in mijn bedquote:
Een band die ik net voor het eerst zag bij DWDD met een ontzettend ONTZETTEND domme zanger.quote:
ja, die waren wel genomineerd voor Alternative ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef Wootism het volgende:
[..]
Een band die ik net voor het eerst zag bij DWDD met een ontzettend ONTZETTEND domme zanger.
heerlijk avondjequote:
met een katjelamme Roos waarschijnlijk.quote:
quote:
Kutzooi!!quote:
dat was het ook. dit topic gewoon een stel levenloze zuurpruimen...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef Wootism het volgende:
Als je de hoogtepunten zo ziet leek het echt super gezellig allemaal
spelen niet..maar 5 mei rond een uur of 22 wel in Leeuwarden. voor Gratis!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef Lov1 het volgende:
Mijn vriend (die op de bank naast mij zit te computeren): Huh? Is het af? Wanneer speelt de Staat? WTF?
"was"?!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat was het ook. dit topic gewoon een stel levenloze zuurpruimen...
Dank voor deze levendige miquote:Op donderdag 12 april 2012 21:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nu steken ze Caro nog ff een award rectaal tot aan haar huig.
yup. maar zo is de afterparty met de wandelende Pina Coladaquote:
graag gedaanquote:
met Eefje..die ik stiekem steeds leuker begin te vinden...twitter:3voor12 twitterde op donderdag 12-04-2012 om 21:58:26Zometeen op 3voor12radio: de @3FM Awards afterparty! Met live-muziek van Jungle By Night, @Eefjedevisser en @mosstheband! #3voor12 #3FM reageer retweet
twitter:3voor12 twitterde op donderdag 12-04-2012 om 21:58:26Zometeen op 3voor12radio: de @3FM Awards afterparty! Met live-muziek van Jungle By Night, @Eefjedevisser en @mosstheband! #3voor12 #3FM reageer retweet
dat dusquote:Op donderdag 12 april 2012 22:00 schreef alors het volgende:
Alleen nu nog steeds Caro op de stream...
Er is altijd nog de 'luister live'-button.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:00 schreef alors het volgende:
Alleen nu nog steeds Caro op de stream...
ik ben geschakeld. ff kijken hoe lang ik blijf luisterenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:00 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Er is altijd nog de 'luister live'-button.
over Lars van GBTTZ dus...twitter:timknol twitterde op donderdag 12-04-2012 om 21:19:47Jij zegt wat ik denk.
@sarahoranje denk dat Lars (die met dat homofiele hempje en fallussymbool aan z'n bek) de bottom is van de rest reageer retweet
wie is Lars?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:02 schreef alors het volgende:
Bitchfight?twitter:timknol twitterde op donderdag 12-04-2012 om 21:19:47Jij zegt wat ik denk.
@sarahoranje denk dat Lars (die met dat homofiele hempje en fallussymbool aan z'n bek) de bottom is van de rest reageer retweet
ah ok.....ja, dat wordt knokken! maar gelukkig kan Tim in zijn eentje die Dierentuingasten wel aanquote:
ehm...nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Schakel net in, ik neem aan dat de TT sarcastisch is?
Sarcasme, in dit topic? Nooit.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
neuh best leuke showquote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nee, vond het geweldig. ik hou van muziek.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Au contraire!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Au contraire!
Het EK en de Olympische Spelen kunnen wat mij betreft afgelast worden, het evenement van het jaar is vandaag gehouden.
Ik vond het optreden van Gers echt epicquote:Op donderdag 12 april 2012 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Au contraire!
Het EK en de Olympische Spelen kunnen wat mij betreft afgelast worden, het evenement van het jaar is vandaag gehouden.
Hij wilde gewoon echt niet verder, hij liep het podium af, te klagen. De bazen van het geluid gingen gewoon door.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:08 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik vond het optreden van Gers echt epic
moeten morgen ff langs Schooneberg...quote:Op donderdag 12 april 2012 22:09 schreef kabelhaspel het volgende:
Het publiek is niet voor niets zo dood als een pier
Ik heb er vandaag oordopjes gekochtquote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
moeten morgen ff langs Schooneberg...
als groot artiest mag Gers gewoon weglopen. punt.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon echt niet verder, hij liep het podium af, te klagen. De bazen van het geluid gingen gewoon door.
dronken van de cola he, dan krijg je dat soort uitspattingen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef Wootism het volgende:
Ohja, dan speelt Caro een rustig nummer, en dan gaat het publiek er opeens doorheen schreeuwen....
mwuhguhuhuhu ik hoor niix!!!!!!1!1!1quote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Hij wilde gewoon echt niet verder, hij liep het podium af, te klagen. De bazen van het geluid gingen gewoon door.
want je dacht nog kaarten te kunnen winnen voor 3fmawards?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag oordopjes gekocht
Dat is wel een must ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik heb er vandaag oordopjes gekocht
Nee, ik wist dat Gers zou optredenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
want je dacht nog kaarten te kunnen winnen voor 3fmawards?
Inderdaad. Was het vorig weekend echt beu. Probeer je een gesprek te beginnen. En vervolgens sta je na elke zin te roepen "WAT ZEG JE!?" En vervolgens maar lachen en doen alsof je het verstaan hebtquote:Op donderdag 12 april 2012 22:11 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is wel een must ja.
En dan denk ik ook weer altijd, waarom loopt iedereen hier nou met oordopjes, zou het niet handiger zijn als de muziek gewoon een tikkie zachter gaat?
Herkenbaarquote:Op donderdag 12 april 2012 22:12 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Inderdaad. Was het vorig weekend echt beu. Probeer je een gesprek te beginnen. En vervolgens sta je na elke zin te roepen "WAT ZEG JE!?" En vervolgens maar lachen en doen alsof je het verstaan hebt
of "ja jij ook!"quote:Op donderdag 12 april 2012 22:14 schreef alors het volgende:
[..]
HerkenbaarIk ken ook zo'n slechthorende en die zei altijd gewoon standaard 'Precies ja' en dan is idd wel zo'n zin die altijd kan
"Wat een kut muziek he?"quote:
mooi toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
"Wat een kut muziek he?"
...
JA JIJ OOK!
Sersj en Roel!quote:
quote:
Ik ook, maar die zijn niet geschikt voor hier.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan wel leuker dingen verzinnen...
ik ook. 35 stronken rabarbar anaal inbrengen...quote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kan wel leuker dingen verzinnen...
hihiquote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ook, maar die zijn niet geschikt voor hier.
Zeg schiet eens op bij WFquote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
![]()
Treffend! Jammer dat ik er niet bij kon zijn, lig altijd dubbel van het lachen met dit soort dagen
jezus Rock, jij moet het ook altijd weer zo beeldend brengen hequote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ook. 35 stronken rabarbar anaal inbrengen...
tis dat ik geen rabarber in huis heb, anders ging ik een foto maken en postenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
jezus Rock, jij moet het ook altijd weer zo beeldend brengen he
Heerlijk tochquote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef alors het volgende:
[..]
jezus Rock, jij moet het ook altijd weer zo beeldend brengen he
Jajajaja dramtitte, ik heb meer potjes lopen!quote:
die komt hier vanavond niet ivm de negatieve (huh?) sfeerquote:
Daar heddik naks mee te schaftehquote:Op donderdag 12 april 2012 22:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Jajajaja dramtitte, ik heb meer potjes lopen!
Die staat daar aan de kindercola met een buigrietje en een dropveter Nibbit ketting.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 15:28 schreef CindieY het volgende:
Even wachten op de uit-je-dip-tip, want ik vind ze alle drie fijn en ik ben op het moment een grote stuiterbal qua energie, daarna ben ik weer uit dit topic tot morgenavond, weinig zin om steeds het gezeur op de 3FM-awards te lezen.
damn sexy!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die staat daar aan de kindercola met een buigrietje en een dropveter Nibbit ketting.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Die staat daar aan de kindercola met een buigrietje en een dropveter Nibbit ketting.
ik raak het plafond met mijn piemelot....3.5meter!quote:
samenvatting van deze tweet:quote:Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Radio? Dan heb ik het gemist. Wat zeiden ze dan?
twitter:3rdrocknl twitterde op donderdag 12-04-2012 om 22:16:49godallejezus, een halve cover van boom boom boom van Vengaboys in #3voor12radio op #3fm. het einde der tijden is nabij! toch wel lekker.. reageer retweet
wolfrolf is een baasquote:Op donderdag 12 april 2012 22:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Radio? Dan heb ik het gemist. Wat zeiden ze dan?
Ohquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
samenvatting van deze tweet:twitter:3rdrocknl twitterde op donderdag 12-04-2012 om 22:16:49godallejezus, een halve cover van boom boom boom van Vengaboys in #3voor12radio op #3fm. het einde der tijden is nabij! toch wel lekker.. reageer retweet
dat ook, maar dat zeiden ze niet.quote:
6quote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef henkde_j het volgende:
Ik krijg nu wel een beetje het idee alsof ik een uur naar hetzelfde nummer zit te luisteren..
Whehe ja idd, blij dat de verlossing nabij is.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef henkde_j het volgende:
Ik krijg nu wel een beetje het idee alsof ik een uur naar hetzelfde nummer zit te luisteren..
moet je eens in het bos gaan wandelen! heul veul mos!quote:
ga je heen?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef henkde_j het volgende:
Vervanger van Kasabian op Pink Pop.
Had toch liever Kasabian gezien
En ik heb het verdomme gemist... Gemist verdomme!!quote:
Jup. Hele weekend.quote:
Dat is balen.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik heb het verdomme gemist... Gemist verdomme!!
naakt?quote:
Uiteraard. Soms misschien wat kleding er over. Maar dat zien we dan wel weer.quote:
Jij ook?quote:
alleen een sok is voldoende joh!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:37 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Uiteraard. Soms misschien wat kleding er over. Maar dat zien we dan wel weer.
Jah, mijn rechter dikke teen schijnt nogal aanstootgevend te zijn.quote:
mijn collega's ook...door mijn meezingpraktijkenquote:
Vind het een prima hos plaatjequote:
Zhe Boss en Kytemanquote:
Miike Snowquote:
Ik zou maar vast een snipperdag plannen voor volgend jaar als ik jou was.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Yup, weer een jaar wachten. Baggerzooi!
Mutsquote:Op donderdag 12 april 2012 22:34 schreef minthy het volgende:
[..]
En ik heb het verdomme gemist... Gemist verdomme!!
Oh ja, MS en Ben Howardquote:Op donderdag 12 april 2012 22:45 schreef alors het volgende:
[..]
Miike Snow![]()
Will and The People (chille bazen!), Ben Howard, M&S, Moss, Jonathan Jeremiah.
Het is een beetje reggae/punk-achtig, vage gasten, maar wel leuk.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Oh ja, MS en Ben Howard![]()
Will and the people moet ik nog even luisteren
Ik ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:53 schreef 3rdRock het volgende:
iets zegt me dat ik het niet tot het einde van de afterparty ga volhouden...
Wil jij ff in je 3FM-scrapbook kijken op welke datum hij staat gepland?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik zou maar vast een snipperdag plannen voor volgend jaar als ik jou was.
beetje moe...quote:
lees ff terug en dan weet je dat je een geweldige avond gemist hebt!quote:
Nou iddquote:Op donderdag 12 april 2012 22:57 schreef henkde_j het volgende:
Als het pas gezellig wordt als de TL verlichting aan gaat....dan is er echt iets goed mis![]()
![]()
Je had echt Gers moeten zien. Die knalde er even goed inquote:Op donderdag 12 april 2012 22:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
lees ff terug en dan weet je dat je een geweldige avond gemist hebt!
http://gemi.st/14061410quote:
@48:00quote:
BAASquote:
nee, maar wel een zachte gquote:
Extreem lui vandaag, ik laat de radio gewoon aanquote:
JA WAT IS ER?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
JA WAT IS ER?Ik was even bang dat je hier heen kwamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik zit in mijn slobberoutfit, niet heul charmant![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Trustequote:Op donderdag 12 april 2012 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
ik ga nog ff lezen en dan pitten. slaap lekker iedereen
twitter:3voor12 twitterde op donderdag 12-04-2012 om 23:32:30Nu: @junglebynight live in de uitzending! Genomineerd voor beste live act, maar die ging naar Kane. Ja, naar Kane. #3voor12 #3FM reageer retweet
Nee, ik lag de hele tijd al in bed.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik was even bang dat je hier heen kwam![]()
En ik zit in mijn slobberoutfit, niet heul charmant![]()
Geil!quote:Op donderdag 12 april 2012 23:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, ik lag de hele tijd al in bed.
quote:Op donderdag 12 april 2012 23:33 schreef hole1988 het volgende:
twitter:3voor12 twitterde op donderdag 12-04-2012 om 23:32:30Nu: @junglebynight live in de uitzending! Genomineerd voor beste live act, maar die ging naar Kane. Ja, naar Kane. #3voor12 #3FM reageer retweet
sarcasme druipt eraf.
twitter:MichielVermeire twitterde op donderdag 12-04-2012 om 21:19:08GODVERDOMME. KANE MAG DE BILLEN VAN JUNGLE BY NIGHT NIET EENS LIKKEN. reageer retweet
Wel naakt, toch?quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Ondertussen ga ik maar es pitten, tot vandaag![]()
![]()
Dus met anderen speel je wel?!quote:
Nee dit haal ik van de twitter van Jeroen KidV afquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Dus met anderen speel je wel?!
Nooit van gehoord trouwens, dat woord![]()
Oh...quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:34 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee dit haal ik van de twitter van Jeroen KidV af
Ja tuurlak. Een stom spelletje verandert daar niks aan hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:35 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh...![]()
Dus je vindt me nog wel lief enzo??
Oh, tofheid!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja tuurlak. Een stom spelletje verandert daar niks aan hoor
Dan heb je zeker liever een Scrabblekut, al heb ik daar geen beeld bij... (gelukkig!)quote:
Domien is sowieso kut !quote:
Mook!!quote:
nog steeds onder de indruk van gisterenavond?quote:
goed oppakken? die oekel kuierde gewon t podium af en liet die arme Krystl aan d'r lot over!quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:03 schreef Pino112 het volgende:
Je gaat nu steeds horen over dat het toen bij Gers fout ging, want wauw wauw wat pakte hij dat zo goed op
Aldus Domien gisteravond.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:03 schreef Pino112 het volgende:
Je gaat nu steeds horen over dat het toen bij Gers fout ging, want wauw wauw wat pakte hij dat zo goed op
Aldus Domien gisteravond.
Dat.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:22 schreef kabelhaspel het volgende:
[..]
Een beetje pro had niet zn band laten stoppen met spelen maar had ff simpel met zn vingers tot 4 kunnen tellen en daarna alsnog opnieuw te starten.
Wat?! Domien is de beste discjockey die nederland ooit gekend heeft!quote:
Nee wel op Minidiscquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zouden de 3FM Awards ook op cassettebandje uitkomen? Ik wil ze zó graag terugluisteren! WAUW WAUW WAUW
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is misschien nog wel het irritantst aan die 3FM awards... Je wordt er mee doodgegooid over hoe fantastisch het was en elke keer hoor je weer die baggerartiesten met een middelmatige live-versies van hun toch al niet zo interessante platen
Op Blu-Ray, want het moet natuurlijk wel in HD1!!! WOW WOW WOW, WAT EEN SCHITTEREND BEELD!!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zouden de 3FM Awards ook op cassettebandje uitkomen? Ik wil ze zó graag terugluisteren! WAUW WAUW WAUW
Gelukkig zijn er nog 130 andere radiozenders in Nederland en heeft elke radio tegenwoordig een knop om te zappenquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Dat is misschien nog wel het irritantst aan die 3FM awards... Je wordt er mee doodgegooid over hoe fantastisch het was en elke keer hoor je weer die baggerartiesten met een middelmatige live-versies van hun toch al niet zo interessante platen
Helaas heb ik op m'n werk geen keuzequote:Op vrijdag 13 april 2012 10:14 schreef themauster het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er nog 130 andere radiozenders in Nederland en heeft elke radio tegenwoordig een knop om te zappen
Wat dacht jij dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:20 schreef ConscienceNL het volgende:
Krijgen we nou de hele dag nog geneuzel over de awards op 3FM?
Ik hoop eigenlijk op een laserdiscquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
dat is wel een dingetje hoor, kip-pen-vél!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ivhnwquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:27 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dat is wel een dingetje hoor, kip-pen-vél!
http://go.3fm.nl/3fm-awar(...)f-de-3FM-Awards-2012quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:29 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Damn heb gister die show gemist. Waar ergens kan ik em terugbekijken? Op uitzendinggemist in ieder geval niet
Thanks!! Zal straks reactie plaatsenquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://go.3fm.nl/3fm-awar(...)f-de-3FM-Awards-2012
'Herbeleef'
Epic failquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:42 schreef ConscienceNL het volgende:
Babysitters Circus zit nu in het stukje 'Nieuwe Muziek'? Ik hoorde dit een aantal weken geleden bij Evers Staat Op (omdat de 3FM App het niet deed). Bleek dat het het thema song van 538 voor WAR Child was in de week van 16 maart. Komt 3FM er nu pas mee
.
Scratch that! Move like jagger nuquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:20 schreef ConscienceNL het volgende:
Krijgen we nou de hele dag week nog geneuzel over de awards op 3FM?
Ik ook!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:15 schreef ConscienceNL het volgende:
Ik blijf die van Django Django vet vinden.
Frustrerend. Fokstok ligt in Leiden waar ik ook ben, maar de plaatser kan pas vanavond fotoos uploadenquote:
Dan blijf je daar toch rondhangen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Frustrerend. Fokstok ligt in Leiden waar ik ook ben, maar de plaatser kan pas vanavond fotoos uploaden
Moet je tijd voor maken!quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar moet je dan wel tijdvoor hebben
Ik zit er ook nog van na te bevenquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik mis de 3FM Awards zo enorm. Wát een avond was het, mensen!
Inderdaad, ik was ook zo zenuwachtig elke keer voor de reacties van die artiesten... Ik zit nog steeds regelmatig op de plee te schijten!quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik mis de 3FM Awards zo enorm. Wát een avond was het, mensen!
Als je collega hem op een andere zender kan zetten, dan kun jij dat toch ook?quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
Hier Do - Baby you're all that I want![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja maar ik krijg gegarandeerd gedonderquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:20 schreef alors het volgende:
[..]
Als je college hem op een andere zender kan zetten, dan kun jij dat toch ook?
Op 3 nu mis mondriool, dus ik ga even zappen...
Vast, kan me niet voorstellen dat ze het niet zouden doen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ze gaan toch nog wel wat live-optredens vangisteren
draaien hè? Ben niet voor niks naar 3FM gezapt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |