Snap ik ook niet.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Renee is best een lekkere chick om te zien waarom is die eenzaam?
Omdat de andere meisjes haar altijd haten.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar dat komt door haar eigen gedrag.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:53 schreef Chai het volgende:
[..]
Omdat de andere meisjes haar altijd haten.
Haar persoonlijkheid laat te wensen over.quote:Op donderdag 26 april 2012 20:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 20:54 schreef Blistering het volgende:
Ad wou haar wel ff iets anders geven dan een schouder
omdat alles stom isquote:Op donderdag 26 april 2012 20:58 schreef k_man het volgende:
Ha, Bibi kan de lol er gelukkig wel van inzien.
Inderdaad, waarom zou je lopen mokken?
wie?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:01 schreef donald_dick het volgende:
zo zonder make up zijn ze echt lelijk
danielle, maar renee ookquote:
Konden ze ook maar iets opsmeren om die hemeltergende domheid te maskeren.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:01 schreef donald_dick het volgende:
zo zonder make up zijn ze echt lelijk
gewoon een fles wijn erin, dan kunnen ze alleen nog gorgelenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:03 schreef k_man het volgende:
[..]
Konden ze ook maar iets opsmeren om die hemeltergende domheid te maskeren.
en ik heb oudersquote:
Ik ben ook 19.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:09 schreef MacorgaZ het volgende:
Net 19? Wtf? Ze ziet er echt ouder uit, vast door dat onzinnig veel roken
Ik ook. Als ik naar klasgenoten van de middebare school kijk die dus ook allemaal 18/19 zijn valt die Tessa er wel buiten hoor, zou haar zo paar jaar ouder schatten.quote:
kennelijk nietquote:Op donderdag 26 april 2012 21:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nu mag Renee iemand naar huis sturen toch?
Maria is zo een borderline/depressief figuur., Net zo dom als de rest maar op een andere manier.,quote:Op donderdag 26 april 2012 21:34 schreef Madame_Paon het volgende:
Daniella.Haar Engels is dus ook niet al te best.
Maar wat is er nou met die Maria? Ze werkt niet, is lichamelijk zwak ... ?
Echt?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:47 schreef leilab het volgende:
Renee mag dit van mij echt winnen & Danielle ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |