3-0 geworden toch?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef Nober het volgende:
Haha, Sevilla-Zaragoza aan de verlenging bezig ofzo?
hihhihihihiquote:
quote:Real jaagt op doelpuntenrecord
De koploper trof al 104 keer doel in de competitie, nog slechts drie treffers minder dan het record uit het seizoen 1989/1990.
Als Real Madrid het gemiddelde van 3,25 goals per duel vasthoudt, dan komt de equipe van trainer José Mourinho uit op een totaal van 123 doelpunten.
Het record in de Europese topcompetities (Spanje, Duitsland, Engeland en Italië) is al sinds 1931 in handen van Aston Villa, dat finishte op 128 treffers.
Toshack
John Toshack, de trainer van Real in 1990, had nooit verwacht dat het doelpuntenrecord zou sneuvelen.
“Jaren terug zei ik tegen vrienden dat de prestatie van ons niet zou worden overtroffen, maar ze hebben het nu in eigen hand”, meldt de Welshman in Marca.
“Heel knap, want in 1989/1990 werden wij vroeg uitgeschakeld in Europa. Het huidige team komt veel vaker midweeks in actie.”
Mourinho
Overigens heeft Real slechte herinneringen aan de opponent van zaterdag.
Gijon won vorig seizoen met 0-1 in Bernabéu, waarmee een einde kwam aan Mourinho’s eigen reeks van ruim negen jaar zonder thuisnederlaag in competitieverband.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
Vanavond gaat Real MadridFC Barcelona 3 punten laten liggen las ik in het draaiboek
Dan zit je al vroeg in het Stadionquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:14 schreef zeebeschuit het volgende:
Het sneeuwde hier in Madrid in het stadion gewoon even vanmiddag
[ afbeelding ]
Woon je in Madrid of ben je er op bezoek?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Nee lunchen in het restaurant
Zo pas naar het stadion. Weertje gelukkig beter nu
Ik denk 3-1.
Ja oppassen iddquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef Hierro het volgende:
Nu maar hopen dat Ronaldo geen geel pakt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef Hierro het volgende:
Nu maar hopen dat Ronaldo geen geel pakt.
En de rest is fantasiequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
Over 20 minuten is Gijon moegestreden en walst de RM machine erover heen
Maar ik hoop toch een beetje op 1 punt voorsprong aan het eind van deze avond en dan volgende week Barca 2 punten voorsprong
De vrije trap van 25+ meter kent maar één eenpersonige muur, kwam toch nog een doelpunt uit voort maar was buitenspel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:53 schreef TLC het volgende:
Heeft Real al een muurloze vrije trap gehad ?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarnaast was Marcelo, Pepe en Mourinho al lekker bezig en al wat klagers omdat ze geen vrije trap kregen... zoals we het kennen van Real Madrid.
gaat hem niet meer worden denk ik zoquote:
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gaat hem niet meer worden denk ik zo
kijk als ik het zeg komen de doelpuntenquote:
Zeg even dat Gijón er een maakt..quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kijk als ik het zeg komen de doelpunten
die mogen niet scoren van mijquote:
Dat doen ze bij Barcelona.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:37 schreef RemcoW23 het volgende:
Beetje overdreven val, maargoed. 7x doorrollen
Ja eens kijken wie speelt in welk shirtquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:40 schreef RemcoW23 het volgende:
Real verliest vandaag geen punten, kijken of Barca netjes blijft volgen vanavond
Meer tips a.u.b..quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:30 schreef wolfrolf het volgende:
Nu laat Ronaldo alleen ff een scheet en is het innens 3-1
Kutzooi
Sturen ze m toch lekker naar Ajax of PSVquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:41 schreef Nober het volgende:
Zit me toch af te vragen of ze Ronaldo daar wel nodig hebben met Higuain en Benzema.
Zonder Sierdquote:Op zaterdag 14 april 2012 21:51 schreef Nober het volgende:
He he, het voetbal kan gaan beginnen.. Barcelona
Hij wordt gespaard voor de klassiekerquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:01 schreef wieisboos het volgende:
afellay niet op de bank haha hij is gewoon slecht XD
quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij wordt gespaard voor de klassieker![]()
Chelsea uit, veel belangrijker.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:02 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Hij wordt gespaard voor de klassieker![]()
Vrees ook voor een dikke nederlaag, 1-6 ofzo... 7x Messi.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik ga douchen, als ik terug kom over een minuut of 20 is die wedstrijd volgens mij al beslist.
Ecte bazen zijn na 8 minuten al terug, Douchefapperquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Ik ga douchen, als ik terug kom over een minuut of 20 is die wedstrijd volgens mij al beslist.
Ik hoop dat je verschrikt op zult kijken van verbazingquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef RemcoW23 het volgende:
Idd, 0-0 nog.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik hoop dat je verschrikt op zult kijken van verbazing
Echte bazen douchen zich niet en laten zich iedere avond schoonlikken door drie wulpse vrouwtjesquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ecte bazen zijn na 8 minuten al terug, Douchefapper
Daarvoor moet je in Malaga zijn volgens Sierdquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:23 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Echte bazen douchen zich niet en laten zich iedere avond schoonlikken door drie wulpse vrouwtjes
Dat klopt.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik dacht trouwens dat Alexis en Valdez op scherp stonden?
Dit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Real Madrid en Barcelona nemen hun tegenstanders ook echt totaal niet serieus ook. Hoe ze standaard achter komen omdat ze weten er in de tweede helft toch wel +3 te maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Barcelona gaat gewoon winnen hoorquote:
Moeten er nog minstens 2 maken tegen ook hun eigen shirt.......quote:Op zaterdag 14 april 2012 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Barcelona gaat gewoon winnen hoor
dus gewoon een barcelona achtig shirt aantrekken en je wint? Ik zie een nieuw uitshirt voor Realquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Moeten er nog minstens 2 maken tegen ook hun eigen shirt.......
Ik ben daar helemaal niet zo zeker overquote:Op zaterdag 14 april 2012 22:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Barcelona gaat gewoon winnen hoor
Ik ben bijna wel zeker van niet !!quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:05 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ben daar helemaal niet zo zeker over
Hoi José.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:13 schreef chufi het volgende:
Eeen terechte ingooi wordt teruggefloten ... ten nadele van Levante.. Waarom ? nadeel Bracelona of zo ..?
Heb van tevoren een eurootje op Levante ingezet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:13 schreef RemcoW23 het volgende:
Barca is nog redelijk favoriet bij de bookiesNiet gek natuurlijk, kunnen er zo 2 maken, kwaliteit zat in het team
Ja ik ook of op gelijkspel , weet het niet meerquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb van tevoren een eurootje op Levante ingezet.
Dan heb je zo toch mooi 15 euro oid.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Heb van tevoren een eurootje op Levante ingezet.
14quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:15 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Dan heb je zo toch mooi 15 euro oid.
of 7.50 bij gelijk volgens mijquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:15 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Dan heb je zo toch mooi 15 euro oid.
Ergens moeten ze een keer toegeven dat Barca gewoon even geen favoriet meer is, maar logischerwijs durven ze dat niet al na 50 minuten natuurlijkquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:17 schreef Luckypenguin het volgende:
Bookies stellen bij.
2.95 - 2.85 - 2.70
Nee niet echt ... erg matig en niet dat geweldige voetbal waar iedereen zich maar op af loopt te geilenquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef Luckypenguin het volgende:
Ik kan nou ook niet echt zeggen dat een doelpunt van Barca in de lucht hangt. .
Achja, was leuk geweestquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:19 schreef Doublepain het volgende:
Ik weet gewoon zeker dat er een eigen goal gaat vallen. Dat is dus 18.50![]()
2 euro maar
nee mag niet, als je tegen barcelona speelt moet je vol op de aanval volgens studio voetbal en coquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:22 schreef RemcoW23 het volgende:
Knap hoe je toch lekker door zo`n muur heen kan tikken. Echt frustrerend met 10 man voor de pot, maar geef ze eens ongelijk natuurlijk.
Ja waarschijnlijk welquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:22 schreef Luckypenguin het volgende:
Ze zullen toch gewoon weer opgehemeld worden, ook al is het niks de laatste tijd.
Doelsaldo van Barcelona gaat dan tegen de 170 - 14quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:22 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
nee mag niet, als je tegen barcelona speelt moet je vol op de aanval volgens studio voetbal en co
Nee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef Luckypenguin het volgende:
Nou, zeg het maar. Houd Levante stand?
Hen je gelijk .... Geen ideequote:Op zaterdag 14 april 2012 23:25 schreef RemcoW23 het volgende:
Hoe zal Real die wedstrijd tegen Bayern in gaan? Bayern heeft zojuist mogelijkheden om kampioen te worden verloren, juist door met Madrid bezig te zijn.
Madrid heeft zaterdag de El Clásico. Ben toch benieuwd naar die wedstrijd dinsdag.
Doe je Barca bril even af.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef TheGeneral het volgende:
Toch wel terecht. Met 2 handen wordt Cuenca weggeduwd.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef onlogisch het volgende:
Dit is gewoon een penal. Er wordt geduwd, hetgeen verboden is en dus een overtreding is.
Een overtreding in het strafschop gebied is maar 1 ding. Een strafschop.
Indirecte vrije trap kan ook..quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:29 schreef onlogisch het volgende:
Dit is gewoon een penal. Er wordt geduwd, hetgeen verboden is en dus een overtreding is.
Een overtreding in het strafschop gebied is maar 1 ding. Een strafschop.
Volgens mij mag dat wel in meer situaties.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is toch alleen bij een terugspeelbal?
Real wordt gewoon kampioen met 1 punt voorsprong.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:31 schreef DaveDave09 het volgende:
Word het toch nog een spannende clasico volgende week!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
Je bent echt een sport freak hé.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat wel in meer situaties.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Je kunt m geven./SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Dat wint Barcelona vast wel. Real heeft iig al 4,5 jaar niet meer in Barcelona gewonnen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:31 schreef DaveDave09 het volgende:
Word het toch nog een spannende clasico volgende week!
Welke bril je ook op hebt. Ik snap dat hij gegeven wordt. Als je iemand met 2 handen duidelijk wegduwt krijg je een vrij trap tegen. Dus pingel.quote:
Thuis ook niet, geloof ik.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wint Barcelona vast wel. Real heeft iig al 4,5 jaar niet meer in Barcelona gewonnen.
Dat dus.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:32 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Welke bril je ook op hebt. Ik snap dat hij gegeven wordt. Als je iemand met 2 handen duidelijk wegduwt krijg je een vrij trap tegen. Dus pingel.
Mag van mij, Als Barca maar de cl finale van Real wintquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:32 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Real wordt gewoon kampioen met 1 punt voorsprong.
Maar wel gelijk gespeeld en dat zou een prima resultaat zijn voor Real.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat wint Barcelona vast wel. Real heeft iig al 4,5 jaar niet meer in Barcelona gewonnen.
Coppa del rey finale afgelopen jaar.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Behalve in beker.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Thuis ook niet, geloof ik.
Ook bij gevaarlijk spel. Maar niet in zo'n situatie.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij mag dat wel in meer situaties.
Klopt, alleen in Valencia vorig jaar met de Copa del Rey.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:33 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
[..]
Thuis ook niet, geloof ik.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:32 schreef RemcoW23 het volgende:
Je kunt m geven.JuistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je statistieken slaan dus nergens op.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gast, we hebben het over dat Madrid niet meer won in Barcelona & Madrid.
Mijn statistieken hoeven ook nergens op te slaan? Het is slechts een constatering dat Real al 4,5 jaar niet meer in de stad Barcelona en niet meer in de stad Madrid heeft gewonnen van Barcelona.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je statistieken slaan dus nergens op.
Je kan bijv. wel zeggen dat Real 4.5 jaar niet gewonnen heeft in de competitie van Barca. Maar ga niet zeggen 4.5 jaar in Madrid of Barcelona, want klinkt te geforceerd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mijn statistieken hoeven ook nergens op te slaan? Het is slechts een constatering dat Real al 4,5 jaar niet meer in de stad Barcelona en niet meer in de stad Madrid heeft gewonnen van Barcelona.
Ja, ze wonnen de copa del rey vorig jaar, maar voor de smartasses onder ons : dit was in Valencia.
En real gaat er volgende week weer van langs krijgen in Barcelona.
3-0.
Hoe bedoel je "geforceerd"? En het is zo, ook in de CL bakte Real er niks van. Thuis niet, en in Camp Nou niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan bijv. wel zeggen dat Real 4.5 jaar niet gewonnen heeft in de competitie van Barca. Maar ga niet zeggen 4.5 jaar in Madrid of Barcelona, want klinkt te geforceerd.
Je zit volgens mij te ver in hun reet om het te snappen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "geforceerd"? En het is zo, ook in de CL bakte Real er niks van. Thuis niet, en in Camp Nou niet.
In Camp Nou speelden ze wel goed hoor. Ze wonnen alleen niet.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe bedoel je "geforceerd"? En het is zo, ook in de CL bakte Real er niks van. Thuis niet, en in Camp Nou niet.
Bedankt voor je constructieve toelichtingquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je zit volgens mij te ver in hun reet om het te snappen.
Dan zal Real wel een makkie hebben volgende weekquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
Maar weinig overtuigend dit ... Niet eens CL-waardig dit
quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan zal Real wel een makkie hebben volgende week
Feit is wel dat Barcelona echt wel weer een keer zal verliezen van Realquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn eigen stats zggen dat barca gaat verliezen in eigen huis
Opvallend is dat Chelsea in zijn laatste 5 ontmoetingen met Barca (uit en thuis) nog nooit verslagen isquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:51 schreef chufi het volgende:
Maar weinig overtuigend dit ... Niet eens CL-waardig dit
Jouw stats zeggen? Wist niet dat statistieken iets konden vermelden. Als ze dat al konden lijkt het me voor de hand liggender dat je stats de zijde van Barça kiezen daar de general stats gebaseerd op de laatste 5 jaar, in het voordeel van Barça spreken.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:53 schreef chufi het volgende:
[..]
Mn eigen stats zggen dat barca gaat verliezen in eigen huis
Die heeft nog nooit een goeie wedstrijd gespeeld tegen Barça.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Als Ronaldo nu wél eens een keer zijn dag heeft tegen Barca, dan gaan we nog vuurwerk zien.
Tja, als Real gewoon speelt zoals ze altijd doen hebben ze wel een kans. Maar Mourinho durft dat waarschijnlijk niet. Ronaldo kan ook niet veel doen als zijn medespelers allemaal op eigen helft blijven verdedigen en met Pepe op het middenveld is het al helemaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 23:54 schreef RemcoW23 het volgende:
Als Ronaldo nu wél eens een keer zijn dag heeft tegen Barca, dan gaan we nog vuurwerk zien.
1x bij de bekerwinst van Real.quote:Op zaterdag 14 april 2012 23:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die heeft nog nooit een goeie wedstrijd gespeeld tegen Barça.
Geen één. Het is allemaal één grote complot van Blatter, Cruijff en Platiniquote:Op zondag 15 april 2012 00:21 schreef inZanity het volgende:
Pffff Barca word weer eens geholpen door de scheids hoor...Blijkbaar doet het scheidsrechterskorps in Spanje er alles aan om Barcelona alsnog kampioen te maken.. Ach, dan volgende week maar de titel veiligstellen in de clasico
Begint trouwens echt een lachwekkende vertoning te worden hoevaak Barca hulp van de scheids heeft gehad.. Het voetbal wordt helemaal kapot gemaakt met het anti voetbal Barca en de stelselmatige hulp van scheidsrechters aan dat pauperclubje.. Interessante vraag: hoeveel prijzen had Barcelona gewonnen als ze niet keer op keer geholpen waren door de scheids?
Fijn dat je het nu ook door begint te krijgen!quote:Op zondag 15 april 2012 00:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Geen één. Het is allemaal één grote complot van Blatter, Cruijff en Platini
Echt hé. Wat een stel duikelaars daar zegquote:Op zondag 15 april 2012 00:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Fijn dat je het nu ook door begint te krijgen!
BarcaSchande voor de sport die club!
Mwoah zoals het er naar uitziet helpen ze zelf de club wel naar de klote met hun financiele wanbeleid.quote:Op zondag 15 april 2012 00:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Wat een stel duikelaars daar zeg![]()
![]()
Opdoeken die handel
En het spel is ook niet om aan te glurenquote:Op zondag 15 april 2012 00:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Echt hé. Wat een stel duikelaars daar zeg![]()
![]()
Opdoeken die handel
jup, iedereen, behalve de Fanboys.quote:Op zondag 15 april 2012 00:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Mwoah zoals het er naar uitziet helpen ze zelf de club wel naar de klote met hun financiele wanbeleid.
Tot die tijd lijkt het me een goed idee als iedere voetballiefhebber die club gewoon boycot en er tegen in protest gaat. Iedereen die ook maar een beetje om voetbal geeft zal die club ondertussen uit kotsen lijkt me.
Daar komt nog eens bij dat het alleen maar saai rond tikken is. Echt compleet anti-voetbal. Ze houden daar echt niet van voetbal, dat blijkt week in week uit. Steeds is het maar duiken, duiken en nog eens duiken.quote:Op zondag 15 april 2012 00:31 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En het spel is ook niet om aan te glurenHet lijkt wel wat, maar de tegenstanders domineren Barcelona helemaal kapot. De scheidsrechters zijn zo geïnstrueerd om enkel voor Barcelona te fluiten. Puur uit medelijden, omdat het eigenlijk allemaal G-voetballers zijn die enkel overeind blijven omdat ze vol met dope zitten. Kijk maar naar Pep! Die ogen... Alsof hij net 10 gram coke achter z'n mik heeft.
En daarom dit:quote:Op zondag 15 april 2012 00:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar komt nog eens bij dat het alleen maar saai rond tikken is. Echt compleet anti-voetbal. Ze houden daar echt niet van voetbal, dat blijkt week in week uit. Steeds is het maar duiken, duiken en nog eens duiken.
Ik begrijp niet dat je met goed fatsoen van zulk voetbal kan houden wat Barcelona laat zien.
Die Puyol & Pique![]()
Nee, geef mij maar echte verdedigers, zoals Pepe en Marcello.![]()
Ik hoop dan ook dat het zaterdag een mooie pot wordt. Maar met het anti voetbal van Barcelona zie ik daar weinig kans toe
Antivoetbal is het niet. De concentratie en discipline die ze vaak opbrengen is zeer knap maar ik kan er totaal niet van genieten. Voor de rest ben ik het wel met je eens.quote:Op zondag 15 april 2012 00:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar komt nog eens bij dat het alleen maar saai rond tikken is. Echt compleet anti-voetbal. Ze houden daar echt niet van voetbal, dat blijkt week in week uit. Steeds is het maar duiken, duiken en nog eens duiken.
Ik begrijp niet dat je met goed fatsoen van zulk voetbal kan houden wat Barcelona laat zien.
Die Puyol & Pique![]()
Nee, geef mij maar echte verdedigers, zoals Pepe en Marcello.![]()
Ik hoop dan ook dat het zaterdag een mooie pot wordt. Maar met het anti voetbal van Barcelona zie ik daar weinig kans toe
Dit. Maar al krijgt Barcelona 80 onterechte penalty's mee dan nog zal je mensen hebben die het blijven ontkennen.quote:Op zondag 15 april 2012 00:39 schreef VeX- het volgende:
Ja, dan kan je wel sarcastisch lopen doen, maar Barca word relatief vaak bevoordeeld door scheidsrechters.
Ik geloof best dat het knap is, maar mooi is het niet.quote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Antivoetbal is het niet. De concentratie en discipline die ze vaak opbrengen is zeer knap maar ik kan er totaal niet van genieten. Voor de rest ben ik het wel met je eens.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Sarcastisch? Nee joh, Barcelona kan gewoon niet voetballen man. Dat simpel getik kan mijn zoontje van 5 ookquote:Op zondag 15 april 2012 00:39 schreef VeX- het volgende:
Ja, dan kan je wel sarcastisch lopen doen, maar Barca word relatief vaak bevoordeeld door scheidsrechters.
quote:Op zondag 15 april 2012 00:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sarcastisch? Nee joh, Barcelona kan gewoon niet voetballen man. Dat simpel getik kan mijn zoontje van 5 ook
Real overtuigend met 3-1 gewonnen alhoewel de doelpunten ff op zich lieten wachtenquote:
Aha, oke.quote:Op zondag 15 april 2012 00:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Real overtuigend met 3-1 gewonnen alhoewel de doelpunten ff op zich lieten wachten
Barca met de hakken over de sloot 1-2 winst maar echt niet overtuigend en een twijvel pingel
Scheidsrechter/Barcelona 2 Levante 1quote:
Wat is hier nou precies de troll? Ik zet hier de voetbal spelregels uiteen. De scheidsrechter volgt ze alleen op.quote:
Heb toevallig van de week geteld, Ronaldo nam 11 penalties, Messi inclusief gisteren 12, weet echter niet of dit álle penalties zijn die Real en Barca hebben gekregen dit seizoen. Dit is dus wel in alle competities niet alleen in de Primera Division.quote:Op zondag 15 april 2012 00:41 schreef inZanity het volgende:
[..]
Dit. Maar al krijgt Barcelona 80 onterechte penalty's mee dan nog zal je mensen hebben die het blijven ontkennen.
En? Wat is je puntquote:Op zondag 15 april 2012 14:43 schreef Nober het volgende:
[..]
Heb toevallig van de week geteld, Ronaldo nam 11 penalties, Messi inclusief gisteren 12, weet echter niet of dit álle penalties zijn die Real en Barca hebben gekregen dit seizoen. Dit is dus wel in alle competities niet alleen in de Primera Division.
Maar die van Real zijn wel terechtquote:Op zondag 15 april 2012 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat Barcelona en Real Madrid bijna net zoveel penalties krijgen.
Die hebben er sowieso veelste weinig gehad, het is maar goed dat ze bovenaan staan ondanks al die niet gegeven penals.quote:
Dus?quote:Op zondag 15 april 2012 15:30 schreef Nober het volgende:
[..]
Dat Barcelona en Real Madrid bijna net zoveel penalties krijgen.
quote:Productief Real evenaart nationaal record, Ronaldo legt grens hoger
Op de productiviteit van Real Madrid en Cristiano Ronaldo staat dit seizoen geen maat meer. De Madrilenen maakten voorafgaand aan de wedstrijd tegen Sporting Gijón al 104 doelpunten in 32 competitieduels, een gemiddelde van liefst 3,25 doelpunt per wedstrijd. De 3-1 zege op los Rojiblancos betekende dat Real haar productie opvoerde tot 107 treffers. Dat is een evenaring van het record aller tijden uit het seizoen 1989/90.
In dat bewuste jaar werd Real met overmacht landskampioen onder leiding van John Toshack, die eerder op de dag al aan het woord kwam over dat seizoen en het huidige Real van José Mourinho. “Jaren geleden zei ik altijd tegen vrienden en ex-collega's dat dat record, van 107 doelpunten, nooit meer verbroken zou worden. Maar dit team heeft het nu helemaal in eigen handen”, zei de Welshman toen al.
Met de doelpunten van Gonzalo Higuaín, Ronaldo en Karim Benzema tegen Sporting Gijón evenaarde Real zaterdag het nationale record. En met nog vijf speelronden voor de boeg moet het heel raar lopen, wil de Koninklijke er niet in slagen het record ook dik te verbreken. Voor Ronaldo zelf ligt er ook de mogelijkheid voor een onvergetelijke prestatie te zorgen. De Portugees maakte in Bernabéu de 2-1 tegen Gijón en dat was zijn 41ste doelpunt van dit seizoen in de competitie. Vorig seizoen vestigde hij al een record met veertig goals.
Bij Barcelona waren ze er wel gisteren.quote:Op zondag 15 april 2012 19:41 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Waar waren/zijn die zwarte bandjes die iedereen draagt trouwens voor? Ik zie het nu ook bij Engels voetbal.
Ja daarvoor idd alhoewel ze bij Espanol - Valencia ook nog een andere reden hadden, nml de componist van het clublied van Espanol die ook overleden wasquote:Op zondag 15 april 2012 19:45 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Is het hiervoor?
http://www.nusport.nl/voe(...)ni-25-overleden.html
Niet te zien bij Sport1 helaas, ga Sevilla - Levante maar kijken.quote:Op zondag 15 april 2012 22:05 schreef Ambrosius het volgende:
Rayo-Atletico is nog niet heel spannend, 0-0 na een dik half uur. Wel wat kansjes.
Dat was gewoon op Sport 1, alleen vorige weekquote:Op zaterdag 21 april 2012 22:39 schreef Luckypenguin het volgende:
[..]
Niet te zien bij Sport1 helaas, ga Sevilla - Levante maar kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |