Dit topic is speciaal gemaakt voor mensen die net begonnen zijn met hardlopen, of die zich nog thuis voelen hier . Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of C25K: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over je voortgang, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 3 verschillende hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Specifiek bedoelt voor mensen die hardlopen gebruiken om bv af te vallen, over de kleding te praten etc. Tevens zijn we allemaal recent begonnen met hardlopen [SPT] Topicreeks: Hardlopen voor beginners : Voor de hardlopers die hardlopen werkelijk als een sport zien maar die wel net begonnen zijn. [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Tevens zijn we een Fok! Endomondo team begonnen! Dus gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Diverse links
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Apps voor op telefoons
SPOILER: Mensen die o.a. hier posten
SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.---------------------------
SPOILER: 2012 Challenge
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP vind je hier
[ Bericht 0% gewijzigd door DarkElf op 13-04-2012 11:31:40 ]
Ik kreeg altijd wel een hele corny kick van iets clichématigs als Eye Of The Tiger moet ik eerlijk bekennen. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning. It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
De Marathon Des Sables, 6 dagen, 251 km door de sahara. Deelnemers moeten zelf in hun rugzak al het eten voor de hele trip en water meenemen, tenten worden verzorgd.
(ziet er overigens wel dope uit, maar echt gekkenwerk in mijn optiek)
Ja ik vind het wel leuk maar het bied me verder geen inspiratie ofzo. Leuk om naar te kijken, en zeker ook een hele knappe prestatie die ik nooit zal kunnen evenaren maar praten met de dame van de helpdesk hier die zondag de 10k gaat lopen in R'dam geeft me dan meer inspiratie moet ik zeggen .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning. It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
De Marathon Des Sables, 6 dagen, 251 km door de sahara. Deelnemers moeten zelf in hun rugzak al het eten voor de hele trip en water meenemen, tenten worden verzorgd.
Ik vind het gewoon bizar en leuk om te zien waar mensen toe in staat zijn Net als de Jan Knippenberg Memorial, 160 km strandlopen, of de Spartathlon bijvoorbeeld.
Maar dat zijn gewoon bizarre prestaties, de " gewone " prestaties van andere mensen zijn daardoor niet minder goed of dat ik met mijn gammele lijf lekker 10 km loop bijvoorbeeld.
maar grenzen moet je opzoeken... dat doet iederee hier nu al maar het zit in de mens om steeds verder te gaan. Heb het talent niet maar zou graag ultra's doen
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
gaat natuurlijk niet al te makkelijk, veel Nederlandse trailers wijken uit naar Belgie
Laat ik nou net in België wonen ik ga eens op zoek. En ja, ik verbaas me er echt ook over dat mensen het kunnen. Maar als zij het kunnen, kan ik het ook!
Trouwens, ik dacht dat iedereen de OP aan kon passen of niet? Want ik dacht dat ik mijn runs er ook had bij gezet.. kan iemand het me noge ens uitleggen alsjeblieft?
Op vrijdag 13 april 2012 10:15 schreef VKV het volgende: Vanochtend les 14 gedaan van Evy, 4.68 km gelopen (!!) met een gemiddelde van 8,5 km/uur. Werd tijdens de laatste keer 6 minuten lopen overvallen door een gevoel van trots omdat ik zeker wist dat ik ruim over de 4 km zat
Ik snap je zo goed! We zitten op hetzelfde schema ongeveer. Ik heb hetzelfde. Way to go!
Laat ik nou net in België wonen ik ga eens op zoek. En ja, ik verbaas me er echt ook over dat mensen het kunnen. Maar als zij het kunnen, kan ik het ook!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen' 'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder' 'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
Trouwens, ik dacht dat iedereen de OP aan kon passen of niet? Want ik dacht dat ik mijn runs er ook had bij gezet.. kan iemand het me noge ens uitleggen alsjeblieft?
Dan moet DarkElf even de OP uit de wiki trekken (bij reeksen wordt de oude OP gewoon in het nieuwe topic gegooid en hoef je dus standaard niet meer de OP uit de wiki te trekken).
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.
Dan moet DarkElf even de OP uit de wiki trekken (bij reeksen wordt de oude OP gewoon in het nieuwe topic gegooid en hoef je dus standaard niet meer de OP uit de wiki te trekken).
Hoi ik ben van plan ook maar eens de stoute schoenen aan te gaan trekken en meer te gaan hardlopen buiten. Ik voetbal al een jaar of 17 dus conditioneel zit ik wel aardig in elkaar, alleen is dat natuurlijk veel anders dan lange afstanden lopen. Ik ben van plan op korte termijn maar eens schoenen en kleding aan te gaan schaffen. Iemand tips daarvoor, zijn er specifieke winkels die je goed kunnen adviseren?
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
Op vrijdag 13 april 2012 11:08 schreef Jor_Dii het volgende: Hoi ik ben van plan ook maar eens de stoute schoenen aan te gaan trekken en meer te gaan hardlopen buiten. Ik voetbal al een jaar of 17 dus conditioneel zit ik wel aardig in elkaar, alleen is dat natuurlijk veel anders dan lange afstanden lopen. Ik ben van plan op korte termijn maar eens schoenen en kleding aan te gaan schaffen. Iemand tips daarvoor, zijn er specifieke winkels die je goed kunnen adviseren?
Ik loop nog op simpele Asics omdat ik wilde kijken of het hardlopen wel wat voor me was. Misschien dat je niet meteen over moet gaan tot de aankoop van schoenen van enkele honderden euro's? En ik loop in een trainingspak van de voetbal haha
Ik loop nog op simpele Asics omdat ik wilde kijken of het hardlopen wel wat voor me was. Misschien dat je niet meteen over moet gaan tot de aankoop van schoenen van enkele honderden euro's?
ik hou er maar over op.....
Ik loop nog op simpele Asics omdat ik wilde kijken of het hardlopen wel wat voor me was. Misschien dat je niet meteen over moet gaan tot de aankoop van schoenen van enkele honderden euro's? En ik loop in een trainingspak van de voetbal haha
Ik zou langzaam betere schoenen gaan overwegen plus hardloopshirt/broek voor in de zomer. Beter voor je lichaam en je gaat nog prettiger lopen
Ik zou langzaam betere schoenen gaan overwegen plus hardloopshirt/broek voor in de zomer. Beter voor je lichaam en je gaat nog prettiger lopen
oke, dan toch maar....dit dus
Voor beginnende lopers kan je prima met goedkopere en simpele schoenen lopen. Ze moeten echter wel goed bij jouw looptechniek passen. Anders verneuk je geheid wat. Als je een neutrale schoen koopt en je hebt een corrigerende nodig of andersom dan doe je het niet goed.
Enkele honderden is ook overdreven jebent gemiddeld 120 a 140 kwijt voor echt goede schoenen.