Laat ze het eerst maar eens 24 uur volhouden hierquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laat ze het eerst maar eens 24 uur volhouden hier
Matigen grapje van jequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laat ze het eerst maar eens 24 uur volhouden hier
Dat was een aanleiding om haarzelf uit te nodigen bij jou, leer het nu eens.quote:
Het is maar wat voor soort mensen je als role model wil hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef Geester het volgende:
Wat is deze mensen om me heen gaan zich allemaal verloven en die fuckers zijn allemaal 20-21-22.. echt een teken dat iedereeen nu gaat settelen en ik achter blijf
Mensen die op hun 20e, 21e of 22e trouwen, kindje uitpoepen en binnen 5 jaar weer scheiden wat het is een klootzak/kutwijfquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef STING het volgende:
[..]
Het is maar wat voor soort mensen je als role model wil hebben
Nee, dat was een steek onder water omdat ik mag barstenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was een aanleiding om haarzelf uit te nodigen bij jou, leer het nu eens.
Ik zou er ook niet aan moeten denken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die op hun 20e, 21e of 22e trouwen, kindje uitpoepen en binnen 5 jaar weer scheiden wat het is een klootzak/kutwijf
Ik tracht te redden wat er te redden valt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:53 schreef Cici het volgende:
[..]
Nee, dat was een steek onder water omdat ik mag barsten
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:56 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik tracht te redden wat er te redden valt.
Ach gos...quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:58 schreef Geester het volgende:
Zo'n chick is op zoek naar een huis en ik zei zo van ja gewoon je tijd nemen en lekker rustig aan en doen en met mij wat leuks gaan doen
stuur ik daarna een scheve sms dat het een flauwe opmerking was van mij
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef muhahaha het volgende:
Kunt merken dat het 5 uur is, topic dood
Door wie niet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tja, ik zit nog tot 18:30 op me werk...
maar aangezien mijn posts niet gewaardeerd worden hou ik me stil :p
Als je geen bad boy speelt heb ik geen moeite met je hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:20 schreef ManageTheAnger het volgende:
Tja, ik zit nog tot 18:30 op me werk...
maar aangezien mijn posts niet gewaardeerd worden hou ik me stil :p
Okquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
de nieuwe serie van sbs6 niet gezien die ook een flop is geworden?quote:
Tja, not my fault they are confrontingquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Bad boyquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Tja, not my fault they are confronting
Je hebt zelf borderline manquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
de nieuwe serie van sbs6 niet gezien die ook een flop is geworden?
Everybody Hates ManageTheAnger
Omdat dat mijn foto is einszweidreipolizeiquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe had je door dat ik het niet was?
Heb ik het ooit ontkend?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat dat mijn foto is einszweidreipolizei
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je ziet er goed uitquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:25 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat dat mijn foto is einszweidreipolizei
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:26 schreef Murdera het volgende:
[..]UR SO FREAKIN HAWT OMG LIEK CMON HERE RIGHT THE FUCK NOWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
Ik probeer je nu altijd te lezen met een jamaicaans accent, dat maar de "me date" dragelijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:26 schreef ManageTheAnger het volgende:
Wel zin in vanavond![]()
Me date komt bij me, en gaat uitgebreid voor me koken... ben benieuwd
Ruuuustig meisje, rustig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
UR SO FREAKIN HAWT OMG LIEK CMON HERE RIGHT THE FUCK NOW
Hij is toch turks? Dan denk ik altijdquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik probeer je nu altijd te lezen met een jamaicaans accent, dat maar de "me date" dragelijk.
Naw, dat werkt voor mij niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik probeer je nu altijd te lezen met een jamaicaans accent, dat maar de "me date" dragelijk.
Ik heb toch gelijk of nie danquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Beetje kansloos jongens...
Grow up.
Ik wist het.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:41 schreef Harajuku. het volgende:
OH GOD YES, DAAR IS IE!!! ZO LANG HEBBEN WE GEWACHHT
Omdat je zo knap bent.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:43 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Behalve Skv die gaat meteen FAKE FAKE FAKE roepen
Ik rende naar je fotoboek.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Staat er hier dan een foto van mij?
Maak dan een nieuwe, mijn foto is van Novemberquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Cici het volgende:
Ik heb mijn oude foto ook weer geplaatst!!
(2 jaar oud denk ik...).
Wat een kop
Ik heb een hekel aan foto's maken...quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Maak dan een nieuwe, mijn foto is van November
Daar kan Geester het wel op.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:53 schreef Cici het volgende:
Ik heb mijn oude foto ook weer geplaatst!!
(2 jaar oud denk ik...).
Wat een kop
Echt he, ik vond het juist tof dat je Geester een echte vrouw gunt!quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
Wat?! Wat is er nu weer negatief aan als iemand je wil doen?!!??!
Omg you people
Ik wil Geester niet eens meer, ik kan barsten volgens hem...quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:58 schreef Harajuku. het volgende:
Wat?! Wat is er nu weer negatief aan als iemand je wil doen?!!??!
Omg you people
Dat is het niet, gaat erom dat we Geester iets gunnenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:59 schreef Cici het volgende:
[..]
Ik wil Geester niet eens meer, ik kan barsten volgens hem...
Dus.
Oh...quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Echt he, ik vond het juist tof dat je Geester een echte vrouw gunt!
Gun hem maar iemand anders!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat is het niet, gaat erom dat we Geester iets gunnen.
Hara is normaal gesproken heel hard voor die jongenquote:
Niet zo doen he, dat is niet charmantquote:
Okay.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hara is normaal gesproken heel hard voor die jongen
[..]
Niet zo doen he, dat is niet charmant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |