Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Nee. Eentje voor 9,9k BIN.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Taiwo in 4312 nodig, zijn er veel voor 9k?
rkc kuch kuchquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
Jaa had geen tijd in hoofdletters, maar who cares mijn cluppie staat daar wel mooi,
PSV Eindhoven!!!!
wereld prestatie hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
Jaa had geen tijd in hoofdletters, maar who cares mijn cluppie staat daar wel mooi,
PSV Eindhoven!!!!
Oke, je weet wrs niet eens hoe het is gegaan, dus ga eerst maar lezen kerel!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
jezus man kap nou ns met die fokking aids TT'smet je subsidieclubje
mongooltjequote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
PSV Eindhoven!!!!
Was het trouwens leuk Ajax uit?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, je weet wrs niet eens hoe het is gegaan, dus ga eerst maar lezen kerel!
Hier moest ik om lachen eerlijk gezegtquote:
SBalert!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
gezegd*quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen eerlijk gezegt
idc, ze kregen gratis geld en daar gaat het om toch vdm?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nah, hij is wel een chille gastquote:
ajax is kutter.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
idc, ze kregen gratis geld en daar gaat het om toch vdm?
Welke kant? Was je ook zo n stoere boy, aan de rechtste kant(dus van 410 af) die op het laatste na de wedstrijd nog 20 minuutjes met man of 10 bleven staan?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Was het trouwens leuk Ajax uit?
Ik zat in het vak naast je, jullie uitlachen
Staan ze toch ergens bovenaanquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
PSV Eindhoven!!!!
En jij durft te zeggen dat je net zulke goals maakt als in dat skill-filmpje.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe moet die hocus pocus en elastico chop als ik vragen mag
Haha thanks,quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nah, hij is wel een chille gast
Niets mis met OSVquote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef marcie216 het volgende:
2 topics staat er IF ajax staat er osv komen ze hoor
Ik stond rechts van je ja (vak 414) maar niet 20 min na de wedstrijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Welke kant? Was je ook zo n stoere boy, aan de rechtste kant(dus van 410 af) die op het laatste na de wedstrijd nog 20 minuutjes met man of 10 bleven staan?
Wou ik zeggen :pquote:
Ligt aan je timing. Ik gebruik 'm zo vaak.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
Aan die elastico chop heb je iets, die hocus pocus niet,
Bij mij komen de gekste skillsolo's als ik als een mongool aan die stick ga rossenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En jij durft te zeggen dat je net zulke goals maakt als in dat skill-filmpje.
Hmm, ja die kant ja, dan heb jij miss wel gezien want ik stond op de trap daarquote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik stond rechts van je ja (vak 414) maar niet 20 min na de wedstrijd.
Maar was wel geslaagde wedstrijd toch?
Ik wil er ook nog eens heen, uitvak met Feyenoord!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm, ja die kant ja, dan heb jij miss wel gezien want ik stond op de trap daar. Was niet veel, maarja tog x in die graftombe geweest eh
Dus je maakt ze niet zo. In ieder geval nog niet. Net zei je van wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij mij komen de gekste skillsolo's als ik als een mongool aan die stick ga rossenDaarom wil ik me er wat meer in verdiepen, zodat ik weet wat ik doe
Haha, oke.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm, ja die kant ja, dan heb jij miss wel gezien want ik stond op de trap daar. Was niet veel, maarja tog x in die graftombe geweest eh
is ver rijden vanuit friesland hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog eens heen, uitvak met Feyenoord!
Moet je eens naar het uitvak van PSV of Groningen gaan, daar wordt je pas triest vanquote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat soort goals gemaakt, maar ik wist niet wat ik 'deed'quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus je maakt ze niet zo. In ieder geval nog niet. Net zei je van wel.
Ik ben de paarden al aan het trainen en de wagens aan het verstevigen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is ver rijden vanuit friesland hoor
je doet dus maar wat. Dan kan ik je niet echt een ''skiller'' noemen nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat soort goals gemaakt, maar ik wist niet wat ik 'deed'
zorg je voor genoeg rantsoenen? It's gonna be one hell of a ride natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben de paarden al aan het trainen en de wagens aan het verstevigen.
Ik zit alleen aan de andere kant, op oostquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Haha, oke.
Ik heb vanaf aankomend seizoen ook een uitkaart dus dan ga ik proberen om naar PSV uit te gaan.
Ik heb mezelf nergens als skiller bestempelt, daar ben ik nog ver vandaanquote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
je doet dus maar wat. Dan kan ik je niet echt een ''skiller'' noemen nee.
Ik vertrek 6 maanden van te voren want die files altijdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
zorg je voor genoeg rantsoenen? It's gonna be one hell of a ride natuurlijk.
Die van nac dan...quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Moet je eens naar het uitvak van PSV of Groningen gaan, daar wordt je pas triest van
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat soort goals gemaakt, maar ik wist niet wat ik 'deed'
Bestempeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb mezelf nergens als skiller bestempelt, daar ben ik nog ver vandaan
Een man die met tricks langs spelers komt en scoort. Is mij ook wel eens gelukdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Kijk dat filmpje anders nog een keer.
[..]
Bestempeld.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Een man die met tricks langs spelers komt en scoort. Is mij ook wel eens gelukd
NAC ben ik nog niet geweest. Bij Groningen moet je door een soort betonnen tunnel en dan de trappen op. Ik had het idee dat ik naar de gaskamer geleid werdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Die van nac dan...
En uitvak van ajax is goed, behalve 417 links in de hoek zie je geen reet. Maar het stadion is een graftombe
Okequote:
NAC is een aquariumquote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
NAC ben ik nog niet geweest. Bij Groningen moet je door een soort betonnen tunnel en dan de trappen op. Ik had het idee dat ik naar de gaskamer geleid werdPSV hebben ze van die kutnetten ofzo waardoor je de helft niet ziet.
Beste uitvak wat ik gezien heb is NEC.
Dus ik moet volgend seizoen in ieder geval niet naar Grunn uit?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
NAC ben ik nog niet geweest. Bij Groningen moet je door een soort betonnen tunnel en dan de trappen op. Ik had het idee dat ik naar de gaskamer geleid werdPSV hebben ze van die kutnetten ofzo waardoor je de helft niet ziet.
Nou ja sfeer moet je maken met zn allen he. Daar hoeft die gaskamer geen invloed op te hebben.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Dus ik moet volgend seizoen in ieder geval niet naar Grunn uit?![]()
Was ik sowieso niet van plan. Kan alleen met buscombi's aangezien ik geen 18 ben voor auto en ik altijd alleen ga.
Nac zie je echt niks, bij feyenoord hangen ook netten.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Feyenoord is echt kut, ben daar 2 keer geweest voor Eredivisie en een playoff en nog bij de bekerfinale tegen Twente. Die randjes waar je op staan zijn zo smal en glad, je kunt niet eens fatsoenlijk de Poznan doen!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nac zie je echt niks, bij feyenoord hangen ook netten.
Mijn beste uitvak was twente vorig seizoen, nognop de 1e ring, perfect zicht geen netten of hekken etc
Als jij het naar je zin heb is het top tochquote:Op donderdag 12 april 2012 22:40 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor, heb het prima naar mijn zin
Ja daaromquote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij het naar je zin heb is het top toch
Is ook al erg oud hé, thuisvakken zijn ook minder goed dan Heerenveen en het is heel stijl daardoor zijn de zitplaatsen wat korter en de randen dus ook.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:40 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Feyenoord is echt kut, ben daar 2 keer geweest voor Eredivisie en een playoff en nog bij de bekerfinale tegen Twente. Die randjes waar je op staan zijn zo smal en glad, je kunt niet eens fatsoenlijk de Poznan doen!(Volgens mij bestond die toen ook nog niet)
Ik ga altijd met een vriend van me maar als je vaker meegaat ken je steeds meer lui en je gaat ook met hetzelfde doel heen he, dus je hebt altijd iets te praten met vreemden.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Als jij het naar je zin heb is het top toch
Eerste uit of thuiswedstrijd?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet nog naar m'n eerste wedstrijd gaan
75 jaar hequote:Op donderdag 12 april 2012 22:41 schreef vandermar het volgende:
[..]
Is ook al erg oud hé, thuisvakken zijn ook minder goed dan Heerenveen en het is heel stijl daardoor zijn de zitplaatsen wat korter en de randen dus ook.
Nog nooit naar een wedstrijd geweest? Wtfquote:Op donderdag 12 april 2012 22:43 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ik moet nog naar m'n eerste wedstrijd gaan
Daar heb je een puntquote:Op donderdag 12 april 2012 22:42 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ik ga altijd met een vriend van me maar als je vaker meegaat ken je steeds meer lui en je gaat ook met hetzelfde doel heen he, dus je hebt altijd iets te praten met vreemden.
M'n familie heeft niets met voetbal, dus ben er niet echt ingegroeidquote:Op donderdag 12 april 2012 22:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nog nooit naar een wedstrijd geweest? Wtf
Hahahhaha ja das kut.quote:
Maar je hebt toch wel vrienden? Of houden die ook niet van voetbal?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
M'n familie heeft niets met voetbal, dus ben er niet echt ingegroeid
Alleen SB is vrienden met GJEquote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar je hebt toch wel vrienden? Of houden die ook niet van voetbal?
GJE zn vrienden spelen nog met Lego en Action Manquote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Niet veel vrienden van me gaan ook naar wedstrijden, degenen die dat wel doen hebben weer een vaste groep waar ik totaal niet tussen pasquote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik hem alquote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef GuRBuH het volgende:
Vandermar of Fuszy, wie van jullie was dit:
[ afbeelding ]
Ja ik doe ook steeds minder silver. Maar ja, komt ook doordat er steeds meer van zijn en alles dus minder waard word.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
mijn 2500 zilveren pakjes avontuur so far..:
Uitgegeven 155000
Discard 25242
Verkocht 139638
Verkocht -5% 132656,1
Totaal opgeleverd 157898,1
Totaal winst/verlies 2898,1
oftewel, tot nu toe lijkt het me best nutteloos om die pakjes te openen
Ik zou ze nu ook niet openen maar wel als consumables duurder zouden zijn. Ik zet alle low rated silvers die niet voor 200 verkopen altijd voor 150 BIN erop.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:47 schreef poker4lifee het volgende:
mijn 2500 zilveren pakjes avontuur so far..:
Uitgegeven 155000
Discard 25242
Verkocht 139638
Verkocht -5% 132656,1
Totaal opgeleverd 157898,1
Totaal winst/verlies 2898,1
oftewel, tot nu toe lijkt het me best nutteloos om die pakjes te openen
Aegon boxquote:Op donderdag 12 april 2012 22:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Heeft de Arena eigenlijk een 'normaal' thuisvak? Geen relletjes enzo
die zet ik er niet eens op, open ik liever meer pakjesquote:Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
4-4-2 Juarez (van Celtic) +200 en +100 in 1 400c pack.
[ afbeelding ]
[..]
Ik zou ze nu ook niet openen maar wel als consumables duurder zouden zijn. Ik zet alle low rated silvers die niet voor 200 verkopen altijd voor 150 BIN erop.
idd. brons blijft het simpelste.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja ik doe ook steeds minder silver. Maar ja, komt ook doordat er steeds meer van zijn en alles dus minder waard word.
En hoeveel kost zoiets?quote:
Past niet in mijn nieuwe teamquote:
Lucky fuckerquote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
weet ik veel ik krijg gratis kaartjes van mijn oom omdat ie partner met Aegon is
Sowieso, net als die rouwadvertentie laatst in de telegraf over picorniequote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef marcie216 het volgende:
Arena haha ja, er zitten alleen wat stoereboys op de f side en ergens 2e ring 410 die t denken...
Gaat de f side na de wedstrijd nig met mannetje of 100 stoer doen hahaha, en gaat ze met hun dode leider(die op een vlag is gemaakt) zwaaien, vinden ze t gek dat we xingen : waar is jullienleider nou,
Hihaho ja xd xdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef marcie216 het volgende:
Arena haha ja, er zitten alleen wat stoereboys op de f side en ergens 2e ring 410 die t denken...
Gaat de f side na de wedstrijd nig met mannetje of 100 stoer doen hahaha, en gaat ze met hun dode leider(die op een vlag is gemaakt) zwaaien, vinden ze t gek dat we xingen : waar is jullienleider nou,
Nee waar is die leider nouuquote:
Wat heb je tot nu toe gehad wat iets waard is dan? Als je genoeg packs opent krijg je vanzelf iets goeds lijkt mijquote:Op donderdag 12 april 2012 22:51 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
die zet ik er niet eens op, open ik liever meer pakjes
[..]
over wie heb je het in godsnaamquote:Op donderdag 12 april 2012 22:54 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nee waar is die leider nouu
Waar is die leider nou
Waar is die leider nouu!
Die knaap die zo nodig in beverwijk wilde matten en toen het onderspit delvde.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
over wie heb je het in godsnaam
Ja er zitten wat mongolen bij, bij alle clubs wel. Gister ook die stakkers die het uitvak bijna affikten van Ajax. 3 stewards naar het ziekenhuis met ademhalingsproblemen... Waar ben je dan mee bezig?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sowieso, net als die rouwadvertentie laatst in de telegraf over picorniewat een ongelofelijke downies.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord Rotterdam
niks volgens mijquote:Op donderdag 12 april 2012 22:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat heb je tot nu toe gehad wat iets waard is dan? Als je genoeg packs opent krijg je vanzelf iets goeds lijkt mij
Hebben stadionverbod gekregen die droefneuzen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja er zitten wat mongolen bij, bij alle clubs wel. Gister ook die stakkers die het uitvak bijna affikten van Ajax. 3 stewards naar het ziekenhuis met ademhalingsproblemen... Waar ben je dan mee bezig?
Bahiaquote:Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn mooiste wedstrijd van Feyenoord waar ik was: vorig jaar VVV thuis na de vernederende 10-0 nederlaag bij PSV. Helemaal uitverkocht, en echt een fantastische sfeer!!!
Keihard juichen om een doelpunt tegen VVV.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Mijn mooiste wedstrijd van Feyenoord waar ik was: vorig jaar VVV thuis na de vernederende 10-0 nederlaag bij PSV. Helemaal uitverkocht, en echt een fantastische sfeer!!!
Ze hadden het over de IF, niet SIFquote:Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef Lindgren. het volgende:
Ben Arfa wordt trouwens echt geen 60k, zoals hier voorspeld werd.
Jij snapt dat soort dingen niet als simpele ziel.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Keihard juichen om een doelpunt tegen VVV.Dat was die penalty toch? Iedereen uit z'n dak om een penalty tegen VVV
.
Dit heb ik niet meegekregen? Wat was er precies aan de hand?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja er zitten wat mongolen bij, bij alle clubs wel. Gister ook die stakkers die het uitvak bijna affikten van Ajax. 3 stewards naar het ziekenhuis met ademhalingsproblemen... Waar ben je dan mee bezig?
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:57 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jij snapt dat soort dingen niet als simpele ziel.
85.quote:
quote:
Fix die zinsopbouw vriendquote:Op donderdag 12 april 2012 22:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit heb ik niet meegekregen? Wat was er precies aan de hand?
Had t over de leider van F side die wou gaan vechten, maar stond ie dasr op grasveld bijna alleen.
Maar dan nog voor degene die hem hebben vermoord. Ja gaat tog geen mens vermoorden, ookal is hij van ajax(dan mag je wel wat harder slaan maar doden, nee)
Jij komt er wel knul.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Dit heb ik niet meegekregen? Wat was er precies aan de hand?
Had t over de leider van F side die wou gaan vechten, maar stond ie dasr op grasveld bijna alleen.
Maar dan nog voor degene die hem hebben vermoord. Ja gaat tog geen mens vermoorden, ookal is hij van ajax(dan mag je wel wat harder slaan maar doden, nee)
Gaat prima hoorquote:
1 goal in de voorbereidingquote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef Lindgren. het volgende:
Toen hadden jullie wel Fedor Smolov.
Typen op een iPad is simpel man, 1 toets is een vierkante centimeterquote:
Nee, die lui die nu al stadionverbod hebben zijn niet eens het stadion ingeweest. Waren daarvoor al gepakt. Ze gaan nu aan de hand van beelden nog meer mensen zoeken.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:56 schreef vandermar het volgende:
[..]
Hebben stadionverbod gekregen die droefneuzen.
Ik wil behoorlijk snel typen en met 2 vingers tegelijk dus tik je er nog wel eens langsquote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Typen op een iPad is simpel man, 1 toets is een vierkante centimeter
Touchéquote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik wil behoorlijk snel typen en met 2 vingers tegelijk dus tik je er nog wel eens langs
Babovic > Smolovquote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zo'n baas.
Nou, houdoe dames. Ik ga Eredivisie kijken.
Blomquote:Op donderdag 12 april 2012 23:04 schreef vandermar het volgende:
[..]
Babovic > Smolov
Stefan Babovic, Stefan Babovic
Door zijn pa gehaald
Door zijn pa betaald
Stefan Babovic
Ook nog genaaid toen tegen ajax uitSuarez mept iemand vol in het gezicht en mag doorgaan (Blom
__________________! was scheids en zei hij wapperd wel vaker met zijn handen
__________!) En Jaenet vertongen gaat kermend naar het gras alsof hij door de bliksem geraakt is
Wist je wel dat hij jarenlang een seizoenskaart van ajax heeft gehad? Echt hij is zo vreselijk slecht maar dat hij hier in de eredivisie nog fluit zegt genoeg over de andere scheidsrechtersquote:
Dat verhaal heb ik weleens gelezen vanuit Feyenoord-fora, maar heb er nooit een fatsoenlijke bron voor gezien. KNVB zit altijd erg streng op dat soort zaken.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wist je wel dat hij jarenlang een seizoenskaart van ajax heeft gehad? Echt hij is zo vreselijk slecht maar dat hij hier in de eredivisie nog fluit zegt genoeg over de andere scheidsrechters
Ed Janssen heeft in de jeugd van VVV gespeeld en het is raar maar als hij VVV fluit wint VVVquote:Op donderdag 12 april 2012 23:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat verhaal heb ik weleens gelezen vanuit Feyenoord-fora, maar heb er nooit een fatsoenlijke bron voor gezien. KNVB zit altijd erg streng op dat soort zaken.
Weet niet of hij voorkeur heeft voor clubs, het lijkt wel of ie Heerenveen haat in ieder geval. Maar die vent fluit zo inconsequent als de pest. Het ene moment alles exact volgens de regels en dan later geen geel geven voor wegtrappen van de balquote:Op donderdag 12 april 2012 23:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Wist je wel dat hij jarenlang een seizoenskaart van ajax heeft gehad? Echt hij is zo vreselijk slecht maar dat hij hier in de eredivisie nog fluit zegt genoeg over de andere scheidsrechters
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |