Quote welke deze TT gevormd heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
Aaawh Myr begin jij nou ook al?
Zo erg ben ik toch niet
Ja, ik moet nog naar die van 2 mei.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je ook gevraagd?Moet je dan ook al naar die eerdere training?
Misschien qua meiden wel, maar het is meer gebrek aan ervaring en mijn persoonlijkheid die gewoon niet is van gelijk elke meid pakken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je komt over alsof je een enorm bord voor je kop hebt. Vermoeiend en je typ-stijl is enorm irritant.
Drommel is Nostradamus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Quote welke deze TT gevormd heeft.
jaja zelfs ik had die doorquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Quote welke deze TT gevormd heeft.
Volgens mij heeft niemand hier de persoonlijkheid van gelijk elke meid pakkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:43 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien qua meiden wel, maar het is meer gebrek aan ervaring en mijn persoonlijkheid die gewoon niet is van gelijk elke meid pakken.
En ja type-stijl daar kan ik weinig aan doen, typ het zoals ik het denk en ik weet wel dat het niet altijd het meest logisch overkomt, dat zie ik zelf ook.
Maar zolang het maar duidelijk is
Oh, bummer.quote:
Dank u en amen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand hier de persoonlijkheid van gelijk elke meid pakken
Ja. Ik zei dat ik met de bus mee zou gaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, bummer.
Ze vroegen aan mij of ik zelf wilde reizen of vanuit Nijmegen met een bus mee zou rijden. Nijmegen is verder dan Haarlem.Dus ik reis zelf maar.
Had je ook die man met die hele lage stem die belde?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Faalhaasje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja. Ik zei dat ik met de bus mee zou gaan.
Nu besef ik me pas dat dat ding in Haarlem is.
Ik meld wel even dat ik op eigen vervoer kom.quote:
elke vent daar in tegen dan misschien weer welquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Idd, want er is geen enkele vent in dit topicquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
elke vent daar in tegen dan misschien weer wel
(voor de meiden dus)
Maarja ander verhaal, sowieso denk ik misschien effe wat anders.
Eerst liefde (verliefdheid) dan denk ik daarna wel over seks.
Cardioquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Whehe...kan je niet gewoon (meer) cardio doen?
Of de eerste gewoon even croppen, want voor de rest is die wel tantoe geil.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Je moet trouwens je 1e en 3e foto even weghalen uit je fobo. Dan kan je de FOK!hossel inzetten.
Op de 1e lijkt het alsof je een arm mist en de derde spreekt voor zichzelf
Dat valt niet eens op. Dat hoofd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Je moet trouwens je 1e en 3e foto even weghalen uit je fobo. Dan kan je de FOK!hossel inzetten.
Op de 1e lijkt het alsof je een arm mist en de derde spreekt voor zichzelf
Jij komt alleen ventjes tegen met 26 bier op uit een of ander dorp?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
elke vent daar in tegen dan misschien weer wel
(voor de meiden dus)
Maarja ander verhaal, sowieso denk ik misschien effe wat anders.
Eerst liefde (verliefdheid) dan denk ik daarna wel over seks.
Heb het niet over dit topic, maar in het algemeen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Idd, want er is geen enkele vent in dit topic
En lekkere billen (zo nu en dan)quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Heb het niet over dit topic, maar in het algemeen.
Over het algemeen doen de meiden het beter, maargoed dat komt omdat ze tieten hebben
En nou ophouden met me proberen onderuit te halen
euh nee?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt alleen ventjes tegen met 26 bier op uit een of ander dorp?
Nooit gezegd dat ik geen bitch benquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Twi dat zijn bitch made tendencies heh, dat ge-gossip.
Valt me toch een beetje van je tegen.quote:
Dat komt omdat er wel mensen in dit topic zitten die de pussy op een pedestal hebben. Ironisch genoeg vaak niet erg succesvol bij de damesquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Heb het niet over dit topic, maar in het algemeen.
Over het algemeen doen de meiden het beter, maargoed dat komt omdat ze tieten hebben
En nou ophouden met me proberen onderuit te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me toch wel alom bekend, ik zit hier niet om van mensen te horen hoe lief ik wel niet benquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
Valt me toch een beetje van je tegen.
Maargoed ik troost me maar met de gedachte dat je het gewoon leuk vindt om dit allemaal te lezen.
En oh oh oh je doet maar wat graag je best om het lekker op te stoken..
Zeg maar niet dat dat niet waar is
Wat liefquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel alom bekend, ik zit hier niet om van mensen te horen hoe lief ik wel niet ben
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat komt omdat er wel mensen in dit topic zitten die de pussy op een pedestal hebben. Ironisch genoeg vaak niet erg succesvol bij de damesach ja, niet iedereen gaat het gemakkelijk af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is maar goed dat ik er nou ook weer niet zo heel veel waarde aanhecht wat ik hoor van MFN anders zat ik al in een hoekje te huilen.
* kree komt nooit een leuke meid tegen..... enzo
Ik zie het nog wel gebeuren voor mij, moet alleen effe de juiste tegenkomen
Verwachte reactie: Veel succes dan
Do what you love, love what you do!
Veel succes danquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
ach ja, niet iedereen gaat het gemakkelijk af.
't is maar goed dat ik er nou ook weer niet zo heel veel waarde aanhecht wat ik hoor van MFN anders zat ik al in een hoekje te huilen.
Verwachte reactie: Veel succes dan![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel alom bekend, ik zit hier niet om van mensen te horen hoe lief ik wel niet ben
Dan wens ik je veel succes.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Alors, bonne chance!quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ze jou gaan versieren. Vertel eens waarom je denkt dat een chick jou zou gaan versieren ipv een andere man? Als je geen goede redenen weet zou je het toch echt zelf moeten gaan doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Als wij succesverhalen zouden hebben zouden we hier niet zittenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef kree het volgende:
tssssss zucht
Wat moet ik nog meer zeggen als
Komen jullie maar met alle succes verhalen dan
Ik ben 1 groot succes.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef kree het volgende:
tssssss zucht
Ik ben een groot succesverhaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef kree het volgende:
tssssss zucht
Kan genoeg dingen bedenken en ja voor mij werkt het optimaal dat een meid me versierd helaas gaat het in de praktijk niet zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ze jou gaan versieren. Vertel eens waarom je denkt dat een chick jou zou gaan versieren ipv een andere man? Als je geen goede redenen weet zou je het toch echt zelf moeten gaan doen
Denken dat ik voor jou alle verhalen in een pm ga typenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef kree het volgende:
tssssss zucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |