De poep opmerking was een prachtige vertaling van een Engels gezegde... Maar berichtgeving omtrent dit soort situaties is inderdaad bedroevend. Echte berichtgeving over gepraat achter de schermen word al snel afgeserveerd als alu hoedjes praat en komt vaak uit vage bronnen. Grote media doet het helaas niet meer en het publiek denkt dat het gelul op een persconferentie de waarheid is.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:51 schreef Bankfurt het volgende:
[..]
Het internet heeft idd een hoog poepgehalte, maar dat geldt ook voor de "officiele" berichtgevingen in onze media omtrent Syrie.
Shit, wij staan er als 11de weer net niet in natuurlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
http://www.alletop10lijstjes.nl/10-sterkste-legers/
Artilleriebeschietingen vind ik niet echt onder "een paar kogels" vallen. Dat is gewoon een aanval.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:52 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Art 5 kan je toch pas beroep doen als nationale veiligheid in gedrang is? Die paar kogels bij de grens kunnen ze echt niet aanspraak doen op dat artikel. Meer politiek gezwets.
Ben ik niet met je eens.gwn verdwaalde kogeltjes. Heeft niks te maken met nationale veiligheid van de Turken.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:03 schreef Ulx het volgende:
[..]
Artilleriebeschietingen vind ik niet echt onder "een paar kogels" vallen. Dat is gewoon een aanval.
Helaas heeft ons staatse land leger niet veel meer bereikt sinds prins Maurits... Laatste gevecht dat we echt hebben gewonnen tegen een goede tegenstander was in Atjeh nadat we geweren hadden vervangen met klewangs.. Klewangs worden alleen nog af en toe gedragen door één bataljon en dat is helaas niet voldoende om in de top 10 lijst te komen.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Shit, wij staan er als 11de weer net niet in natuurlijk
Takes me back....quote:Op donderdag 12 april 2012 23:36 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Helaas heeft ons staatse land leger niet veel meer bereikt sinds prins Maurits... Laatste gevecht dat we echt hebben gewonnen tegen een goede tegenstander was in Atjeh nadat we geweren hadden vervangen met klewangs.. Klewangs worden alleen nog af en toe gedragen door één bataljon en dat is helaas niet voldoende om in de top 10 lijst te komen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |