oeeh! de sukkel! dan is die schram terechtquote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haar vriend had zijn gordel niet om, schram op zijn arm. Verder iedereen ok, ook de meneer
Oja en zijn kop gestotenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
oeeh! de sukkel! dan is die schram terecht
terechte reactiequote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja en zijn kop gestoten.
Mijn zusje: zie je nou wel; dat krijg je ervan als je je gordel niet om doet(hij was ook nog met zijn phone aan het spelen! die werkt nog haha)
Ja niet normaal.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef Skv het volgende:
Dat ongeluk is bij mijn oude middelbare school
Wat rijdt dat wijf achterlijk zeg
En rechts gewoon netjes voorrang heeft (dacht ik )quote:Op donderdag 12 april 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
70 km/u ofzo waar je 30 mag
WAZ MET JOU!
Jepquote:Op donderdag 12 april 2012 21:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En rechts gewoon netjes voorrang heeft (dacht ik )
Gelukkig is het maar enschede.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:14 schreef Cue_ het volgende:
Ze hebben die mensen gewoon door Enschede laten rijden.. de mafkezen
Dick my suck, nigga.quote:
Really? Waar?quote:
Hier wonen alle leuke mannenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En nog altijd spijt dat je bent weggegaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier wonen alle leuke mannenDaarom ben ik al jaren vrijgezelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben zelden op de campus geweest![]()
Ik was 3 jaar, herinner het me echt niet meerquote:
Tegenstrijdig. Ik denk dat je het je in beeld. Voor 17jarigens is de Zozo en de Aspen echt fantastischquote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik was 3 jaar, herinner het me echt niet meer. Ik weet wel dat ik Enschede niks vind.
je was 3 jaarquote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik was 3 jaar, herinner het me echt niet meer. Ik weet wel dat ik Enschede niks vind.
Ik stem hiermee inquote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik Enschede niks vind.
Er zit een verschil tussen tukkers en Enschedese studenten. Dat accent kan ik ook echt niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:20 schreef Joysa het volgende:
Daar waar de ramen los zijn en ze cooooooooooooola drinken
dat iddquote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen tukkers en Enschedese studenten. Dat accent kan ik ook echt niet.
In wat voor wereld leef je danquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef Joysa het volgende:
Oh ik dacht dat dat hetzelfde was.. excuses
Limburg he.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In wat voor wereld leef je dan
Beter belg dan duitserquote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
owja die belgen.. dan is het je vergeven
Ik post alleen de waarheid, bob.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:29 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wil je eens heel snel ophouden met je getrol.
Twente
Wil jij die foto van shifto nou nog?quote:
Ik heb wel smaak.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Cue_ het volgende:
Achja zo heeft iedereen zijn voorkeuren. Niets aan te doen. Je hebt smaak of je hebtr het niet.
Precies, daarom Groningenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:30 schreef Cue_ het volgende:
Achja zo heeft iedereen zijn voorkeuren. Niets aan te doen. Je hebt smaak of je hebtr het niet.
Je weet wat het kost.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
PATAT PINDAquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:32 schreef Skv het volgende:
[..]
Je weet wat het kost.Ik vind je haar tof.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
[..]
Je weet wat het kost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
XO till we overdose
en ik herken hem gewoon nietquote:
Neeee tochquote:Op donderdag 12 april 2012 22:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
en ik herken hem gewoon niet![]()
Terwijl de kans groot is dat we naast elkaar gedanst hebben op het podium
Coole boyquote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet van welk dispuut hij is
Er zitten er niet zoveel die in de pakkerij komen toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:35 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik weet van welk dispuut hij is
Per vereniging 7 ofzo, dus een stuk of 25? Maar mijne is natuurlijk wel het meest prominent.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Er zitten er niet zoveel die in de pakkerij komen toch?
[..]
Je weet wat het kost.Wat een eigengeiler ben je ook hèSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
owquote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef Skv het volgende:
[..]
Per vereniging 7 ofzo, dus een stuk of 25?
Dit is een repost, hij was voor shifto daarstraks. Om 'm over de streep te trekken.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een eigengeiler ben je ook hè
Ja.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:38 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Wat een eigengeiler ben je ook hè
Jij gaat morgen tegen me aan staan schuren, hé?quote:
ja heel stiekemquote:Op donderdag 12 april 2012 22:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Jij gaat morgen tegen me aan staan schuren, hé?
Dan trek ik mijn mooie onderbroek aan.quote:
Is dat het mannelijke equivalent van sexy lingerie?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan trek ik mijn mooie onderbroek aan.
Die met die bruine strepen?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:48 schreef Skv het volgende:
[..]
Dan trek ik mijn mooie onderbroek aan.
Eén bruine streep. Van voor tot achter.quote:
Nice man!!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:49 schreef Skv het volgende:
[..]
Eén bruine streep. Van voor tot achter.
VIER WEKEN ZONDER WASSEN. VIER WE-KEN.
Die had ik gisteren nog op facebook gepost!quote:Op donderdag 12 april 2012 22:53 schreef Cue_ het volgende:
Hadden jjullie nog dat youtube filmpje gezien dat ik stuurde vanmiddag?
Die was gaaf.
Ja, ik had hem net een kwartier daarvoor op geekology gezienquote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:11 schreef Murdera het volgende:
[..]Working class hero.
Salt of the earth.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:16 schreef thatday het volgende:
Morning! Ik ben weer ns aan het ov-fokken
quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:16 schreef MohMi het volgende:
[..]
Jup, stevige bak koffie er naast, moet goedkomen.
Laatste dag voor het weekendquote:Op vrijdag 13 april 2012 07:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik moet nu maar is de bus gaan halen.
Jaloersquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:35 schreef Mystikvm het volgende:
Heerlijk relaxt werken vandaag, beetje thuiswerken. Onderuit op de bank, net een sapje gepakt, de oven staat aan voor broodjes, werklaptop en telefoon naast me op de bank...Laat dat weekend maar komen.
Hoe bevalt je baantje je verder eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaloers
Ik mag van 12.30 tot 22u gaan rennen met dienbladen
Ehm, het kan heel tof gaan worden. Het is nu vooral een grote chaos omdat alles nieuw is en het nog moet gaan lopen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:38 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Hoe bevalt je baantje je verder eigenlijk?
Klinkt als een relatiequote:Op vrijdag 13 april 2012 08:39 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ehm, het kan heel tof gaan worden. Het is nu vooral een grote chaos omdat alles nieuw is en het nog moet gaan lopen.
Liefje toch.quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:37 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jaloers
Ik mag van 12.30 tot 22u gaan rennen met dienbladen
quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:42 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Klinkt als een relatie
Ik weet hoe erg je baalde van thuiszitten, dus ik ben blij dat je werk gevonden hebt. En hoewel ik geen dienblad vast kan houden lijkt het me eigenlijk nog wel leuk.
Logisch toch dat je dat even doet jaquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
Gvd kuthoeren.
Ja ik heb wel een vuurtje, maar hem stiekem teruggeven met een grbroken vuursteentje is natuurlijk geen porum.
Zeg dan: "Sorry mooie man, ik heb hem gebroken, maar om het goed te maken laat ik je nu mijn tieten zien".
quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:45 schreef Murdera het volgende:
Gvd kuthoeren.
Ja ik heb wel een vuurtje, maar hem stiekem teruggeven met een grbroken vuursteentje is natuurlijk geen porum.
Zeg dan: "Sorry mooie man, ik heb hem gebroken, maar om het goed te maken laat ik je nu mijn tieten zien".
Wat zwaar schatquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:48 schreef Murdera het volgende:
Times, they are a-changing.
Ach ja, ik ben een romanticus is een keiharde veranderde wereld.
20.000 jaar geleden zouden ze nog gezegd hebbenquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:48 schreef Murdera het volgende:
Times, they are a-changing.
Ach ja, ik ben een romanticus is een keiharde veranderde wereld.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 08:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
20.000 jaar geleden zouden ze nog gezegd hebben
"Sorry harige man, ik heb je vuursteen in tweeën gebroken, om het goed te maken zal ik een kind voor je baren"
Dat duurt nog decenniaquote:Op vrijdag 13 april 2012 08:52 schreef Murdera het volgende:
Gelukkig ook goed nieuws.
Delftse onderzoekers vinden aanwijzingen voor Majorana-deeltje
Quantum computers, here we come.
[..]Wat een tijden zijn dat geweest.
nderzoekers van de TU Delft claimen aanwijzingen te hebben gevonden voor het bestaan van het Majorana-deeltje, een deeltje dat zijn eigen antideeltje is. Het bestaan van het deeltje werd al sinds 1937 vermoed, maar was nog nooit bewezen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:03 schreef Skv het volgende:
Delftse onderzoekers vinden nieuw deeltje
Laatste update: 12 april 2012 20:11 info
DELFT - Nanowetenschappers van de TU Delft zijn er in geslaagd om een nieuw deeltje te detecteren.
Foto: ANP
Dat schreef het toonaangevende wetenschapsblad Science donderdag.
Het bestaan van het zogenoemde Majorana-deeltje werd al sinds de jaren '30 van de vorige eeuw vermoed op basis van de quantumtheorie, maar het deeltje werd nooit waargenomen.
Met behulp van piepkleine nanodraadjes, supergeleidend materiaal en magnetisme hebben de Delftse onderzoekers het nu toch kunnen 'zien'. Iets wat voor wetenschappers in de quantummechanica een grote doorbraak betekent.
De onderzoekers meten de elektrische stroom door een opstelling heen. ''We namen een piekje in die stroom waar, waaraan we het deeltje kunnen herkennen. Daardoor is nu bewezen dat het bestaat'', legde ontdekker Leo Kouwenhoven uit.
Bijzonder
Het Majorana-deeltje is bijzonder, omdat het eigenschappen heeft die geen enkel ander deeltje heeft. Zo is het bijvoorbeeld zijn eigen anti-deeltje. ''Samen met wetenschappers uit Leiden gaan we nu die gekke eigenschappen uitpluizen en kijken of ze nu echt anders reageren'', aldus Kouwenhoven
Wetenschappers zien het deeltje als een fundamentele bouwsteen voor een zogenoemde quantumcomputer, een soort supersnelle computer.
''Het zal echter pas over decennia mogelijk zijn om zo'n computer met deze deeltjes te maken. Je kan in feite zeggen dat we een baby-ontdekking hebben gedaan, die we nu steeds beter gaan maken'', zei Kouwenhoven.
Alleen de pricewatch heb ik een keer op gekeken.quote:
Voor technieuws vind ik het de beste site.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Alleen de pricewatch heb ik een keer op gekeken.
Zo een die je normaal alleen in films ziet?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:08 schreef WasMachinator het volgende:
dat was me het nachtje wel zeg -_-.. Nu eindelijk weer richting bedje reizen
Oh, dat volg ik niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:08 schreef Murdera het volgende:
[..]
Voor technieuws vind ik het de beste site.
Dit dusquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Alleen de pricewatch heb ik een keer op gekeken.
Ik game niet..quote:
Apple.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik game niet..Volg alleen iphoneclub.nl zo nu en dan.
doorgezopen tot 3 uur en een hele chille avond. en toen fking drama alles -_-..quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:12 schreef Skv het volgende:
Dag Cue
WM: nachtje doorgezopen? Goed bezig!
Fokquote:
ik vind t echt niet te drinkenquote:
heb je ons iets te vertellenquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:22 schreef Joysa het volgende:
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)adigbare-vrouw.dhtml![]()
Cue_tjequote:
Wel goede whisky dan mag ik hopen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:20 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
ik vind t echt niet te drinken, ging op de helft van de avond maar over op whiskey
goedemorgen trouwens ja![]()
Fuck yesquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:22 schreef Joysa het volgende:
Goed hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:22 schreef Geester het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en je tjik chick ( hihi verdraaide woorden )
Wat voor man ben je dan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:22 schreef Joysa het volgende:
Extreem! Kan mij alleen wel vinden in die man thoughquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:22 schreef Joysa het volgende:
Jack Danielsquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:23 schreef shifto het volgende:
[..]
Cue_tje
[..]
Wel goede whisky dan mag ik hopen?Niet van bavaria overgaan op Four Roses ofzo
Ook mannen kunnen genoeg geneukt hebben hoorquote:
Ik moest gewoon een beetje lachenquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:22 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
heb je ons iets te vertellen?
alleen de titel gelezen overigens
Vertel, hebben jullie al officieel oid? Ik vind het wel leuk dat te volgen .. al van het begin..quote:
Pssshhh, ach, het was laat, jij bent jong, het magquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:24 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jack Daniels, alhoewel dat officieel geen 'echte' whiskey is..
bourbonquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:24 schreef WasMachinator het volgende:
[..]
Jack Daniels, alhoewel dat officieel geen 'echte' whiskey is..
Ja, al sinds vorige week woensdag.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:25 schreef Geester het volgende:
[..]
Vertel, hebben jullie al officieel oid? Ik vind het wel leuk dat te volgen .. al van het begin..
dankjequote:Op vrijdag 13 april 2012 09:25 schreef shifto het volgende:
[..]
Pssshhh, ach, het was laat, jij bent jong, het mag
Nou als je je laat opsluiten door een vrouw en de politie nodig hebt om naar huis te komen.quote:
Ik denk dat een valse vrouw tot heel veel in staat is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:26 schreef over_hedge het volgende:
Nou als je je laat opsluiten door een vrouw en de politie nodig hebt om naar huis te komen.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja, al sinds vorige week woensdag.
Nou dan zou je haar als nog aanmoeten kunnen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:27 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik denk dat een valse vrouw tot heel veel in staat is.
Dat laatste weet je in dit verhaal niet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:29 schreef over_hedge het volgende:
Nou dan zou je haar als nog aanmoeten kunnen.Zolang ze niet met wapens komt of zo.
Euhm, nee. Ik ken genoeg vrouwen die bizar sterk zijn hoor, daar wil je geen ruzie mee want die breken je rug in een halve seconde.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:29 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nou dan zou je haar als nog aanmoeten kunnen.Zolang ze niet met wapens komt of zo.
Heb het ook niet over pijn doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat laatste weet je in dit verhaal niet.
Daarbij wil je haar ook geen echte pijn doen, want dan krijg je zelf de politie op je dak he.
Ga niet zo stoer lopen doenquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Heb het ook niet over pijn doenMaar het is gewoon een faal van die man.
Zou je eens tegen bijvoorbeeld joysa moeten zeggen, die breekt zo je nek.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:31 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ssst ik was 'm uit aan het lokkenquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zou je eens tegen bijvoorbeeld joysa moeten zeggen, die breekt zo je nek.
Ah, tuurlijk.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:33 schreef twi het volgende:
[..]
Z'n meisje leest hier mee hè, dan moet 'ie even de wannabe-alpha uithangen
Vrouwvakkersquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:30 schreef Murdera het volgende:
[..]
Euhm, nee. Ik ken genoeg vrouwen die bizar sterk zijn hoor, daar wil je geen ruzie mee want die breken je rug in een halve seconde.
Horeca chickies kweken net zoveel spierenquote:
Hoeveel squat je?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Horeca chickies kweken net zoveel spieren
Heeft mijn kont heul niet nodig.quote:
True truequote:Op vrijdag 13 april 2012 09:35 schreef Joysa het volgende:
[..]
Horeca chickies kweken net zoveel spieren
Ik zou geen ruzie maken met Joysa.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:36 schreef shifto het volgende:
[..]
True trueHeel de dag in de weer enzo
Joysa zo grote spierballen dan?!
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:36 schreef shifto het volgende:
[..]
True trueHeel de dag in de weer enzo
Joysa zo grote spierballen dan?!
quote:
Stoertje...quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:31 schreef over_hedge het volgende:
behalve als je het daarna mag goedmaken zekerquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik zou geen ruzie maken met Joysa.
Haha dat doe ik wel altijd, daarom is het grappig.![]()
Is niks stoers aan.quote:
Nee die leest niet mee hoor.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:33 schreef twi het volgende:
[..]
Z'n meisje leest hier mee hè, dan moet 'ie even de wannabe-alpha uithangen
Ja, en die slaapt. Denk niet dat als ze wakker is ze alles gaat terug lezen wat in dit topic gezegd word.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:39 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, ik dacht dat het Tjik was. Heb je alweer een andere? Hosselbaas
Een appelquote:
Ja, ik vergeet telkens dat ik hier altijd de uitleg van grappen, disclaimers, verduidelijkingen van imitaties en legenda's neer moet zetten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:36 schreef Joysa het volgende:
[..]
Heeft mijn kont heul niet nodig.
haha fail ninja edit
wat voor werk doe je?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:40 schreef shifto het volgende:
Vraagt een collega waarom ik loop te grijnzen naar mijn schermJa omdat er een slowchat leuk is
Wat doe jij eigenlijk voor werk?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:40 schreef shifto het volgende:
Vraagt een collega waarom ik loop te grijnzen naar mijn schermJa omdat er een slowchat leuk is
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:40 schreef shifto het volgende:
Ben blij dat men niet meekijkt hier op m'n scherm.. of m'n nick wetenquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:40 schreef shifto het volgende:
zou wat zijn zeg..quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben blij dat men niet meekijkt hier op m'n scherm.. of m'n nick weten
Okequote:Op vrijdag 13 april 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik heb ooit een collega betrapt op Fokken.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, dan zouden ze weten dat ik eigenlijk de hele dag op FOK! zitquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik heb ooit een collega betrapt op Fokken.
Hij leest voornamelijk CUL
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
quote:
Altijd leuk om achter te komen (al is CUL niet zo leuk)quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:43 schreef Mystikvm het volgende:
Dat zou niet goed zijn voor de baas om te weten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:43 schreef shifto het volgende:
Nee gelukkig niet, dan zouden ze weten dat ik eigenlijk de hele dag op FOK! zit
Maar ik werk bij een software bedrijfje
Idem.quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Altijd leuk om achter te komen (al is CUL niet zo leuk)
Maar ik ben redelijk open op fok, dus dat hoeft echt niet iedereen te weten
quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:44 schreef Mystikvm het volgende:
Ohja, en de vrouw van een andere collega komt veel op Fok. Kwam ik ook bij toeval achter, nog wel eens een flinke aanvaring mee gehad. Ze moest eens weten dat ik haar voor rotte vis aan het uitmaken was terwijl haar man naast mij zat te werken
Ben hier aangenomen als systeembeheerder maar zit eigenlijk vooral maatwerk voor klanten te makenquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat zou niet goed zijn voor de baas om te weten.
Wat doe je precies voor werk dna?
Dat inderdaad ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:44 schreef Skv het volgende:
Idem.Maar ik ben hier net zo'n figuur als in het echt, dus ik denk dat het voor veel mensen een feest der herkenning is. Heb niet veel te verbergen ofzo.
Haha..quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:45 schreef shifto het volgende:
Ben hier aangenomen als systeembeheerder maar zit eigenlijk vooral maatwerk voor klanten te makenVoornamelijk MSSQL
(En dus geen Oracle
)
Hi dushi!quote:
Heb FOK!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Haha..Zolang je je maar vermaakt
(ben geen oracle fan hoor)
Nee, maar mijn baas denkt van wel. Dus zit wel goed.quote:
Ik functioneer wel goedquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:48 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee, maar mijn baas denkt van wel. Dus zit wel goed.
Waar woont ze nu dan?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:50 schreef Skv het volgende:
Volgens mij is mijn oude overbuurmeisje best een lekker ding geworden. Even toevoegen op facebook.
Geen idee, ik denk niet meer thuis, ze is van mijn leeftijd (25 ofzo).quote:
Ik eigenlijk ook wel. Als ik iets te doen heb. Maar het is laatste weken nogal rustig. En dan voer ik echt geen fuck uit.quote:
Ooh heb ik ook wel (stage)quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook wel. Als ik iets te doen heb. Maar het is laatste weken nogal rustig. En dan voer ik echt geen fuck uit.Al denken ze van wel.
Bij mij is het gewoon mijn werk. Geld krijgen om te fokken.quote:
Spannend!quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:51 schreef Skv het volgende:
[..]
Geen idee, ik denk niet meer thuis, ze is van mijn leeftijd (25 ofzo).
Hoe oud ben je eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:53 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Bij mij is het gewoon mijn werk. Geld krijgen om te fokken.
23quote:
Boven de 25 is oud...quote:Op vrijdag 13 april 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meesten zjin onder de 25.. dat is toch niet hoog?
Ik zeg toch ook redelijk? Vergeleken met mijquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
De meesten zjin onder de 25.. dat is toch niet hoog?
Echt 5 Fokkers in dit topic voelen zich nu kei oudquote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 april 2012 09:58 schreef shifto het volgende:
[..]
Echt 5 Fokkers in dit topic voelen zich nu kei oud![]()
hahaha oude mensen
Jij ook een goedemorgen!quote:
quote:
Omdat ik me alleen nog donker haar herinnerquote:
Die antwoordquote:
Het klopt wel!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:01 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Omdat ik me alleen nog donker haar herinner
Kuthoer.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ik ga even roken met een werkende aansteker.
Ja, ik kende die foto met JJH, zolang is dat al geledenquote:
geheime aanbidder!quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:02 schreef Cue_ het volgende:
Ik krijg net een whatsapp van een onbekend nummer![]()
Een roos als plaatje ...
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:02 schreef Harajuku. het volgende:
Ja, ik kende die foto met JJH, zolang is dat al geleden
And i like u a loooootquote:
Succes met de werkwinkelquote:Op vrijdag 13 april 2012 10:06 schreef Skv het volgende:
Ik ga een workshop meemaken. Tot over een uur.
Ik heb Jack Parrow ontmoet.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:07 schreef Skv het volgende:
JACK PARROW
KURT DARREN
HOT WATER
Dat zijn echte Z-A bazen.
Really? Nice.quote:
Ik heb een van zijn petten opgehad.quote:
Ik zou zeggen. Vraag het?quote:
quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:07 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn themesong.
Dit is wat alle dames denken wanneer ze mij zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |