quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:29 schreef covie het volgende:
[..]
Gemeen!![]()
![]()
![]()
Maar spreek je snel weer, zo ver loop je niet achter op mij.
Als je het gevoel hebt dat je gekneusd bent van onderen door het indalen![]()
Overigens heb ik ook wel dat de kleine als je net in de "opstartfase" zit, ineens begint te schoppen of te draaien. Dan stoppen we toch maar want dat voelt toch ook een bietje ongemakkelijk vind ik.
Ik heb lekker geen één keer gekotstquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:36 schreef Sorbootje het volgende:
16 weken toch? Dan wordt het kotsen toch minder? JA TOCH???!!!
komt wel goed schatje... /schuift glaasje lauwe cola zonder prik naar sorboquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb enkel in het beginbegin een paar keer gekotst, nu loop ik gewoon constant misselijk (en in vlagen nog wat erger), alsof ik het 't de hele tijd moet "terugslikken". Soms heb ik 't gevoel dat eens lekker kotsen gewoon zelfs zou kunnen opluchtenquote:
bij mij bij de eerste iig wel!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ga je het ook droog houden rond je bevalling?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:37 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik heb lekker geen één keer gekotst.
Sorry, mn gemene bui is nu echt over![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:45 schreef Mangostine het volgende:
Twinks, lachen hè die emostand.
Ik was van mezelf al een week ei maar ben nu idd een labiele dweil.
Heel goed!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:37 schreef OooLizaooO het volgende:
Misschien komen die zwangerschapssymptomen nog.
Ik had ze helemaal in 't begin (vanaf een weekje na bevruchting) tot 5,5 weken heel erg.
Dan een weekje meevallen. En sinds 6,5 weken weer in alle hevigheid terug: misselijk, moe, emo, duizelig, ...
Maar er zit een baby in me die aan 't groeien is! Dus ik voel me toppie!
Nou ik denk dat ik waarschijnlijk eerder iedereen onder schijt danquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:41 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ga je het ook droog houden rond je bevalling?
ik stuur je zo wel een foto!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:57 schreef Sorbootje het volgende:
Wat voor tekeningen heb je gemaakt vulpenballetje?
Hm. Crackers, rijst, bouillon doen het bij mij meestal wel aardig. Cola ook eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Cola zag ik net toch echt met een grote boog in mijn pleepot belanden.
Me tooquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:12 schreef Sorbootje het volgende:
Bij mij maakt het echt geen fluit uit wat ik eet. Kotsen moet ik toch wel. Als ik niet eet moet ik kotsen (en dat is écht naar, met een lege maag idd) en als ik wel eet moet ik ook kotsen. Ik merk wel dat ik beter tegen hartig kan dan tegen zoet.
En persoonlijk vind ik sorbetijs het lekkerst kotsen
Nou ja, het stomme is, het is niet continue. Er gaan ook dagen voorbij dat er niks uitkomt, en dagen zoals de afgelopen paar dat alles eruitkomt. Ik denk telkens dat het beter gaat en dan ineens begint het weer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:15 schreef Mangostine het volgende:
Maarre sorbo, wordt het niet eens tijd om je huisarts naar een middeltje te vragen dan? Das toch niet te doen, alleen maar kotsen.
Wowquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:17 schreef Sorbootje het volgende:
Eén kilootje in drie maanden. En bij Isabeau ben ik 35 kilo aangekomen, dus dan snap je het verschil wel!
Heel goed! Het gaat duidelijk beter met je.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Kersjes het volgende:
Doen Sorbo!
Zit ik gewoon nog maar 2,5 kilo onder startgewicht
En ik ben nu 27 weken.
Hoeveel zat je er op het dieptepunt onder?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Kersjes het volgende:
Doen Sorbo!
En ik ben nu 27 weken.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Kersjes het volgende:
Doen Sorbo!
En ik ben nu 27 weken.
pff... das niet mis. Dan lijkt die -2,5 kg me een prima score!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:28 schreef Kersjes het volgende:
Cantare, ik heb het bijgehouden tot -10 kilo ofzo.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:32 schreef Kersjes het volgende:
Jaaaaaaaa hoor, daar komt het moment weer langs! Het besef, het grote geluk: er zit, echt waar, een heuse baby in de buik![]()
![]()
![]()
Bij ons allemaal, gefeliciteerd dames
voor eventueel meelezenden die dat helaas niet hebben.
Echt hequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:32 schreef Kersjes het volgende:
Jaaaaaaaa hoor, daar komt het moment weer langs! Het besef, het grote geluk: er zit, echt waar, een heuse baby in de buik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:36 schreef covie het volgende:
Hey... ik vond sex een veel leuker onderwerp dan kotsen en gewicht![]()
Vooruit: hier +10,5 bij 34 weken.. redelijk tevreden alleen hoop dat ik niet in mijn verlof ineens teveel ga rondneuzen in de koelkast.
Kersjes wat goed dat het beter gaat bij jou! Echt fijn dat je weer de goede kant opgaat met je gewicht!
Sorbo ik heb helaas geen tips tegen kotsen.SPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:38 schreef Sorbootje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whoa liever niet
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:36 schreef covie het volgende:
Hey... ik vond sex een veel leuker onderwerp dan kotsen en gewicht![]()
Vooruit: hier +10,5 bij 34 weken.. redelijk tevreden alleen hoop dat ik niet in mijn verlof ineens teveel ga rondneuzen in de koelkast.
Kersjes wat goed dat het beter gaat bij jou! Echt fijn dat je weer de goede kant opgaat met je gewicht!
Sorbo ik heb helaas geen tips tegen kotsen.SmeerpijpSPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook een beetje bang voor het aankomen tijdens m'n verlof. Ik werk nu een dag thuis en verveel me al stierlijk. Dan is t wel verleidelijk steeds wat te gaan eten/bakken etc.
Wat moet ik in godsnaam al die dagen gaan doen?! Ik kijk er beetje tegenop zelfs. Na m'n vakantie kon ik niet wachten om weer aan t werk te gaan. En toen was ik maar 2 dagen thuis
.
Als de beeb er is heb ik natuurlijk genoeg te doen. Ik hoop daarvoor op mooi weer, veel terrasjes etc..
Drie van de vier nachten, steeds dezelfde man. DAMNquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:40 schreef Zoë23 het volgende:
Brrr..
Weer terug naar sex en dromen over sexy mannen?
En heb je al opgezocht wat het kan betekenen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:42 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Drie van de vier nachten, steeds dezelfde man. DAMNNiet mijn eigen man btw
Oh ik weet wel wat het betekent hoor, ik vind het gewoon een onwijs lekker dingquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:43 schreef KatyM het volgende:
[..]
En heb je al opgezocht wat het kan betekenen?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:42 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Drie van de vier nachten, steeds dezelfde man. DAMNNiet mijn eigen man btw
Het is echt te goor voor woorden, maar wel de realiteitquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Muwahaha Sorbo met je kaasfondue.. mijn koffie ging bijna over het toetsenbord
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In t echt viel ie heel erg tegen trouwens, was er toen gelijk wel klaar mee![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:46 schreef KatyM het volgende:
[..]!
Het was echt heel lief hoor. En stiekem want er lagen in een grote ruimte nog meer mensen te slapen. Dus we moesten heel stil doen
. Oh en hij had een grote piemel
! Damn
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:48 schreef covie het volgende:
Maar ben wel een tike jaloers.. ik droom nooit over leuke mannen![]()
Heb wel over mijn eigen gedroomd maar toen dacht hij dat ie homo was.
(Uiteindelijk bleek hij toch hetero gelukkig)
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]Nee, maar hij was perfect heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Geen grote blauwe aders, kaarsrecht, keihard en geen stukjes en witte brokjes in het schaamhaar
.
gadver ik probeer te eten!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:50 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nee, maar hij was perfect he. Geen grote blauwe aders, kaarsrecht, keihard en geen stukjes en witte brokjes in het schaamhaar
.
Nee dat is een domper dan he. Sowieso, condoomsquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:52 schreef Zoë23 het volgende:
Hahaha
nouja ik bedoelde ook qua condoom enzo, niet handig als hij met zo'n ding ligt te vechten die te klein is (had ie zelf gekocht trouwens)
Dat was dus m'n Hugh-jackman kerel, echt n domper.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:54 schreef Mangostine het volgende:
Stukjes en witte brokjesnog nooit lagen een mooie erecte pik en een kotsgolf zó dicht bij elkaar.
Haha geen verkeerde droom dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:54 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nee dat is een domper dan he. Sowieso, condooms. Daar was met MJ geen sprake van in de heat of the moment
. Hugh Jackman is wel een geil type opzich, jammer dat het dan zo tegenvalt he
.
Lekkerrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Mangostine het volgende:
Wel twee met zo'n knik erin. Niet tegelijk hoor.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een pik met blauwe aderen in het echt gezien. Wel twee met zo'n knik erin. Niet tegelijk hoor.
heb jij het in een bubbelbad gedaan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha geen verkeerde droom dusmet MJ
Ja erg jammer
vooral omdat ie tijdens n langdurige relatie ook condooms wilde gebruiken, blijkbaar vertrouwde hij vrouwen niet zo qua pil-inname.
Nou dat zag ik niet zo zitten4x p.d. moeilijk doen met condoom, hoe wil je dat onder de douche of in t bubbelbad oid doen dan?
![]()
Oh ik wel hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een pik met blauwe aderen in het echt gezien. Wel twee met zo'n knik erin. Niet tegelijk hoor.
heeft mn vibo ook. De Knik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:01 schreef Zoë23 het volgende:
[..]!
En met knik kan ook de goede dingen stimuleren, zoals zo'n g-spot achtig iets maar dan dieper
Nou onder de douche! Dat vind ik me toch een gedoe. En het voelt zo ruw dan! Of heb je handige tips?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha geen verkeerde droom dusmet MJ
Ja erg jammer
vooral omdat ie tijdens n langdurige relatie ook condooms wilde gebruiken, blijkbaar vertrouwde hij vrouwen niet zo qua pil-inname.
Nou dat zag ik niet zo zitten4x p.d. moeilijk doen met condoom, hoe wil je dat onder de douche of in t bubbelbad oid doen dan?
![]()
meteen opgelost in het bubbelbadquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:03 schreef KatyM het volgende:
[..]
En witte stukjes zijn vies! Vooral als ze dan zo verborgen zijn en als je z'n voorhuid naar achter schuift zie je ze ineens, daar pront en vlokkerig zitten, iehlw!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:03 schreef Mangostine het volgende:
[..]
heb jij het in een bubbelbad gedaan?
Je sext toch niet alleen om zwanger te worden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:05 schreef OooLizaooO het volgende:
Hey dames, .... we zijn toch al zwanger?
neeheequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:06 schreef KatyM het volgende:
[..]
Je sext toch niet alleen om zwanger te worden?
quote:
Haha nouja,quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:04 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nou onder de douche! Dat vind ik me toch een gedoe. En het voelt zo ruw dan! Of heb je handige tips?.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met je voeten!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:03 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh ik wel hoor.Ook eens een man die graag afgetrokken wilde worden door voeten ipv handen. Goed voor je buikspieren hoor
.
En witte stukjes zijn vies! Vooral als ze dan zo verborgen zijn en als je z'n voorhuid naar achter schuift zie je ze ineens, daar pront en vlokkerig zitten, iehlw!
Maar een knik kan lastig zijn, ging het wel?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:08 schreef Zoë23 het volgende:
[..]had mijnes ook en die kon onder water..
Maarja die heb ik niet meer
[..]
Haha nouja,Hmm okay, misschien dat we inderdaad net dat water op het verkeerde moment toelieten! Ik ga het proberenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat je ook echt voor een kamer met bubbelbad gaat dan
![]()
.
Ja ik kon ook echt m'n lachen niet inhouden natuurlijkquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:08 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Met je voeten!![]()
Mij kon je dan wegdragen hoor.
En save me on de stukjes. Das pas vies.
Tja, de knikken die ik heb geprobeerd zegmaar, dat was wel onpraktisch ja. Het ging wel, maar je voelt hem gewoon knikken af en toe. Op de momenten zegmaar.. Er bestaan hele vreemde mannen.
Ik vind knikken ook vaak wel onpraktisch, althans, ik geloof niet dat ik een echte forse knik heb gehad. Wel wat scheeviig, maar goed, daar is mee te dealen.
Hij kan je dan wel zo optillen en dan tegen de muur, dat hij staat zeg maar, is dat niks?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef Mangostine het volgende:
Mijn vent is anderhalf keer zo groot als ik, douche of bad kan ik wel vergeten![]()
Ik verheug me wel op de bruidssuite tijdens onze honeymoon, zit een jacuzzi in. Of is het heel naief om te denken dat er geneukt wordt tijdens de huwelijksnacht?
neequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef Mangostine het volgende:
Mijn vent is anderhalf keer zo groot als ik, douche of bad kan ik wel vergeten![]()
Ik verheug me wel op de bruidssuite tijdens onze honeymoon, zit een jacuzzi in. Of is het heel naief om te denken dat er geneukt wordt tijdens de huwelijksnacht?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef KatyM het volgende:
[..]
Hmm okay, misschien dat we inderdaad net dat water op het verkeerde moment toelieten! Ik ga het proberenDat je ook echt voor een kamer met bubbelbad gaat dan
![]()
.
Oh mooi ding zeg! Maar je hebt geen aparte stimulatie dus voor je clit erbij he...?quote:
nee, ik ben meer van het binnenwerk zegmaar.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:18 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh mooi ding zeg! Maar je hebt geen aparte stimulatie dus voor je clit erbij he...?
Fauteuils zijn inderdaad echt handig Zoë! Ik heb ineens weer volop inspiratie.
Ik vind juist de combi het hem doen! Maar dat is inderdaad altijd wat behelpen in één apparaat. Net zoals een combi magnetron, is het t allebei net niet!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:20 schreef Mangostine het volgende:
[..]
nee, ik ben meer van het binnenwerk zegmaar.
ja, thanks!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:20 schreef KatyM het volgende:
[..]
Lees je mijn handige douchetip wel? Ik probeer met je mee te denken.
Ja of tegen de tegels. Nou ja ultiem is het niet natuurlijk. Maar als je even niet zoveel tijd hebtquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:24 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ja, thanks!Zo met mijn kont tegen de glazen douchewand geplakt.
1. Ga in de hangmat zitten, maar alsof het een hangstoel is, dus haaks erin met beide benen aan dezelfde kant eruit.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:22 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
daar heb ik een handleiding voor nodig
Laat hem je bestijgenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:27 schreef Mangostine het volgende:
[..]
1. Ga in de hangmat zitten, aar alsof het een langste is, dus haaks erin met beide benen aan dezelfde kant eruit.
2. Laat hem je bestijgen, staand of op zijn knieen afhankelijk van de hanghoogte van de hangmat.
3. Schommelt mee op het ritme.
Ja of gewoon doggystyle staandquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:27 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja of tegen de tegels. Nou ja ultiem is het niet natuurlijk. Maar als je even niet zoveel tijd hebt. Anders wordt je toch maar rimpelig van t water
.
Zoë, het duurt nog zolang tot ie thuis is.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:29 schreef KatyM het volgende:
[..]
Laat hem je bestijgen. Euhw wat erg
.
.
ik wou het een keer gezegd hebben!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:29 schreef KatyM het volgende:
[..]
Laat hem je bestijgen. Euhw wat erg
.
.
Lift! Dan moet je wel snel??quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:26 schreef covie het volgende:
wo mango das wel een mooie inderdaad!
Piemels met een knik heb ik volgens mij nooit gehad.
En ook niet echt vieze.
In het bubbelbad vind ik ook leukdouche vind ikk ook maar onhandig.
Maar beter dan in de auto, lift of op de trap (dat is een flinke blauwe plek op mijn rug geworden)
maar belangrijker is, wat heb jij met je vibo gedaan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:29 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja of gewoon doggystyle staand
Maar dat kan dan weer niet als je lief veel groter is..
Oharme jij
Ja maar dat is nu ivm rugklachten en bekken misschien ook niet zo'n aanrader. Kom je zo nooit meer omhoogquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:29 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ja of gewoon doggystyle staand
Maar dat kan dan weer niet als je lief veel groter is..
Oharme jij
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:30 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ik wou het een keer gezegd hebben!![]()
je was trouwens sneller dan mijn edit
Verkocht op marktplaats?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:31 schreef Mangostine het volgende:
[..]
maar belangrijker is, wat heb jij met je vibo gedaan?
is dat niet gevaarlijk?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:31 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Lift! Dan moet je wel snel??
Op n klein bootje is ook leuk trouwens
lekker romantisch
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:31 schreef Mangostine het volgende:
[..]
maar belangrijker is, wat heb jij met je vibo gedaan?
Ja, of leg je die boot dan vast ergens? Ik zie gelijk zo'n begin van midsummer murders of CSI voor me. Met een enge man in een groen regenpak en een mesquote:
"weggedaan"?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Weggedaan
Had m gekocht toen ik met m'n ex was
(hij kon niet zo goed tegen tips / feedback.. en als iemand je niet zo goed aanvoelt..tsja ) & een vibo heeft geen ego..dus veel makkelijker
M'n lief vond t niet zo tof dat ik n vibo die ik met m'n ex had, in huis had
En verder gebruikte ik m toen t uit was met m'n ex ook nooit meer, dus weggedaan
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:31 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ja maar dat is nu ivm rugklachten en bekken misschien ook niet zo'n aanrader. Kom je zo nooit meer omhoog.
Bootje vastmaken aan een kleine steiger bij t weiland, dan kan er niet zoveel mis gaan toch?quote:
Die vibo heeft toch niet in je ex z'n kont gezeten?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Weggedaan
(hij kon niet zo goed tegen tips / feedback.. en als iemand je niet zo goed aanvoelt..tsja ) & een vibo heeft geen ego..dus veel makkelijker
En verder gebruikte ik m toen t uit was met m'n ex ook nooit meer, dus weggedaan
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:35 schreef KatyM het volgende:
[..]
Die vibo heeft toch niet in je ex z'n kont gezeten?
Sorry, nee ik begrijp t best..
Als ik hoor hoe vaak jouw vent weg is, lijkt het me de investering wel weer waard eigenlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:34 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Weggedaan
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:36 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Als ik hoor hoe vaak jouw vent weg is, lijkt het me de investering wel weer waard eigenlijk.
Hij is nu door de week veel thuis gelukkig (werkt sinds okt ofz dichter bij)quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:36 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Als ik hoor hoe vaak jouw vent weg is, lijkt het me de investering wel weer waard eigenlijk.
ik heb m van hem gekregenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:37 schreef KatyM het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Ik zou hem dan ook gewoon van de gezamenlijke rekening bestellen hoor.
Gelukkig niet. Had je misschien wel die van d'r ex gehad, is ook watquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:41 schreef Mangostine het volgende:
Van mijn eigen vent bedoel ik hè. Niet van die van Zoë.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:41 schreef Mangostine het volgende:
Van mijn eigen vent bedoel ik hè. Niet van die van Zoë.
Nou die cockring was het niet helemaal hier. Maar inderdaad dat glijmiddel wat dan warm of koud wordt is wel best aardig.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Topper!
Durex play glijmiddel & die vibo-ring zijn trouwens ook leuk
oh allemaal herinneringen![]()
Zie je, jouw sexleven is niet kwijt!quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:43 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Topper!
Durex play glijmiddel & die vibo-ring zijn trouwens ook leuk
oh allemaal herinneringen![]()
Zo idd prijzig zeg! Ziet er wel luxe uit in zo'n doosje. Bijna zonde om in een laatje weg te stoppen hequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:44 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Zie je, jouw sexleven is niet kwijt!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:48 schreef Zoë23 het volgende:
ik heb t nog in me
(de drive hè, geen vibo oid:') )
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:48 schreef Zoë23 het volgende:
ik heb t nog in me
(de drive hè, geen vibo oid)
Naar de kringloop? Misschien had heeft iemand anders er nog wat aanquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:36 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
In de container
Ga m niet aangeven bij de stort ofzo
Aanmeldtopic KPD editie #2/2012quote:
Tenzij het 30 verdiepingen waren en jij een rokje aan had, is dat echt een ninjawip geweest hoor, volgens mijquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef covie het volgende:
[..]
Naar de kringloop? Misschien had heeft iemand anders er nog wat aan![]()
En de lift was in een nieuw appartementencomplex, we gingen niet supersnel maar wel veel geluk gehad dat we niet gestoord zijn.
Ik heb een vriendin het zien doen met zo'n turk op een motorkap in zo'n vakantieoord. Sindsdien is voor mij de charme er een beetje vanaf.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:57 schreef Mangostine het volgende:
Ik wil nog eens een keer met de auto naar een stille plek in het bos rijden, en dan op de warme motorkap.
Ik zie Hugh jackman al helemaal voor mequote:Op vrijdag 13 april 2012 15:59 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik heb een vriendin het zien doen met zo'n turk op een motorkap in zo'n vakantieoord. Sindsdien is voor mij de charme er een beetje vanaf.
Maar met m'n eigen man in een woestijn, heet, en dan met water. Oh en dan ben ik 60 kilo en heb leuke cowboylaarzen aan met een kort spijkerbroekje! En kan dat makkelijk hebben. Hij in een spijkeroverhemd half open. Nou ik heb er ineens wel beeld bij ja.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Ik zie Hugh jackman al helemaal voor me(als jou man in dit geval)
hahaha nee joh, was midden in de nacht, na het stappenquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:55 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Tenzij het 30 verdiepingen waren en jij een rokje aan had, is dat echt een ninjawip geweest hoor, volgens mij
Ik ook niet. Maar als het -10 is heb ik nog minder zin.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:01 schreef Mangostine het volgende:
De woestijn ja, dat is ook wel wat.
Hoewel ik ook altijd van de sauna denk, dat is ook wat. Maar als ik dan zwetend in de sauna lig, moet ik er toch niet aan denken.
Nee hoor, is het ook niet. Misschien een iets ander lijf, maar verder lijkt ie wel watquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:03 schreef Zoë23 het volgende:
KatyM
Haha
Ik zag de situatie al helemaal voor memmm als je je ogen half dichtknijpt is t niet slecht toch
Dan zal met de ogen helemaal open ook niet verkeerd zijn
Oh, ik ga nooit naar de sauna, dus was dat even vergeten. Maar beter dan je weer kan. Als het dan buiten lekker weer is is het volgens mij wel lekker in zo'n saunacomplex.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:06 schreef Mangostine het volgende:
Ja tot 14 weken wordt het afgeraden... maar ik werd in het begin al flauw van een warme douche, dus dat was ook geen strak plan geweest.
quote:
Damn ik was bijna zover dat ik kon boodschappen doen, maar nu nee, ik zwijmel weerquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:08 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Oja n grote zonder stukjes&grote adres én zonder condoom
Met typoquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:09 schreef KatyM het volgende:
[..]
Damn ik was bijna zover dat ik kon boodschappen doen, maar nu nee, ik zwijmel weer.
Ja absoluut. Ik geloof in z'n onschuld hoor. Check die interviews maar die hij gegeven heeft, hij heeft zelf opnames gemaakt en z'n woorden worden gewoon verdraaid.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:09 schreef Mangostine het volgende:
Zouden die kinderen echt van hem zijn?
Wat denk je wel niet van mequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:10 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Met typovan mij haha
Hahaha hoe laat komt je man thuis?
missch is n vibo n idee?![]()
Oh van wie in het bijzonder?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:15 schreef Mangostine het volgende:
Ik was trouwens fan van Take That. Heel erg.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:15 schreef Mangostine het volgende:
Ik was trouwens fan van Take That. Heel erg.
lolquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:16 schreef KatyM het volgende:
[..]
Oh van wie in het bijzonder?
Ik kom hier nooit weg
ja, hoe is jouw sexleven tijdens de zwangerschap?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:17 schreef Regenboogjes het volgende:
Ladies, get a room.
Zullen we het nu weer over zwangerschapsperikelen hebben?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:17 schreef Mangostine het volgende:
[..]
lol![]()
Ja dit is echt beschamend. Maar ik vond Mark het leukste. En daarna Robbie.
Nu denk ik: ocherm.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:18 schreef Mangostine het volgende:
[..]
ja, hoe is jouw sexleven tijdens de zwangerschap?
Vervelend is dat, wachten op de echo.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:15 schreef nytar het volgende:
Ik lig hier te janken van het lachen in bedde sfeer is duidelijk weer helemaal terug.
Mn dreumes en ik hebben lekker samen een dutje gedaan. Hij ligt nog en ik kon even goed bijkomen dankzij de fondu (huh hoe schrijf je dat?) praatjes en goeie dromen
Ik was me alvast aan het voorbereiden op vanavond waarbij ik de fitte niet zwangere vrouw speel...ik heb al tegen mn man gezegd, als ze het vragen ga ik niet liegen hoor!
Nog anderhalve week tot die eerste echo....we hangen in niemandsland!
sorryquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:22 schreef Regenboogjes het volgende:
Weet je, als mensen het daar over willen hebben posten ze dat zelf wel.
Af en toe ontopic gaan is echt niet erg maar tig pagina's volblaten over dildo's, Hugh Jackman en Take That gaat zelfs mij te ver.
ja, goede les voor de volgende keerquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:15 schreef Sorbootje het volgende:
Dat zal hem leren. Dat t gewoon gedaan wordt als hij het niet doet!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:15 schreef Sorbootje het volgende:
Maar dan maak je toch gewoon goede afspraken over wat hij doet en wat jij moet doen? Lijkt me nu helemaal belangrijk als je straks steeds minder kunt en daarna een kleine bij is?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Of begint mijn nesteldrang gewoon nu al?![]()
Neej ik wil het gewoon schoon hebben in huis. En ja als je dan een hond en 3 katten rond hebt lopen dan vind ik het wel zo proper om iedere dag een keer met de stofzuiger door het huis te gaan.
Dat was ook voordat ik zwanger was. Dus tis niet dat ik ineens verander daarin en het NOG schoner wil hebben.
Dreumes heeft kindermenu met kipnuggets ofzoquote:
Nee je bent gewoon toe aan een blog/dagboek.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijne ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:22 schreef Mangostine het volgende:
Mijn vent is goud waard wat dat betreft... als ik 's avonds om 19u thuis kom mag ik op de bank, komt ie kopje thee brengen, heeft ie het niet over avondeten, maar kookt het wel en wacht dan met eten tot ik over evt misselijkheid heen ben.![]()
En hij stofzuigt, doet afwas, was en ophang... ziet ook zelf wat er moet gebeuren. /pats
kan het me voorstellen hoor, maar is het niet misschien wat praktischer om als je per se dagelijks wil schoonmaken, even met zo'n swiffer ding oid door het huis te razen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:25 schreef Twinkle20 het volgende:
Neej ik wil het gewoon schoon hebben in huis. En ja als je dan een hond en 3 katten rond hebt lopen dan vind ik het wel zo proper om iedere dag een keer met de stofzuiger door het huis te gaan.
Dat was ook voordat ik zwanger was. Dus tis niet dat ik ineens verander daarin en het NOG schoner wil hebben.
HONGERRRquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dreumes heeft kindermenu met kipnuggets ofzo
Ik heb een berenspies (ja uhm zo heet dat, bezorgbeermaar dus spiesjes met kip en varkensvlees en ui en paprika en spek). Oh en straks komt er ook nog ijs, waren ze vergeten.
Hij heeft goed besteld.voor ons
zó.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Moan morrrreeeeeecht wat heeft dit met z&g te maken ??? En Dan vallen over incantrix die goed bedoeld advies gaf ?? Hypocriete trutwijven
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Moan morrrreeeeeecht wat heeft dit met z&g te maken ??? En Dan vallen over incantrix die goed bedoeld advies gaf ?? Hypocriete trutwijven
Nou ben ik vast achterlijk hoor, maar in mijn ogen was die opmerking niet bedoeld richting Inca, maar richting de mensen die haar heel lief een hart onder de riem staken door te zeggen dat ze de sterkste van allemaal was. En dat dat mss een beetje vreemd is tov anderen die hun kindjes hebben verloren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Lukt het?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Eeuwig zonde, maar okequote:Op vrijdag 13 april 2012 18:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Lukt het?Ik heb het grootste deel van dit topic geskipt, het staat je vrij hetzelfde te doen
![]()
Het zal mijn meneer ook niet boeien als het niet gedaan wordtquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:15 schreef Sorbootje het volgende:
Gedaan, en ik snap niet wat er te zeuren is. Tsjongejonge... Er is een middagje off topic gegaan. Is weer eens wat anders dan alleen maar posten over kwaaltjes wat ook niet op prijs gesteld wordt. 't Is ook niet gauw goed he!quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gedaan, en ik snap niet wat er te zeuren is. Tsjongejonge... Er is een middagje off topic gegaan. Is weer eens wat anders dan alleen maar posten over kwaaltjes wat ook niet op prijs gesteld wordt. 't Is ook niet gauw goed he!
+1quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gedaan, en ik snap niet wat er te zeuren is. Tsjongejonge... Er is een middagje off topic gegaan. Is weer eens wat anders dan alleen maar posten over kwaaltjes wat ook niet op prijs gesteld wordt. 't Is ook niet gauw goed he!
Dat dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:44 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
jij nog wat binnen kunnen houden?quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:50 schreef Sorbootje het volgende:
Geef toe BE, je werd er gewoon een beetje gruizig van.
Jacuzzi + bruidsnacht =quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:12 schreef Mangostine het volgende:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:50 schreef Sorbootje het volgende:
Geef toe BE, je werd er gewoon een beetje gruizig van.
gewoon er ff op kwatten, dit hoef je niet te bookmarken, onthoud je zo ook welquote:Op vrijdag 13 april 2012 19:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Sterker nog, ik ga het bookmarken voor stroeve avonden!
Ik weet tquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:58 schreef covie het volgende:
Oh Zoë trouwens sex in het bubbelbad hè, dat mogen we toch al niet meer ivm mogelijke ontsluiting en infectiegevaar
[ Bericht 7% gewijzigd door Sam1993 op 13-04-2012 21:34:04 ]2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:28 schreef Sam1993 het volgende:
Voor de gene die het nodig hebben sterkte
Waarom zet je het in een spoiler?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |