SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 12-04-2012 18:49:20 ]I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Daar begint het meequote:Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
wrom in een spoilert?
En ik koop trouwens ook biologische muesli, omdat dat de enige is in onze supermarkt waar geen extra suiker doorheen zit
O dan zijn ze er nog wel voor de mensen die ze willen zien, maar laden ze niet iedere keer mee.quote:
....nou, toen ik las dat je dat had genomen dacht ik wel: aye, die proppen ze altijd vol met heul veel roomkaasquote:Op donderdag 12 april 2012 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er iemand enigidee wat een meergranen broodje roomkaas van La Place doet qua kcals!
nee maar foccacia tonijn is 580quote:Op donderdag 12 april 2012 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er iemand enigidee wat een meergranen broodje roomkaas van La Place doet qua kcals?
I know, maar zoooo lekker! Er lag alleen maar brie en beenham (bah) en hele mayo-achtige tonijnsalade verder. Heb getwijfeld over de brie maar die was reteduur. Volgende keer spreek ik ergens anders af. Ik ga ook maar uit van 500 kcals, jammer dan voor een keertje.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:01 schreef Isabeau het volgende:
[..]
....nou, toen ik las dat je dat had genomen dacht ik wel: aye, die proppen ze altijd vol met heul veel roomkaas
Niks mis met zo'n dagje hoorquote:Op donderdag 12 april 2012 19:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Precies. En de tonijn zat op zo'n vettige foccacia inderdaad dus tja. Zit nu mn app in te vullen en kom op 1874 uit voor vandaag, is nog niet eens zo slecht uiteindelijk. Heb het wat hongergevoel betreft in ieder geval wel goed gedaan en ook goed verspreid en dat vind ik ook wel wat waard.
een hakbijlquote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet voor morgen nog 10 kilo kwijt. Iemand tips?
Een gaatje in mijn blorp prikken en leeglepelen met een theelepeltje lijkt me nu de meest aannemelijke optie...
Waarom is er nou geen IRL service die zulks biedt...quote:Op donderdag 12 april 2012 22:07 schreef Brighteyes het volgende:
DP!
Dit iets?
http://photoshop.goedbegin.nl/
Moet je t niet weer opetenquote:Op donderdag 12 april 2012 22:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik moet voor morgen nog 10 kilo kwijt. Iemand tips?
Een gaatje in mijn blorp prikken en leeglepelen met een theelepeltje lijkt me nu de meest aannemelijke optie...
Ik kan dat eigenlijk alleen met pasta, spinazie en tomaatblokjesquote:Op donderdag 12 april 2012 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben daar altijd zo jaloers op, van die pleur maar in een pan, het is altijd goed-mensen.
Ik kan dat dus niet. Het is standaard niet lekker zeg maar.
Mss vaker doen, dat je dan 'the hang of it' krijgt.
Bluh, ben verkouden aan het worden en dan heb ik altijd de neiging om het engelse gezegde 'feed a cold, starve a flue' zeer veel eer aan te doen.
Maar goed, dat heb ik me nu al bedacht, dus dat gebeurt me niet.
Ik ga mijn motivatie-lijstje maar op de binnenkant van mijn ogen tatoëren. (Schrijf je dat zo?)
Haha ik dacht dat er stond dat je het tatoeëren van de binnenkant van je ogen op je verlanglijstje had gezet! hahaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben daar altijd zo jaloers op, van die pleur maar in een pan, het is altijd goed-mensen.
Ik kan dat dus niet. Het is standaard niet lekker zeg maar.
Mss vaker doen, dat je dan 'the hang of it' krijgt.
Bluh, ben verkouden aan het worden en dan heb ik altijd de neiging om het engelse gezegde 'feed a cold, starve a flue' zeer veel eer aan te doen.
Maar goed, dat heb ik me nu al bedacht, dus dat gebeurt me niet.
Ik ga mijn motivatie-lijstje maar op de binnenkant van mijn ogen tatoëren. (Schrijf je dat zo?)
Lukt het je niet om minder te eten / meer te bewegen of lukt het niet ONDANKS dat je braaf moet wat je moet doen?quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:20 schreef Silmarwen het volgende:
Hmpf, het lukt me niet om af te vallen op het moment en ik weet niet waarom niet?
Ik geef het nog tot maandag, misschien gaat dan de rest van de paaskilo weg...
*kuchkuch*2jaar*kuchkuch*quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:55 schreef Stormqueen het volgende:
een paar dagen stagnatie is heel gewoon hedat geeft niks! Pas als je wekenlang stagneert is er iets aan de hand.
Nee.quote:Op vrijdag 13 april 2012 07:59 schreef Stormqueen het volgende:
misschien heeft je lichaam haar ideale gewicht bereikt?
Nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |