Laat ze het eerst maar eens 24 uur volhouden hierquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laat ze het eerst maar eens 24 uur volhouden hier
Matigen grapje van jequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laat ze het eerst maar eens 24 uur volhouden hier
Dat was een aanleiding om haarzelf uit te nodigen bij jou, leer het nu eens.quote:
Het is maar wat voor soort mensen je als role model wil hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef Geester het volgende:
Wat is deze mensen om me heen gaan zich allemaal verloven en die fuckers zijn allemaal 20-21-22.. echt een teken dat iedereeen nu gaat settelen en ik achter blijf
Mensen die op hun 20e, 21e of 22e trouwen, kindje uitpoepen en binnen 5 jaar weer scheiden wat het is een klootzak/kutwijfquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef STING het volgende:
[..]
Het is maar wat voor soort mensen je als role model wil hebben
Nee, dat was een steek onder water omdat ik mag barstenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was een aanleiding om haarzelf uit te nodigen bij jou, leer het nu eens.
Ik zou er ook niet aan moeten denken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die op hun 20e, 21e of 22e trouwen, kindje uitpoepen en binnen 5 jaar weer scheiden wat het is een klootzak/kutwijf
Ik tracht te redden wat er te redden valt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:53 schreef Cici het volgende:
[..]
Nee, dat was een steek onder water omdat ik mag barsten
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik tracht te redden wat er te redden valt.
Ach gos...quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:58 schreef Geester het volgende:
Zo'n chick is op zoek naar een huis en ik zei zo van ja gewoon je tijd nemen en lekker rustig aan en doen en met mij wat leuks gaan doen
stuur ik daarna een scheve sms dat het een flauwe opmerking was van mij
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef muhahaha het volgende:
Kunt merken dat het 5 uur is, topic dood
Door wie niet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tja, ik zit nog tot 18:30 op me werk...
maar aangezien mijn posts niet gewaardeerd worden hou ik me stil :p
Als je geen bad boy speelt heb ik geen moeite met je hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tja, ik zit nog tot 18:30 op me werk...
maar aangezien mijn posts niet gewaardeerd worden hou ik me stil :p
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de nieuwe serie van sbs6 niet gezien die ook een flop is geworden?quote:
Tja, not my fault they are confrontingquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Bad boyquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja, not my fault they are confronting
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |