Op die leeftijd sexquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:13 schreef golfer het volgende:
Om er dan toch nog enig leven in te krijgen een grappig berichtje.
Ja, je moet er toch niet aandenken dat mensen van boven de 40 nog seks hebben.quote:
net thuis. nu eerst even bij lezen.quote:
Dat verbaast je echt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:07 schreef borisz het volgende:
SGP zit dus gewoon aan tafel bij de catshuisonderhandelingen.
Het minst slechte alternatief vrees ik.....quote:
Dat riep Churchill ook alquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Het minst slechte alternatief vrees ik.....
Wen er maar aan......Dat is politiek.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet echt, maar het is wel vreselijk.
Ik weet ook niets beters hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:12 schreef TAV74 het volgende:
Het minst slechte alternatief vrees ik.....
En weekend![]()
Vandaar dat ik best benieuwd ben naar de uitwerking van dit idee:quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:10 schreef Isabeau het volgende:
In de politiek verbaast niets me meer. Alle idealen kan je toepassen of verwerpen naar gelang de situatie. Verder kan je van alles tijdens verkiezingstijd beloven, om er vervolgens niets mee te doen of er een totaal andere draai aan te geven als je eenmaal je zetels hebt.
Democratie, ik vind het maar niks.
Ach krak, die partijen waaien ook gewoon met elke wind mee die ze op dat moment van pas komt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het heel verkeerd: partijen kapen met een idee.
Ik lees de volkskrant, en ik weet wel waar het over gaat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef Isabeau het volgende:
Ik kijk natuurlijk geen tv, iets waar ik wat politiek betreft ook erg blij mee ben.
Scheelt heel veel frustratie.
Ik vind het wel een aantal linkse (SP) invalshoeken hebben juist. Dat moet toch wel aanspreken?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef golfer het volgende:
Ben het met een deel van de standpunten oneens en zal dus geen lid van die club gaan worden.
PvdA wel geen SP.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het wel een aantal linkse (SP) invalshoeken hebben juist. Dat moet toch wel aanspreken?
Vooral veel VVD zie ik er in terug.quote:Wat is G500?
We bouwen een generationele beweging van 500 open, frisse, verantwoordelijke jongeren tot ongeveer 35 jaar. Deze jongeren worden via G500 lid van de VVD, het CDA en de PvdA.
Janouja. Laat je het er dan maar bij zitten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:22 schreef golfer het volgende:
Oh ik zie dat het een clupje is voor jongeren tot 35 jaar. Sowieso dus niks voor mij als oude man.
Trouwens de partijen waar ze mee gelinkt worden zijn ook niet de mijne.
Nee, niet kapen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:20 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het heel verkeerd: partijen kapen met een idee.
Ben al lid van de SP. En jij? Wat doe jij er aan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Janouja. Laat je het er dan maar bij zitten?
Oh ja, dat opwinden snap ik hoor!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:25 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nee, niet kapen.
Zorgen dat het daadwerkelijk op de agenda komt !
ONDERWIJS - ZORG - PENSIOENEN
De oudere (politici) interesseert het geen FUCK. Excuse me.
Ze zijn machtsgeil en op de korte termijn en baantjes jager.
Zo'n Hero Brinkman - ja ok ex PVV- blijft toch ook zitten voor zolang als het
duurt en dan straks nog wachtgeld vangen.
/ windt zich even op...
Ik heb geen geld om lid te zijn van de SP. maar ik stem wel op ze.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Ben al lid van de SP. En jij? Wat doe jij er aan?
Ik ben te oud voor die clubquote:Op vrijdag 13 april 2012 20:22 schreef golfer het volgende:
Oh ik zie dat het een clupje is voor jongeren tot 35 jaar. Sowieso dus niks voor mij als oude man.
Trouwens de partijen waar ze mee gelinkt worden zijn ook niet de mijne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
Heel veel minima zijn lid van de SP, juist omdat het bij hun bijna niks kost.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:28 schreef krakkemieke het volgende:
Ik heb geen geld om lid te zijn van de SP. maar ik stem wel op ze.
2 euro per maand is een dag eten. Doei!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:31 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel veel minima zijn lid van de SP, juist omdat het bij hun bijna niks kost.
2 euro per maand.
Geld kan dus geen argument zijn.
5 euro per kwartaal kan ook. Is 1 pakje shag minder roken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:33 schreef krakkemieke het volgende:
2 euro per maand is een dag eten. Doei!
Ik heb het ooit bekeken en ik kon het niet betalen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Dat leek me idd wel een partij die rekening houdt met je inkomen voor het lidmaatschap.
Dat zou kunnen Maar dan kan ik niet meer 3 maanden sparen om naar Isa te kunnen gaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:34 schreef golfer het volgende:
[..]
5 euro per kwartaal kan ook. Is 1 pakje shag minder roken.
T/m 27 betaal je bij ons 25equote:Op vrijdag 13 april 2012 20:33 schreef Isabeau het volgende:
Dat leek me idd wel een partij die rekening houdt met je inkomen voor het lidmaatschap.
Ofwel: je vindt andere dingen belangrijker. Prima toch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:37 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat zou kunnen Maar dan kan ik niet meer 3 maanden sparen om naar Isa te kunnen gaan.
Ja. Ik heb nog nooit een partij op zien komen voor mij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ofwel: je vindt andere dingen belangrijker. Prima toch.
Dat ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nog nooit een partij op zien komen voor mij.
Voor mij ook niet!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:42 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja. Ik heb nog nooit een partij op zien komen voor mij.
Prettig weekend!quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:45 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat ben ik niet helemaal met je eens.
Maar ik heb weekend, dus who cares
Ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:46 schreef AnneX het volgende:
[..]
Voor mij ook niet!![]()
![]()
![]()
Het zal toch gaan om de grootste gemene deler.
En kijken naar de overeenkomsten.
Voorlopig kan ik voor mijzelf zorgen, alleen onderwijs en zorg zijn
zorgwekkende onderwerpen.
Zullen we alle voorzieningen waar je gebruik van maakt dan maar gewoon stoppen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja.
Wat jij ooit een HBO opleiding kreeg... Ik moet dat maar zien.
Ik kreeg niks.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja.
Wat jij ooit een HBO opleiding kreeg... Ik moet dat maar zien.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:52 schreef Sunnythesun het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar hoe je het bekijkt![]()
Wat bedoel je? AnneX kon op latere leeftijd nog een HBO opleiding volgen. Ik twijfel eraan of ik dat nog kan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Zullen we alle voorzieningen waar je gebruik van maakt dan maar gewoon stoppen?
Oh. Dat wist ik dan niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:52 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ik kreeg niks.
Zelf gekozen en betaald. Tweemaal.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik zou me dood schrikken als ze ineens in de 2e kamer zeggen: 'En voor Sunny hebben we dit en dit uitgedacht.. '
Van het roken, zodat je wel naar Isa kan en ook nog SP-lid kan wordenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:16 schreef krakkemieke het volgende:
En over het afkicken word er niks gezegd.
Eh nee. Afkicken van Tramadol. Dat is al akelig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Van het roken, zodat je wel naar Isa kan en ook nog SP-lid kan worden
Lieve Krakke, al eerder is je eens aangeraden om eens te vragen naar eenquote:Op vrijdag 13 april 2012 21:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Eh nee. Afkicken van Tramadol. Dat is al akelig.
Zodat ik niet het afkicken heb , en ook nog de nieuwe akelige dingen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Lieve Krakke, al eerder is je eens aangeraden om eens te vragen naar een
lotgenotencontact of gespreksgroepen bij maatsch. werk of iets dergl.
Dan kun je daar van alles van je afpraten en hou je de rest van de week
ruimte en energie om op fok of irl over leukere dingen te posten.
Neemt niet weg, dat ik het klote voor je vind.
/ been there, done that.
In I-tunes ?quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:55 schreef Bluezz het volgende:
Nou jongens, ik heb spotify ged/l en kan er leuk mee radio luisteren, maar hoe haal je bijv de nieuwe Trijntje op
Pfew, blij dat je het herkende als zodanigquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:52 schreef AnneX het volgende:
Sun !!![]()
Wat een leuke Catwoman tekende jij !
Ow dus tochquote:Op vrijdag 13 april 2012 22:17 schreef TAV74 het volgende:
Nee, in Spotify
Daar kun je toch alleen alles luisteren als je ook een abbo hebt?
Ik ben nieuwsgierig naar de Anoukerige Trijntjequote:Op vrijdag 13 april 2012 22:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
In I-tunes ?
Of hier? http://www.trijntje.nl/
/ geen fan.
Vind haar nieuwe single best okquote:Op vrijdag 13 april 2012 23:06 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik ben nieuwsgierig naar de Anoukerige TrijntjeTechniek enzo.
Volgens mij kun je op de computer alles luisteren met een account en op een tablet/telefoon alleen met Spotify Premium.quote:Op vrijdag 13 april 2012 22:17 schreef TAV74 het volgende:
Nee, in Spotify
Daar kun je toch alleen alles luisteren als je ook een abbo hebt?
vaag. Morgen eens kijken, ging ook niet helemaal soepel, verzond per ongeluk iets wat niet af was.quote:
Vond de dansmeiden de beste groep.quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:45 schreef golfer het volgende:
Zo. Even met veel vertraging HGT (Holland got Talent) bekeken en de beste act..... kwam uit België.
Ja, maar jij bent nuts!quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben Masterchef aan het kijken en ze moesten noten raden. Ik had ze allemaal goed en de top 7 van seizoen 2 Australië lekker niet
Over anderhalve week begint S4quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:53 schreef FutureFairytale het volgende:
Ben Masterchef aan het kijken en ze moesten noten raden. Ik had ze allemaal goed en de top 7 van seizoen 2 Australië lekker niet
Als je mij dan de link zou willen geven waar ik het kan kijken ben je een engel!quote:
Nee hoor, we hebben s03 bekeken.quote:
2 is iedere doordeweekse dag om 18.35u op Net5.quote:
en 4 straks bij uw torrentboerquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:12 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
2 is iedere doordeweekse dag om 18.35u op Net5.
1 op iedere doordeweekse dag om 16.10u op RTL5.
Ja maar daar heb ik allemaal geen tijd voorquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:12 schreef FutureFairytale het volgende:
2 is iedere doordeweekse dag om 18.35u op Net5.
1 op iedere doordeweekse dag om 16.10u op RTL5.
Meen dat ik voor jou een nijlpaard heb geprobeerd te tekenen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:40 schreef AnneX het volgende:
Oh, Sun, ik ken je cartoon? figuurtje niet !![]()
Kun je me uit de droom/draw helpen?
gister was het koud ja. Vandaag ben ik nog niet buiten geweest. Zometeen de sprong maar eens wagen, boodscahppen doen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:28 schreef Isabeau het volgende:
En ik klaag hier over grijs weer en regenJeetje...zo koud nog daar?!
het zou alleen maar moeten regenen volgens de weerberichten. Ik denk dat dit aan het einde van de dag wel weg is. Let's see!quote:Op zaterdag 14 april 2012 10:32 schreef Isabeau het volgende:
Gaat het nog meer sneeuwen dit weekend?
Oeps vergetenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:04 schreef TAV74 het volgende:
Leuk commentaar Bluezziemaar ik zie geen nieuwe tekening
Ik was vannacht ook net ff iets te lang blijven hangenquote:Op zaterdag 14 april 2012 12:06 schreef MissHobje het volgende:
Mogge![]()
Pff gister weer eens goed naar de kroeg geweesterg leuk maar nu wel ff zwaar haha.
(altijd leuk dat besef)
Lol, weet je nog wat het woord was?quote:
Dit is CUL. Niet VBLquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
NRC was voeger wel een kwaliteitskrant, maar tegenwoordig?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-winst-op-eindhoven/
Dit is een slowchat en hier mogen gelijkgestemden (mensen die van koken of lekker eten houden) over alles praten waar ze maar over willen praten.quote:
Dit is CUL, niet de Klaagbaakquote:
Wel knap dat je dit niet opvalt als redacteurquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
Misschien ook geen voetballiefhebberquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Wel knap dat je dit niet opvalt als redacteur
En ik heb het er over dat golfers voetbalverhalen mij niet boeien.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dit is een slowchat en hier mogen gelijkgestemden (mensen die van koken of lekker eten houden) over alles praten waar ze maar over willen praten.
Was mij niet eens opgevallen trouwensquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:26 schreef golfer het volgende:
Ook niet voetballiefhebbers snappen hopelijk wel de blunder in die krantenkop.
Nope, en het jeukt me verder ook niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:26 schreef golfer het volgende:
Ook niet voetballiefhebbers snappen hopelijk wel de blunder in die krantenkop.
Nou, bedankt voor de informatie dan maarquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En ik heb het er over dat golfers voetbalverhalen mij niet boeien.
Het is geen voetbalverhaal, lulletje rozewater. Het gaat om de verkeerde krantenkop.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:28 schreef Pietverdriet het volgende:
En ik heb het er over dat golfers voetbalverhalen mij niet boeien.
Het is ook nog eens dubbel fout.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:15 schreef golfer het volgende:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:32 schreef Felagund het volgende:
Het is ook nog eens dubbel fout.(Het was toch 0-0?)
Ik ga meer voor de eerste 5, qua smaak.quote:Op zaterdag 14 april 2012 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
Whisky proeverij gehad met mijn vader gisteravond. De line up:
[ afbeelding ]
Erg verrast door nummer 6 en 7. De nummer 6 als fles gekregen van mijn vader.
Sowieso zijn het whisky's die nagenoeg niet meer te krijgen zijn in de winkel (kleine oplages). Het is dat nummer 7 150 euro zou kosten, anders had ik hem ook wel meegenomen (waarschijnlijk sla ik mijzelf voor mijn kop dat ik het niet gedaan heb. Er waren nog 12 flessen van te koop).
Ik normaal ook. Ik ben geen Islay fan en zeker niet het hele zware turf/rokerige smaak. Maar dat was de verrassing eigenlijk... beide hebben een lichte turf smaak en verder is het een vrij zoetige milde whiskyquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:35 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik ga meer voor de eerste 5, qua smaak.
Coal Ila is erg lekker! En Bowmore valt hier ook vaak in de smaakquote:Op zaterdag 14 april 2012 13:31 schreef Anthraxx het volgende:
Whisky proeverij gehad met mijn vader gisteravond. De line up:
[ afbeelding ]
Erg verrast door nummer 6 en 7. De nummer 6 als fles gekregen van mijn vader.
Sowieso zijn het whisky's die nagenoeg niet meer te krijgen zijn in de winkel (kleine oplages). Het is dat nummer 7 150 euro zou kosten, anders had ik hem ook wel meegenomen (waarschijnlijk sla ik mijzelf voor mijn kop dat ik het niet gedaan heb. Er waren nog 12 flessen van te koop).
Ach mensch, ga toch koken!quote:
Issie nu nog warm? FF bestrijken met warme (abrikozen)jam, lekker!!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:10 schreef FutureFairytale het volgende:
OEN!![]()
Heerlijke appelkruimelcake gebakken, wil ik em direct uit de vorm halen nadat ie uit de oven was![]()
Stuk van de onderkant afgebroken, hele cake wil breken![]()
Gelukkig smaakt ie wel goed (afgebroken warme stuk maar opgegeten).
Vriendje is voor de goede club.quote:Op zaterdag 14 april 2012 15:51 schreef Isabeau het volgende:
Liverpool - Everton gekekenEn Liverpool heeft (nog maar net) gewonnen, dus ik blij want vriendje blij.
Blijven oefenen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 14:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Heb alleen aardbeienjam helaas. In combinatie met de appels in de cake lijkt me dat niet zo. Bovenop zitten kruimels, dat vind ik al wel leuk
Alleen klote dat ie is gebroken... Nog steeds geen perfecte cake
Hij is ook best wel fan van Dirk Kuijtquote:
frambozenjam! Ik kook ze vaak tot prut en eet dat dan op brood of pannenkoeken ofzo.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Hij is ook best wel fan van Dirk Kuijt(dirk koit)
Iemand nog recepten voor frambozen en/of granaatappel?
Op de markt 5 dozen granaatappel voor een euro gehaald en 12 (twaalf) dozen frambozen voor 3 euro.
Ik vrees serieus dat het alleen maar erger is geworden, Bluezzquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:43 schreef Bluezz het volgende:
Schrijnend verhaal in de VK over verpleeghuiszorg in Nederland.
Er is sinds de jaren 80 en 90 dat ik er werkte niks maar dan ook helemaal niks veranderd
De smaak is heel goed met de appels en kruimels alleen ik was zo stom om em gelijk uit de vorm te halen en toen viel een stuk bodem weg.quote:Op zaterdag 14 april 2012 16:48 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Blijven oefenen.
En proeven
Ik zit lekker aan een witbiertje
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:47 schreef golfer het volgende:
Intussen heb ik weer een heerlijk maisbrood gebakken in de oven. Is goed gelukt.
[ afbeelding ]
Mooi brood, golferquote:Op zaterdag 14 april 2012 17:47 schreef golfer het volgende:
Intussen heb ik weer een heerlijk maisbrood gebakken in de oven. Is goed gelukt.
[ afbeelding ]
Smeckt auch sehr gut.quote:
Ik zag het.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:49 schreef borisz het volgende:
Golfer je mag weer een woordje aanleggen.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:13 schreef MissHobje het volgende:
Hoe is jullie zaterdaghier eigenlijk wel lekker, middagje stad gehad, en heerlijke koffiebonen gescoord, dus zit nu te genieten van eindelijk een heerlijk bakkie koffie
die heel heet blijft
(ode aan de dubbelwandige glazen
)
Ben wel gesloopt, verlaat kater effect ofzo, dus neem zo wel ff een biertje
Uitgeslapen. Boodschappen gedaan bij de Appie (en weer wat kinderwinkelspullen gescoord.)quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:13 schreef MissHobje het volgende:
Hoe is jullie zaterdaghier eigenlijk wel lekker, middagje stad gehad, en heerlijke koffiebonen gescoord, dus zit nu te genieten van eindelijk een heerlijk bakkie koffie
die heel heet blijft
(ode aan de dubbelwandige glazen
)
Ben wel gesloopt, verlaat kater effect ofzo, dus neem zo wel ff een biertje
Uit nood geboren vanwege de lactose-intolerantie (en in bijna elk supermarktbrood zit lactose), maar ook leuk om in het weekend te doen. 3x kneden en laten rijzen en dan zo luchtig mogelijk zien te houden bij het bakken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:27 schreef MissHobje het volgende:
Borisz dat klinkt heerlijk zeg dat varen![]()
enne lekker gaan luieren nu voor de tv dan maar
heel naar dat voetbal allemaal he
golfer ik heb ook wel zin in dat soepie en maisbrood, fotootje ervan zag er top uit trouwens! heerlijk is dat he je eigen brood maken.
Ik ben maar een mega groente/spek/kaas pannekoek aan het bakken, zit alles in hoppa
Daar kan ik nog een staartje van meekijken en verder weinig sport kijken want vanaf 15:00 uur gaan de weer naar De Mot-verhalen luisteren.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:34 schreef borisz het volgende:
Morgen heb ik al uitgeroepen tot sportkijkdag. Om 10.30 beginnen met de 42195m van 010.
.
wow, dat ziet er echt heel erg mooi uit. Waarom gebruik je maismeel, eigenlijk?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Uit nood geboren vanwege de lactose-intolerantie (en in bijna elk supermarktbrood zit lactose), maar ook leuk om in het weekend te doen. 3x kneden en laten rijzen en dan zo luchtig mogelijk zien te houden bij het bakken.
[ afbeelding ]
Vind ik gewoon het lekkerste smaken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:43 schreef Jagärtrut het volgende:
wow, dat ziet er echt heel erg mooi uit. Waarom gebruik je maismeel, eigenlijk?
ik zit er over te denken om er morgen weer een schransdag van te maken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:34 schreef borisz het volgende:
Morgen heb ik al uitgeroepen tot sportkijkdag. Om 10.30 beginnen met de 42195m van 010.
.
En weer gelijk.quote:
Ik ben zooo benieuwd hé..krijgen we echt geen foto's?quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:49 schreef Pietverdriet het volgende:
Pfff vandaag een stalen balk gemonteerd, kan maandag de rest van de muur tussen de oude keuken en de woonkamer er uit. Resten behang lopen krabben en kabelgoten in de muren aan het flexen en uitkloppen voor de wandlampen en stroom voor keuken etc.
Ben stoffiger dan een stofzuigerzak in een stoffige stofzuiger.
2x eensquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:48 schreef TAV74 het volgende:
Zo, dat was de eerste BBQ voor dit jaar, met het Vivarium kernteam in het kader van de evaluatie. was lekker, zinvol en erg gezellig, wat een geweldige gasten zijn het toch allemaal![]()
Oh, en geheel terzijde vind ik deze Dylan cover van Ziggy Marley geweldig![]()
Ja piet!!quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:52 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik ben zooo benieuwd hé..krijgen we echt geen foto's?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Zit ik op de bank moeilijk op het padje te schrijven, denk ik, waarom loop ik niet even naar de tafel waar mn lap staat![]()
Dat duurde niet langquote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:12 schreef Bluezz het volgende:
Ja het gaat prima op het padje hoor.
Heb net zitten spelen met foto's maar nu weten we weer niet waar je ze terug kan vinden
Leuk, jullie avondje met vivarium!
Allemaal van die haantjes die zelf het beste het vuur kunnen regelen?quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
zeker leuk!! geen moeite mee, bbq'en met 7 kerels
![]()
Nope, daar is de opperhaan voorquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Allemaal van die haantjes die zelf het beste het vuur kunnen regelen?
Stuk voor stuk schatjesquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Allemaal van die haantjes die zelf het beste het vuur kunnen regelen?
Ah, wij zitten aan de semi slobber single malt die ik van "mijn baas" gekregen heb.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:22 schreef golfer het volgende:
Tijd voor een weekendwhiskietje. Het wordt een glaasje The Glenlivet Nadurra 16y. (53%)
Ik lig op de bank met padje, dekentje, glaasje grappa, net het eten op.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef Bluezz het volgende:
Zit ik op de bank moeilijk op het padje te schrijven, denk ik, waarom loop ik niet even naar de tafel waar mn lap staat![]()
Love it when you talk dirty.quote:
Ajax 6 punten los op nummer 2 als ze morgen winnenquote:
Nomnomnom.. en goed van jequote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik lig op de bank met padje, dekentje, glaasje grappa, net het eten op.
Wil, ondanks dat we aan het bouwen zijn, paar keer per week goed eten, groente enzo. Dus toen zo om half negen ofzo thuiskwamen moest ik nog de keuken in.
Eten is net op, was heerlijk,
Varkensrack van iberico met roseval aardappels uit de oven, daarbij een rucola tomaten en feta salade en rode bietjes salade.
had er nog even snel een saus bijgemaakt van fond, gebonden met een roux, demi glace jus van het vlees en een flinke kluit boter
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:37 schreef TAV74 het volgende:
Ajax 6 punten los op nummer 2 als ze morgen winnen
Goed bezigquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:23 schreef Bluezz het volgende:
Wijntje hier na het spinnen op de hometrainer
Wat zal jij zweten.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:37 schreef FutureFairytale het volgende:
Oh leuk, het wordt maar liefst 10 graden max morgen. Dat is 1 graad meer dan vorige week
Ik heb ook al zo'n trekquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:43 schreef golfer het volgende:
Even de schone en met nieuw frituurvet gevulde friteuse nog inschakelen voor een bitterbal van eend, een garnalencrocquet en een kalsscrocquet van Holtkamp.
Echte darm? Of bestaat dat niet meer tegenwoordig?quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:43 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik kreeg overigens voor vorige week een nieuwe bespanning en die bleek nogal kut te zijn dus ben teruggegaan naar de winkel en ik kreeg gratis een betere (en duurdere) nieuwe bespanning. Aardig van ze
quote:De Space Power TX bespanning van Pacific is zeer armvriendelijk door de optimale trillingsdemping.
Deze snaar voor tennisrackets beschikt over het Pre Stretch, Twin Coat en Thermo Twist technologie waardoor deze veel comfort en balgevoel biedt.
De Multifilament snaar heeft een dubbele bescherming, een optimale balversnelling en behoud door de Space Power TX lang zijn spanning.
Oversized rackets zijn alleen nog maar voor beginners, absoluut niet handig.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:56 schreef golfer het volgende:
Modern gedoe.
Ik heb nog wel een tijdje met echte darmbespanning gespeeld maar ook al de opmars van de kunststof bespanning meegekregen.
Dat was nog in het tijdperk dat je echt moest kunnen tennissen met een houten racket en niet die oversized Penn en andere rackets kreeg waarmee je foute slagen nauwelijks kon maken.
Heb ik ook hoor, voor mezelf hou ik het ook best simpel maar wel altijd lekker. Voor familie en vrienden kook ik uitgebreid. Geen zin om voor mezelf uitgebreid te koken.quote:Op zondag 15 april 2012 00:06 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe motiveren jullie jezelf uitgebreid te koken? Ik kan zelf redelijk koken maar woon nog alleen en kan mezelf zelden tot nooit motiveren om uitgebreid te koen.
Af en toe voor vrienden of als vriendin blijft eten
Juist daarom was bij de houten rackets de bespanning zo belangrijk en inderdaad of je veel met slice of topspin speelde maakte verschil uit in het bespanningsgehalte.quote:Op zondag 15 april 2012 00:09 schreef FutureFairytale het volgende:
Oversized rackets zijn alleen nog maar voor beginners, absoluut niet handig.
Ik ken nog mensen die met een houten racket slaan. Ik kan het ook maar ik kan er geen wedstrijd mee spelen want ik sla zoveel topspin dat ik al veel kracht moet geven wil ik em diep slaan en met een houten racket kan ik met topspin bijna niet eens over het net komen. Het is heus niet zo dat je met de rackets van nu niets meer hoeft te doen, integendeel.
Bij mijn effectbal werkt het in ieder geval averechts. Ik wil sowieso graag van mn effectbal af maar dat lukt niet... Die slag is erin gekropen en nooit meer weggegaan. Super irritant!quote:Op zondag 15 april 2012 00:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Juist daarom was bij de houten rackets de bespanning zo belangrijk en inderdaad of je veel met slice of topspin speelde maakte verschil uit in het bespanningsgehalte.
Ik was erg van de vertragende ballen met veel backspin.
Ben later overgestapt naar de midsize Donnay van Borg met dubbel groot leren grip voor tweehandige backhand. En die heb ik nog steeds in mijn collectie:
[ afbeelding ]
Die waren lekker en Silent Witness is niks voor mij, dus toch nog maar een andere DVD erin.quote:
Ik vind koken ontspannend, maar heb ook niet altijd zin om te koken hoor! Dan maken we iets wat snel klaar is (geen kant & klaar).quote:Op zondag 15 april 2012 00:06 schreef Kandijfijn het volgende:
Hoe motiveren jullie jezelf uitgebreid te koken? Ik kan zelf redelijk koken maar woon nog alleen en kan mezelf zelden tot nooit motiveren om uitgebreid te koen.
Af en toe voor vrienden of als vriendin blijft eten
Had ik gisteravond ook.quote:Op zondag 15 april 2012 09:28 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind koken ontspannend, maar heb ook niet altijd zin om te koken hoor! Dan maken we iets wat snel klaar is (geen kant & klaar).
niet? ik vind het een erg goede serie.quote:Op zondag 15 april 2012 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Die waren lekker en Silent Witness is niks voor mij, dus toch nog maar een andere DVD erin.
De snackbar en Chinees bij mij zitten op 1 minuut loopafstand dus dat ga je niet redden denk ik hihiquote:Op zondag 15 april 2012 09:34 schreef Isabeau het volgende:
Nee, er zijn mensen die dan naar de snackbar of chinees gaan en in die tijd heb ik al een snelle gezonde maaltijd op tafel
Nee, er zijn dagen bij dat het mij ook niet lukt.quote:
Een van mijn favo'squote:Op zondag 15 april 2012 00:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Die waren lekker en Silent Witness is niks voor mij, dus toch nog maar een andere DVD erin.
Ongetraind heb ik altijd wat moeite met de laatste 4 kilometer.quote:Op zondag 15 april 2012 13:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Nee, er zijn dagen bij dat het mij ook niet lukt.
Zondag is mijn vast kookdag tegenwoordig, maar vanmiddag zijn we weg.quote:Op zondag 15 april 2012 09:28 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind koken ontspannend, maar heb ook niet altijd zin om te koken hoor! Dan maken we iets wat snel klaar is (geen kant & klaar).
Inmiddels 493 jaargangen ofzo alquote:Op zondag 15 april 2012 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een van mijn favo'sWelk seizoen had je? Met Amanda Burton of de nieuwere?
Geen idee, maar de kwaliteit was niet best (de mensen waren dik en uitgerekt) en hopeloos verouderd of zo.quote:Op zondag 15 april 2012 13:08 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Een van mijn favo'sWelk seizoen had je? Met Amanda Burton of de nieuwere?
Het zijn er heel wat. Ik vind zelf inmiddels de cast vanaf seizoen 8 het leukste, maar ook de oudere afleveringen met Amanda vond ik tof.. Zit goed in elkaar allemaal.quote:
quote:Op zondag 15 april 2012 13:11 schreef Vork het volgende:
Ik weeg het dubbele van zo'n marathonloper, maar ik red het ook niet om dan ook twee keer zo snel te zijn.
Dan is het dus een van de eerste seizoenen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:12 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Geen idee, maar de kwaliteit was niet best (de mensen waren dik en uitgerekt) en hopeloos verouderd of zo.
We zijn toch maar begonnen met een nieuw seizoen GoT
Ik heb S1 en 2 gezien, uit de bieb gehuurdquote:Op zondag 15 april 2012 13:12 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het zijn er heel wat. Ik vind zelf inmiddels de cast vanaf seizoen 8 het leukste, maar ook de oudere afleveringen met Amanda vond ik tof.. Zit goed in elkaar allemaal.
Tijdje terug werden de nieuwste afleveringen op Ned1 vertoont op woensdag avond, mijn vaste detective-kijk-avondjequote:Op zondag 15 april 2012 13:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik heb S1 en 2 gezien, uit de bieb gehuurd.
Als ik tijd heb pluk ik S3 daar ook eens uit de kast.
Zure ouwe manquote:Op zondag 15 april 2012 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Dat zei golfer al, engelse detectives worden vooral door vrouwen bekeken op vbl avonden
Blijkbaar heb ik dan de nodige vrouwelijke trekjesquote:Op zondag 15 april 2012 13:17 schreef Bluezz het volgende:
Dat zei golfer al, engelse detectives worden vooral door vrouwen bekeken op vbl avonden
Maar het klopt wel.quote:
Ik keek ook wel eens, maar het boeit me nooit genoeg merk ik.quote:Op zondag 15 april 2012 13:18 schreef TAV74 het volgende:
Blijkbaar heb ik dan de nodige vrouwelijke trekjesZijn erg prettige series vind ik (stukken beter dan al die USA series), net als de Scandinavische.
Ik kijk ze ook niet allemaal, maar er zit een aantal erg goede tussen.quote:Op zondag 15 april 2012 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik keek ook wel eens, maar het boeit me nooit genoeg merk ik.
Wel de scandinavische
Ik vind Lewis en Silent Witness echt heel gaaf, de andere series gewoon leuk of vermakelijk. Leuk genoeg om nu te balen dat ik op woensdag college heb en het eerste kwartier meestal net misquote:Op zondag 15 april 2012 13:19 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik keek ook wel eens, maar het boeit me nooit genoeg merk ik.
Wel de scandinavische
CSI vind ik vreselijk. De eerste paar seizoenen nog wel gekeken, maar het lijkt alleen maar meer over-the-top en ongeloofwaardig te worden dan dat het al wasquote:Op zondag 15 april 2012 13:21 schreef borisz het volgende:
CSI en Bones vind ik nog wel leuke series, maar je kan zelf de 42 minuten wel uittekenen.
Ja dan haak ik af, als ik het al ver vantevoren aan zie komenquote:Op zondag 15 april 2012 13:21 schreef borisz het volgende:
CSI en Bones vind ik nog wel leuke series, maar je kan zelf de 42 minuten wel uittekenen.
Laatste seizoenen zijn wel matig ja, het moet steeds meer over de top om nog succes te behalen lijkt wel.quote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
CSI vind ik vreselijk. De eerste paar seizoenen nog wel gekeken, maar het lijkt alleen maar meer over-the-top en ongeloofwaardig te worden dan dat het al was.
Bones is okay, maar ik volg het niet echt. Af en toe pik er wat van mee.
Uiteraard. Maar het moet wel een béétje geloofwaardig blijvenquote:Op zondag 15 april 2012 13:27 schreef Felagund het volgende:
Sowieso is iedere politieserie wat geromantiseerd om het leuk/spannend te houden.
buiten dat kom je dat soort modellen/figuren op de werkvloer nooit tegenquote:Op zondag 15 april 2012 13:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het moet wel een béétje geloofwaardig blijvenDaarom vind ik de BBC en Scandinavische series zo goed, die zijn niet over the top (en de vrouwelijke detectives/agentes lopen niet op stiletto's en met hun tieten uit hun bloes of in veel te korte rokjes wat me allemaal erg onhandig lijkt tijdens dat werk
)
quote:Op zondag 15 april 2012 13:30 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Uiteraard. Maar het moet wel een béétje geloofwaardig blijvenDaarom vind ik de BBC en Scandinavische series zo goed, die zijn niet over the top (en de vrouwelijke detectives/agentes lopen niet op stiletto's en met hun tieten uit hun bloes of in veel te korte rokjes wat me allemaal erg onhandig lijkt tijdens dat werk
)
Zeg dat nu niet, direct een tegenquote:
twitter:Sienekemusic twitterde op zondag 15-04-2012 om 12:48:40We gaan zo het vliegtuig in en dan eerst tussenvlucht op istanbul en dan door naar Turkije ☀ reageer retweet
Probeer Fringe eens! Vind ik ook wel wat voor jouquote:Op zondag 15 april 2012 13:23 schreef Anthraxx het volgende:
CSI vind ik vreselijk. De eerste paar seizoenen nog wel gekeken, maar het lijkt alleen maar meer over-the-top en ongeloofwaardig te worden dan dat het al was.
Bones is okay, maar ik volg het niet echt. Af en toe pik er wat van mee.
Ik ga het eens downloadenquote:Op zondag 15 april 2012 16:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Probeer Fringe eens! Vind ik ook wel wat voor jou![]()
Hebben nu 5 afleveringen of zo gezien en ik vind het echt enorm leuk.
Beetje Twilight Zone meets X-Files en dan met een vrouwelijke hoofdpersoon.quote:Op zondag 15 april 2012 17:00 schreef Anthraxx het volgende:
Ik ga het eens downloaden. Bedankt voor de tip
.
Hoeveel verhalen worden verteld?quote:Op zondag 15 april 2012 17:47 schreef golfer het volgende:
Terug van De Mot. Waren weer leuke en soms ontroerende verhalen.
Yupsquote:
Er waren nu 5 vertellers.quote:Op zondag 15 april 2012 18:31 schreef AnneX het volgende:
Hoeveel verhalen worden verteld?
En zijn steeds dezelfde mensen aanwezig?
Die met de soundtrack van Clannad?quote:Op zondag 15 april 2012 17:30 schreef Anthraxx het volgende:
en ik heb nog een oude BBC Robin Hood op stapel.
quote:Op zondag 15 april 2012 23:54 schreef borisz het volgende:
Je raadt het niet he. Die Titanic is weer gezonken
Ben je weer aan het werk, Isa? Bijna klaar dan he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |