Lijk Utrecht welquote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
Wat heeft dat Groningen toch een faalteam. Kunnen zich alleen opladen tegen Feyenoord.
Het heeft Ajax iig doen besluiten dat die doeken niet meer toegestaan worden.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/slideshow/detail/452
foto 18 en 19 denk ik? lijkt wel mee te vallen toch??
valt wel meequote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/nieuws/slideshow/detail/452
foto 18 en 19 denk ik? lijkt wel mee te vallen toch??
tis natuurlijk wel erg risicovol in zo'n klein uitvakquote:Op donderdag 12 april 2012 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Het heeft Ajax iig doen besluiten dat die doeken niet meer toegestaan worden.
In de arena ook niet meer. Terecht trouwens, je moet wel een ontzettende mongool zijn als je er zo'n lading vuurwerk onder afsteekt.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:57 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
tis natuurlijk wel erg risicovol in zo'n klein uitvak
tja dat kan ik ook niet begrijpen, maar als de juiste doorgesnoven figuren de fakkels in handen hebben kan het zomaar gebeuren.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:57 schreef Caland het volgende:
[..]
In de arena ook niet meer. Terecht trouwens, je moet wel een ontzettende mongool zijn als je er zo'n lading vuurwerk onder afsteekt.
knab topicquote:Op donderdag 12 april 2012 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Was dit het ajax topic of gewoon de eredivisielive topic?
owja, is de voorsrpong van ado een beetje terecht?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
En jij bent?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:00 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ze hebben vaker gescoord dan Groningen, dus ja..quote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
owja, is de voorsrpong van ado een beetje terecht?
Een lurker die graag meeleesthoe dewedstrijden zijn. Voor ajax praat ga ikwel naar het Ajax topicquote:
Jij bent geen VBL mod, heb je hier nooit gezien, dus respecteer onze regels.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:02 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Een lurker die graag meeleesthoe dewedstrijden zijn. Voor ajax praat ga ikwel naar het Ajax topic
neh. Ben maar de 'Ik ben tokkie en wordt gepest show' gana kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
maar ado grun is dus geen leuek wedstrijd?
Niveau is wat laag, wat ook terug te zien was bij de goal van Adoquote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
maar ado grun is dus geen leuek wedstrijd?
Ze hebben toevallig wel 2 minuten geapplaudisseerd (ipv minuut stilte) vanwege de dood van een 8-jarig meisje, dus dat is dan wel weer netjesquote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef Smoofie het volgende:
Den Haag en ADO, ik moet dan meteen denken aan tokkie publiek, van die aso's.
iddquote:Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef Caland het volgende:
Altijd mooi, hele stadions vol die totaal verkeerd inschatten wanneer hun team moet gaan 'jagen'
Neequote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb PSV helaas gemist, speelden ze goed?![]()
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik heb PSV helaas gemist, speelden ze goed?![]()
Cocu heeft zichzelf al ontslagenquote:
Is de sirene al gestart?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef Groninger. het volgende:
Bijna haags kwartiertje xldan gaat grunn het beleven
Ja, de spelers hebben zelfs kunstgras in hun eigen tuin aangelegd. Ze kunnen inmiddels niet meer op normaal gras lopenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:27 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Heracles doet het nog slechter
Uiteindelijk lacht Bacuna aan het eind van de maand JOU uitquote:Op donderdag 12 april 2012 22:31 schreef Groninger. het volgende:
En me pa maar zeggen dat bacuna (oud klasgenoot) het tenminste verder geschopt heeft als mijzit liever thuisop de bank dan dat heel groningen je kut vind spelen en in ieder geval ik me steeds meer erger aan hem.
truequote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Uiteindelijk lacht Bacuna aan het eind van de maand JOU uit
Aanvallende wissel moet ik zeggen, ze gaan voor de winst nogquote:
Snel je vlag ophangen, dan ben je veiligquote:
pfieuw, bedanktquote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Snel je vlag ophangen, dan ben je veilig
Dat dachten de inwoners van Rotterdam een aantal jaartjes terug anders overquote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Snel je vlag ophangen, dan ben je veilig
Mooi optijdquote:Op donderdag 12 april 2012 22:39 schreef Krunsj het volgende:
Heh, was vergeten dat er vanavond nog gevoetbald werd. Zet TV aan, ADO scoort 3-0
Arme Grun...
Suk in de basis voor de laatste wedstrijden? Of een talent die er aan komt, als die er überhaupt zijn?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:45 schreef Groninger. het volgende:
Tadic zit ook al met zn koppie in twente, bank laten zitten...
zijn er wel, maar huistra de kutfries mag oprotten of een keer een ander systeem proberenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Suk in de basis voor de laatste wedstrijden? Of een talent die er aan komt, als die er überhaupt zijn?
Oke, duidelijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef Groninger. het volgende:
[..]
zijn er wel, maar huistra de kutfries mag oprotten of een keer een ander systeem proberen
ZE GERMANSquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerlijk gezegd voel ik weer een 1-5je aankomen.
Het is geen Heerenveen hoor, verwacht dan een 2-6 ofzo. Hoop overigens dat het 0-0 wordt, maar dat terzijde. Zometeen maar even naar de toekomstig Eredivisionist kijken, benieuwd wat FC Eindhoven ervan baktquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:01 schreef RvLaak het volgende:
Kijken er hier nog meer naar de kampioenswedstrijd van Zwolle?
Zeker en geweldige sfeeractie.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot nu toe al een vermakelijke wedstrijd
Dit dus, danku.quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
LIVE EREDIVISIE staat er duidelijk
[Jupiler League] FC Zwolle - FC Eindhoven: pakken ze de titel? kijken
quote:Op vrijdag 13 april 2012 20:16 schreef Ajacied422 het volgende:
LIVE EREDIVISIE staat er duidelijk
[Jupiler League] FC Zwolle - FC Eindhoven: pakken ze de titel? kijken
quote:17.33: De spelers van Excelsior zitten op dit moment in de tram op weg naar De Kuip.
PSV winst is beter, kan Ajax eventueel nog een wedstrijd verliezen en dan is er niets aan de hand. PSV staat nu 7 punten achter dus dat maakt niet zoveel meer uit.quote:Op zaterdag 14 april 2012 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar ga ik eens lekker voor zitten. Ik hoop dat jullie winnen.
Of gelijkspelen.
Hahaquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Fototje van maatsen uit de trein
Nee, gisteren keek ik daarop ZWO-EIN omdat ik VI ook wou zien. Werkte prima.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:37 schreef Paxcon het volgende:
Heeft 13th stream bij jullie ook altijd van die irritante haperingetjes?
Bier gedronkenquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoi Paul. Wat heb je donderdagavond om 20:45 gedaan?
Nopequote:Op zaterdag 14 april 2012 18:37 schreef Paxcon het volgende:
Heeft 13th stream bij jullie ook altijd van die irritante haperingetjes?
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:39 schreef Paul het volgende:
HOU GEWOON JULLIE BEK JA FC UTRECHT GAAT NIET DEGRADEREN JA!!!!!!!!
Strootman en Mertens terug kopen? 21 miljoen, maar alleen package deal!quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:39 schreef Paul het volgende:
HOU GEWOON JULLIE BEK JA FC UTRECHT GAAT NIET DEGRADEREN JA!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, gisteren keek ik daarop ZWO-EIN omdat ik VI ook wou zien. Werkte prima.
Oke.. ik ga wel even herinstal proberen danquote:
Je typt 40 miljoen verkeerd.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:41 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Strootman en Mertens terug kopen? 21 miljoen, maar alleen package deal!
Kan jij niet oprotten?quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:42 schreef Paul het volgende:
MORGEN JONGE MORGEN JONGE WITTE ZAKDOEKJES JONGE FOEKE ROT OP JONGE
Houden ze denk ik toch niet vol 90 minuten tegen AZ.quote:Op zaterdag 14 april 2012 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Allemaal zwaar onder de indruk van het positiespel van PSV.
Laat Alberto Stegeman het maar niet zienquote:Op zaterdag 14 april 2012 18:54 schreef Caland het volgende:
Wow. PSV verdedigd redelijk van eigen doel af. Dat dit kan in Eindhoven.
okequote:Op zaterdag 14 april 2012 19:01 schreef Paul het volgende:
Zo daar ben ik weer, moest ff tot rust komen. Jullie maakte me weer agressief hiero hee
Doe normaalquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:02 schreef Paul het volgende:
Dus ff niet meer over FC Utrecht praten ja ok, dat kan ik ff niet aan ok.
www.eredivisielive.nlquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:04 schreef RemcoW23 het volgende:
Is er een stream die per PM verzonden kan worden.
Laatst was er hier een goede voor RKC - PSV
iddquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:05 schreef wieisboos het volgende:
toivonen die nog ff gaat liggen voor als de bal er niet in gaat
Hij heeft de aandacht wel op zich gevestigd. Dus we houden 'm goed in de gatenquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
Mensen die de heletijd wachten totdat Toivonen iets doet en dan er over gaan klagen
Maar SV is altijd haaks ten opzichte van meningen van Derksen en coquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:05 schreef Gramulanion het volgende:
Derksen heeft wel goed gezien dat Esteban geen goede keeper is, aan de SV-tafel vonden ze hem altijd heel goed.
Thuis (en in de bekerfinale) kunnen ze het in een keer welquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:06 schreef Krunsj het volgende:
Esteban faalt. PSV is trouwens verassend goed.
Zal wel door de wijn komen.quote:
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Guidetti zoekt ze straks wel even
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:08 schreef Saekerhett het volgende:
Tering, op een kerkhof is er nog meer lawaai...
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Lijkt wel de Heracles vakken in de bekerfinale
Leo Driessen is altijd anti PSV geweest hoorquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Meneer de commentator zit met zijn harde plasser in zn te strakke broekje klaar te komen bij die goal. Wat een partijdige eikel is het toch week in week uit weer.
Gelijk hieeftie vieze flikkers dat pisvee.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Meneer de commentator zit met zijn harde plasser in zn te strakke broekje klaar te komen bij die goal. Wat een partijdige eikel is het toch week in week uit weer.
Waarom?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterker nog, dat heb ik persoonlijk liever.
Hij is vooral pro AZ.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Leo Driessen is altijd anti PSV geweest hoor
Wat een gehuil zeg. Het was ook een prachtige goal.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Zet je eierdop eens af.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:11 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
PSV mag geen 2e eindigen, dan gaat Heracles Europa in en dat is voor het Nederlandse voetbal niet goed.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV mag geen 2e eindigen, dan gaat Heracles Europa in en dat is voor het Nederlandse voetbal niet goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
reken maar van yesquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:13 schreef Geo4kant het volgende:
Nu stort psv zeker weer in na een goed begin, zwakke persoonlijkheden roepen ze. Eens zien.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
PSV mag geen 2e eindigen, dan gaat Heracles Europa in en dat is voor het Nederlandse voetbal niet goed.Hm daar zit een kern van waarheid in. Maar ik heb toch liever dat AZ dat ene puntje niet bij Ajax in de buurt blijft.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:13 schreef Gramulanion het volgende:
Ben even pizza halen man. Goaltje gemist.
Random woord: flitspaal.
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:13 schreef Gramulanion het volgende:
Ben even pizza halen man. Goaltje gemist.
Random woord: flitspaal.
Mwa, als ze vijf punten achter staan moet ajax 2 keer verliezen wil AZ ons nog inhalen. Vergeet niet dat ons doelsaldo ook nog eens veel beter is dan dat van AZ.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:14 schreef OverRated het volgende:
[..]
Hm daar zit een kern van waarheid in. Maar ik heb toch liever dat AZ dat ene puntje niet bij Ajax in de buurt blijft.
Dat zijn 2 woorden.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:15 schreef BansheeBoy het volgende:
Wie heeft er nog meer velgenreiniger gekocht vandaag?
Random woord: strak topje²
Dat is zo ja, wat dat betreft staan we er goed voor. Maar als het zo blijft gaan, kan AZ deze best eens winnen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mwa, als ze vijf punten achter staan moet ajax 2 keer verliezen wil AZ ons nog inhalen. Vergeet niet dat ons doelsaldo ook nog eens veel beter is dan dat van AZ.
Strak is meer een gevoel.quote:
Faalquote:Op zaterdag 14 april 2012 19:16 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Check de boarding.. kaartjes kopen voor PSV - Heracles.. ga mee naar de kuip! Hatsee!
quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:16 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Check de boarding.. kaartjes kopen voor PSV - Heracles.. ga mee naar de kuip! Hatsee!
AZquote:
Nee hoor. Twente wint gewoon van Ajax en Ajax gaat nog wel een keer gelijk spelen.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax wordt kampioen
Random woord:
falen
Nee hoor.quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:18 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee hoor. Twente wint gewoon van Ajax en Ajax gaat nog wel een keer gelijk spelen.
Hand van Cocu?quote:Op zaterdag 14 april 2012 19:17 schreef Dj_Day-V het volgende:
PSV zakt zoals gewoonlijk weer in na een voorsprong
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |