Alkerdeel heb ik een tijdje geleden live gezien. Emre ook trouwens. Was best oké inderdaad. Het zou ook kunnen dat ik het tof vond omdat ik er thuis weinig aan vond. Het kon dus alleen maar meevallen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Op Roadburn Draged into Sunlight gezien. Fucking gaaf. Nog meer goeie bands ontdekt op Roadburn:
Urfaust, Akerdeel, Draged into Sunlight, Solstafir
Best grappig dat ik op Roadburn bijna alleen maar blackmetal heb gezien. Draged into sunlight is toch een aanrader. Tering bruut.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:31 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Alkerdeel heb ik een tijdje geleden live gezien. Emre ook trouwens. Was best oké inderdaad. Het zou ook kunnen dat ik het tof vond omdat ik er thuis weinig aan vond. Het kon dus alleen maar meevallen.
Ik ben bezig mijn Abigor-achterstand in te lopen. Ik ken die band al heel lang van naam, maar ik ben er pas een paar maanden geleden achter gekomen dat het ook nog eens behoorlijk luisterenswaardig is.quote:Op dinsdag 17 april 2012 19:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Best grappig dat ik op Roadburn bijna alleen maar blackmetal heb gezien. Draged into sunlight is toch een aanrader. Tering bruut.
Live was het echt super bruut. Echt om ver geblazenquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ben bezig mijn Abigor-achterstand in te lopen. Ik ken die band al heel lang van naam, maar ik ben er pas een paar maanden geleden achter gekomen dat het ook nog eens behoorlijk luisterenswaardig is.
Solstafir was echtquote:Op dinsdag 17 april 2012 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
Op Roadburn Draged into Sunlight gezien. Fucking gaaf. Nog meer goeie bands ontdekt op Roadburn:
Urfaust, Akerdeel, Draged into Sunlight, Solstafir
Nee, dat durf ik niet hoorquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog metaal hoofden die andere metaal hoofden durven te ontmoeten? Tijd voor een muziek meet, za. 12, 19 mei of 2 juni te Utrecht!
Ik vond het gaafquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Solstafir was echt... ik heb de cd al een tijdje op mijn mp3 speler staan dat was een foute inschatting van mij....
Nee ik durf niet en kan nietquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Nog metaal hoofden die andere metaal hoofden durven te ontmoeten? Tijd voor een muziek meet, za. 12, 19 mei of 2 juni te Utrecht!
Ik vond de cd wel okay maar het optreden oersaai, net of je de cd luistert.... live mag het van mij wel iets levendigerquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vond het gaafhet optreden wie weet dat de cd tegenvalt.
[..]
Dat snap dat vind ik soms ook wel. Contact met het publiek is een must wat mij betreft. 45 minuten aan een stuk doorspelen hoeft van mij bv niet.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ik vond de cd wel okay maar het optreden oersaai, net of je de cd luistert.... live mag het van mij wel iets levendigerIk ben niet zo van het strak een cdtje naspelen
Kan wel maar laat dan als wel zien dat je er zin in hebtquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap dat vind ik soms ook wel. Contact met het publiek is een must wat mij betreft. 45 minuten aan een stuk doorspelen hoeft van mij bv niet.
De sfeer is ook fantastisch op roadburn echt als je daar bent waan je bijna op een andere planeetquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Kan wel maar laat dan als wel zien dat je er zin in hebt, daar is roadburn trouwens super in de meeste bands zijn net zo onder de indruk als het publiek. Je ziet zo vaak ook bandjes foto's van het publiek maken
Niet te veel drugs rokenquote:Op dinsdag 17 april 2012 22:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De sfeer is ook fantastisch op roadburn echt als je daar bent waan je bijna op een andere planeet
Zou dat het zijnquote:
In de rook ruimte welquote:
Nee, maar veel mensen deden het wel.quote:
Geen idee. Voortaan zelf maken?quote:Op dinsdag 17 april 2012 23:09 schreef arucard het volgende:
[..]
Nee, maar veel mensen deden het wel.
Ben trouwens erg ontevreden over de wietkoekjes van Grass Company![]()
Neen. Dan heb ik net een verse koter.quote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Mooie Death Metal foto.quote:Op zondag 15 april 2012 15:03 schreef Jigzoz het volgende:
Net een leuke foto van Mayhem tegengekomen:
[ afbeelding ]
Vanaf links: Necrobutcher, Dead, Euronymous, Hellhammer
2 juni is Fortarockquote:Op dinsdag 17 april 2012 21:34 schreef Bosbeetle het volgende:
Laten we meeten in de pit bij slayer, tijdens het 4e nummer. Ik ben diegene met dat zwarte Slayer t-shirt.quote:
Ik ben degene in het zwarte shirt die geirriteerd om zich heen kijktquote:Op woensdag 18 april 2012 10:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
Laten we meeten in de pit bij slayer, tijdens het 4e nummer. Ik ben diegene met dat zwarte Slayer t-shirt.
quote:Op woensdag 18 april 2012 10:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
Laten we meeten in de pit bij slayer, tijdens het 4e nummer. Ik ben diegene met dat zwarte Slayer t-shirt.
Ik heb een roze slayer shirt aanquote:Op woensdag 18 april 2012 10:35 schreef Tokus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |