Dan moet je Benelux Next Top Model maar eens terugkijkenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:43 schreef tochweerhenk het volgende:
Iedereen heeft een hekel aan Renee idd, terwijl ze gewoon normaal en aardig doet, snap ik niet zo.
Jaloers zijn ze of zo.

En heeft ze in het echt ook dat accent?quote:Op woensdag 2 mei 2012 17:59 schreef Oliver23 het volgende:
Vandaag een drankje gedronken bij Teasers in Amsterdam. Ik stond verbaasd te kijken toen Daniella hem kwam brengen

Geinigquote:Op woensdag 2 mei 2012 17:59 schreef Oliver23 het volgende:
Vandaag een drankje gedronken bij Teasers in Amsterdam. Ik stond verbaasd te kijken toen Daniella hem kwam brengen

Jazeker hoor, dat accent is 100% echt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 18:03 schreef Jula123 het volgende:
[..]
En heeft ze in het echt ook dat accent?
Nee, totaal niet. Het leek alsof ze net uit Nepal kwam en in Teasers op dezelfde voet verder ging. Wel een ding opgevallen. Of ze is behoorlijk afgevallen, of TV maakt haar erg dit.quote:

Tja ze is model he? (Hollands next top model, jeweetwel?).quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:05 schreef Maartel het volgende:
Weet iemand trouwens toevallig wat Tessa bij de Miss Gelderland verkiezingen te zoeken had?
Ze zat om één of andere reden tussen de Missen, met een sjerp 'Tessa' om, maar verder wel in een redelijk gewoon kloffie, en Gelders is ze volgens mij ook niet..?

Maar dat doet ze hier toch niet.,quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:59 schreef zoem het volgende:
[..]
Dan moet je Benelux Next Top Model maar eens terugkijken
Ze heeft een bepaalde arrogantie en doet dingen vooral voor eigen gewin.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |