Op die leeftijd sexquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef golfer het volgende:
Om er dan toch nog enig leven in te krijgen een grappig berichtje.
Ja, je moet er toch niet aandenken dat mensen van boven de 40 nog seks hebben.quote:
net thuis. nu eerst even bij lezen.quote:
Dat verbaast je echt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:07 schreef borisz het volgende:
SGP zit dus gewoon aan tafel bij de catshuisonderhandelingen.
Het minst slechte alternatief vrees ik.....quote:
Dat riep Churchill ook alquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het minst slechte alternatief vrees ik.....
Wen er maar aan......Dat is politiek.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet echt, maar het is wel vreselijk.
Ik weet ook niets beters hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef TAV74 het volgende:
Het minst slechte alternatief vrees ik.....
En weekend![]()
Vandaar dat ik best benieuwd ben naar de uitwerking van dit idee:quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:10 schreef Isabeau het volgende:
In de politiek verbaast niets me meer. Alle idealen kan je toepassen of verwerpen naar gelang de situatie. Verder kan je van alles tijdens verkiezingstijd beloven, om er vervolgens niets mee te doen of er een totaal andere draai aan te geven als je eenmaal je zetels hebt.
Democratie, ik vind het maar niks.
Ach krak, die partijen waaien ook gewoon met elke wind mee die ze op dat moment van pas komt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het heel verkeerd: partijen kapen met een idee.
Ik lees de volkskrant, en ik weet wel waar het over gaat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk natuurlijk geen tv, iets waar ik wat politiek betreft ook erg blij mee ben.
Scheelt heel veel frustratie.
Ik vind het wel een aantal linkse (SP) invalshoeken hebben juist. Dat moet toch wel aanspreken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef golfer het volgende:
Ben het met een deel van de standpunten oneens en zal dus geen lid van die club gaan worden.
PvdA wel geen SP.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aantal linkse (SP) invalshoeken hebben juist. Dat moet toch wel aanspreken?
Vooral veel VVD zie ik er in terug.quote:Wat is G500?
We bouwen een generationele beweging van 500 open, frisse, verantwoordelijke jongeren tot ongeveer 35 jaar. Deze jongeren worden via G500 lid van de VVD, het CDA en de PvdA.
Janouja. Laat je het er dan maar bij zitten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:22 schreef golfer het volgende:
Oh ik zie dat het een clupje is voor jongeren tot 35 jaar. Sowieso dus niks voor mij als oude man.
Trouwens de partijen waar ze mee gelinkt worden zijn ook niet de mijne.
Nee, niet kapen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het heel verkeerd: partijen kapen met een idee.
Ben al lid van de SP. En jij? Wat doe jij er aan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Janouja. Laat je het er dan maar bij zitten?
Oh ja, dat opwinden snap ik hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee, niet kapen.
Zorgen dat het daadwerkelijk op de agenda komt !
ONDERWIJS - ZORG - PENSIOENEN
De oudere (politici) interesseert het geen FUCK. Excuse me.
Ze zijn machtsgeil en op de korte termijn en baantjes jager.
Zo'n Hero Brinkman - ja ok ex PVV- blijft toch ook zitten voor zolang als het
duurt en dan straks nog wachtgeld vangen.
/ windt zich even op...
Ik heb geen geld om lid te zijn van de SP. maar ik stem wel op ze.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben al lid van de SP. En jij? Wat doe jij er aan?
Ik ben te oud voor die clubquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:22 schreef golfer het volgende:
Oh ik zie dat het een clupje is voor jongeren tot 35 jaar. Sowieso dus niks voor mij als oude man.
Trouwens de partijen waar ze mee gelinkt worden zijn ook niet de mijne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Heel veel minima zijn lid van de SP, juist omdat het bij hun bijna niks kost.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb geen geld om lid te zijn van de SP. maar ik stem wel op ze.
2 euro per maand is een dag eten. Doei!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel veel minima zijn lid van de SP, juist omdat het bij hun bijna niks kost.
2 euro per maand.
Geld kan dus geen argument zijn.
5 euro per kwartaal kan ook. Is 1 pakje shag minder roken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
2 euro per maand is een dag eten. Doei!
Ik heb het ooit bekeken en ik kon het niet betalen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Dat leek me idd wel een partij die rekening houdt met je inkomen voor het lidmaatschap.
Dat zou kunnen Maar dan kan ik niet meer 3 maanden sparen om naar Isa te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
5 euro per kwartaal kan ook. Is 1 pakje shag minder roken.
T/m 27 betaal je bij ons 25equote:Op vrijdag 13 april 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Dat leek me idd wel een partij die rekening houdt met je inkomen voor het lidmaatschap.
Ofwel: je vindt andere dingen belangrijker. Prima toch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen Maar dan kan ik niet meer 3 maanden sparen om naar Isa te kunnen gaan.
Ja. Ik heb nog nooit een partij op zien komen voor mij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ofwel: je vindt andere dingen belangrijker. Prima toch.
Dat ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nog nooit een partij op zien komen voor mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |