Klopt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kunnen denk ik beter een nieuwe lijst maken met spelers die nog actief zijn en mensen zoeken om mee te spelen want volgens mij speelt de helft al niet meer
Geen enkel probleem met de AN-94, normale rifle. M320 is voor noobs, en als hij op je nr 6 staat dan betekent dat je hem nonstop gebruikt. Ergo je bent een noob.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:17 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn top 10, maar ik heb ook de AN-94 in mijn top 10. Sterker nog... die staat op nummer 1
. De meest gehate wapen omdat mensen er niet mee kunnen schieten.
Dus tja... wat is je mening over mij dan? Nogal een spagaat he? An-94 op nummer 1 en de m320 op nummer 6 of 5.
Die m320 zijn heerlijk tegen campers of trutjes die denken weg te komen door achter muur te schuilen
Ik voel veel frustratie in je laatste aantal postsquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geen enkel probleem met de AN-94, normale rifle. M320 is voor noobs, en als hij op je nr 6 staat dan betekent dat je hem nonstop gebruikt. Ergo je bent een noob.
Zijn M320 haat snap ik wel. Mensen die dat ding veel gebruiken zijn vaak mensen die je met hun geweer niet neer kunnen schieten en dan maar switchen naar dat dingquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:27 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ik voel veel frustratie in je laatste aantal posts
Toch vind ik assault zonder medkit als een schilder zonder kwast, je hebt er niets aan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn M320 haat snap ik wel. Mensen die dat ding veel gebruiken zijn vaak mensen die je met hun geweer niet neer kunnen schieten en dan maar switchen naar dat ding
Ik snap de haat ook wel irritant kut wapen is het, maar in verhouding tot BC2.. daar liep iedereen toch met zo'n ding? Ik kan me nou niet goed herinneren of dat in dezelfde context was qua kits..quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn M320 haat snap ik wel. Mensen die dat ding veel gebruiken zijn vaak mensen die je met hun geweer niet neer kunnen schieten en dan maar switchen naar dat ding
Ik heb met bloed zweet en tranen de USAS en de FAMAS uit mijn top 5 weten te krijgenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:28 schreef Topiek het volgende:
Bij mij staat USAS-12 op nummer 3, maar heb er al een maand ofzo niet meer mee gekillt, wil hem uit mijn lijstje hebben.
Tsja.. Ik gebruik hem ook af en toe en hij is verdomde handig. Je bent zelf zo dom als je in een hoekje gaat zitten met nog een paar man of zo'n soort gelijke situatie..:Pquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Probleem is dat de meeste mensen dat ding dus gewoon constant gebruiken omdat ze met een normaal wapen niks rakenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:45 schreef Quantic het volgende:
[..]
Tsja.. Ik gebruik hem ook af en toe en hij is verdomde handig. Je bent zelf zo dom als je in een hoekje gaat zitten met nog een paar man of zo'n soort gelijke situatie..:P
Gaat niet om campers eruit schieten, dat vind ik prima. Maar gaat er vooral om dat die gasten die 5+ service stars hebben voor de M320 direct na het spawnen naar dat wapen switchen en te pas en onpas gaan noobtuben. Ik ben gestopt met COD door die BS, geen zin om dat bij BF3 weer te hebben.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:45 schreef Quantic het volgende:
[..]
Tsja.. Ik gebruik hem ook af en toe en hij is verdomde handig. Je bent zelf zo dom als je in een hoekje gaat zitten met nog een paar man of zo'n soort gelijke situatie..:P
BS? Wut?quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:52 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gaat niet om campers eruit schieten, dat vind ik prima. Maar gaat er vooral om dat die gasten die 5+ service stars hebben voor de M320 direct na het spawnen naar dat wapen switchen en te pas en onpas gaan noobtuben. Ik ben gestopt met COD door die BS, geen zin om dat bij BF3 weer te hebben.
Aha, Rambo zit ook in dit topic zie ik, gewoon herladen terwijl je nog rechtop in bereik van vijanden staatquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:45 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ja.quote:Op vrijdag 13 april 2012 15:50 schreef RBWO het volgende:
Als ik het spel ergens 2dehands op de kop tik en een online pass aanschaf kan ik gewoon spelen toch? :-).
Wat zijn de betaalmogelijkheden via PSN voor een online pass?
Of je gaat naar de plaatselijke gameshop / free record shop en haalt een tegoed kaart voor PSNquote:Op vrijdag 13 april 2012 15:53 schreef Topiek het volgende:
En als je een PSN card wil, voor wat geld op de ps3 store, raad ik je http://psncardsdirect.nl aan, goede en snelle mails voor je code!
Dat kan ookquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:28 schreef Sant. het volgende:
[..]
Of je gaat naar de plaatselijke gameshop / free record shop en haalt een tegoed kaart voor PSN
[flame] Je zou eens van je zolderkamer af moeten komen om de grote boze buitenwereld in te gaan hequote:
Ik denk dat de helft van het spelers in die lijst al niet meer spelen. Net als het PS3 FOK platoon, dode bendequote:Op vrijdag 13 april 2012 16:28 schreef Sant. het volgende:
[..]
Of je gaat naar de plaatselijke gameshop / free record shop en haalt een tegoed kaart voor PSN
En een nieuwe spelerslijst voor de OP is misschien niet zo'n slecht idee.
Ik doe al sinds t begin mee op t forum, maar sta er nog steeds nie in
Alhoewel ik dan ook veel en veel minder speel dan de meesten hier.
Vraag me af wie er uberhaupt nog van de ps3ers nog spelen..quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:33 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ik denk dat de helft van het spelers in die lijst al niet meer spelen. Net als het PS3 FOK platoon, dode bende
Ja papaquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:30 schreef Sant. het volgende:
[..]
[flame] Je zou eens van je zolderkamer af moeten komen om de grote boze buitenwereld in te gaan he![]()
Ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:39 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Vraag me af wie er uberhaupt nog van de ps3ers nog spelen..
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:42 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Damn.. jij spamt hier ook echt op los hé haha
En hoe bevalt het in 2e klas HAVO?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef SnuggLe het volgende:
Dikke bs welk wapen je veel gebruikt. Hetzelfde zou je kunnen zeggen v mensen die veel in de heli/jet zitten danwel alleen snipen. Who gives a fuck dat is het spel.
Ik hebfucking kort een ps3 en bf3 is de 1e online mp fp shooter die ik speel.
Behalve dat het moeilijk is om kills te maken met een jet, terwijl het stront makkelijk is om dat te doen met een noobtube.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef SnuggLe het volgende:
Dikke bs welk wapen je veel gebruikt. Hetzelfde zou je kunnen zeggen v mensen die veel in de heli/jet zitten danwel alleen snipen. Who gives a fuck dat is het spel.
Ik hebfucking kort een ps3 en bf3 is de 1e online mp fp shooter die ik speel.
Die jongen heeft wel gelijk. Je kunt wel steeds zeiken over het gebruik van kutwapens, maar alsof mensen daar iets om geven. Je hebt je mening gegeven en het is niet zo dat ze nu ineens andere wapens gaan gebruiken omdat het merendeel het gewoon kut vindt. Mensen gaan juist die bepaalde wapens gebruiken gewoonweg om ze te irriteren.quote:
Nee, maar mensen blijven steeds zeiken over wapens die nu weer te overpowerd zijn. Schei toch uit en speel het spelletje toch gewoonquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:26 schreef KoningStoma het volgende:
Denk je dat ze iets aan de usas gedaan zouden hebben als iedereen die instelling had?
Klagen over ongebalanceerde aspecten en het apelen van een spel, kan te prima combineren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:29 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Nee, maar mensen blijven steeds zeiken over wapens die nu weer te overpowerd zijn. Schei toch uit en speel het spelletje toch gewoon
Het grappige is dat er altijd klachten zijn. Hoevaak ze ook worden opgelost, er zal altijd weer iets zijn waar mensen over kunnen klagen. En wat voor de één een klacht is hoeft het voor de ander niet zo te zijn. Maargoed ik ga hier ook niks meer over zeggen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Klagen over ongebalanceerde aspecten en het apelen van een spel, kan te prima combineren.
Idd. Mij kan het allemaal niets schelen. Als iemand zich trots voelt als hij 20 kills heeft in een ronde met zijn noeptoep moet hij dat zelf weten. Zelf weet ik dan al genoeg. Die kan gewoon niet schieten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:41 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Het grappige is dat er altijd klachten zijn. Hoevaak ze ook worden opgelost, er zal altijd weer iets zijn waar mensen over kunnen klagen. En wat voor de één een klacht is hoeft het voor de ander niet zo te zijn. Maargoed ik ga hier ook niks meer over zeggen.
Game ze!
Dat was toch ook zijn punt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd. Mij kan het allemaal niets schelen. Als iemand zich trots voelt als hij 20 kills heeft in een ronde met zijn noeptoep moet hij dat zelf weten. Zelf weet ik dan al genoeg. Die kan gewoon niet schieten.
Je mist het punt compleet. Maar goed, who cares.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:41 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Het grappige is dat er altijd klachten zijn. Hoevaak ze ook worden opgelost, er zal altijd weer iets zijn waar mensen over kunnen klagen. En wat voor de één een klacht is hoeft het voor de ander niet zo te zijn. Maargoed ik ga hier ook niks meer over zeggen.
Game ze!
Bevalt bf3 je nu wel?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:52 schreef datisstom het volgende:
Zelfbenoemde pro's hebben altijd wel wat te zeiken. Ik speel het spelletje gewoon en kijk amper naar wat anderen voor wapen hebben.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hij heeft een van de pussywapens ontdekt.
M16A3 pussywapen? Kruip jij lekker in je jet met je überskills.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hij heeft een van de pussywapens ontdekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |