Nou ja, hij zegt dat-ie pacifist is en 'hét toch nooit zou doen', wat ik dan maar even aanneem. Het is dus wrs opgekropte frustratie geweest die na het kijken naar Kelders nieuwe programma als een etterbuil openbarstte. De vraag is natuurlijk wat is er in dat programma aan de orde gekomen dat iemand zo reageert?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:44 schreef Jarno het volgende:
[..]
Bij het doorscrollen van z'n Facebook kom je er iig snel achter dat deze meneer... hoe zeg je dat... politiek geengageerd is?Op het activistische af maar goed dat weet je als je bij de SP uitkomt, dat daar extreempjes rondlopen.
Ik raak inderdaad ook behoorlijk gefrustreerd van die feitenloze onzin die Zembla iedere keer weer de buis op slingertquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, hij zegt dat-ie pacifist is en 'hét toch nooit zou doen', wat ik dan maar even aanneem. Het is dus wrs opgekropte frustratie geweest die na het kijken naar Kelders nieuwe programma als een etterbuil openbarstte. De vraag is natuurlijk wat is er in dat programma aan de orde gekomen dat iemand zo reageert?
Nu moet ik zeggen dat ik laatst een trits Zembla-afleveringen zag - over horrorhypotheken, pensioenfondsen en pakjesbezorgers van TNT, bouwvakkers en thuiszorgsters - waarbij ik me kan voorstellen dat iemand die geëngageerd is redelijk gefrustreerd raakt. En hang je de oorzaak op aan het neoliberalisme dan zou je een valide discussiepunt hebben, vermits je niet begint over genocides, zoals bijv. sociaal-Darwinisten wel eens doen (op internet).
Omdat je de waarheid niet aankunt of niet in je straatje past?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Ik raak inderdaad ook behoorlijk gefrustreerd van die feitenloze onzin die Zembla iedere keer weer de buis op slingert
Hij is alleen geschorst. Hij is dus nog steeds lid van de SP (op dit moment).quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:04 schreef Henno het volgende:
En terecht, zo'n sukkel zou ik ook niet in m'n partij willen hebben.
Als je stelt dat Zembla "feitenloze onzin" brengt, moet je komen met bronnen die de Zembla-feiten ontkrachten. Anders moet je je mond houden.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:08 schreef TweeGrolsch het volgende:
Ik raak inderdaad ook behoorlijk gefrustreerd van die feitenloze onzin die Zembla iedere keer weer de buis op slingert
standaard procedure?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:11 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij is alleen geschorst. Hij is dus nog steeds lid van de SP (op dit moment).
Geen zin in.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je stelt dat Zembla "feitenloze onzin" brengt, moet je komen met bronnen die de Zembla-feiten ontkrachten. Anders moet je je mond houden.
En andere kneusjes zitten de hele tijd niks anders te doen dan nu zn FB checken, tot ze weer betoverd worden door de volgende irrelevante kwestiequote:
De dingen die er nog wel op staan hebben ook een heel erg hoog 'quote:
Als hij bijvoorbeeld met zijn smartphone gebruik heeft gemaakt van een open WIFI netwerk, dan heeft ie wel (groot) risico gelopen ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
standaard procedure?
Stel die gast ontkent alles en misschien was zijn facebook en twitter inderdaad gehackz0rt
Ik zou hem adviseren om de boel alleen maar erger te maken. Overdrijving haalt de angel weg.quote:
Ja, zo heb ik ook traditioneel links denkende mensen gekend waarbij één keer de autoruit ingetikt werd (handtas met 40 euro) en vervolgens helemaal naar rechts zijn overgewaaid.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Nou ja, hij zegt dat-ie pacifist is en 'hét toch nooit zou doen', wat ik dan maar even aanneem. Het is dus wrs opgekropte frustratie geweest die na het kijken naar Kelders nieuwe programma als een etterbuil openbarstte. De vraag is natuurlijk wat is er in dat programma aan de orde gekomen dat iemand zo reageert?
Nu moet ik zeggen dat ik laatst een trits Zembla-afleveringen zag - over horrorhypotheken, pensioenfondsen en pakjesbezorgers van TNT, bouwvakkers en thuiszorgsters - waarbij ik me kan voorstellen dat iemand die geëngageerd is redelijk gefrustreerd raakt. En hang je de oorzaak op aan het neoliberalisme dan zou je een valide discussiepunt hebben, vermits je niet begint over genocides, zoals bijv. sociaal-Darwinisten wel eens doen (op internet).
Enigszins werkt zoveel emotie ook labiliteit in de hand en andersom.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:19 schreef Krantenman het volgende:
[..]
Ja, zo heb ik ook traditioneel links denkende mensen gekend waarbij één keer de autoruit ingetikt werd (handtas met 40 euro) en vervolgens helemaal naar rechts zijn overgewaaid.
En dat zijn meestal ook juist de mensen met de meest straffe uitspraken.
Als je verder kijkt op zijn facebook pagina schrik je je rot. Lijkt me een Volkertje in de maak.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bewijs, want ik vind niks meer op Facebook.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:32 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Als je verder kijkt op zijn facebook pagina schrik je je rot. Lijkt me een Volkertje in de maak.
Maargoed, de SP heeft hier verstandiger wijs afstand van genomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |