Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
NIGEL_NLL (WeHD)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
ownernickk (Nickskuh)
Pieter115 (wieisboos)
koentje95 (koenie95)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
NIGEL_NLL (WeHD)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Nee. Eentje voor 9,9k BIN.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:22 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een Taiwo in 4312 nodig, zijn er veel voor 9k?
rkc kuch kuchquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
Jaa had geen tijd in hoofdletters, maar who cares mijn cluppie staat daar wel mooi,
PSV Eindhoven!!!!
wereld prestatie hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
Jaa had geen tijd in hoofdletters, maar who cares mijn cluppie staat daar wel mooi,
PSV Eindhoven!!!!
Oke, je weet wrs niet eens hoe het is gegaan, dus ga eerst maar lezen kerel!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef Dudeweiser het volgende:
jezus man kap nou ns met die fokking aids TT'smet je subsidieclubje
mongooltjequote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
PSV Eindhoven!!!!
Was het trouwens leuk Ajax uit?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke, je weet wrs niet eens hoe het is gegaan, dus ga eerst maar lezen kerel!
Hier moest ik om lachen eerlijk gezegtquote:
SBalert!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
gezegd*quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hier moest ik om lachen eerlijk gezegt
idc, ze kregen gratis geld en daar gaat het om toch vdm?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Nah, hij is wel een chille gastquote:
ajax is kutter.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
idc, ze kregen gratis geld en daar gaat het om toch vdm?
Welke kant? Was je ook zo n stoere boy, aan de rechtste kant(dus van 410 af) die op het laatste na de wedstrijd nog 20 minuutjes met man of 10 bleven staan?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Was het trouwens leuk Ajax uit?
Ik zat in het vak naast je, jullie uitlachen
Staan ze toch ergens bovenaanquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef marcie216 het volgende:
PSV Eindhoven!!!!
En jij durft te zeggen dat je net zulke goals maakt als in dat skill-filmpje.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:59 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe moet die hocus pocus en elastico chop als ik vragen mag
Haha thanks,quote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Nah, hij is wel een chille gast
Niets mis met OSVquote:Op donderdag 12 april 2012 22:26 schreef marcie216 het volgende:
2 topics staat er IF ajax staat er osv komen ze hoor
Ik stond rechts van je ja (vak 414) maar niet 20 min na de wedstrijd.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Welke kant? Was je ook zo n stoere boy, aan de rechtste kant(dus van 410 af) die op het laatste na de wedstrijd nog 20 minuutjes met man of 10 bleven staan?
Wou ik zeggen :pquote:
Ligt aan je timing. Ik gebruik 'm zo vaak.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef marcie216 het volgende:
Aan die elastico chop heb je iets, die hocus pocus niet,
Bij mij komen de gekste skillsolo's als ik als een mongool aan die stick ga rossenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En jij durft te zeggen dat je net zulke goals maakt als in dat skill-filmpje.
Hmm, ja die kant ja, dan heb jij miss wel gezien want ik stond op de trap daarquote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ik stond rechts van je ja (vak 414) maar niet 20 min na de wedstrijd.
Maar was wel geslaagde wedstrijd toch?
Ik wil er ook nog eens heen, uitvak met Feyenoord!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm, ja die kant ja, dan heb jij miss wel gezien want ik stond op de trap daar. Was niet veel, maarja tog x in die graftombe geweest eh
Dus je maakt ze niet zo. In ieder geval nog niet. Net zei je van wel.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Bij mij komen de gekste skillsolo's als ik als een mongool aan die stick ga rossenDaarom wil ik me er wat meer in verdiepen, zodat ik weet wat ik doe
Haha, oke.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hmm, ja die kant ja, dan heb jij miss wel gezien want ik stond op de trap daar. Was niet veel, maarja tog x in die graftombe geweest eh
is ver rijden vanuit friesland hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik wil er ook nog eens heen, uitvak met Feyenoord!
Moet je eens naar het uitvak van PSV of Groningen gaan, daar wordt je pas triest vanquote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat soort goals gemaakt, maar ik wist niet wat ik 'deed'quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dus je maakt ze niet zo. In ieder geval nog niet. Net zei je van wel.
Ik ben de paarden al aan het trainen en de wagens aan het verstevigen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
is ver rijden vanuit friesland hoor
je doet dus maar wat. Dan kan ik je niet echt een ''skiller'' noemen nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Ik heb wel eens dat soort goals gemaakt, maar ik wist niet wat ik 'deed'
zorg je voor genoeg rantsoenen? It's gonna be one hell of a ride natuurlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik ben de paarden al aan het trainen en de wagens aan het verstevigen.
Ik zit alleen aan de andere kant, op oostquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Haha, oke.
Ik heb vanaf aankomend seizoen ook een uitkaart dus dan ga ik proberen om naar PSV uit te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |