quote:Op donderdag 19 april 2012 11:53 schreef fripper het volgende:
Leuk![]()
Mag We Have All the Time in the World uit On Her Majesty's Secret Service ook , bij gebrek aan echte titelsong uit die film ?
http://en.wikipedia.org/wiki/We_Have_All_the_Time_in_the_World
In dat geval wil ik die van John Zorn er ook wel instoppen.quote:Op donderdag 19 april 2012 13:19 schreef Gehenna het volgende:
[..]louis
![]()
ik heb trouwens Moby er ook ingestopt, mocht die eigenlijk wel?
Lag me al bij dat hij 'm ook had gedaan, maar ik kon zo snel alleen Batman vindenquote:Op donderdag 19 april 2012 13:22 schreef On het volgende:
[..]
In dat geval wil ik die van John Zorn er ook wel instoppen.
quote:Op donderdag 19 april 2012 13:22 schreef On het volgende:
[..]
In dat geval wil ik die van John Zorn er ook wel instoppen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag iets heel anders, je vijf favoriete Nederlandse poppodia. Heeft niet direct met een plaat of band te maken, maar wel degelijk met muziek.
(Ik wou eerst favoriete optredens voorstellen, maar daar krijg je onmogelijk een algemene top 5 uit, dus daarom deze)
quote:Op vrijdag 20 april 2012 09:27 schreef kciR het volgende:
Het was behoorlijk spannend in de hoogste regionen, maar dit is de winnaar.
Gekozen uit 14 lijsten:
Paul McCartney & Wings - Live and Let Die 34
Duran Duran - A View to a Kill 32
Shirley Bassey - Goldfinger 30
Tina Turner - GoldenEye 26
Sheena Easton - For Your Eyes Only 17Mijn eigen top 5 in een iets andere volgorde in de uitslag -SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vandaag iets heel anders, je vijf favoriete Nederlandse poppodia. Heeft niet direct met een plaat of band te maken, maar wel degelijk met muziek.
(Ik wou eerst favoriete optredens voorstellen, maar daar krijg je onmogelijk een algemene top 5 uit, dus daarom deze)![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |