quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:29 schreef covie het volgende:
[..]
Gemeen!![]()
![]()
![]()
Maar spreek je snel weer, zo ver loop je niet achter op mij.
Als je het gevoel hebt dat je gekneusd bent van onderen door het indalen![]()
Overigens heb ik ook wel dat de kleine als je net in de "opstartfase" zit, ineens begint te schoppen of te draaien. Dan stoppen we toch maar want dat voelt toch ook een bietje ongemakkelijk vind ik.
Ik heb lekker geen één keer gekotstquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:36 schreef Sorbootje het volgende:
16 weken toch? Dan wordt het kotsen toch minder? JA TOCH???!!!
komt wel goed schatje... /schuift glaasje lauwe cola zonder prik naar sorboquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb enkel in het beginbegin een paar keer gekotst, nu loop ik gewoon constant misselijk (en in vlagen nog wat erger), alsof ik het 't de hele tijd moet "terugslikken". Soms heb ik 't gevoel dat eens lekker kotsen gewoon zelfs zou kunnen opluchtenquote:
bij mij bij de eerste iig wel!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ga je het ook droog houden rond je bevalling?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:37 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik heb lekker geen één keer gekotst.
Sorry, mn gemene bui is nu echt over![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:45 schreef Mangostine het volgende:
Twinks, lachen hè die emostand.
Ik was van mezelf al een week ei maar ben nu idd een labiele dweil.
Heel goed!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:37 schreef OooLizaooO het volgende:
Misschien komen die zwangerschapssymptomen nog.
Ik had ze helemaal in 't begin (vanaf een weekje na bevruchting) tot 5,5 weken heel erg.
Dan een weekje meevallen. En sinds 6,5 weken weer in alle hevigheid terug: misselijk, moe, emo, duizelig, ...
Maar er zit een baby in me die aan 't groeien is! Dus ik voel me toppie!
Nou ik denk dat ik waarschijnlijk eerder iedereen onder schijt danquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:41 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ga je het ook droog houden rond je bevalling?
ik stuur je zo wel een foto!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:57 schreef Sorbootje het volgende:
Wat voor tekeningen heb je gemaakt vulpenballetje?
Hm. Crackers, rijst, bouillon doen het bij mij meestal wel aardig. Cola ook eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Cola zag ik net toch echt met een grote boog in mijn pleepot belanden.
Me tooquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:12 schreef Sorbootje het volgende:
Bij mij maakt het echt geen fluit uit wat ik eet. Kotsen moet ik toch wel. Als ik niet eet moet ik kotsen (en dat is écht naar, met een lege maag idd) en als ik wel eet moet ik ook kotsen. Ik merk wel dat ik beter tegen hartig kan dan tegen zoet.
En persoonlijk vind ik sorbetijs het lekkerst kotsen
Nou ja, het stomme is, het is niet continue. Er gaan ook dagen voorbij dat er niks uitkomt, en dagen zoals de afgelopen paar dat alles eruitkomt. Ik denk telkens dat het beter gaat en dan ineens begint het weer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:15 schreef Mangostine het volgende:
Maarre sorbo, wordt het niet eens tijd om je huisarts naar een middeltje te vragen dan? Das toch niet te doen, alleen maar kotsen.
Wowquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:17 schreef Sorbootje het volgende:
Eén kilootje in drie maanden. En bij Isabeau ben ik 35 kilo aangekomen, dus dan snap je het verschil wel!
Heel goed! Het gaat duidelijk beter met je.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Kersjes het volgende:
Doen Sorbo!
Zit ik gewoon nog maar 2,5 kilo onder startgewicht
En ik ben nu 27 weken.
Hoeveel zat je er op het dieptepunt onder?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Kersjes het volgende:
Doen Sorbo!
En ik ben nu 27 weken.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:22 schreef Kersjes het volgende:
Doen Sorbo!
En ik ben nu 27 weken.
pff... das niet mis. Dan lijkt die -2,5 kg me een prima score!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:28 schreef Kersjes het volgende:
Cantare, ik heb het bijgehouden tot -10 kilo ofzo.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:32 schreef Kersjes het volgende:
Jaaaaaaaa hoor, daar komt het moment weer langs! Het besef, het grote geluk: er zit, echt waar, een heuse baby in de buik![]()
![]()
![]()
Bij ons allemaal, gefeliciteerd dames
voor eventueel meelezenden die dat helaas niet hebben.
Echt hequote:Op vrijdag 13 april 2012 14:32 schreef Kersjes het volgende:
Jaaaaaaaa hoor, daar komt het moment weer langs! Het besef, het grote geluk: er zit, echt waar, een heuse baby in de buik![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:36 schreef covie het volgende:
Hey... ik vond sex een veel leuker onderwerp dan kotsen en gewicht![]()
Vooruit: hier +10,5 bij 34 weken.. redelijk tevreden alleen hoop dat ik niet in mijn verlof ineens teveel ga rondneuzen in de koelkast.
Kersjes wat goed dat het beter gaat bij jou! Echt fijn dat je weer de goede kant opgaat met je gewicht!
Sorbo ik heb helaas geen tips tegen kotsen.SPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:38 schreef Sorbootje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.whoa liever niet
![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:36 schreef covie het volgende:
Hey... ik vond sex een veel leuker onderwerp dan kotsen en gewicht![]()
Vooruit: hier +10,5 bij 34 weken.. redelijk tevreden alleen hoop dat ik niet in mijn verlof ineens teveel ga rondneuzen in de koelkast.
Kersjes wat goed dat het beter gaat bij jou! Echt fijn dat je weer de goede kant opgaat met je gewicht!
Sorbo ik heb helaas geen tips tegen kotsen.SmeerpijpSPOILER: ranzigOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben ook een beetje bang voor het aankomen tijdens m'n verlof. Ik werk nu een dag thuis en verveel me al stierlijk. Dan is t wel verleidelijk steeds wat te gaan eten/bakken etc.
Wat moet ik in godsnaam al die dagen gaan doen?! Ik kijk er beetje tegenop zelfs. Na m'n vakantie kon ik niet wachten om weer aan t werk te gaan. En toen was ik maar 2 dagen thuis
.
Als de beeb er is heb ik natuurlijk genoeg te doen. Ik hoop daarvoor op mooi weer, veel terrasjes etc..
Drie van de vier nachten, steeds dezelfde man. DAMNquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:40 schreef Zoë23 het volgende:
Brrr..
Weer terug naar sex en dromen over sexy mannen?
En heb je al opgezocht wat het kan betekenen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:42 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Drie van de vier nachten, steeds dezelfde man. DAMNNiet mijn eigen man btw
Oh ik weet wel wat het betekent hoor, ik vind het gewoon een onwijs lekker dingquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:43 schreef KatyM het volgende:
[..]
En heb je al opgezocht wat het kan betekenen?
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:42 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Drie van de vier nachten, steeds dezelfde man. DAMNNiet mijn eigen man btw
Het is echt te goor voor woorden, maar wel de realiteitquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:43 schreef Twinkle20 het volgende:
Muwahaha Sorbo met je kaasfondue.. mijn koffie ging bijna over het toetsenbord
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In t echt viel ie heel erg tegen trouwens, was er toen gelijk wel klaar mee![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:46 schreef KatyM het volgende:
[..]!
Het was echt heel lief hoor. En stiekem want er lagen in een grote ruimte nog meer mensen te slapen. Dus we moesten heel stil doen
. Oh en hij had een grote piemel
! Damn
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:48 schreef covie het volgende:
Maar ben wel een tike jaloers.. ik droom nooit over leuke mannen![]()
Heb wel over mijn eigen gedroomd maar toen dacht hij dat ie homo was.
(Uiteindelijk bleek hij toch hetero gelukkig)
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]Nee, maar hij was perfect heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Geen grote blauwe aders, kaarsrecht, keihard en geen stukjes en witte brokjes in het schaamhaar
.
gadver ik probeer te eten!quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:50 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nee, maar hij was perfect he. Geen grote blauwe aders, kaarsrecht, keihard en geen stukjes en witte brokjes in het schaamhaar
.
Nee dat is een domper dan he. Sowieso, condoomsquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:52 schreef Zoë23 het volgende:
Hahaha
nouja ik bedoelde ook qua condoom enzo, niet handig als hij met zo'n ding ligt te vechten die te klein is (had ie zelf gekocht trouwens)
Dat was dus m'n Hugh-jackman kerel, echt n domper.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:54 schreef Mangostine het volgende:
Stukjes en witte brokjesnog nooit lagen een mooie erecte pik en een kotsgolf zó dicht bij elkaar.
Haha geen verkeerde droom dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:54 schreef KatyM het volgende:
[..]
Nee dat is een domper dan he. Sowieso, condooms. Daar was met MJ geen sprake van in de heat of the moment
. Hugh Jackman is wel een geil type opzich, jammer dat het dan zo tegenvalt he
.
Lekkerrrrrrrrrrrquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Mangostine het volgende:
Wel twee met zo'n knik erin. Niet tegelijk hoor.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een pik met blauwe aderen in het echt gezien. Wel twee met zo'n knik erin. Niet tegelijk hoor.
heb jij het in een bubbelbad gedaan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha geen verkeerde droom dusmet MJ
Ja erg jammer
vooral omdat ie tijdens n langdurige relatie ook condooms wilde gebruiken, blijkbaar vertrouwde hij vrouwen niet zo qua pil-inname.
Nou dat zag ik niet zo zitten4x p.d. moeilijk doen met condoom, hoe wil je dat onder de douche of in t bubbelbad oid doen dan?
![]()
Oh ik wel hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Mangostine het volgende:
Ik heb trouwens nog nooit een pik met blauwe aderen in het echt gezien. Wel twee met zo'n knik erin. Niet tegelijk hoor.
heeft mn vibo ook. De Knik.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:01 schreef Zoë23 het volgende:
[..]!
En met knik kan ook de goede dingen stimuleren, zoals zo'n g-spot achtig iets maar dan dieper
Nou onder de douche! Dat vind ik me toch een gedoe. En het voelt zo ruw dan! Of heb je handige tips?quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:00 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Haha geen verkeerde droom dusmet MJ
Ja erg jammer
vooral omdat ie tijdens n langdurige relatie ook condooms wilde gebruiken, blijkbaar vertrouwde hij vrouwen niet zo qua pil-inname.
Nou dat zag ik niet zo zitten4x p.d. moeilijk doen met condoom, hoe wil je dat onder de douche of in t bubbelbad oid doen dan?
![]()
meteen opgelost in het bubbelbadquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:03 schreef KatyM het volgende:
[..]
En witte stukjes zijn vies! Vooral als ze dan zo verborgen zijn en als je z'n voorhuid naar achter schuift zie je ze ineens, daar pront en vlokkerig zitten, iehlw!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:03 schreef Mangostine het volgende:
[..]
heb jij het in een bubbelbad gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |