Quote welke deze TT gevormd heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
Aaawh Myr begin jij nou ook al?
Zo erg ben ik toch niet
Ja, ik moet nog naar die van 2 mei.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je ook gevraagd?Moet je dan ook al naar die eerdere training?
Misschien qua meiden wel, maar het is meer gebrek aan ervaring en mijn persoonlijkheid die gewoon niet is van gelijk elke meid pakken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je komt over alsof je een enorm bord voor je kop hebt. Vermoeiend en je typ-stijl is enorm irritant.
Drommel is Nostradamus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Quote welke deze TT gevormd heeft.
jaja zelfs ik had die doorquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Quote welke deze TT gevormd heeft.
Volgens mij heeft niemand hier de persoonlijkheid van gelijk elke meid pakkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:43 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien qua meiden wel, maar het is meer gebrek aan ervaring en mijn persoonlijkheid die gewoon niet is van gelijk elke meid pakken.
En ja type-stijl daar kan ik weinig aan doen, typ het zoals ik het denk en ik weet wel dat het niet altijd het meest logisch overkomt, dat zie ik zelf ook.
Maar zolang het maar duidelijk is
Oh, bummer.quote:
Dank u en amen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand hier de persoonlijkheid van gelijk elke meid pakken
Ja. Ik zei dat ik met de bus mee zou gaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, bummer.
Ze vroegen aan mij of ik zelf wilde reizen of vanuit Nijmegen met een bus mee zou rijden. Nijmegen is verder dan Haarlem.Dus ik reis zelf maar.
Had je ook die man met die hele lage stem die belde?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Faalhaasje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja. Ik zei dat ik met de bus mee zou gaan.
Nu besef ik me pas dat dat ding in Haarlem is.
Ik meld wel even dat ik op eigen vervoer kom.quote:
elke vent daar in tegen dan misschien weer welquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Idd, want er is geen enkele vent in dit topicquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
elke vent daar in tegen dan misschien weer wel
(voor de meiden dus)
Maarja ander verhaal, sowieso denk ik misschien effe wat anders.
Eerst liefde (verliefdheid) dan denk ik daarna wel over seks.
Cardioquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Whehe...kan je niet gewoon (meer) cardio doen?
Of de eerste gewoon even croppen, want voor de rest is die wel tantoe geil.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Je moet trouwens je 1e en 3e foto even weghalen uit je fobo. Dan kan je de FOK!hossel inzetten.
Op de 1e lijkt het alsof je een arm mist en de derde spreekt voor zichzelf
Dat valt niet eens op. Dat hoofd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Je moet trouwens je 1e en 3e foto even weghalen uit je fobo. Dan kan je de FOK!hossel inzetten.
Op de 1e lijkt het alsof je een arm mist en de derde spreekt voor zichzelf
Jij komt alleen ventjes tegen met 26 bier op uit een of ander dorp?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
elke vent daar in tegen dan misschien weer wel
(voor de meiden dus)
Maarja ander verhaal, sowieso denk ik misschien effe wat anders.
Eerst liefde (verliefdheid) dan denk ik daarna wel over seks.
Heb het niet over dit topic, maar in het algemeen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Idd, want er is geen enkele vent in dit topic
En lekkere billen (zo nu en dan)quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Heb het niet over dit topic, maar in het algemeen.
Over het algemeen doen de meiden het beter, maargoed dat komt omdat ze tieten hebben
En nou ophouden met me proberen onderuit te halen
euh nee?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt alleen ventjes tegen met 26 bier op uit een of ander dorp?
Nooit gezegd dat ik geen bitch benquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Twi dat zijn bitch made tendencies heh, dat ge-gossip.
Valt me toch een beetje van je tegen.quote:
Dat komt omdat er wel mensen in dit topic zitten die de pussy op een pedestal hebben. Ironisch genoeg vaak niet erg succesvol bij de damesquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Heb het niet over dit topic, maar in het algemeen.
Over het algemeen doen de meiden het beter, maargoed dat komt omdat ze tieten hebben
En nou ophouden met me proberen onderuit te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me toch wel alom bekend, ik zit hier niet om van mensen te horen hoe lief ik wel niet benquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
Valt me toch een beetje van je tegen.
Maargoed ik troost me maar met de gedachte dat je het gewoon leuk vindt om dit allemaal te lezen.
En oh oh oh je doet maar wat graag je best om het lekker op te stoken..
Zeg maar niet dat dat niet waar is
Wat liefquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel alom bekend, ik zit hier niet om van mensen te horen hoe lief ik wel niet ben
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat komt omdat er wel mensen in dit topic zitten die de pussy op een pedestal hebben. Ironisch genoeg vaak niet erg succesvol bij de damesach ja, niet iedereen gaat het gemakkelijk af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is maar goed dat ik er nou ook weer niet zo heel veel waarde aanhecht wat ik hoor van MFN anders zat ik al in een hoekje te huilen.
* kree komt nooit een leuke meid tegen..... enzo
Ik zie het nog wel gebeuren voor mij, moet alleen effe de juiste tegenkomen
Verwachte reactie: Veel succes dan
Do what you love, love what you do!
Veel succes danquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
ach ja, niet iedereen gaat het gemakkelijk af.
't is maar goed dat ik er nou ook weer niet zo heel veel waarde aanhecht wat ik hoor van MFN anders zat ik al in een hoekje te huilen.
Verwachte reactie: Veel succes dan![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel alom bekend, ik zit hier niet om van mensen te horen hoe lief ik wel niet ben
Dan wens ik je veel succes.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Alors, bonne chance!quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ze jou gaan versieren. Vertel eens waarom je denkt dat een chick jou zou gaan versieren ipv een andere man? Als je geen goede redenen weet zou je het toch echt zelf moeten gaan doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Als wij succesverhalen zouden hebben zouden we hier niet zittenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef kree het volgende:
tssssss zucht
Wat moet ik nog meer zeggen als
Komen jullie maar met alle succes verhalen dan
Ik ben 1 groot succes.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef kree het volgende:
tssssss zucht
Ik ben een groot succesverhaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef kree het volgende:
tssssss zucht
Kan genoeg dingen bedenken en ja voor mij werkt het optimaal dat een meid me versierd helaas gaat het in de praktijk niet zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ze jou gaan versieren. Vertel eens waarom je denkt dat een chick jou zou gaan versieren ipv een andere man? Als je geen goede redenen weet zou je het toch echt zelf moeten gaan doen
Denken dat ik voor jou alle verhalen in een pm ga typenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef kree het volgende:
tssssss zucht
wie had het over een pm zet maar gewoon hier neer, doe ik ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik voor jou alle verhalen in een pm ga typen
Ik heb 1 vriend die stelt zichzelf gewoon altijd direct voor. Zeer directe methode maar best geschikt als je echt niks kan verzinnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
Kan genoeg dingen bedenken en ja voor mij werkt het optimaal dat een meid me versierd helaas gaat het in de praktijk niet zo.
Heb allang al toegeven dat ik er zelf meer aan moet doen.
Maar weet niet hoe en het hangt ook van de meid in questie af hoe ik het moet aanpakken.
En dat is bij buuf niet elke keer op de deur gaan bonzen, in zoverre heb ik haar al leren kennen.
En weet niet eens of zij echt wat voor me is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ik hier al mijn verhalen ga plempenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
wie had het over een pm zet maar gewoon hier neer, doe ik ook.
Oja helaas even de niet succes verhalen nu.
Maar moet toch zeggen dat ik jullie sinds vorige zomer wel aardig op de hoogte heb gehouden.
En nu ineens wordt ik heel anders gezien..... raar
Ik kan met succes verhalenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef kree het volgende:
tssssss zucht
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb 1 vriend die stelt zichzelf gewoon altijd direct voor. Zeer directe methode maar best geschikt als je echt niks kan verzinnen.owh doe ik ook hoor, dat is het hele probleem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook echt niet bang om met meiden te praten, alleen zodra (ik de man dan) een situatie moet creeren naar meer als alleen praten dan faalt het ofzo.
En dan is het nog gezellig maar ik weet al dat er verder niks inzit..Do what you love, love what you do!
Ik zie progressiequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden gefriendzoned. Dit was mijn verhaal. Ik heb er van geleerd en ben nu een gore klootzak
gr
Jij bent mijn grote voorbeeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden gefriendzoned. Dit was mijn verhaal. Ik heb er van geleerd en ben nu een gore klootzak
gr
Daar bestaat ook geen twijfel over.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben trouwens kei lief. Een vriend had 2 printjes nodig, dus ik print het uit en breng het voor hem naar de stad.Terwijl ik eigenlijk kei druk ben met mn deadline.
Bang dat MFN met de zweep achter je aankomt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alsof ik hier al mijn verhalen ga plempen
Ik doe juist bewust aan de friendzone, maar dan wel inclusief seks.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
gr
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb 1 vriend die stelt zichzelf gewoon altijd direct voor. Zeer directe methode maar best geschikt als je echt niks kan verzinnen.En daar gaat het dus fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Er zijn weinig vrouwen zo goed als jijquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe juist bewust aan de friendzone, maar dan wel inclusief seks.
jij bent erg, maar niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe juist bewust aan de friendzone, maar dan wel inclusief seks.
Nee, dat lijkt me wel kinkyquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
Bang dat MFN met de zweep achter je aankomt?
Dat is het hele probleem ik ben gewoon eerlijk, en ik ga me hier niet voordoen als iemand die ik niet ben
Ik heb geen idee of het versieren net zo werkt voor 7jaar oudere mensen. Ik verwacht van nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
owh doe ik ook hoor, dat is het hele probleem niet.
Ben ook echt niet bang om met meiden te praten, alleen zodra (ik de man dan) een situatie moet creeren naar meer als alleen praten dan faalt het ofzo.
En dan is het nog gezellig maar ik weet al dat er verder niks inzit..
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me wel kinky@ spoiler, denk dat ze dat wel eens nodig heeft jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Do what you love, love what you do!
Ja eens, als ik effe terugkijk dan heb ik zoveel kansen gewoon laten gaan, gewoon omdat ik er niet mee bezig was.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het versieren net zo werkt voor 7jaar oudere mensen. Ik verwacht van nietMaar gewoon meer risico, meer ballen en have fun with it
Niet doen manquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:13 schreef Daqufrance het volgende:
Ik ga weekend vieren en iedere vrouw proberen die ik tegenkom. Ik moet en zal een succesverhaal hebben maandag
Ik had tot en met mijn 18e alleen maar oog voor gamenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja eens, als ik effe terugkijk dan heb ik zoveel kansen gewoon laten gaan, gewoon omdat ik er niet mee bezig was.
Zonde gewoon en nu werkt het idd effe anders denk ik.
Iemand heeft Myr tot zijn bitch gemaakt zo te horen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben trouwens kei lief. Een vriend had 2 printjes nodig, dus ik print het uit en breng het voor hem naar de stad.Terwijl ik eigenlijk kei druk ben met mn deadline.
O we gaan voor het snelle succes?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet doen man
Iedere vrouw?
Probeer eerst gewoon wat makkelijk ogende chicks (geen sletten want die zijn fucking saai). Put daar wat zelfvertrouwen uit en probeer dan vrouwen te versieren die je daadwerkelijk leuk lijken
Ook echt proberen. The fuck kerels.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet doen man
Iedere vrouw?
Probeer eerst gewoon wat makkelijk ogende chicks (geen sletten want die zijn fucking saai). Put daar wat zelfvertrouwen uit en probeer dan vrouwen te versieren die je daadwerkelijk leuk lijken
Nah, die is gewoon lekker aan het winkelen o.i.d.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
@ spoiler, denk dat ze dat wel eens nodig heeft ja![]()
Ik schrijf mee!quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook echt proberen. The fuck kerels.
Failproof metode. Ga in het midden van de ruimte met dames staan, laat je broek zakken, en wacht af. Works like a charm.
Niet afwachten; gewoon ff een meatspin er uitgooienquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Failproof metode. Ga in het midden van de ruimte met dames staan, laat je broek zakken, en wacht af. Works like a charm.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
@ spoiler, denk dat ze dat wel eens nodig heeft ja![]()
Maar dan loop je ook de kans dat een hongerige tientonner zichzelf op je werpt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet vergeten te helicopteren en alleen doen wanneer je Schwanz minstens half zo groot is als die van Murquote:
Hey, succes is succes he! Hoe groot het ook isquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar dan loop je ook de kans dat een hongerige tientonner zichzelf op je werpt.
I see what you did therequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Hey, succes is succes he! Hoe groot het ook is
Tis gewoon raar man, er waren echt wel meiden die me leuk vonden, maar had gewoon iets van komt wel geen zin in blabalquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had tot en met mijn 18e alleen maar oog voor gamen
Ik zal me suf helikopteren. Arme eerste rijquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet vergeten te helicopteren en alleen doen wanneer je Schwanz minstens half zo groot is als die van Mur
Niet mee eens, of ik ben altijd 18.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef kree het volgende:
En hoe ouder je wordt hoe specifieker wordt het.
Iemand van 16 denkt aan neuken.
Iemand van 18 denkt,misschien iemand waarmee ik iets zou willen
Iemand van 20+ wil gewoon huisje boompje beestje
Iemand van 25+ wil gewoon niet meer alleen zijn.
Nouja is dit nog een beetje duidelijk?
Het succes moet wel door je voordeur passen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Hey, succes is succes he! Hoe groot het ook is
Vertel is hoe jij het ziet dan?quote:
Lang niet altijd dit geldt misschien voor het gros.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
Tis gewoon raar man, er waren echt wel meiden die me leuk vonden, maar had gewoon iets van komt wel geen zin in blabal
En nu ben ik ineens alweer zo oud dat het anders gaat, iedereen wordt gewoon kieskeuriger en ik ook en dat maakt het lastig om zo iemand te vinden waarmee het klikt.
Komt gewoon omdat je al een heel leven in je eentje hebt opgebouwd en bepaalde verwachtingen hebt van een relatie.
By the time I'll hit 30, I'll have enoughquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
Tis gewoon raar man, er waren echt wel meiden die me leuk vonden, maar had gewoon iets van komt wel geen zin in blabal
En nu ben ik ineens alweer zo oud dat het anders gaat, iedereen wordt gewoon kieskeuriger en ik ook en dat maakt het lastig om zo iemand te vinden waarmee het klikt.
Komt gewoon omdat je al een heel leven in je eentje hebt opgebouwd en bepaalde verwachtingen hebt van een relatie.
Misschien niet hoor, maar denk dat als je over de 20 ben dat het toch gaat kriebelen, niemand wil gewoon alleen zijn denk ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Lang niet altijd dit geldt misschien voor het gros.
Dat hoeft van mij ook niet zo. Maar een leuk iemand hebben (met gedeelde interesses) en leuke dingen doen lijkt me wel tof (kan je bijv samen squatten Drommelquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:22 schreef Drommeldaris het volgende:
Van mijn vrienden denkt er volgens mij nog niemand echt aan huisje boompje beestje
Dan ben je dus raarquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:21 schreef twi het volgende:
Huisje boompje beestjeNiet meer alleen willen zijn
Nee sorry, ik kan me daar niet in vinden.
Het is waarschijnlijk gewoon je omgeving die je na wilt doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef kree het volgende:
[..]
Dan ben je dus raar
Het is gewoon de natuur.
I know right.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:16 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Iemand heeft Myr tot zijn bitch gemaakt zo te horen.
Nee niet echt, ik mis het gewoon hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:24 schreef twi het volgende:
[..]
Het is waarschijnlijk gewoon je omgeving die je na wilt doen.
Mijn grote droomquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:23 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dat hoeft van mij ook niet zo. Maar een leuk iemand hebben (met gedeelde interesses) en leuke dingen doen lijkt me wel tof (kan je bijv samen squatten Drommel)
Bedoel je hiermee dat als ik jou zou neuken jij ook zou verwachten dat jij mij zou mogen neuken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
I know right.![]()
Sowieso ben ik best makkelijk in zulke dingen, maar alleen bij mensen waarvan ik weet dat ze voor mij hetzelfde zouden doen.
Bij jou heeft iedereen datquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat als ik jou zou neuken jij ook zou verwachten dat jij mij zou mogen neuken?
zat ook al effe te denken, hmmm makkelijk zijn?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bedoel je hiermee dat als ik jou zou neuken jij ook zou verwachten dat jij mij zou mogen neuken?
Je zou dezelfde vrouwen als mij kunnen versieren denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:22 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Ja. Serieus.
Het is bijna niet te bevatten he?
27. Dat ben ik.
Nee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien wil ik op mijn 35ste nog wel rondneuken. Je weet het niet. Verschilt per persoon.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:22 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien niet hoor, maar denk dat als je over de 20 ben dat het toch gaat kriebelen, niemand wil gewoon alleen zijn denk ik.
owh edit: behalve twi
Ik mis het niet. En het is echt niet zo dat als ik iemand leuk vind, dat ik dan niet even nadenk of het een klein beetje nut heeft met het oog op de toekomst. Maar ik leef in het hier en nu, dan is het belangrijker dat ik gewoon een leuke tijd heb met iemand nu.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nee niet echt, ik mis het gewoon hoor.
Vooral nadat ik gemerkt heb hoe leuk het kan zijn samen..
verdommequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.
Jij mag mij altijd neuken, ook als ik jou niet mag neuken.
Alleen Sinos volgens mijquote:
Das ist geil jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.
Kom je in Groningen studeren?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:29 schreef Myraela het volgende:
Ik bedoelde overigens meer dat ik mensen graag help. Maar niet de mensen die me alleen weten te vinden als ze hulp nodig hebben.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee.
hmmmm ff uit de context rukkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:29 schreef Myraela het volgende:
Ik bedoelde overigens meer dat ik mensen graag help. Maar niet de mensen die me alleen weten te vinden als ze hulp nodig hebben.
jaa waar, maar jij zou toch ook wel een leuke meid willen tegenkomen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:28 schreef twi het volgende:
[..]
Ik mis het niet. En het is echt niet zo dat als ik iemand leuk vind, dat ik dan niet even nadenk of het een klein beetje nut heeft met het oog op de toekomst. Maar ik leef in het hier en nu, dan is het belangrijker dat ik gewoon een leuke tijd heb met iemand nu.
Deze staatquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als ik mijn studie nog een keer verpest kom ik wel naar Groningen.
Ik hoef geen kinderen, en ben niet alleen op neuken uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:21 schreef kree het volgende:
[..]
Vertel is hoe jij het ziet dan?
Je gaat me toch niet vertellen dat je niet zit te wachten op een relatie en gewoon kindertjes etc..
Gezinnetjequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:31 schreef kree het volgende:
[..]
jaa waar, maar jij zou toch ook wel een leuke meid willen tegenkomen?
Anders had je hier toch niet gezeten.
Tuurlijk ik leef ook nu best gezellig, maar ik wil wel echt graag een meisje vinden want ik wil me niet eens indenken hoe het zou zijn om mn hele leven maar alleen te zijn.
En bovendien kindertjes vindt ik ook leuk
Gewoon gezinnetje zuuuucht
vaaag hoor,geen kinderen willen ok en niet neuken ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik hoef geen kinderen, en ben niet alleen op neuken uit.
Ik wil gewoon een fijne tijd hebben.
Groningen lijkt me wel leuke stad. Zou ik denk ik heengaan als ik niet in Utrecht kon studeren.quote:
Je weet toch pas zoiets wanneer je iemand over een langere periode hebt leren kennen? Een fijne tijd kan in zoiets uitmonden, maar dat hoeft ook niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:34 schreef kree het volgende:
Gewoon je leven samen met iemand delen?
Gaat vast niet altijd fijn zijn, maar het vertrouwen in elkaar dat jullie toch samen willen blijven ondanks probleempjes.
Ik ook niet en een gezinnetje ik dan weer wel, ben het wel zat dat uitgaan en gedoe helemaal niet leuk meer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:33 schreef twi het volgende:
[..]
GezinnetjeOp dit moment moet ik er niet aan denken, al sluit ik het niet uit. Over járen. Ik ben niet op zoek naar een relatie, ik sta er voor open. Ik ben overigens helemaal niet actief op zoek, maar als ik iemand tegen kom die ik leuk vind, dan ga ik er wel voor.
eens, maar ligt er maar aan wat je doel is denk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:35 schreef twi het volgende:
[..]
Je weet toch pas zoiets wanneer je iemand over een langere periode hebt leren kennen? Een fijne tijd kan in zoiets uitmonden, maar dat hoeft ook niet.
Niet in een uithoek zitten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:37 schreef Drommeldaris het volgende:
Groningen is echt een bazenstad, niets voor niets gekozen als studentenstad van het jaar (en het jaar daarvoor... en daarvoor ...) Snap niet wat al die mensen ergens anders doen
Liefdequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:39 schreef Myraela het volgende:
Ik doe overigens ook helemaal niet aan seks voor de seks.
Tsja, ik zou ook niet zomaar kunnen scoren om het scoren hoor. Ik moet iemand wel ook een beetje leuk vinden. Niet allen heet, of geil, of om DAT ASS ofzo. Bovendien zou dat niet eens lukken zonder jou als wingman.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:38 schreef Drommeldaris het volgende:
Denken dat het niks kan worden nadat je haar hebt gescoord
nee je begrijpt me niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:35 schreef Drommeldaris het volgende:
Niet willen neuken en niet het willen neuken als uitgangspunt hebben zijn 2 verschillende dingen Kree
Daar ging het niet over kree.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
nee je begrijpt me niet.
Wat ik bedoel en ik vertel dit voor de 100ste keer hier.
Ik wil best neuken hoor wat mij betreft de eerste avond.
Maaaaar dan moet ik wel wat zien in zo'n meid, ga het niet voor de seks doen.
En hoe snel dat gaat.... tja, hangt er maar vanaf in hoeverre het klikt.
One night stand, neee
Wil het geneens, en gelukkig heb ik ook nog handen
Voelt hetzelfde, ook seks zonder gevoel en liefde te hebben met iemand.
Ok ben ik nu eerlijk genoeg of "snap" ik het allemaal niet?
nou mijn ook niet, dus dan zijn we het eens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar ging het niet over kree.
Het ging er over dat neuken om het neuken niet zijn uitgangspunt was.
DAT ASS = iemand leuk vindenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:39 schreef twi het volgende:
[..]
Tsja, ik zou ook niet zomaar kunnen scoren om het scoren hoor. Ik moet iemand wel ook een beetje leuk vinden. Niet allen heet, of geil, of om DAT ASS ofzo. Bovendien zou dat niet eens lukken zonder jou als wingman.
Pics.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:40 schreef heloef het volgende:
Ik heb mijn volgende slachtoffer volgens mij gevonden.
Voordeel: Ik ken haar en zij mij.
Ohh, dat doe ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:40 schreef kree het volgende:
[..]
nee je begrijpt me niet.
Wat ik bedoel en ik vertel dit voor de 100ste keer hier.
Ik wil best neuken hoor wat mij betreft de eerste avond.
Maaaaar dan moet ik wel wat zien in zo'n meid, ga het niet voor de seks doen.
En hoe snel dat gaat.... tja, hangt er maar vanaf in hoeverre het klikt.
One night stand, neee
Wil het geneens, en gelukkig heb ik ook nog handen
Voelt hetzelfde, ook seks zonder gevoel en liefde te hebben met iemand.
Ok ben ik nu eerlijk genoeg of "snap" ik het allemaal niet?
Affectie?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:39 schreef Myraela het volgende:
Ik welquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:39 schreef Myraela het volgende:
Even zoeken.quote:
Neen.quote:
Hoeveel voor een uur?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, geld natuurlijk. Malle gekkies.
Ik stop het wel in je gleuf, zelf terugzoekenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, geld natuurlijk. Malle gekkies.
Daar heb ik al vaker rare dingen teruggevonden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik stop het wel in je gleuf, zelf terugzoeken
Vertel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik al vaker rare dingen teruggevonden.
Dmquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar heb ik al vaker rare dingen teruggevonden.
Control+shift, dan kon je het ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
Mijn toetsenbord kan ineens teken op mijn letters doen. Dat kon die eerder nooit. Eindelijk een goede windowsupdate Yëáh!
Dan kan jij nu ook je prijs hier tikkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:49 schreef Drommeldaris het volgende:
¤gruwelijk kan zelfs eurotekens maken enzo $*_@
¤0,- mits je een leuke dame bentquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Dan kan jij nu ook je prijs hier tikken
Ja, maar dat doe je toch niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:05 schreef kree het volgende:
Verdomme m'n internet ligt eruit.
Mooie aanleiding om buuf ff te smsen?
Wel eerst al je porno afsluiten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:05 schreef kree het volgende:
Verdomme m'n internet ligt eruit.
Mooie aanleiding om buuf ff te smsen?
Forever alone.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:33 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben overigens helemaal niet actief op zoek, maar als ik iemand tegen kom die ik leuk vind, dan ga ik er wel voor.
Heb ik niet. Kijk wel eens wat hoor af en toe.quote:
En veel vrouwen ook hoor, alleen die geven het meestal niet toe.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
Heb ik niet. Kijk wel eens wat hoor af en toe.
Maarja welke vent niet
Geef het nog even een half uur
Suske en Wiskequote:Op vrijdag 13 april 2012 18:13 schreef DigitalGirl het volgende:
Heb je nog bepaalde voorkeuren kree?
Maar dan wel de furryversie.quote:
Jonge die afbeelding zegt toch genoeg?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Geef eens een serieus voorzetje dan, waar hou jij van?
Dat is waar, maar de Star Wars referentie intrigeert me.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:24 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jonge die afbeelding zegt toch genoeg?
It's a trap?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef twi het volgende:
[..]
Dat is waar, maar de Star Wars referentie intrigeert me.
Dagboek kopen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:28 schreef kree het volgende:
Owh ontvang hier een netwerk van de kroeg hiernaast. Kutziggo Aah daar zit ik ook op. Zal wel storing zijn dus.
Wat te doen :p
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:28 schreef kree het volgende:
Owh ontvang hier een netwerk van de kroeg hiernaast. Kutziggo Aah daar zit ik ook op. Zal wel storing zijn dus.
Wat te doen :p
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:30 schreef twi het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Hey, ik heb geen internet meet kan ik jou komen fokken?"quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:31 schreef kree het volgende:
[..]
Of doen alsof ik het niet snap en buurmeisje sms'en
Haha neej kan niet ze zit op hetzelfde netwerk als ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:32 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
"Hey, ik heb geen internet meet kan ik jou komen fokken?"
De interviews vooraf twi, daarnet zet ik het uit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:23 schreef twi het volgende:
[..]
Geef eens een serieus voorzetje dan, waar hou jij van?
Dan doe je alsof je dat niet wist.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Haha neej kan niet ze zit op hetzelfde netwerk als ik
"Hey, ik heb geen internet meer. Verveel jij je nu ook zo? Ik weet wel iets wat we kunnen gaan doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:34 schreef kree het volgende:
[..]
Haha neej kan niet ze zit op hetzelfde netwerk als ik
Ik zou meer kusjes proberen en meer e's tussen de h en de j en tevens meer j's toevoegenquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:37 schreef kree het volgende:
Volgens mij komt ze net thuis.
Dacht meer aan "heeej xxxxx werkt jou internet ook niet?"
Handig of niet?
Je begrijpt het niet xxxx is haar naam natuurlijk maar Mss ey ipv heeej is ook wel goed genoeg. Waarom wordt ik nu onzeker.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:37 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zou meer kusjes proberen en meer e's tussen de h en de j en tevens meer j's toevoegen
quote:
Ik zou gewoon Hey zeggen, je bent 7 jaar ouder dan ik ffsquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:40 schreef kree het volgende:
[..]
Je begrijpt het niet xxxx is haar naam natuurlijk maar Mss ey ipv heeej is ook wel goed genoeg. Waarom wordt ik nu onzeker.
De baas sms is natuurlijk vanavond ga ik wat met vrienden drinken hoe laat zal ik je ophalen.quote:
Ja begin er makkelijk in te worden. Niet goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:41 schreef Drommeldaris het volgende:
Straks ga je ook nog hoest of hoestie zeggen zeker
doet jij internetquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:50 schreef Myraela het volgende:
"Hey, doet jij internet het misschien ook niet? "
BAM KLAAR
Dan wil ik er ook niks meer over horen.quote:
Zucht ja zo simpel eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:50 schreef Myraela het volgende:
"Hey, doet jij internet het misschien ook niet? "
BAM KLAAR
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]Ik hou ook van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
neger please....quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan wil ik er ook niks meer over horen.
Ik ben hier precies twee keer begonnen over dat meisje bij de bushalte wat ik wil aanspreken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
neger please....
Jij bent wel zo heldhaftig wil je zeggen
Niet heel lang dit buurmeisje is sinds drie weken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben hier precies twee keer begonnen over dat meisje bij de bushalte wat ik wil aanspreken.
Hoe lang moeten we dit nou al aanhoren van kree, nou?
Dat zeg ik, 3 weken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
Niet heel lang dit buurmeisje is sinds drie weken.
Ja doe nou niet alsof ik er steeds mee kom. Jullie vragen hoorquote:
Waarop?quote:
foto?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben hier precies twee keer begonnen over dat meisje bij de bushalte wat ik wil aanspreken.
Hoe lang moeten we dit nou al aanhoren van kree, nou?
Ja ik ben ook wel benieuwd naar die meid kree.quote:
Niet die van Kree, Neger!quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja ik ben ook wel benieuwd naar die meid kree.
Ja daar heb ik geen foto van. Alleen van mijn nieuwe slachtoffer.quote:
Die jij hebt gezien is een vriendin van mijn beste vriend.quote:
Trololoquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja daar heb ik geen foto van. Alleen van mijn nieuwe slachtoffer.
Elke dag een nieuwe. Houdt het spannend.quote:
klets me bij..wat is er gebeurt in de wereld en in fok!quote:
Nou, ik ben gister ook van de kaart geweest, dus ik heb geen idee!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:03 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
klets me bij..wat is er gebeurt in de wereld en in fok!
gister... op een doordeweeksedag...!! rebel!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, ik ben gister ook van de kaart geweest, dus ik heb geen idee!
Harrharrrr. Ga jij nog iets leuks doen dit weekend?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
gister... op een doordeweeksedag...!! rebel!!
examenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Harrharrrr. Ga jij nog iets leuks doen dit weekend?
Ga je weer voor een nog hoger niveau in het algemeen of is het een speciale vaardigheid?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
examenvandaag ook... en morgen en zondag ook.. alle dagen van 9 - 18...
dus dit weekend wel zoet haha
en u?
edit: en baal zo... had eigenlijk een super feestje gehad en een gave frisbee-wedstrij (EK-kwalifikatie) maar gaat niet door
eh.. examen bedoel je..?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je weer voor een nog hoger niveau in het algemeen of is het een speciale vaardigheid?
Ooh, de edit met de frisbiewedstrijd heb ik helemaal niet gezien! Wat jammer dat je dat moet missen, dat was wel heel gaaf geweest! Waar wordt dat EK gehouden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:13 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
eh.. examen bedoel je..?
das gewoon voor school... om mn papieren te halen (gedragstherapeut.. maar na deze papieren ben ik officieel instructeur _ hondenjuf)
frisbeewedstrijd is om te kwlaificeren voor het EK... maar kan ik dus niet meedoen, omdat ik school-examens heb
belgie denk ik... de 2 qualifiers zijn wel in belgie iig...quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:17 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ooh, de edit met de frisbiewedstrijd heb ik helemaal niet gezien! Wat jammer dat je dat moet missen, dat was wel heel gaaf geweest! Waar wordt dat EK gehouden?
Ik heb me snoeihard zitten aftrekken ja.quote:
Wat voor geheimtaal is dit en roddelen jullie samen over ons???quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Hey twi, moet ik nog teruglezen of heeft die ene waar we het over hadden zich nog een beetje normaal gedragen?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wat voor geheimtaal is dit en roddelen jullie samen over ons???
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:23 schreef moneyfornothing het volgende:
Hey twi, moet ik nog teruglezen of heeft die ene waar we het over hadden zich nog een beetje normaal gedragen?
Gepost van mijn Asus Transformer Prime.Hij zei als ie met jou opgesloten zou zitten keiharde neuqseks zou hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar das geloof ik vrij normaal om te zeggen op Fok![]()
Met nog een klein stukje licht wat door de opening van het gordijn naar binnen sijpelt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef twi het volgende:
Het is niet echt de moeite meer waard, nee.
Gepost vanaf mijn zolderkamer.
Was dat nog in het dromen topic?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hij zei als ie met jou opgesloten zou zitten keiharde neuqseks zou hebben.
Maar das geloof ik vrij normaal om te zeggen op Fok
Weinig gemist. Gaat nu vast een stuk beter in je leven, zo zonder fokquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef formerjellybean het volgende:
Dit is eigenlijk weer de eerste keer sinds een hele lange tijd
nee gewoon hierquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Was dat nog in het dromen topic?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Met nog een klein stukje licht wat door de opening van het gordijn naar binnen sijpelt?
Ik ben er niet meer zo vaak omdat ik meestal wat beters te doen heb. Alleen nu even niet, verveel me de pleures lolquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef formerjellybean het volgende:
Dit is eigenlijk weer de eerste keer sinds een hele lange tijd
nee, want ik leer niet voor de martin-gaus methodequote:Op vrijdag 13 april 2012 20:21 schreef DigitalGirl het volgende:
Ben je hierna die nieuwe martin gaus snarf?
Gewoon zoeken op "kree" en "neukseks". Dan krijg je 1 resultaat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Was dat nog in het dromen topic?
Wil ik het mezelf aandoen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:29 schreef twi het volgende:
[..]
Gewoon zoeken op "kree" en "neukseks". Dan krijg je 1 resultaat.
Dan ben je goed bezig geweest. Op dat vlak heb ik niet veel te melden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb ook nu een regelmatig liefdesleven waar ik degene soms 1x in de week zie en dat is voor mijn doen heel wat![]()
![]()
Dat was in het dromen topic, dinges zei net dat er in dit topic ook zo'n post was vandaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Denk dat je het al lang hebt gezien, dat was de hele aanleiding voor mijn berichtje namelijk.
Kree is altijd realistisch en niet van de absurdistische grappenquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah anders kon het nog in de sfeer van de TT zijn, nu is het gewoon stoereonzinpraat dus.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
ik heb ook nu een regelmatig liefdesleven waar ik degene soms 1x in de week zie en dat is voor mijn doen heel wat![]()
![]()
Die is weg.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef formerjellybean het volgende:
iemand ooit nog wat gehoord van degene met heel veel namen mkn en meerdere namen of is die ook helemaal verdwenen.
Tot zover ik weet is hij helemaal verdwenen, tenminste, hij laat zich hier niet meer zien.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef formerjellybean het volgende:
iemand ooit nog wat gehoord van degene met heel veel namen mkn en meerdere namen of is die ook helemaal verdwenen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Kree is altijd realistisch en niet van de absurdistische grappen
hey je bent er weer! ik was je al een tijdje kwijtquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
yup hij was er gisteren nog en ben even nog op de roze wolk
Ik zal dat soort humor nooit snappen denk ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:35 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij ook wel toch, met je handje.
Ja ff afgekicktquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:34 schreef Lot88 het volgende:
[..]
hey je bent er weer! ik was je al een tijdje kwijt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |