3-0 geworden toch?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef Nober het volgende:
Haha, Sevilla-Zaragoza aan de verlenging bezig ofzo?
hihhihihihiquote:
quote:Real jaagt op doelpuntenrecord
De koploper trof al 104 keer doel in de competitie, nog slechts drie treffers minder dan het record uit het seizoen 1989/1990.
Als Real Madrid het gemiddelde van 3,25 goals per duel vasthoudt, dan komt de equipe van trainer José Mourinho uit op een totaal van 123 doelpunten.
Het record in de Europese topcompetities (Spanje, Duitsland, Engeland en Italië) is al sinds 1931 in handen van Aston Villa, dat finishte op 128 treffers.
Toshack
John Toshack, de trainer van Real in 1990, had nooit verwacht dat het doelpuntenrecord zou sneuvelen.
“Jaren terug zei ik tegen vrienden dat de prestatie van ons niet zou worden overtroffen, maar ze hebben het nu in eigen hand”, meldt de Welshman in Marca.
“Heel knap, want in 1989/1990 werden wij vroeg uitgeschakeld in Europa. Het huidige team komt veel vaker midweeks in actie.”
Mourinho
Overigens heeft Real slechte herinneringen aan de opponent van zaterdag.
Gijon won vorig seizoen met 0-1 in Bernabéu, waarmee een einde kwam aan Mourinho’s eigen reeks van ruim negen jaar zonder thuisnederlaag in competitieverband.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:36 schreef wolfrolf het volgende:
Vanavond gaat Real MadridFC Barcelona 3 punten laten liggen las ik in het draaiboek
Dan zit je al vroeg in het Stadionquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:14 schreef zeebeschuit het volgende:
Het sneeuwde hier in Madrid in het stadion gewoon even vanmiddag
[ afbeelding ]
Woon je in Madrid of ben je er op bezoek?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:24 schreef zeebeschuit het volgende:
Nee lunchen in het restaurant
Zo pas naar het stadion. Weertje gelukkig beter nu
Ik denk 3-1.
Ja oppassen iddquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef Hierro het volgende:
Nu maar hopen dat Ronaldo geen geel pakt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:51 schreef Hierro het volgende:
Nu maar hopen dat Ronaldo geen geel pakt.
En de rest is fantasiequote:Op zaterdag 14 april 2012 20:12 schreef wolfrolf het volgende:
Over 20 minuten is Gijon moegestreden en walst de RM machine erover heen
Maar ik hoop toch een beetje op 1 punt voorsprong aan het eind van deze avond en dan volgende week Barca 2 punten voorsprong
De vrije trap van 25+ meter kent maar één eenpersonige muur, kwam toch nog een doelpunt uit voort maar was buitenspel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:53 schreef TLC het volgende:
Heeft Real al een muurloze vrije trap gehad ?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 20:56 schreef Nober het volgende:
[..]
Daarnaast was Marcelo, Pepe en Mourinho al lekker bezig en al wat klagers omdat ze geen vrije trap kregen... zoals we het kennen van Real Madrid.
gaat hem niet meer worden denk ik zoquote:
Tuurlijk wel.quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:30 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
gaat hem niet meer worden denk ik zo
kijk als ik het zeg komen de doelpuntenquote:
Zeg even dat Gijón er een maakt..quote:Op zaterdag 14 april 2012 21:32 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
kijk als ik het zeg komen de doelpunten
die mogen niet scoren van mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |