Ik zou zo iemand niet zo snel serieus nemen dan. Als je in zo'n positie bent moet je niet op die manier denken, imo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:26 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Hoezo? Hoe zou dat haar manier van lesgeven moeten beïnvloeden?
Klopt maar als ze haar werk en privé apart kan houden zie ik het probleem niet. Het is echt niet zo dat ze die kinderen leert om een rijke man aan de haak te slaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik zou zo iemand niet zo snel serieus nemen dan. Als je in zo'n positie bent moet je niet op die manier denken, imo.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef xminator het volgende:
Geen vrijgezelle dames meer over in het Turken topic.
ayca met msnk
julis met zargon
jaleesa met turquaz
borte met ihvk
En hieruit concludeer jij dat ik een relatie heb met IHVK?quote:Gewoon. Heb hem al lang niet meer gesproken. Zal hij ooit nog terugkeren?
Jammer dat deze tentoonstelling op 18 april wordt geopend, door Abdullah Gül btw.quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:48 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Naar het museum, is dit weekend maar 1 euro.
http://www.museumweekend.nl/![]()
En jij?
Ik voorzie dat in de toekomst.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:38 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
[..]
En hieruit concludeer jij dat ik een relatie heb met IHVK?
Dat is wel zo ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:35 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Klopt maar als ze haar werk en privé apart kan houden zie ik het probleem niet. Het is echt niet zo dat ze die kinderen leert om een rijke man aan de haak te slaan.
Pertinent onwaar. Er lezen mensen mee, kijk uit met wat je hier allemaal neerzet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:37 schreef xminator het volgende:
Geen vrijgezelle dames meer over in het Turken topic.
ayca met msnk
julis met zargon
jaleesa met turquaz
borte met ihvk
Was zoiets al niet 5 jaar geleden oid. in de nieuwe kerk?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:39 schreef Bilge het volgende:
[..]
Jammer dat deze tentoonstelling op 18 april wordt geopend, door Abdullah Gül btw.
http://www.amsterdammuseu(...)n-de-levantse-handel
[ afbeelding ]
Nu vind je het opeens wel erg wat hier neergezet wordtquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:40 schreef Ayca het volgende:
[..]
Pertinent onwaar. Er lezen mensen mee, kijk uit met wat je hier allemaal neerzet.
ik ben 21quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Een vraagje, als ik zo onbeleefd mag zijn, wat is jouw leeftijd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |