2e persoon aankan....lijkt mij tenminste.
Was inderdaad een aanname van me, die ik misschien niet had moeten doen. deed dit nav je postgeschiedenis.quote:Op maandag 16 april 2012 00:21 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Ik werk niet in de behandelkamer.
Jij spreekt over geen kansen meer, ik kies voor 1st met jezelf aan het werk en dan wanneer het zich toelaat een kans kunnen krijgen. Mits 110% vaststaat dat de ouder het (nogmaals) zelfstandig aankan.
Het is voorkomen van onnodig leed, bij hen die een hele lange tijd niet voor zz kunnen opkomen.
Daar doe ik graag consessie voor als volwassenen.
Nee dat lijk me het domste wat men zou kunnen voorschrijven natuurlijk....Vergeten/peneceline kuur/schijterij......quote:Op maandag 16 april 2012 00:22 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Nou meerdere kinderen krijgen is een grondrecht in Nederland. En helemaal wat betreft wat met je fysieke lichaam gebeurd!
Je hebt het over AC, in de vorm van een pil? Kan je nog zwanger worden. Abortus plegen dan? Hoe zit het dan met de rechten van de ongeboren kind, zoals je die al noemde?
[..]
Geloof je me als ik zeg dat wij ook helemaal geen geld hadden, trouwens ik heb nu nog niks...quote:[..]
Hierin verschillen we duidelijk van mening. Ook die mensen die financieel geen geld hebben, psychisch en of zwakbegaafden hebben hier recht op. Ik was zkr niet geboren zodra deze rechten er waren, tenminste mijn ouders. Die komen uit een gezin van 12, geen geld, en opa en oma hadden psychische problemen. Dan ga je wel heel ver in rechten toe te passen.
Niet over de ruggetjes van kinderen imo.quote:Mogen mensen geen meerdere fouten maken in hun leven?
Als je onbekwaam bent als ouder dan zal je kind meteen al onder toezicht komen van kinderbescherming. Hoeft echt geen "wet" te komen van abortus geen kinderen meer mogen krijgen voor bij te komen.quote:Op maandag 16 april 2012 00:29 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Nee dat lijk me het domste wat men zou kunnen voorschrijven natuurlijk....Vergeten/peneceline kuur/schijterij......
Spiraal of via implantaat, plus maandelijkse test.
En gaat het dan toch nog mis, dan direct moeder tot aan de geboorte in klinische setting.
Met adoptie als gevolg.
el..quote:Geloof je me als ik zeg dat wij ook helemaal geen geld hadden, trouwens ik heb nu nog niks...![]()
Het gaat niet om arme ouders het gaat om ouders die onmachtig zijn onmachting om b.v. liefde te geven aan het kindje, jij hebt w.s. wel liefde gekend dat is pocon voor de kinderzi
Van mogelijke kinderen. Groot verschil!quote:Niet over de ruggetjes van kinderen imo.
Waar lees je dat ik niet vind dat een ander er andere gedachten op na mag houden?quote:Op maandag 16 april 2012 00:27 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Was inderdaad een aanname van me, die ik misschien niet had moeten doen. deed dit nav je postgeschiedenis.
Dat jij een keuze maakt op basis van een persoonlijke argumenten, wil mi niet zeggen dat een ander die recht niet meer heeft. Wat je noemt vind ik echt subjectieve argumenten. geld/zwakbegaafd/110% aankunt.
Zie hoeveel kinderen men in Afrika moet baren om er uiteindelijk genoeg over te te hebben om te voorzien in hun oude dag....... laat dit aub niet in Nederland gebeuren.quote:Als je over de grens kijkt nemen mensen kinderen op totaal andere redenen kinderen dan hier. Bijvoorbeeld zodat deze kinderen voor hun ouders kunnen zorgen. Je kan dan de rollen omkeren.
"Het woord nooit staat misschien op dit moment wel het meest op de helling"quote:Zo'n wet en maatregel blijft dus subjectief en mag nooit worden toegepast.
De on-ethische vraag is dan....willen we dit voor dit kindje?quote:Op maandag 16 april 2012 00:34 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Als je onbekwaam bent als ouder dan zal je kind meteen al onder toezicht komen van kinderbescherming. Hoeft echt geen "wet" te komen van abortus geen kinderen meer mogen krijgen voor bij te komen.
[..]
Als ik de plank missla aangaande jouw verleden dan spijt mij dat, maar ik reageer op wat je schrijft in dit topic,quote:[..]
el..
Kijk eens bij mijn postgeschiedenis bij R&P. Dat was ook al bekend bij instanties. Wat een kul argument vind ik dat dan.
Precies die bedoel ik, die van 0 weken.quote:[..]
[..]
Van mogelijke kinderen. Groot verschil!
Daarom zeggen we dit ook op een forum, zodat we het over verschillende ideeën kunnen hebben.quote:Op maandag 16 april 2012 00:53 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Waar lees je dat ik niet vind dat een ander er andere gedachten op na mag houden?
Ik vroeg juist om antwoorden om van a naar b te kunnen. Ikwil die kant ook graag begrijpen, daar het me nu duidelijk is nu.
Ik mag het toch wel oneens zijn op zijn minst? En als ik niet meega in tegengestelde gedachten
moet dat toch ook kunnen?
Dat is naar mijn menig subjectief. Nog niet zo lang geleden waren er hier ook grote gezinnen, wat toch allemaal prima werkte. Waarom kan dat dan niet meer terug komen? Of moeten we onze kinderen allemaal een gouden pad willen bieden qua bezittingen?quote:Zie hoeveel kinderen men in Afrika moet baren om er uiteindelijk genoeg over te te hebben om te voorzien in hun oude dag....... laat dit aub niet in Nederland gebeuren.
Mee eens.quote:"Het woord nooit staat misschien op dit moment wel het meest op de helling"
Nu heb je het over zwak kindje. Kan ik niet helemaal volgen. Niet kunnen zorgen voor kinderen wil niet mi niet zeggen dat kinderen "zwak" zijn. En zo ja bepaalt een ander dan meteen dat zo iemand niet mag leven?quote:De on-ethische vraag is dan....willen we dit voor dit kindje?
Bij maandelijkse controle zal de beschadiging aan de ongeboren vrucht beperkt blijven, zodat er iig een minder zwak kindje geboren zal worden. Tis niet veel maar hierdoor kan er toch zo'n 14 weken winst behaald worden voor het ongeboren vruchtje en een betere start kunnen maken na de geboorte.
Denk dat je me niet helemaal begrijpt. Reageerde nav over opvoedcapaciteiten van ouders. Niet iedere ouder heeft deze in huis en dat zal altijd wel zo blijven. Met zo'n wet kom je mi op een grijs gebied terecht waar je niet wil zijn als burgers zijnde.quote:Als ik de plank missla aangaande jouw verleden dan spijt mij dat, maar ik reageer op wat je schrijft in dit topic,
Dat is aan niemand te bepalen. iets wat niet is, kan altijd nog zijn.quote:Precies die bedoel ik, die van 0 weken.
Waarom zouden we die kinderverkrachter met zijn kinderdag verblijf opsluiten en ervoor zorgen dat hij nooit meer iets te maken krijgt met kinderen? Laat hem gewoon een naschoolse dagverblijf openen voor kinderen, we moeten tenslotte naar voren kijken en niet blijven hangen in het verleden! Het feit dat hij kinderen in een kinderdag verblijf heeft verkracht heeft tenslotte niks te maken met een nieuwe opvang voor oudere kinderen en de neiging om macht te misbruiken is ook weg!quote:Op maandag 16 april 2012 00:01 schreef zusterclivia het volgende:
[..]
Dit is in dit topic niet van toepassing, open er een nieuw topic over.
[..]maar om het laatste gaat dit forum onderwerp toch juist? Of is de wet er inmiddels al door?
[..]
Daarom ook vooruit kijken en niet blijven hangen in wat er toen en toen fout is gegaan met kinderen...nu is er een mogelijkheid voor geen kinderen.
[..]
Zie mijn eerdere antwoord
[..]
Ook niet van toepassing in mijn beleving over het onderwerp van dit topic.
Het gaat hier om Nederland. En de wetgeving die voor ons Nederlanders bedoelt is.
[..]
Ach dat wordt me wel vaker verweten.
Nou ik doelde natuurlijk meer op de gedachtenpolitie het andere maakt me enkel heel blij
Dat dacht ik ook, maar hiervoor 70 jaar terug in de tijd te moeten gaan een punt te kunnen maken?quote:Op maandag 16 april 2012 01:05 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Daarom zeggen we dit ook op een forum, zodat we het over verschillende ideeën kunnen hebben.
[..]
Tussen een gouden pad aanbieden of een verslaafde baby ter wereld mogen blijven zettenquote:[..]
Dat is naar mijn menig subjectief. Nog niet zo lang geleden waren er hier ook grote gezinnen, wat toch allemaal prima werkte. Waarom kan dat dan niet meer terug komen? Of moeten we onze kinderen allemaal een gouden pad willen bieden qua bezittingen?
[..]
Nu kan er pas bij 24 weken worden ingegrepen, waardoor de moeder, aan haar honger naar drugs kan blijven voldoen tot 24 weken. Dit geeft "krassen"op de plaat van het nog ongeboren kind, die bij snellere opname van de moeder voorkomen worden of iig geminimaliseerd.quote:Mee eens.
[..]
Nu heb je het over zwak kindje. Kan ik niet helemaal volgen. Niet kunnen zorgen voor kinderen wil niet mi niet zeggen dat kinderen "zwak" zijn. En zo ja bepaalt een ander dan meteen dat zo iemand niet mag leven?
Met het laatste, ben ik dan minder bang voor dan jij.quote:[..]
Denk dat je me niet helemaal begrijpt. Reageerde nav over opvoedcapaciteiten van ouders. Niet iedere ouder heeft deze in huis en dat zal altijd wel zo blijven. Met zo'n wet kom je mi op een grijs gebied terecht waar je niet wil zijn als burgers zijnde.
[..]
Daarom vond ik de uitspraak die gedaan is tijdens die uitzending zo begrijpelijk.quote:[..]
Dat is aan niemand te bepalen. iets wat niet is, kan altijd nog zijn.
quote:Op maandag 16 april 2012 01:15 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Waarom zouden we die kinderverkrachter met zijn kinderdag verblijf opsluiten en ervoor zorgen dat hij nooit meer iets te maken krijgt met kinderen? Laat hem gewoon een naschoolse dagverblijf openen voor kinderen, we moeten tenslotte naar voren kijken en niet blijven hangen in het verleden! Het feit dat hij kinderen in een kinderdag verblijf heeft verkracht heeft tenslotte niks te maken met een nieuwe opvang voor oudere kinderen en de neiging om macht te misbruiken is ook weg!
oke, denk ik.quote:Een overheid bestaad natuurlijk helemaal niet uit mensen en de geschiedenis heeft zich nog niet 100 keer herhaald dus deze vergelijking slaat helemaal nergens op. Ik moet maar naar een ander topic gaan want iedereen hier weet wel beter
Bedankt voor je reactiequote:quote:
Op zondag 15 april 2012 22:37 schreef Gertje-Plongers het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat precies, recht op zorg. Dat er straks een beperkt recht op zorg zou moeten komen, of zie je dat gebeuren in de toekomst ? En ben je het daar mee mee eens.
Ik zie het er in ieder geval van komen dat er veel stricter dan nu gekeken wordt naar de toegevoegde waarde van behandelingen. Mensen van 65+ krijgen geen harttransplantatie meer bijv. Tenzij ze het zelf bekostigen. Ik ben het daar mee eens. Liever dat iemand van 65+ zelf zijn harttransplantatie betaalt en anders vette pech, dan dat een bijstandsmoeder van 30 haar borstkankerbehandeling niet krijgt omdat er geen geld meer in het collectieve zorgpotje zit.
Collectieve kosten kun je maar 1x uitgeven. Omdat geestelijk gehandicapte X vanwege gebrek aan wetgeving lekker 3 kindjes waarvan 1 ook geestelijk gehandicapt (erfelijk) krijgt die allemaal uit huis geplaatst worden en meer geld kosten door de hele ritsj aan zorgverleners en zorgkosten dan ze ooit in hun werkende leven zullen verdienen staat nierpatient Y op een wachtlijst omdat er maar een beperkt aantal peperdure behandelingen per jaar kunnen uitgevoerd.
Er zijn grenzen aan het sociale opvangnet dat we met zijn allen betalen.
quote:Op zondag 15 april 2012 16:24 schreef Knipoogje het volgende:
Ik ben voor het beletten van mensen om kinderen te krijgen als ze hebben bewezen niet voor kinderen te kunnen zorgen. En voor mensen die nog geen kinderen hebben, maar wel in de categorie vallen uit de OP, zoals geestelijk gehandicapt of verslaafd moet dit per geval bekeken worden zodat er geen 'grote hoop vergissingen' worden gemaakt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |