quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:29 schreef covie het volgende:
[..]
Gemeen!![]()
![]()
![]()
Maar spreek je snel weer, zo ver loop je niet achter op mij.
Als je het gevoel hebt dat je gekneusd bent van onderen door het indalen![]()
Overigens heb ik ook wel dat de kleine als je net in de "opstartfase" zit, ineens begint te schoppen of te draaien. Dan stoppen we toch maar want dat voelt toch ook een bietje ongemakkelijk vind ik.
Ik heb lekker geen één keer gekotstquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:36 schreef Sorbootje het volgende:
16 weken toch? Dan wordt het kotsen toch minder? JA TOCH???!!!
komt wel goed schatje... /schuift glaasje lauwe cola zonder prik naar sorboquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ik heb enkel in het beginbegin een paar keer gekotst, nu loop ik gewoon constant misselijk (en in vlagen nog wat erger), alsof ik het 't de hele tijd moet "terugslikken". Soms heb ik 't gevoel dat eens lekker kotsen gewoon zelfs zou kunnen opluchtenquote:
bij mij bij de eerste iig wel!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:36 schreef Sorbootje het volgende:
Ga je het ook droog houden rond je bevalling?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:37 schreef KatyM het volgende:
[..]
Ik heb lekker geen één keer gekotst.
Sorry, mn gemene bui is nu echt over![]()
quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:45 schreef Mangostine het volgende:
Twinks, lachen hè die emostand.
Ik was van mezelf al een week ei maar ben nu idd een labiele dweil.
Heel goed!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:37 schreef OooLizaooO het volgende:
Misschien komen die zwangerschapssymptomen nog.
Ik had ze helemaal in 't begin (vanaf een weekje na bevruchting) tot 5,5 weken heel erg.
Dan een weekje meevallen. En sinds 6,5 weken weer in alle hevigheid terug: misselijk, moe, emo, duizelig, ...
Maar er zit een baby in me die aan 't groeien is! Dus ik voel me toppie!
Nou ik denk dat ik waarschijnlijk eerder iedereen onder schijt danquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:41 schreef Mangostine het volgende:
[..]
Ga je het ook droog houden rond je bevalling?
ik stuur je zo wel een foto!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:57 schreef Sorbootje het volgende:
Wat voor tekeningen heb je gemaakt vulpenballetje?
Hm. Crackers, rijst, bouillon doen het bij mij meestal wel aardig. Cola ook eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:54 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Cola zag ik net toch echt met een grote boog in mijn pleepot belanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |