oeeh! de sukkel! dan is die schram terechtquote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Haar vriend had zijn gordel niet om, schram op zijn arm. Verder iedereen ok, ook de meneer
Oja en zijn kop gestotenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
oeeh! de sukkel! dan is die schram terecht
terechte reactiequote:Op donderdag 12 april 2012 21:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Oja en zijn kop gestoten.
Mijn zusje: zie je nou wel; dat krijg je ervan als je je gordel niet om doet(hij was ook nog met zijn phone aan het spelen! die werkt nog haha)
Ja niet normaal.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef Skv het volgende:
Dat ongeluk is bij mijn oude middelbare school
Wat rijdt dat wijf achterlijk zeg
En rechts gewoon netjes voorrang heeft (dacht ik )quote:Op donderdag 12 april 2012 21:57 schreef muhahaha het volgende:
70 km/u ofzo waar je 30 mag
WAZ MET JOU!
Jepquote:Op donderdag 12 april 2012 21:58 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En rechts gewoon netjes voorrang heeft (dacht ik )
Gelukkig is het maar enschede.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:14 schreef Cue_ het volgende:
Ze hebben die mensen gewoon door Enschede laten rijden.. de mafkezen
Dick my suck, nigga.quote:
Really? Waar?quote:
Hier wonen alle leuke mannenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En nog altijd spijt dat je bent weggegaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 april 2012 22:18 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hier wonen alle leuke mannenDaarom ben ik al jaren vrijgezelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben zelden op de campus geweest![]()
Ik was 3 jaar, herinner het me echt niet meerquote:
Tegenstrijdig. Ik denk dat je het je in beeld. Voor 17jarigens is de Zozo en de Aspen echt fantastischquote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik was 3 jaar, herinner het me echt niet meer. Ik weet wel dat ik Enschede niks vind.
je was 3 jaarquote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik was 3 jaar, herinner het me echt niet meer. Ik weet wel dat ik Enschede niks vind.
Ik stem hiermee inquote:Op donderdag 12 april 2012 22:19 schreef ovoxo het volgende:
[..]
Ik weet wel dat ik Enschede niks vind.
Er zit een verschil tussen tukkers en Enschedese studenten. Dat accent kan ik ook echt niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:20 schreef Joysa het volgende:
Daar waar de ramen los zijn en ze cooooooooooooola drinken
dat iddquote:Op donderdag 12 april 2012 22:21 schreef Skv het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen tukkers en Enschedese studenten. Dat accent kan ik ook echt niet.
In wat voor wereld leef je danquote:Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef Joysa het volgende:
Oh ik dacht dat dat hetzelfde was.. excuses
Limburg he.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In wat voor wereld leef je dan
Beter belg dan duitserquote:Op donderdag 12 april 2012 22:25 schreef Cue_ het volgende:
[..]
owja die belgen.. dan is het je vergeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |