dat rijmt niet???quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef Cee het volgende:
Beste Nieuwkomer voor de man die het woord 'weg' rijmt met het woord 'weg'!
Ze zorgt ervoor dat ze niet van de trap vallen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef alors het volgende:
Wat is de functie van die chick er steeds bij?
vond 't raarrrrquote:Op donderdag 12 april 2012 20:56 schreef Cee het volgende:
Gersfail."Mijn moeder is vandaag jarig." Publiek: YEAH! Gers "Maar die is dood." Of zoiets.
die mogen ze neuken!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:55 schreef alors het volgende:
Wat is de functie van die chick er steeds bij?
hij heeft alleen maar kinderfans,,quote:Op donderdag 12 april 2012 20:56 schreef alors het volgende:
[..]
zijn kinderfans (en dat zijn er nogal wat) misschien niet he
Hoogtepunt van de avond tot nu toe. En ik denk dat 't voor de rest van de avond geldt.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Sirolf het volgende:
Heeft 'ie 't woord er toch nog best redelijk in verwerkt...
hij is best vlot gekomenquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof een plaat nodig is om genomineerd te zijn. Als een artistieke keutel in het 3FM-toilet leggen, krijgen ze al een award.
jaloezie Roel, pure jaloezie...quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Alsof een plaat nodig is om genomineerd te zijn. Als een artistieke keutel in het 3FM-toilet leggen, krijgen ze al een award.
Categorie Mooiste Keutel.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Daar bestaat al een site voorquote:
rot dan ff op uit dit topic!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:58 schreef Norrage het volgende:
Wist niet dat dit van racoon wasik ben niet op de hoogte
die hadden toch ook When I Die?quote:
jij weet hoe dat klinkt??quote:Op donderdag 12 april 2012 20:58 schreef Cee het volgende:
Waarom klinkt Bart ineens als een drachtige hyena?
quote:
Ik wil wat bijlerenquote:
Toen bij het Glazen Huis klonk het nog erger, alsof ie schuurpapier had gegeten en het had weggespoeld met spiritus.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:58 schreef Cee het volgende:
Waarom klinkt Bart ineens als een drachtige hyena?
twitter:timknol twitterde op donderdag 12-04-2012 om 20:58:14Hee, @GoBackToTheZoo is het bier net zo lekker als hier? Of is het van die festivalmeuk? #3fmawards reageer retweet
ik wil met je moeder trouwen!quote:
ik merk het....quote:Op donderdag 12 april 2012 20:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Cee houdt er nogal eigenaardige hobbies op na.
zou e rook iemand zijn die Hans Sanne heet?quote:
Ja, je moet er een plaat voor makenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Och, daar gaan we weer. Award voor de Meest Gedraaide Plaat. Topprestatie.
ik vondhet wel mooi hoe ze die in ontvangst namquote:Op donderdag 12 april 2012 21:00 schreef Cee het volgende:
Och, daar gaan we weer. Award voor de Meest Gedraaide Plaat. Topprestatie.
hier geen hagel...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef alors het volgende:
Gelukkig hagelt het hier hard, dan hoef ik dit niet aan te horenGod haat Sanne Hans ook.
Ja!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
je voelt je thuis begrijp ik?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef Strani het volgende:
Het lijkt hier wel een homoseksuele conventie tijdens een fashion-show voor wiskundigen zeg, kwa kritiek en huillachjes.
Dat wel, maar 't is eigenlijk een award van niks.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vondhet wel mooi hoe ze die in ontvangst nam
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja!wow!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja!door die 3 ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.waar is die freak 11 en andere domme vragen :P
Man bijt hond en vanochtend bij Gielquote:
uit Man Bijt Hond. zoon is constant stoned en woont nog bij mamaquote:
was al de 3de toch ?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef Bayswater het volgende:
Donzat vanochtend om7 uur al aan het bier bij Giel
wat aardig van je....als moorden niet strafbaar was ging ik nu met een shotgun die kant op...quote:
Kloptquote:
Van onze belastingcenten!!@@!@#$#!@#quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |