abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110241127
Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld? De FoK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FoK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: Gezonde ontbijt/lunch keuzes

*O* MEET *O*
We hebben het idee opgepakt om binnenkort een keer te gaan meeten.
Dit geven we nog verder vorm. Enthousiast? Meld het even!

Dieetclub-Meet
Wanneer? ergens in Mei ( nog nader te bepalen
Waar? Ergens centraal, de woonplaatsen zijn nu:
Utrecht
Den Haag
Groningen 2x
Maastricht
Dordrecht
Eindhoven
Tilburg
Enschede
Wat? Picknicken in een park met een wandeltocht er voor/na

Ik wil ook! Dat kan ;) Maak een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of één van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers In de spoiler de deelnemers en de tickers!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 12-04-2012 18:49:20 ]
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_110241147
Ik dacht, opbokken met die tickers op mobiel :7
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  donderdag 12 april 2012 @ 18:49:12 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_110241185
wrom in een spoilert?
En ik koop trouwens ook biologische muesli, omdat dat de enige is in onze supermarkt waar geen extra suiker doorheen zit :')
disclaimer
pi_110241196
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
wrom in een spoilert?
En ik koop trouwens ook biologische muesli, omdat dat de enige is in onze supermarkt waar geen extra suiker doorheen zit :')
Daar begint het mee :( Het ging bij mij van kwaad tot erger.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110241203
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:49 schreef Stormqueen het volgende:
wrom in een spoilert?

O dan zijn ze er nog wel voor de mensen die ze willen zien, maar laden ze niet iedere keer mee.
  donderdag 12 april 2012 @ 18:50:04 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_110241214
oh okay, heb er zelf niet zo veel last van op mobiel maar kan idd irritant zijn ja :P
disclaimer
pi_110241278
Heel irritant dat bij de calorieteller app niet de mogelijkheid bestaat om los een aantal calorietjes in te voeren.
  donderdag 12 april 2012 @ 18:53:16 #8
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110241327
Daar denk ik dus niet echt bij na biologisch of niet.. Ik kies wel liever voor de markt en de slager, maar ja dat is niet altijd handig, slager wel maar vaak moet ik werken op de dagen dat er hier markt is
Be happy with the little things in life
pi_110241353
Dubbel eens met DP
Spoilers!
pi_110241368
Wat gaan jullie hard!!

Mijn lijstje:

O: 2 boterhammen met rauwe ham
S: 50 min bodyvive en 15min miniworkout boksen
T: klein stukje taart en een latte
L: magere kwark met cruesli
B: 20min fietsen
T: sinaasappel/frambozendrank
B: 20 min fietsen
D: sla met komkommer, gekookt eitje eb stukjes gebakken kip/kalkoenfilet. Gebakken tilapiafilet en gebakken krieltjes

vanavond alleen water
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 12 april 2012 @ 18:55:20 #11
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_110241421
Oh en ik ben eigenlijk best trots op mezelf. Door het bagger eetpatroon van de laatste weken, heb ik vaak geen zin om te koken op de dagen dat man avonddienst heeft. Vandaag toch maar gekookt ipv de snackbar.. De laaste dagen is het echt op en af, ging het eergisteren super, gisteren en vandaag is het pet :(
Be happy with the little things in life
pi_110241676
Heeft er iemand enigidee wat een meergranen broodje roomkaas van La Place doet qua kcals?
Spoilers!
pi_110241694
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er iemand enigidee wat een meergranen broodje roomkaas van La Place doet qua kcals!
....nou, toen ik las dat je dat had genomen dacht ik wel: aye, die proppen ze altijd vol met heul veel roomkaas :X
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_110241774
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft er iemand enigidee wat een meergranen broodje roomkaas van La Place doet qua kcals?
nee maar foccacia tonijn is 580
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110241983
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:01 schreef Isabeau het volgende:

[..]

....nou, toen ik las dat je dat had genomen dacht ik wel: aye, die proppen ze altijd vol met heul veel roomkaas :X
I know, maar zoooo lekker! Er lag alleen maar brie en beenham (bah) en hele mayo-achtige tonijnsalade verder. Heb getwijfeld over de brie maar die was reteduur. Volgende keer spreek ik ergens anders af. Ik ga ook maar uit van 500 kcals, jammer dan voor een keertje.
Spoilers!
pi_110242066
Lastig is dat hoor, ergens eten met de beste bedoelingen en dan concluderen dat er niets is wat aan je eis van 'een beetje slank' voldoet. Broodje brie of beenham was denk ik niet veel beter qua kcal geweest hoor.
pi_110242463
Precies. En de tonijn zat op zo'n vettige foccacia inderdaad dus tja. Zit nu mn app in te vullen en kom op 1874 uit voor vandaag, is nog niet eens zo slecht uiteindelijk. Heb het wat hongergevoel betreft in ieder geval wel goed gedaan en ook goed verspreid en dat vind ik ook wel wat waard.
Spoilers!
pi_110243028
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:17 schreef Lucky_Strike het volgende:
Precies. En de tonijn zat op zo'n vettige foccacia inderdaad dus tja. Zit nu mn app in te vullen en kom op 1874 uit voor vandaag, is nog niet eens zo slecht uiteindelijk. Heb het wat hongergevoel betreft in ieder geval wel goed gedaan en ook goed verspreid en dat vind ik ook wel wat waard.
Niks mis met zo'n dagje hoor :Y
pi_110244114
't Moet nog 100 minder zijn, tiepvautje.

Ik ben gek op koken maar ik kan er ook echt van genieten om een lekkere 5 minutenmaaltijd te maken. Verse perline met kaas, tomaatblokjes, verse spinazie, Italiaanse diepvrieskruiden, peperpuree, knoflookpuree, een buttload basilicum en rucola. Heerlijk! Gevalletje pleuralleswatjeinhuishebtineenpan.
Spoilers!
pi_110244300
Ik ben ook heel goed in die maaltijden, Lucky :Y Heb er net één op :9

[ Bericht 0% gewijzigd door Isabeau op 12-04-2012 20:01:04 ]
pi_110244546
Geweldige manier om restjes op te maken. Ik dacht trouwens altijd dat gevulde pasta heel calorierijk was maar het ligt meer aan alles wat je er overheen mikt.
Spoilers!
pi_110244994
Bovenstaande is trouwens ook een reden waarom ik blij ben dat ik niet alleen maar de goedkoopste etenswaren hoef te koken. Niet dat dit nou duur was, maar je kunt natuurlijk geen 2 euro aan spinazie uitgeven als je complete maaltijd 1,50 mag kosten.
Spoilers!
pi_110245206
Mijn D was toastjes met filet american en vruchtenkwark :D

Valt ook een beetje onder "zo'n maaltijd" :')
pi_110245510
Dat klinkt als combo echt goor.
Spoilers!
pi_110245858
Oh, nee het was natuurlijk hoofd en toetje he... B-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')