Laat ze het eerst maar eens 24 uur volhouden hierquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laat ze het eerst maar eens 24 uur volhouden hier
Matigen grapje van jequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:47 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Laat ze het eerst maar eens 24 uur volhouden hier
Dat was een aanleiding om haarzelf uit te nodigen bij jou, leer het nu eens.quote:
Het is maar wat voor soort mensen je als role model wil hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef Geester het volgende:
Wat is deze mensen om me heen gaan zich allemaal verloven en die fuckers zijn allemaal 20-21-22.. echt een teken dat iedereeen nu gaat settelen en ik achter blijf
Mensen die op hun 20e, 21e of 22e trouwen, kindje uitpoepen en binnen 5 jaar weer scheiden wat het is een klootzak/kutwijfquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef STING het volgende:
[..]
Het is maar wat voor soort mensen je als role model wil hebben
Nee, dat was een steek onder water omdat ik mag barstenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:50 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was een aanleiding om haarzelf uit te nodigen bij jou, leer het nu eens.
Ik zou er ook niet aan moeten denken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mensen die op hun 20e, 21e of 22e trouwen, kindje uitpoepen en binnen 5 jaar weer scheiden wat het is een klootzak/kutwijf
Ik tracht te redden wat er te redden valt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:53 schreef Cici het volgende:
[..]
Nee, dat was een steek onder water omdat ik mag barsten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |