Quote welke deze TT gevormd heeft.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:34 schreef kree het volgende:
[..]
Aaawh Myr begin jij nou ook al?
Zo erg ben ik toch niet
Ja, ik moet nog naar die van 2 mei.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:36 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ben je ook gevraagd?Moet je dan ook al naar die eerdere training?
Misschien qua meiden wel, maar het is meer gebrek aan ervaring en mijn persoonlijkheid die gewoon niet is van gelijk elke meid pakken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je komt over alsof je een enorm bord voor je kop hebt. Vermoeiend en je typ-stijl is enorm irritant.
Drommel is Nostradamus.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Quote welke deze TT gevormd heeft.
jaja zelfs ik had die doorquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:42 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Quote welke deze TT gevormd heeft.
Volgens mij heeft niemand hier de persoonlijkheid van gelijk elke meid pakkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:43 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien qua meiden wel, maar het is meer gebrek aan ervaring en mijn persoonlijkheid die gewoon niet is van gelijk elke meid pakken.
En ja type-stijl daar kan ik weinig aan doen, typ het zoals ik het denk en ik weet wel dat het niet altijd het meest logisch overkomt, dat zie ik zelf ook.
Maar zolang het maar duidelijk is
Oh, bummer.quote:
Dank u en amen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Volgens mij heeft niemand hier de persoonlijkheid van gelijk elke meid pakken
Ja. Ik zei dat ik met de bus mee zou gaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh, bummer.
Ze vroegen aan mij of ik zelf wilde reizen of vanuit Nijmegen met een bus mee zou rijden. Nijmegen is verder dan Haarlem.Dus ik reis zelf maar.
Had je ook die man met die hele lage stem die belde?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Faalhaasje.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja. Ik zei dat ik met de bus mee zou gaan.
Nu besef ik me pas dat dat ding in Haarlem is.
Ik meld wel even dat ik op eigen vervoer kom.quote:
elke vent daar in tegen dan misschien weer welquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Idd, want er is geen enkele vent in dit topicquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
elke vent daar in tegen dan misschien weer wel
(voor de meiden dus)
Maarja ander verhaal, sowieso denk ik misschien effe wat anders.
Eerst liefde (verliefdheid) dan denk ik daarna wel over seks.
Cardioquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Whehe...kan je niet gewoon (meer) cardio doen?
Of de eerste gewoon even croppen, want voor de rest is die wel tantoe geil.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Je moet trouwens je 1e en 3e foto even weghalen uit je fobo. Dan kan je de FOK!hossel inzetten.
Op de 1e lijkt het alsof je een arm mist en de derde spreekt voor zichzelf
Dat valt niet eens op. Dat hoofd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef Drommeldaris het volgende:
Je moet trouwens je 1e en 3e foto even weghalen uit je fobo. Dan kan je de FOK!hossel inzetten.
Op de 1e lijkt het alsof je een arm mist en de derde spreekt voor zichzelf
Jij komt alleen ventjes tegen met 26 bier op uit een of ander dorp?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:48 schreef kree het volgende:
[..]
elke vent daar in tegen dan misschien weer wel
(voor de meiden dus)
Maarja ander verhaal, sowieso denk ik misschien effe wat anders.
Eerst liefde (verliefdheid) dan denk ik daarna wel over seks.
Heb het niet over dit topic, maar in het algemeen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Idd, want er is geen enkele vent in dit topic
En lekkere billen (zo nu en dan)quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Heb het niet over dit topic, maar in het algemeen.
Over het algemeen doen de meiden het beter, maargoed dat komt omdat ze tieten hebben
En nou ophouden met me proberen onderuit te halen
euh nee?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij komt alleen ventjes tegen met 26 bier op uit een of ander dorp?
Nooit gezegd dat ik geen bitch benquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:24 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Twi dat zijn bitch made tendencies heh, dat ge-gossip.
Valt me toch een beetje van je tegen.quote:
Dat komt omdat er wel mensen in dit topic zitten die de pussy op een pedestal hebben. Ironisch genoeg vaak niet erg succesvol bij de damesquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:51 schreef kree het volgende:
[..]
Heb het niet over dit topic, maar in het algemeen.
Over het algemeen doen de meiden het beter, maargoed dat komt omdat ze tieten hebben
En nou ophouden met me proberen onderuit te halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat lijkt me toch wel alom bekend, ik zit hier niet om van mensen te horen hoe lief ik wel niet benquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef kree het volgende:
[..]
Valt me toch een beetje van je tegen.
Maargoed ik troost me maar met de gedachte dat je het gewoon leuk vindt om dit allemaal te lezen.
En oh oh oh je doet maar wat graag je best om het lekker op te stoken..
Zeg maar niet dat dat niet waar is
Wat liefquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel alom bekend, ik zit hier niet om van mensen te horen hoe lief ik wel niet ben
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dat komt omdat er wel mensen in dit topic zitten die de pussy op een pedestal hebben. Ironisch genoeg vaak niet erg succesvol bij de damesach ja, niet iedereen gaat het gemakkelijk af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
't is maar goed dat ik er nou ook weer niet zo heel veel waarde aanhecht wat ik hoor van MFN anders zat ik al in een hoekje te huilen.
* kree komt nooit een leuke meid tegen..... enzo
Ik zie het nog wel gebeuren voor mij, moet alleen effe de juiste tegenkomen
Verwachte reactie: Veel succes dan
Do what you love, love what you do!
Veel succes danquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
ach ja, niet iedereen gaat het gemakkelijk af.
't is maar goed dat ik er nou ook weer niet zo heel veel waarde aanhecht wat ik hoor van MFN anders zat ik al in een hoekje te huilen.
Verwachte reactie: Veel succes dan![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:59 schreef twi het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch wel alom bekend, ik zit hier niet om van mensen te horen hoe lief ik wel niet ben
Dan wens ik je veel succes.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Alors, bonne chance!quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ze jou gaan versieren. Vertel eens waarom je denkt dat een chick jou zou gaan versieren ipv een andere man? Als je geen goede redenen weet zou je het toch echt zelf moeten gaan doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef kree het volgende:
[..]
Als wij succesverhalen zouden hebben zouden we hier niet zittenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef kree het volgende:
tssssss zucht
Wat moet ik nog meer zeggen als
Komen jullie maar met alle succes verhalen dan
Ik ben 1 groot succes.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef kree het volgende:
tssssss zucht
Ik ben een groot succesverhaal.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef kree het volgende:
tssssss zucht
Kan genoeg dingen bedenken en ja voor mij werkt het optimaal dat een meid me versierd helaas gaat het in de praktijk niet zo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, en dan moet ze jou gaan versieren. Vertel eens waarom je denkt dat een chick jou zou gaan versieren ipv een andere man? Als je geen goede redenen weet zou je het toch echt zelf moeten gaan doen
Denken dat ik voor jou alle verhalen in een pm ga typenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef kree het volgende:
tssssss zucht
wie had het over een pm zet maar gewoon hier neer, doe ik ook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:07 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denken dat ik voor jou alle verhalen in een pm ga typen
Ik heb 1 vriend die stelt zichzelf gewoon altijd direct voor. Zeer directe methode maar best geschikt als je echt niks kan verzinnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:05 schreef kree het volgende:
[..]
Kan genoeg dingen bedenken en ja voor mij werkt het optimaal dat een meid me versierd helaas gaat het in de praktijk niet zo.
Heb allang al toegeven dat ik er zelf meer aan moet doen.
Maar weet niet hoe en het hangt ook van de meid in questie af hoe ik het moet aanpakken.
En dat is bij buuf niet elke keer op de deur gaan bonzen, in zoverre heb ik haar al leren kennen.
En weet niet eens of zij echt wat voor me is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alsof ik hier al mijn verhalen ga plempenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:08 schreef kree het volgende:
[..]
wie had het over een pm zet maar gewoon hier neer, doe ik ook.
Oja helaas even de niet succes verhalen nu.
Maar moet toch zeggen dat ik jullie sinds vorige zomer wel aardig op de hoogte heb gehouden.
En nu ineens wordt ik heel anders gezien..... raar
Ik kan met succes verhalenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef kree het volgende:
tssssss zucht
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb 1 vriend die stelt zichzelf gewoon altijd direct voor. Zeer directe methode maar best geschikt als je echt niks kan verzinnen.owh doe ik ook hoor, dat is het hele probleem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben ook echt niet bang om met meiden te praten, alleen zodra (ik de man dan) een situatie moet creeren naar meer als alleen praten dan faalt het ofzo.
En dan is het nog gezellig maar ik weet al dat er verder niks inzit..Do what you love, love what you do!
Ik zie progressiequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden gefriendzoned. Dit was mijn verhaal. Ik heb er van geleerd en ben nu een gore klootzak
gr
Jij bent mijn grote voorbeeld.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik ben een paar jaar geleden gefriendzoned. Dit was mijn verhaal. Ik heb er van geleerd en ben nu een gore klootzak
gr
Daar bestaat ook geen twijfel over.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben trouwens kei lief. Een vriend had 2 printjes nodig, dus ik print het uit en breng het voor hem naar de stad.Terwijl ik eigenlijk kei druk ben met mn deadline.
Bang dat MFN met de zweep achter je aankomt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:09 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Alsof ik hier al mijn verhalen ga plempen
Ik doe juist bewust aan de friendzone, maar dan wel inclusief seks.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Drommeldaris het volgende:
gr
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:08 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb 1 vriend die stelt zichzelf gewoon altijd direct voor. Zeer directe methode maar best geschikt als je echt niks kan verzinnen.En daar gaat het dus fout.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Er zijn weinig vrouwen zo goed als jijquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe juist bewust aan de friendzone, maar dan wel inclusief seks.
jij bent erg, maar niks mis mee hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik doe juist bewust aan de friendzone, maar dan wel inclusief seks.
Nee, dat lijkt me wel kinkyquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:11 schreef kree het volgende:
[..]
Bang dat MFN met de zweep achter je aankomt?
Dat is het hele probleem ik ben gewoon eerlijk, en ik ga me hier niet voordoen als iemand die ik niet ben
Ik heb geen idee of het versieren net zo werkt voor 7jaar oudere mensen. Ik verwacht van nietquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef kree het volgende:
[..]
owh doe ik ook hoor, dat is het hele probleem niet.
Ben ook echt niet bang om met meiden te praten, alleen zodra (ik de man dan) een situatie moet creeren naar meer als alleen praten dan faalt het ofzo.
En dan is het nog gezellig maar ik weet al dat er verder niks inzit..
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:13 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me wel kinky@ spoiler, denk dat ze dat wel eens nodig heeft jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Do what you love, love what you do!
Ja eens, als ik effe terugkijk dan heb ik zoveel kansen gewoon laten gaan, gewoon omdat ik er niet mee bezig was.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb geen idee of het versieren net zo werkt voor 7jaar oudere mensen. Ik verwacht van nietMaar gewoon meer risico, meer ballen en have fun with it
Niet doen manquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:13 schreef Daqufrance het volgende:
Ik ga weekend vieren en iedere vrouw proberen die ik tegenkom. Ik moet en zal een succesverhaal hebben maandag
Ik had tot en met mijn 18e alleen maar oog voor gamenquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:15 schreef kree het volgende:
[..]
Ja eens, als ik effe terugkijk dan heb ik zoveel kansen gewoon laten gaan, gewoon omdat ik er niet mee bezig was.
Zonde gewoon en nu werkt het idd effe anders denk ik.
Iemand heeft Myr tot zijn bitch gemaakt zo te horen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben trouwens kei lief. Een vriend had 2 printjes nodig, dus ik print het uit en breng het voor hem naar de stad.Terwijl ik eigenlijk kei druk ben met mn deadline.
O we gaan voor het snelle succes?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet doen man
Iedere vrouw?
Probeer eerst gewoon wat makkelijk ogende chicks (geen sletten want die zijn fucking saai). Put daar wat zelfvertrouwen uit en probeer dan vrouwen te versieren die je daadwerkelijk leuk lijken
Ook echt proberen. The fuck kerels.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:15 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet doen man
Iedere vrouw?
Probeer eerst gewoon wat makkelijk ogende chicks (geen sletten want die zijn fucking saai). Put daar wat zelfvertrouwen uit en probeer dan vrouwen te versieren die je daadwerkelijk leuk lijken
Nah, die is gewoon lekker aan het winkelen o.i.d.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
@ spoiler, denk dat ze dat wel eens nodig heeft ja![]()
Ik schrijf mee!quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ook echt proberen. The fuck kerels.
Failproof metode. Ga in het midden van de ruimte met dames staan, laat je broek zakken, en wacht af. Works like a charm.
Niet afwachten; gewoon ff een meatspin er uitgooienquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Failproof metode. Ga in het midden van de ruimte met dames staan, laat je broek zakken, en wacht af. Works like a charm.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:14 schreef kree het volgende:
[..]
@ spoiler, denk dat ze dat wel eens nodig heeft ja![]()
Maar dan loop je ook de kans dat een hongerige tientonner zichzelf op je werpt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:16 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet vergeten te helicopteren en alleen doen wanneer je Schwanz minstens half zo groot is als die van Murquote:
Hey, succes is succes he! Hoe groot het ook isquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:17 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Maar dan loop je ook de kans dat een hongerige tientonner zichzelf op je werpt.
I see what you did therequote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Hey, succes is succes he! Hoe groot het ook is
Tis gewoon raar man, er waren echt wel meiden die me leuk vonden, maar had gewoon iets van komt wel geen zin in blabalquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:16 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik had tot en met mijn 18e alleen maar oog voor gamen
Ik zal me suf helikopteren. Arme eerste rijquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet vergeten te helicopteren en alleen doen wanneer je Schwanz minstens half zo groot is als die van Mur
Niet mee eens, of ik ben altijd 18.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef kree het volgende:
En hoe ouder je wordt hoe specifieker wordt het.
Iemand van 16 denkt aan neuken.
Iemand van 18 denkt,misschien iemand waarmee ik iets zou willen
Iemand van 20+ wil gewoon huisje boompje beestje
Iemand van 25+ wil gewoon niet meer alleen zijn.
Nouja is dit nog een beetje duidelijk?
Het succes moet wel door je voordeur passen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef Daqufrance het volgende:
[..]
Hey, succes is succes he! Hoe groot het ook is
Vertel is hoe jij het ziet dan?quote:
Lang niet altijd dit geldt misschien voor het gros.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
Tis gewoon raar man, er waren echt wel meiden die me leuk vonden, maar had gewoon iets van komt wel geen zin in blabal
En nu ben ik ineens alweer zo oud dat het anders gaat, iedereen wordt gewoon kieskeuriger en ik ook en dat maakt het lastig om zo iemand te vinden waarmee het klikt.
Komt gewoon omdat je al een heel leven in je eentje hebt opgebouwd en bepaalde verwachtingen hebt van een relatie.
By the time I'll hit 30, I'll have enoughquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:18 schreef kree het volgende:
[..]
Tis gewoon raar man, er waren echt wel meiden die me leuk vonden, maar had gewoon iets van komt wel geen zin in blabal
En nu ben ik ineens alweer zo oud dat het anders gaat, iedereen wordt gewoon kieskeuriger en ik ook en dat maakt het lastig om zo iemand te vinden waarmee het klikt.
Komt gewoon omdat je al een heel leven in je eentje hebt opgebouwd en bepaalde verwachtingen hebt van een relatie.
Misschien niet hoor, maar denk dat als je over de 20 ben dat het toch gaat kriebelen, niemand wil gewoon alleen zijn denk ik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Lang niet altijd dit geldt misschien voor het gros.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |