quote:Innerlijke rust, chaos, confrontatie of geld?
Vanaf donderdag 15 maart verruilen tien babes hun luxe leven voor een avontuurlijke reis door Nepal vol ontberingen. De tien 'Echte Meisjes' die de tocht aandurven zijn Britt Dekker, Jenna, Britt, Roos, Bibi, Renée, Tessa, Daniëlla, Priscilla en Maria.
In ‘Echte Meisjes Op Zoek Naar Zichzelf’ maken zij, onder leiding van Ad Visser, kennis met de wereld van mystiek en spiritualiteit. Een confronterende road movie waarin de emoties hoog oplopen maar hilariteit de boventoon voert. Ad Visser probeert de dames in het gareel te houden en hen de weg naar innerlijke rust te wijzen. Maar daar staat lang niet iedereen voor open.
Iedere aflevering moeten de twee teams knokken voor luxe en comfort. Het team dat deze luxe opdracht verliest moet, overnachten in niet al te frisse omstandigheden, terwijl de winnaars er een stuk beter bij liggen. Niet onbelangrijk, want daarmee wordt ook bepaald welk team uitgerust aan de wekelijkse geldproef begint, waarin telkens 5000 euro te verdienen valt.
quote:Op donderdag 29 maart 2012 21:10 schreef Pheno het volgende:
Roos ziet haar imago dood gaan. Einde 'carriere'
Maria ook een paar denk ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik denk dat Renée wat stemmen gaat krijgen, gokje hoor.
Het zijn net voetballers met hun clicheetjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor het team kiezen = degene die je het minst mag eruit.
Jup. Renée eruit stemmen zal echt een domme keuze zijn, want zij is een van de besten van haar team.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Voor het team kiezen = degene die je het minst mag eruit.
Als ze er uit gaat is ze wel needy en vulnerable.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Daniella moet blijven, als dat zakje botten haar elimineerd word ik gek.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze er uit gaat is ze wel needy en vulnerable.
prinses op de witte dop!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als ze er uit gaat is ze wel needy en vulnerable.
Yep.quote:
faalquote:
Mwa, medelijden heb ik er dan ook weer niet mee. Blijft een irritant wijf die altijd praat alsof ze gezopen heeft.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Arme Jenna. Maar ze was nou eenmaal niet zo sterk.
Brabo Britt.quote:
Je slaat onzin uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Een avondvullend programma tot middernacht.
No shitquote:
jazeker!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef Maartel het volgende:
Heb t de vorige 2 weken gemist, is het nog de moeite waard om terug te kijken?
quote:
Kunnen jullie stoppen met dat macho gebral?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
Nou, dan zou ZuidGrens feitelijk een stuk juister zijn ingevoerd.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:34 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie stoppen met dat macho gebral?
Ik heb geen 30 man personeel die dat voor me opzoekt Johannes. Maar ik heb mijn huiswerk ook gedaan.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou, dan zou ZuidGrens feitelijk een stuk juister zijn ingevoerd.
Wat kan je überhaupt als motivatie geven om Britt eruit te sturen? Ze is zowel fysiek als mentaal sterk en nooit naar naar iemand toe.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:48 schreef Karzai het volgende:
Mja doorgestoken kaart deze hele show, Britt deed alleen even mee om de kijkcijfers.
Bij dat pindakaas verhaal had er al een lichtje moeten gaan branden
Jaloezie, of misschien heeft die lelijke russische neus wel gewoon een persoonlijke haat voor haar.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat kan je überhaupt als motivatie geven om Britt eruit te sturen? Ze is zowel fysiek als mentaal sterk en nooit naar naar iemand toe.
Ja dat Amerikaanse wijfquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:01 schreef tompsv18 het volgende:
Best wel jammer dat ze dat Karma-klassement gingen veranderen, Britt en Jenna vond ik wel leuk. Wel mooi dat dat Amerikaanse wijf er in is geleven, anders zou het echt saai zijn geworden
The heat is onquote:Op vrijdag 13 april 2012 00:06 schreef Fascination het volgende:
Ik heb deze aflevering hard moeten lachen om Daniella en haar verhalen over seks.! Wat een heerlijk wijf is het toch.
Ik had precies hetzelfde gedaan als Renee bij die opdracht. Je laat je tegenstander toch niet zomaar de winst pakken. Zeker nu het om de luxe-opdracht ging en ze al tijden in het primitieve kamp zit.
BraboBritten haar seksstandjes.
![]()
![]()
Ik hoopte eigenlijk dat Tessa eruit zou gaan, maar Jenna vind ik ook niet erg. Haar laatste opmerking ook: maak Renee helemaal kapot.![]()
Kont-maagd he.quote:Op vrijdag 13 april 2012 00:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
Ja dat Amerikaanse wijf![]()
En ook nog maagd
Ze is alleen wel érg preuts hoor! Ze is nog maagd in haar kont... Kom op, het is 2012, niet 1920! Duidelijk een gevalletje imbromaan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:23 schreef ukga het volgende:
Die ass van die amerikiaanse chick is wel nice
die wacht op de prins op de witte dop!quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze is alleen wel érg preuts hoor! Ze is nog maagd in haar kont... Kom op, het is 2012, niet 1920! Duidelijk een gevalletje imbromaan.
In haar witte dopquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:56 schreef donald_dick het volgende:
[..]
die wacht op de prins op de witte dop!
Komt omdat hij altijd de gever is.quote:Op vrijdag 13 april 2012 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ze is alleen wel érg preuts hoor! Ze is nog maagd in haar kont... Kom op, het is 2012, niet 1920! Duidelijk een gevalletje imbromaan.
epicquote:Op vrijdag 13 april 2012 18:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
kijk gewoon op rtlgemist.nlquote:Op zaterdag 14 april 2012 00:21 schreef kissaa het volgende:
Wordt dit herhaald? Zo ja, waar en wanneer?
Hoe heet die vrouw met dat smalle gezicht en die grote neus?
Tsjah, kan wel zijn maar wat blijft er dan nog over? 1 getatoëerd figuur wat niks bijdraagt, een arrogante aandachtshoer, 2 popjes die nooit iets controversieels zullen doen/zeggen, 1 gezellige Brabantse meid waar je verder ook weinig actie van hoeft te verwachten, Roos die misschien af en toe uit de tent gelokt kan worden. En Daniella <3.quote:Op dinsdag 17 april 2012 14:58 schreef Nwana-Zeist het volgende:
Erg jammer dat Britt er uit is gegooid, toch een van de symphatiekste meiden. Erg blij dat Jenna er ook uit ligt. Nu Tessa nog eruit, wellicht dat ik daarna meer kan genieten van het programma. Want die 2....echt, zo asociaal en grof dat het niet meer leuk is.
Meent ze niks van op dat gedoe met die kerel na loopt ze heel de tijd stiekem geil te doen.quote:Op dinsdag 17 april 2012 16:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Geweldige sex? Ze zei juist "als vrouw hoef je daar maar te liggen, dan kruipt je man erbovenop en als hij klaar is gaat hij eraf."
dat dus, puber met een grote bekquote:Op woensdag 18 april 2012 16:36 schreef luckystar123 het volgende:
Ik vind Tessa juist verschrikkelijk asociaal. Beetje zeggen dat je Renee gaat "kapot maken" mens doe normaal en heb een beetje respect. T is net een puber!
Ik mag haar wel, recht voor zijn raap. Geen bullshit. En natuurlijk is ze onvolwassen, maar welke muts daar is dat niet.quote:
Ik lees fok mee met de aflevering op mn telefoonquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:23 schreef Fascination het volgende:
Jammer dat fok niet deed, vind het altijd leuk om de reacties na te lezen.![]()
Programma is gewoon 1 grote mindfuck van de kandidaten waardoor ze naar de klote gaan wat mooie tv oplevertquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:32 schreef I0_0I het volgende:
Ik vind dit echt zo'n vaag programma.
Ze proberen er een beetje een achterliggende moraal aan te praten, maar dat kan ik niet echt serieus nemen met al die seksgerelateerde opdrachten. Ook die Ad heeft volgens mij geen idee waar hij het steeds over heeft. Het spel zelf is ook erg vaag.
Op zich is het wel leuk om te kijken maar soms zap je ook weg van plaatsvervangende schaamte. (zowel voor deelnemers als voor de programmamakers)
Het is ook een vaag programma. Vorige week waren ze in Bhaktapur. Dat is een heel bijzondere plaats in Nepal (je moet ook een speciaal visum hebben om het te mogen bezoeken). Maar van heel Bhaktapur, is eigenlijk maar weinig in beeld gebracht. Even stonden ze met zijn allen voor de geweldige oude bibliotheek bijvoorbeeld, maar waarom is me een raadsel, want iemand die daar nooit is geweest zal dat niet opgemerkt hebben of dat als een bijzondere locatie hebben herkend.quote:Op vrijdag 20 april 2012 00:32 schreef I0_0I het volgende:
Ik vind dit echt zo'n vaag programma.
Ze proberen er een beetje een achterliggende moraal aan te praten, maar dat kan ik niet echt serieus nemen met al die seksgerelateerde opdrachten. Ook die Ad heeft volgens mij geen idee waar hij het steeds over heeft. Het spel zelf is ook erg vaag.
Op zich is het wel leuk om te kijken maar soms zap je ook weg van plaatsvervangende schaamte. (zowel voor deelnemers als voor de programmamakers)
Ik vind het jammer dat Britt eruit isquote:Op woensdag 18 april 2012 21:11 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgende week begint Britt & Ymke. Daarom moest Britt er dus uit, omdat ze niet willen dat ze in twee "reality"programma's tegelijk te zien is.
Ik ben gelukkig niet de enige!quote:Op zaterdag 21 april 2012 09:21 schreef ukga het volgende:
Plaatsvervangende schaamte kreeg ik bij die lach/woede sessie. Kon het moeilijk aanzien
Zij is wel een erg goede actrice ja.quote:Op maandag 23 april 2012 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Britt eruit is
Zo te zien doet ze dat wel vakerquote:Op donderdag 26 april 2012 20:35 schreef Madame_Paon het volgende:
Brabo Britt wil de hele supermarkt leegkopen.
Ach ... beter dat dan zo'n uitgemergeld geval.quote:
Snap ik ook niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Renee is best een lekkere chick om te zien waarom is die eenzaam?
Omdat de andere meisjes haar altijd haten.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar dat komt door haar eigen gedrag.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat de andere meisjes haar altijd haten.
Haar persoonlijkheid laat te wensen over.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:54 schreef Blistering het volgende:
Ad wou haar wel ff iets anders geven dan een schouder
omdat alles stom isquote:Op donderdag 26 april 2012 20:58 schreef k_man het volgende:
Ha, Bibi kan de lol er gelukkig wel van inzien.
Inderdaad, waarom zou je lopen mokken?
wie?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:01 schreef donald_dick het volgende:
zo zonder make up zijn ze echt lelijk
danielle, maar renee ookquote:
Konden ze ook maar iets opsmeren om die hemeltergende domheid te maskeren.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:01 schreef donald_dick het volgende:
zo zonder make up zijn ze echt lelijk
gewoon een fles wijn erin, dan kunnen ze alleen nog gorgelenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Konden ze ook maar iets opsmeren om die hemeltergende domheid te maskeren.
en ik heb oudersquote:
Ik ben ook 19.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Net 19? Wtf? Ze ziet er echt ouder uit, vast door dat onzinnig veel roken
Ik ook. Als ik naar klasgenoten van de middebare school kijk die dus ook allemaal 18/19 zijn valt die Tessa er wel buiten hoor, zou haar zo paar jaar ouder schatten.quote:
kennelijk nietquote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu mag Renee iemand naar huis sturen toch?
Maria is zo een borderline/depressief figuur., Net zo dom als de rest maar op een andere manier.,quote:Op donderdag 26 april 2012 21:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Daniella.Haar Engels is dus ook niet al te best.
Maar wat is er nou met die Maria? Ze werkt niet, is lichamelijk zwak ... ?
Echt?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef leilab het volgende:
Renee mag dit van mij echt winnen & Danielle ook.
Dan moet je Benelux Next Top Model maar eens terugkijkenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Iedereen heeft een hekel aan Renee idd, terwijl ze gewoon normaal en aardig doet, snap ik niet zo.
Jaloers zijn ze of zo.
En heeft ze in het echt ook dat accent?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:59 schreef Oliver23 het volgende:
Vandaag een drankje gedronken bij Teasers in Amsterdam. Ik stond verbaasd te kijken toen Daniella hem kwam brengen
Geinigquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:59 schreef Oliver23 het volgende:
Vandaag een drankje gedronken bij Teasers in Amsterdam. Ik stond verbaasd te kijken toen Daniella hem kwam brengen
Jazeker hoor, dat accent is 100% echt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef Jula123 het volgende:
[..]
En heeft ze in het echt ook dat accent?
Nee, totaal niet. Het leek alsof ze net uit Nepal kwam en in Teasers op dezelfde voet verder ging. Wel een ding opgevallen. Of ze is behoorlijk afgevallen, of TV maakt haar erg dit.quote:
Tja ze is model he? (Hollands next top model, jeweetwel?).quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:05 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand trouwens toevallig wat Tessa bij de Miss Gelderland verkiezingen te zoeken had?
Ze zat om één of andere reden tussen de Missen, met een sjerp 'Tessa' om, maar verder wel in een redelijk gewoon kloffie, en Gelders is ze volgens mij ook niet..?
Maar dat doet ze hier toch niet.,quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan moet je Benelux Next Top Model maar eens terugkijken
Ze heeft een bepaalde arrogantie en doet dingen vooral voor eigen gewin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |