Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Nee. Eentje voor 9,9k BIN.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Taiwo in 4312 nodig, zijn er veel voor 9k?
rkc kuch kuchquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
Jaa had geen tijd in hoofdletters, maar who cares mijn cluppie staat daar wel mooi,
PSV Eindhoven!!!!
wereld prestatie hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
Jaa had geen tijd in hoofdletters, maar who cares mijn cluppie staat daar wel mooi,
PSV Eindhoven!!!!
Oke, je weet wrs niet eens hoe het is gegaan, dus ga eerst maar lezen kerel!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
jezus man kap nou ns met die fokking aids TT'smet je subsidieclubje
mongooltjequote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
PSV Eindhoven!!!!
Was het trouwens leuk Ajax uit?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, je weet wrs niet eens hoe het is gegaan, dus ga eerst maar lezen kerel!
Hier moest ik om lachen eerlijk gezegtquote:
SBalert!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
gezegd*quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen eerlijk gezegt
idc, ze kregen gratis geld en daar gaat het om toch vdm?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nah, hij is wel een chille gastquote:
ajax is kutter.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
idc, ze kregen gratis geld en daar gaat het om toch vdm?
Welke kant? Was je ook zo n stoere boy, aan de rechtste kant(dus van 410 af) die op het laatste na de wedstrijd nog 20 minuutjes met man of 10 bleven staan?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Was het trouwens leuk Ajax uit?
Ik zat in het vak naast je, jullie uitlachen
Staan ze toch ergens bovenaanquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
PSV Eindhoven!!!!
En jij durft te zeggen dat je net zulke goals maakt als in dat skill-filmpje.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe moet die hocus pocus en elastico chop als ik vragen mag
Haha thanks,quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nah, hij is wel een chille gast
Niets mis met OSVquote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef marcie216 het volgende:
2 topics staat er IF ajax staat er osv komen ze hoor
Ik stond rechts van je ja (vak 414) maar niet 20 min na de wedstrijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Welke kant? Was je ook zo n stoere boy, aan de rechtste kant(dus van 410 af) die op het laatste na de wedstrijd nog 20 minuutjes met man of 10 bleven staan?
Wou ik zeggen :pquote:
Ligt aan je timing. Ik gebruik 'm zo vaak.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
Aan die elastico chop heb je iets, die hocus pocus niet,
Bij mij komen de gekste skillsolo's als ik als een mongool aan die stick ga rossenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En jij durft te zeggen dat je net zulke goals maakt als in dat skill-filmpje.
Hmm, ja die kant ja, dan heb jij miss wel gezien want ik stond op de trap daarquote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik stond rechts van je ja (vak 414) maar niet 20 min na de wedstrijd.
Maar was wel geslaagde wedstrijd toch?
Ik wil er ook nog eens heen, uitvak met Feyenoord!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm, ja die kant ja, dan heb jij miss wel gezien want ik stond op de trap daar. Was niet veel, maarja tog x in die graftombe geweest eh
Dus je maakt ze niet zo. In ieder geval nog niet. Net zei je van wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij mij komen de gekste skillsolo's als ik als een mongool aan die stick ga rossenDaarom wil ik me er wat meer in verdiepen, zodat ik weet wat ik doe
Haha, oke.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm, ja die kant ja, dan heb jij miss wel gezien want ik stond op de trap daar. Was niet veel, maarja tog x in die graftombe geweest eh
is ver rijden vanuit friesland hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog eens heen, uitvak met Feyenoord!
Moet je eens naar het uitvak van PSV of Groningen gaan, daar wordt je pas triest vanquote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat soort goals gemaakt, maar ik wist niet wat ik 'deed'quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus je maakt ze niet zo. In ieder geval nog niet. Net zei je van wel.
Ik ben de paarden al aan het trainen en de wagens aan het verstevigen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is ver rijden vanuit friesland hoor
je doet dus maar wat. Dan kan ik je niet echt een ''skiller'' noemen nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat soort goals gemaakt, maar ik wist niet wat ik 'deed'
zorg je voor genoeg rantsoenen? It's gonna be one hell of a ride natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben de paarden al aan het trainen en de wagens aan het verstevigen.
Ik zit alleen aan de andere kant, op oostquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Haha, oke.
Ik heb vanaf aankomend seizoen ook een uitkaart dus dan ga ik proberen om naar PSV uit te gaan.
Ik heb mezelf nergens als skiller bestempelt, daar ben ik nog ver vandaanquote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je doet dus maar wat. Dan kan ik je niet echt een ''skiller'' noemen nee.
Ik vertrek 6 maanden van te voren want die files altijdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zorg je voor genoeg rantsoenen? It's gonna be one hell of a ride natuurlijk.
Die van nac dan...quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Moet je eens naar het uitvak van PSV of Groningen gaan, daar wordt je pas triest van
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat soort goals gemaakt, maar ik wist niet wat ik 'deed'
Bestempeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nergens als skiller bestempelt, daar ben ik nog ver vandaan
Een man die met tricks langs spelers komt en scoort. Is mij ook wel eens gelukdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Kijk dat filmpje anders nog een keer.
[..]
Bestempeld.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een man die met tricks langs spelers komt en scoort. Is mij ook wel eens gelukd
NAC ben ik nog niet geweest. Bij Groningen moet je door een soort betonnen tunnel en dan de trappen op. Ik had het idee dat ik naar de gaskamer geleid werdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die van nac dan...
En uitvak van ajax is goed, behalve 417 links in de hoek zie je geen reet. Maar het stadion is een graftombe
Okequote:
NAC is een aquariumquote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
NAC ben ik nog niet geweest. Bij Groningen moet je door een soort betonnen tunnel en dan de trappen op. Ik had het idee dat ik naar de gaskamer geleid werdPSV hebben ze van die kutnetten ofzo waardoor je de helft niet ziet.
Beste uitvak wat ik gezien heb is NEC.
Dus ik moet volgend seizoen in ieder geval niet naar Grunn uit?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
NAC ben ik nog niet geweest. Bij Groningen moet je door een soort betonnen tunnel en dan de trappen op. Ik had het idee dat ik naar de gaskamer geleid werdPSV hebben ze van die kutnetten ofzo waardoor je de helft niet ziet.
Nou ja sfeer moet je maken met zn allen he. Daar hoeft die gaskamer geen invloed op te hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dus ik moet volgend seizoen in ieder geval niet naar Grunn uit?![]()
Was ik sowieso niet van plan. Kan alleen met buscombi's aangezien ik geen 18 ben voor auto en ik altijd alleen ga.
Nac zie je echt niks, bij feyenoord hangen ook netten.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Feyenoord is echt kut, ben daar 2 keer geweest voor Eredivisie en een playoff en nog bij de bekerfinale tegen Twente. Die randjes waar je op staan zijn zo smal en glad, je kunt niet eens fatsoenlijk de Poznan doen!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nac zie je echt niks, bij feyenoord hangen ook netten.
Mijn beste uitvak was twente vorig seizoen, nognop de 1e ring, perfect zicht geen netten of hekken etc
Als jij het naar je zin heb is het top tochquote:Op donderdag 12 april 2012 22:40 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, heb het prima naar mijn zin
Ja daaromquote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij het naar je zin heb is het top toch
Is ook al erg oud hé, thuisvakken zijn ook minder goed dan Heerenveen en het is heel stijl daardoor zijn de zitplaatsen wat korter en de randen dus ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Feyenoord is echt kut, ben daar 2 keer geweest voor Eredivisie en een playoff en nog bij de bekerfinale tegen Twente. Die randjes waar je op staan zijn zo smal en glad, je kunt niet eens fatsoenlijk de Poznan doen!(Volgens mij bestond die toen ook nog niet)
Ik ga altijd met een vriend van me maar als je vaker meegaat ken je steeds meer lui en je gaat ook met hetzelfde doel heen he, dus je hebt altijd iets te praten met vreemden.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij het naar je zin heb is het top toch
Eerste uit of thuiswedstrijd?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet nog naar m'n eerste wedstrijd gaan
75 jaar hequote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is ook al erg oud hé, thuisvakken zijn ook minder goed dan Heerenveen en het is heel stijl daardoor zijn de zitplaatsen wat korter en de randen dus ook.
Nog nooit naar een wedstrijd geweest? Wtfquote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet nog naar m'n eerste wedstrijd gaan
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 12 april 2012 22:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ga altijd met een vriend van me maar als je vaker meegaat ken je steeds meer lui en je gaat ook met hetzelfde doel heen he, dus je hebt altijd iets te praten met vreemden.
M'n familie heeft niets met voetbal, dus ben er niet echt ingegroeidquote:Op donderdag 12 april 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog nooit naar een wedstrijd geweest? Wtf
Hahahhaha ja das kut.quote:
Maar je hebt toch wel vrienden? Of houden die ook niet van voetbal?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
M'n familie heeft niets met voetbal, dus ben er niet echt ingegroeid
Alleen SB is vrienden met GJEquote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel vrienden? Of houden die ook niet van voetbal?
GJE zn vrienden spelen nog met Lego en Action Manquote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet veel vrienden van me gaan ook naar wedstrijden, degenen die dat wel doen hebben weer een vaste groep waar ik totaal niet tussen pasquote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem alquote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef GuRBuH het volgende:
Vandermar of Fuszy, wie van jullie was dit:
[ afbeelding ]
Ja ik doe ook steeds minder silver. Maar ja, komt ook doordat er steeds meer van zijn en alles dus minder waard word.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
mijn 2500 zilveren pakjes avontuur so far..:
Uitgegeven 155000
Discard 25242
Verkocht 139638
Verkocht -5% 132656,1
Totaal opgeleverd 157898,1
Totaal winst/verlies 2898,1
oftewel, tot nu toe lijkt het me best nutteloos om die pakjes te openen
Ik zou ze nu ook niet openen maar wel als consumables duurder zouden zijn. Ik zet alle low rated silvers die niet voor 200 verkopen altijd voor 150 BIN erop.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
mijn 2500 zilveren pakjes avontuur so far..:
Uitgegeven 155000
Discard 25242
Verkocht 139638
Verkocht -5% 132656,1
Totaal opgeleverd 157898,1
Totaal winst/verlies 2898,1
oftewel, tot nu toe lijkt het me best nutteloos om die pakjes te openen
Aegon boxquote:Op donderdag 12 april 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft de Arena eigenlijk een 'normaal' thuisvak? Geen relletjes enzo
die zet ik er niet eens op, open ik liever meer pakjesquote:Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
4-4-2 Juarez (van Celtic) +200 en +100 in 1 400c pack.
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou ze nu ook niet openen maar wel als consumables duurder zouden zijn. Ik zet alle low rated silvers die niet voor 200 verkopen altijd voor 150 BIN erop.
idd. brons blijft het simpelste.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja ik doe ook steeds minder silver. Maar ja, komt ook doordat er steeds meer van zijn en alles dus minder waard word.
En hoeveel kost zoiets?quote:
Past niet in mijn nieuwe teamquote:
Lucky fuckerquote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik veel ik krijg gratis kaartjes van mijn oom omdat ie partner met Aegon is
Sowieso, net als die rouwadvertentie laatst in de telegraf over picorniequote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef marcie216 het volgende:
Arena haha ja, er zitten alleen wat stoereboys op de f side en ergens 2e ring 410 die t denken...
Gaat de f side na de wedstrijd nig met mannetje of 100 stoer doen hahaha, en gaat ze met hun dode leider(die op een vlag is gemaakt) zwaaien, vinden ze t gek dat we xingen : waar is jullienleider nou,
Hihaho ja xd xdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef marcie216 het volgende:
Arena haha ja, er zitten alleen wat stoereboys op de f side en ergens 2e ring 410 die t denken...
Gaat de f side na de wedstrijd nig met mannetje of 100 stoer doen hahaha, en gaat ze met hun dode leider(die op een vlag is gemaakt) zwaaien, vinden ze t gek dat we xingen : waar is jullienleider nou,
Nee waar is die leider nouuquote:
Wat heb je tot nu toe gehad wat iets waard is dan? Als je genoeg packs opent krijg je vanzelf iets goeds lijkt mijquote:Op donderdag 12 april 2012 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die zet ik er niet eens op, open ik liever meer pakjes
[..]
over wie heb je het in godsnaamquote:Op donderdag 12 april 2012 22:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee waar is die leider nouu
Waar is die leider nou
Waar is die leider nouu!
Die knaap die zo nodig in beverwijk wilde matten en toen het onderspit delvde.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over wie heb je het in godsnaam
Ja er zitten wat mongolen bij, bij alle clubs wel. Gister ook die stakkers die het uitvak bijna affikten van Ajax. 3 stewards naar het ziekenhuis met ademhalingsproblemen... Waar ben je dan mee bezig?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso, net als die rouwadvertentie laatst in de telegraf over picorniewat een ongelofelijke downies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
niks volgens mijquote:Op donderdag 12 april 2012 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heb je tot nu toe gehad wat iets waard is dan? Als je genoeg packs opent krijg je vanzelf iets goeds lijkt mij
Hebben stadionverbod gekregen die droefneuzen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja er zitten wat mongolen bij, bij alle clubs wel. Gister ook die stakkers die het uitvak bijna affikten van Ajax. 3 stewards naar het ziekenhuis met ademhalingsproblemen... Waar ben je dan mee bezig?
Bahiaquote:Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn mooiste wedstrijd van Feyenoord waar ik was: vorig jaar VVV thuis na de vernederende 10-0 nederlaag bij PSV. Helemaal uitverkocht, en echt een fantastische sfeer!!!
Keihard juichen om een doelpunt tegen VVV.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn mooiste wedstrijd van Feyenoord waar ik was: vorig jaar VVV thuis na de vernederende 10-0 nederlaag bij PSV. Helemaal uitverkocht, en echt een fantastische sfeer!!!
Ze hadden het over de IF, niet SIFquote:Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ben Arfa wordt trouwens echt geen 60k, zoals hier voorspeld werd.
Jij snapt dat soort dingen niet als simpele ziel.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Keihard juichen om een doelpunt tegen VVV.Dat was die penalty toch? Iedereen uit z'n dak om een penalty tegen VVV
.
Dit heb ik niet meegekregen? Wat was er precies aan de hand?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja er zitten wat mongolen bij, bij alle clubs wel. Gister ook die stakkers die het uitvak bijna affikten van Ajax. 3 stewards naar het ziekenhuis met ademhalingsproblemen... Waar ben je dan mee bezig?
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij snapt dat soort dingen niet als simpele ziel.
85.quote:
quote:
Fix die zinsopbouw vriendquote:Op donderdag 12 april 2012 22:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit heb ik niet meegekregen? Wat was er precies aan de hand?
Had t over de leider van F side die wou gaan vechten, maar stond ie dasr op grasveld bijna alleen.
Maar dan nog voor degene die hem hebben vermoord. Ja gaat tog geen mens vermoorden, ookal is hij van ajax(dan mag je wel wat harder slaan maar doden, nee)
Jij komt er wel knul.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit heb ik niet meegekregen? Wat was er precies aan de hand?
Had t over de leider van F side die wou gaan vechten, maar stond ie dasr op grasveld bijna alleen.
Maar dan nog voor degene die hem hebben vermoord. Ja gaat tog geen mens vermoorden, ookal is hij van ajax(dan mag je wel wat harder slaan maar doden, nee)
Gaat prima hoorquote:
1 goal in de voorbereidingquote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Toen hadden jullie wel Fedor Smolov.
Typen op een iPad is simpel man, 1 toets is een vierkante centimeterquote:
Nee, die lui die nu al stadionverbod hebben zijn niet eens het stadion ingeweest. Waren daarvoor al gepakt. Ze gaan nu aan de hand van beelden nog meer mensen zoeken.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hebben stadionverbod gekregen die droefneuzen.
Ik wil behoorlijk snel typen en met 2 vingers tegelijk dus tik je er nog wel eens langsquote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Typen op een iPad is simpel man, 1 toets is een vierkante centimeter
Touchéquote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wil behoorlijk snel typen en met 2 vingers tegelijk dus tik je er nog wel eens langs
Babovic > Smolovquote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo'n baas.
Nou, houdoe dames. Ik ga Eredivisie kijken.
Blomquote:Op donderdag 12 april 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Babovic > Smolov
Stefan Babovic, Stefan Babovic
Door zijn pa gehaald
Door zijn pa betaald
Stefan Babovic
Ook nog genaaid toen tegen ajax uitSuarez mept iemand vol in het gezicht en mag doorgaan (Blom
__________________! was scheids en zei hij wapperd wel vaker met zijn handen
__________!) En Jaenet vertongen gaat kermend naar het gras alsof hij door de bliksem geraakt is
Wist je wel dat hij jarenlang een seizoenskaart van ajax heeft gehad? Echt hij is zo vreselijk slecht maar dat hij hier in de eredivisie nog fluit zegt genoeg over de andere scheidsrechtersquote:
Dat verhaal heb ik weleens gelezen vanuit Feyenoord-fora, maar heb er nooit een fatsoenlijke bron voor gezien. KNVB zit altijd erg streng op dat soort zaken.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wist je wel dat hij jarenlang een seizoenskaart van ajax heeft gehad? Echt hij is zo vreselijk slecht maar dat hij hier in de eredivisie nog fluit zegt genoeg over de andere scheidsrechters
Ed Janssen heeft in de jeugd van VVV gespeeld en het is raar maar als hij VVV fluit wint VVVquote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik weleens gelezen vanuit Feyenoord-fora, maar heb er nooit een fatsoenlijke bron voor gezien. KNVB zit altijd erg streng op dat soort zaken.
Weet niet of hij voorkeur heeft voor clubs, het lijkt wel of ie Heerenveen haat in ieder geval. Maar die vent fluit zo inconsequent als de pest. Het ene moment alles exact volgens de regels en dan later geen geel geven voor wegtrappen van de balquote:Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wist je wel dat hij jarenlang een seizoenskaart van ajax heeft gehad? Echt hij is zo vreselijk slecht maar dat hij hier in de eredivisie nog fluit zegt genoeg over de andere scheidsrechters
55 overall ofzo?quote:
Haha ja echt.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
55 overall ofzo?
Ik vraag me nu dus echt af hoe slecht die keeper van 40 overall in het echt is als je dit ziet
die keeper van 40 overall is 17 geloof ikquote:Op donderdag 12 april 2012 23:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
55 overall ofzo?
Ik vraag me nu dus echt af hoe slecht die keeper van 40 overall in het echt is als je dit ziet
Die Garratt deed mee in een wedstrijd voor Engeland onder 17. Die Mellor scoorde laatst nog zag ik. Ze hebben ook nog die 42 RB. Veel low rated spelers in 1 club dus.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
die keeper van 40 overall is 17 geloof iknet als die 46 cb's van Crewe, Mellor en Ray, die zijn 16 en 17
Turtonquote:Op donderdag 12 april 2012 23:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Die Garratt deed mee in een wedstrijd voor Engeland onder 17. Die Mellor scoorde laatst nog zag ik. Ze hebben ook nog die 42 RB. Veel low rated spelers in 1 club dus.
Boeie, als ik 16-17 was en ik zat in FIFA dan zou ik dat helemaal te gek vindenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:31 schreef Tim86 het volgende:
Als 16-jarige kan je beter niet in FIFA zitten dan een 46 zijn ofzo..dan maar een jaartje later erin als 55
Volgens ultimatedb is Mellor 21 en Ray 18quote:Op donderdag 12 april 2012 23:31 schreef Tim86 het volgende:
Als 16-jarige kan je beter niet in FIFA zitten dan een 46 zijn ofzo..dan maar een jaartje later erin als 55
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:34 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Boeie, als ik 16-17 was en ik zat in FIFA dan zou ik dat helemaal te gek vindenDan zou ik gewoon met 'mezelf' spelen (no pun intended) in elk team
Garatt is jonger of tel je keepers niet mee?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgens ultimatedb is Mellor 21 en Ray 18
De jongste speler is volgens mij Vadillo van Betis (12 Sep 1994) Hij heeft 64 overall en 80 pace.
25 Apr 1994quote:Op donderdag 12 april 2012 23:37 schreef vandermar het volgende:
[..]
Garatt is jonger of tel je keepers niet mee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat ene zilveren team dat ik gemaakt heb is 3*, met een trolol bank natuurlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
Wel opvallend dat er bij de 4* rated teams ontzettend veel gouden teams zijn met gemiddelde ratings boven de 80. En dan mij ervan betichten dat ik valsspeel als ik win met mijn zilvers lol
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:40 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dat ene zilveren team dat ik gemaakt heb is 3*, met een trolol bank natuurlijk:')
Dat had ik ook een keer, iemand dacht dat ik cheatte omdat hij niet kon scoren en ik scoorde 3 longshots ofzoquote:Op donderdag 12 april 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
Wel opvallend dat er bij de 4* rated teams ontzettend veel gouden teams zijn met gemiddelde ratings boven de 80. En dan mij ervan betichten dat ik valsspeel als ik win met mijn zilvers lol
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:40 schreef GuRBuH het volgende:
DarkSonic, jij moet echt een team maken met al die gastjes en dan met kits en logo's van:
[ afbeelding ]Ja, maar dat wordt geen goed teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
haha en terecht, moeten ze echt op een andere manier doen in fifa 13quote:Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef vandermar het volgende:
[..]Echt zo zielig vind ik dat. Zelfs als ik dik win dan ben ik alsnog in staat om ze even flink te vernederen via berichtjes.
De rating is gewoon wat er in de basis staat imo.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:42 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha en terecht, moeten ze echt op een andere manier doen in fifa 13
Dan krijg je weer die laffe mensen die 3 spelers wisselenquote:
haha als ze dat dan gaan doen gaat echt supersweat mode aanquote:Op donderdag 12 april 2012 23:43 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dan krijg je weer die laffe mensen die 3 spelers wisselenLiever dat dan die farizeeërs met bronzen banken
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:44 schreef Thorb het volgende:
Haha Rijst wat een held. We spelen zo clubs en maken eerst in 90e 1-1 daarna penal in 120 voor de 3-2. Gaat Rijst hem inviten en uitlachen
Doe ik nu ook tegen droeftoeters met bronzen bank. Ik kijk nu sowieso de line up en 2 namen kom ik altijd tegenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
haha als ze dat dan gaan doen gaat echt supersweat mode aan
[..]
Ging wel lekker ja.. heb ook geen lag meerquote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef pascal08 het volgende:
Lekker geclubbed gasten. 13 wedstrijden op rij gewonnen!
heb ik ns een keer gedaan ja. Nou daar werd je niet blij van zegquote:Op donderdag 12 april 2012 23:41 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat had ik ook een keer, iemand dacht dat ik cheatte omdat hij niet kon scoren en ik scoorde 3 longshots ofzo
[..]
Ja, maar dat wordt geen goed team
Haha wat rankings heb je dan wel niet dat je ze zo afschrikt?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:49 schreef DannyDeko het volgende:
Kkzielige mannetjes in FUT toch eigenlijk.
Ik heb na 21 keer een tegenstander zoeken ( ja ik heb geteld) nog steeds geen tegenstander... "Your opponent has left the match"
Niet bijzonder ofzo.. 87-84-82quote:Op donderdag 12 april 2012 23:51 schreef BlaBla87 het volgende:
[..]
Haha wat rankings heb je dan wel niet dat je ze zo afschrikt?
Ik snap dat niet, zolang skippen tot een slechte rating langskomtquote:Op donderdag 12 april 2012 23:53 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Niet bijzonder ofzo.. 87-84-82
Poging #29 eindelijk een tegenstander
Schijnt een heel vervelend mannetje te zijn en te egoïstisch. Jammer.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:52 schreef vandermar het volgende:
Zo'n groot talent maar toch niets klaar gespeeld.
Het hele WK speelde hij ziekelijk en bij Arsenal ook even goede periode gehad maar daarna pure bagger.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:56 schreef Tim86 het volgende:
Zo goed is hij ook helemaal niet. Alleen gehyped door die wedstrijd tegen Japan op het jeugd WK
Nee man, eerste wedstrijd was hij super, tweede redelijk en daarna was hij het al kwijt. Bij Arsenal heb je blijkbaar jeugdwedstrijden van hem bekeken? Of alleen die 2 league cup potjes?quote:Op donderdag 12 april 2012 23:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Het hele WK speelde hij ziekelijk en bij Arsenal ook even goede periode gehad maar daarna pure bagger.
Zijn debuut was wel prima hoor, maar daarna dacht hij dat hij de king of the world was en toen faalde hij.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee man, eerste wedstrijd was hij super, tweede redelijk en daarna was hij het al kwijt. Bij Arsenal heb je blijkbaar jeugdwedstrijden van hem bekeken? Of alleen die 2 league cup potjes?
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:59 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
PSV________!
AJAX, dat is pas een club!
Check vorige 3 topics.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:59 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
PSV________!
AJAX, dat is pas een club!
Oke oke, PSV is ooit een leuke club geweest. Voor de Europese middenmoot dan.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:59 schreef vandermar het volgende:
[..]![]()
Wat een geneuzelte hier zeg, niet normaal
Die post geschiedenis, alleen in psv topics en klaagbaak
TROL
Geweldig tochquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:07 schreef pascal08 het volgende:
[..]
"Heb jij oogk*nk*rziekte met die knoppen van een meter bij een meter"![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat... ...O,O..... de..... O,O........ fuk.....O,O.....?!
Inderdaad, net of het een of ander geloof isquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:12 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Wat... ...O,O..... de..... O,O........ fuk.....O,O.....?!
Ja joh, lijken wel van die Ajax-gekkiesquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:14 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Inderdaad, net of het een of ander geloof is
Pfftquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja joh, lijken wel van die Ajax-gekkies
beter, moest elke keer al lachen als ik je weer offline zag gaan zodat je hier wat kon postenquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:16 schreef Toefjes het volgende:
Nieuwe modem. 50MB internet ipv 30. En heb het eindelijk voor elkaar dat ik goed online kan, en alle internet functies in huis behoudFokken tijdens het fifa'en
Waarom ben je daarop aan het traden? Wat heb jij eraan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:21 schreef Rijst het volgende:
Hey Poker ik heb geen zin meer om te traden op mn ps3 account. Zodra ik 10k heb. dan geef ik alles aan jou
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:21 schreef Rijst het volgende:
Hey Poker ik heb geen zin meer om te traden op mn ps3 account. Zodra ik 10k heb. dan geef ik alles aan jou
Als ik 100k had dan wou ik het verkopen maar heb nou al geen zin meer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Waarom ben je daarop aan het traden? Wat heb jij eraan?
Ja, had een draadloze router op de modem aangesloten, maar zat steeds te kutten met instellingen enzo, kreeg mn fifa nooit goed. Dus ik deed gewoon rechtstreeks een draad van de router naar de ps3. Nadeel: ik had geen internet in huis. Nu is mijn modem tegelijkertijd een router. Ideaalquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
beter, moest elke keer al lachen als ik je weer offline zag gaan zodat je hier wat kon posten
modemrouter for the win jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, had een draadloze router op de modem aangesloten, maar zat steeds te kutten met instellingen enzo, kreeg mn fifa nooit goed. Dus ik deed gewoon rechtstreeks een draad van de router naar de ps3. Nadeel: ik had geen internet in huis. Nu is mijn modem tegelijkertijd een router. Ideaal![]()
Net een potje met MLS brons tegen een goud argentijns elftal, aangevuld met Falcao, met kut spelers op de bank bij de tegenstander, zodat ie net op 3,5 ster uitkwam. Souverein met 4-1 gewonnen, en aan het einde alleen maar rage tackels van de tegenstander
Wutquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:04 schreef Rijst het volgende:
hahaha GJE is nog nooit naar een wedstrijd geweest![]()
Dat lees ik net.quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:06 schreef Rijst het volgende:
[..]
Dat lees ik net.
En dan volgt hij de Eredivisie niet omdat hij het niveau te laag vindt terwijl die nog nooit een wedstrijd heeft gezien.
Mag die zelf niet meedoen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:20 schreef StijnDa het volgende:
Mijn huisgenoot even laten zien hoe je Fifa moet spelen
Hernandez is wel een beetje overpowered vind ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Godverdomme ik speel net toch weer een heerlijke wedstrijd. A. Hernandez en Miccoli zijn ongetwijfeld de beste spitsen in het spel. Met Di Natale en Giovinco erachter. Ik heb gelijk weer zin om mijn 1e team te verkopen.
Speelde vanmiddag tegen precies diezelfde voorhoede. Die jongeman was iets minder succesvolquote:Op vrijdag 13 april 2012 01:37 schreef Tobi-wan het volgende:
Godverdomme ik speel net toch weer een heerlijke wedstrijd. A. Hernandez en Miccoli zijn ongetwijfeld de beste spitsen in het spel. Met Di Natale en Giovinco erachter. Ik heb gelijk weer zin om mijn 1e team te verkopen.
Wie ik overpowered vind is Sagna. Die man heeft kutstats maar ik kom er NOOIT langs bij 'm.. Abate of Walker geen probleem, maar deze trage drol houdt me altijd tegen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:38 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Hernandez is wel een beetje overpowered vind ik. Hij kan zelfs geweldig koppen
Dit is sarcastisch neem ik aan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:16 schreef Toefjes het volgende:
Nieuwe modem. 50MB internet ipv 30. En heb het eindelijk voor elkaar dat ik goed online kan, en alle internet functies in huis behoudFokken tijdens het fifa'en
Ik dacht dat ie niet kon FOK!en en FIFAen tegelijk, omdat 30MB niet genoeg was. Uit z'n andere post maak ik dan weer op dat het kwam omdat ie maar 1 apparaat tegelijk kan aansluiten op het internet.quote:
Dat slaat echt nergens op, die gozer kan knallen. NIF Giovinco is precies hetzelfde maar wel wat minder sterk. Giovinco heb ik dan als (R)CAM in een 4222, hoe vaak hij de bal wel niet in de linker kruising schiet...quote:Op vrijdag 13 april 2012 01:40 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Speelde vanmiddag tegen precies diezelfde voorhoede. Die jongeman was iets minder succesvolDie Hernandez heeft wel een flinke linkse moet ik zeggen.
Ik heb UP Luis, Zlatan, Persie, Torres en Agüero geprobeerd. Ik kan ook niet kiezen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 02:35 schreef DannyDeko het volgende:
Ik wil echt graag Aguero weer maar heb voor m'n BPL team al UP Suarez en Torres..
Luxeproblemen
Ja, hij is erg goed, maar veel te duur voor een reservekeeper. Omdat hij in week 1 IF zat is hij wayyyyyyy overpriced. Hij was lang gepricefixed op 50K, weet niet wat het nu is, maar meer dan 15K is hij eigenlijk niet waard. Zijn NIF is ook super (silver).quote:Op vrijdag 13 april 2012 02:42 schreef Anthony9219 het volgende:
Heeft iemand toevallig ooit met IF Pletiskosa gespeeld, zit eraan te denken om m als reserve keeper te halen in mn russiche team
Heb ik ook allen gehad ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 02:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik heb UP Luis, Zlatan, Persie, Torres en Agüero geprobeerd. Ik kan ook niet kiezen.
Zit er prima inquote:Op vrijdag 13 april 2012 03:10 schreef Tim86 het volgende:
Was aan het uploaden..probeer deze wel vaker maar zo lekker als deze vliegen ze nooit binnen
Welke browser heb je? Ik heb Safari en ik heb er echt nog nooit last van gehad.quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:39 schreef Thorb het volgende:
Wat een kut ding blijft die WebApp toch. Kan er weer niet opkomen
Firefox, Chroom en IEquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:11 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Welke browser heb je? Ik heb Safari en ik heb er echt nog nooit last van gehad.
Soms wil ik dan die cd over midden breken, andere momenten als de chestflick bijvoorbeeld lukt denk ik zonder porno te kunnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:59 schreef DutchSL het volgende:
Vannacht een stuk of 7 kut potjes met golds, verliezen of zeer moeizaam en gelukkig winnen, combinaties liepen niet etc.
Eindigde met een potje silvers, alles liep vloeiend en gelijk 6-1 winnen van een team met goud en silver mix.
Kut handicap
quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:00 schreef WIJZIJNAJAX het volgende:
[..]
Oke oke, PSV is ooit een leuke club geweest. Voor de Europese middenmoot dan.
Hoe zou dat nou komenquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:15 schreef GekkeZuiden het volgende:
Waarom lukt het niet om een tegenstander te vinden als ik met me bronze team wil spelen, maar lukt het wel als ik met goud speel![]()
Iemand met als naam WIJZIJNAJAX neem je toch niet serieus? Gekke clown dat het is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:03 schreef vandermar het volgende:
[..]PSV is pauper
Ik ben echt niet voor PSV lol, misschien als ik subsidie kreeg voor een kaartje zou ik er naartoe gaan.
Als ze verliezen is het ineens ZIJZIJNAJAXquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:23 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Iemand met als naam WIJZIJNAJAX neem je toch niet serieus? Gekke clown dat het is.
Ja maar op teletext staat dat ze 1e zijn.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:24 schreef vandermar het volgende:
[..]
Als ze verliezen is het ineens ZIJZIJNAJAX
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:30 schreef Johnbon het volgende:
[..]
Soms wil ik dan die cd over midden breken, andere momenten als de chestflick bijvoorbeeld lukt denk ik zonder porno te kunnen.
Koop gewoon de IF voor de prijs van de SIF!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:43 schreef vandermar het volgende:
SIF Ramires of IF Ramires? Eigenlijk is alleen schieten omhoog gegaan en daar 30K meer voor betalen.
Al met Nani gedaanquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:44 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Koop gewoon de IF voor de prijs van de SIF!
Nu snap ik waarom er zoveel NUPs voor de prijs van een UP op staan. Jij bent al de 3e hier die de verkeerde koopt. XD Wakker worden!quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:39 schreef vandermar het volgende:
Up Nanin voor 35KHoezo dalen die prijzen als een malle.
OOOOH GODVERDOMME verkeerder gekocht35K down the drain lol
SIF Ramires is een held, dat geweldige schot geeft hem juist een meerwaarde boven de alternatieven. Anders is hij maar een controlerende middenvelder met slechts 73 defending die hard kan rennen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:43 schreef vandermar het volgende:
SIF Ramires of IF Ramires? Eigenlijk is alleen schieten omhoog gegaan en daar 30K meer voor betalen.
In de BPL zijn er meer alternatieven voor op linksback dan in de Serie A.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:48 schreef vandermar het volgende:
Taiwo 4K binLOLWAT, hoe kan zo'n baas zo goedkoop zijn in de bpl.
ja dat was ook mijn argument tijd terug om hem niet te halen. Pas als je te veel geld hebt of hem op een positie gebruikt waar hij veel schietmogelijkheden krijgt, is hij het waard lijkt mij.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:43 schreef vandermar het volgende:
Ik moet even kijken hoeveel er over blijftquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
SIF Ramires is een held, dat geweldige schot geeft hem juist een meerwaarde boven de alternatieven. Anders is hij maar een controlerende middenvelder met slechts 73 defending die hard kan rennen.
Ja en weer terug. De meest krampachtige skillmove die er is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:48 schreef DutchSL het volgende:
Moet ik voor die chest flick L3 ingedrukt houden terwijl ik hem naar boven flick?
Hij is dan ook totaal geen CDM met 73 defending en 59 strength, daar zijn zowel in Brazil als BPL teams veel betere alternatieven voor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 11:50 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja dat was ook mijn argument tijd terug om hem niet te halen. Pas als je te veel geld hebt of hem op een positie gebruikt waar hij veel schietmogelijkheden krijgt, is hij het waard lijkt mij.
Meestal niet dus.
Ik speel zelf 352 en hij komt als cdm bijna nooit in een positie om te schieten. sif nutteloos dus.
Geen SIF Ramiresquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:56 schreef vandermar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik moet alleen SIF Ben Arfa nog maar dan moet IF Fer eerst vekrocht worden
thx, daar heb je eigenlijk wel gelijk in ja. Misschien moet ik maar eens een alternatief voor hem zoeken dan en kijken of er betere cdm opties zijn. Moet wel zeggen dat ik niks slechts te melden heb over if Ramires als cdmquote:Op vrijdag 13 april 2012 11:56 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hij is dan ook totaal geen CDM met 73 defending en 59 strength, daar zijn zowel in Brazil als BPL teams veel betere alternatieven voor.
Ramires moet je gewoon als CM gebruiken in bv. 4-3-3 of 4-3-2-1, en daar is dat schot wel belangrijk. Trouwens, zelfs als CDM in 4-2-2-2 en 4-2-3-1 kan het zeer handig zijn. 3-5-2 speel ik niet.
Zonder schot is Ramires gewoon een matige controlerende middenvelder die hard kan rennen. Met schot is hij een prima allround middenvelder.
zoiets vaags las ik ook ja, wtfquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Je moet wel minstens Honeycomb hebben volgens mij.
Eikels... nu weet ik zeker dat ik de One X ga kopenquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoiets vaags las ik ook ja, wtfdus je moet een tablet hebben of 4.0 wat bijna niemand heeft
De s2 heeft deze week die update gekregen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:09 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zoiets vaags las ik ook ja, wtfdus je moet een tablet hebben of 4.0 wat bijna niemand heeft
quote:
Ronaldinho want hij is baasquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:16 schreef Jimmyfloydd het volgende:
Hoi, ben laatst ook met FUT begonnen, dit is mijn gouden team:
http://www.futhead.com/12/squad/459395
(Dede moet nog vervangen worden door Thiago Silva, en een andere keeper)
Wie kan ik het beste positioneren op RCM? En nog andere tips voor het verbeteren van dit team?
Ander R. Carlosquote:Op vrijdag 13 april 2012 12:18 schreef Jimmyfloydd het volgende:
[..]
Ja? Ga het in ieder geval proberen, ff wat coins fixen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |