Ik heb iets beter dan Heliosquote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is het leuke van met buckshot spelen, allemaal kleine kogeltjes en ze tellen allemaal
Saiga lijkt ook een boost gehad te hebben...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:37 schreef MPC60 het volgende:
Die M26 is echt snel op weg de nieuwe usas te worden. Wat een noob ding.
Werd net geswitched omdat ik bovenaan stond en de admin in het andere, verliezende team zat, terwijl ze al een man meer hadden, was het dus opeens 7-10 ofzo, gewoon maar ff gewacht en weer teruggeswitchedquote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef 67Impala het volgende:
Pff zojuist gekilled en geswitched door een admin.. Opzich niet zo erg, maar in eerste instantie geswitched omdat er volgas geraped werd op noshar..
Pakken we alle drie de vlaggen terug en wat choppers uit de lucht geknald en BAM switch..
Ga ik klagen want wilde mijn mede Fokkers niet in de steek laten ben ik volgens die imbecielen de noob![]()
Vervolgens ben ik maar little birds gaan doneren aan mijn team en met passagiers gaan crashen
LoL, was cool ja, even te spelen met jou en Glennz.quote:Op donderdag 12 april 2012 23:00 schreef 67Impala het volgende:
Pff zojuist gekilled en geswitched door een admin.. Opzich niet zo erg, maar in eerste instantie geswitched omdat er volgas geraped werd op noshar..
Pakken we alle drie de vlaggen terug en wat choppers uit de lucht geknald en BAM switch..
Ga ik klagen want wilde mijn mede Fokkers niet in de steek laten ben ik volgens die imbecielen de noob![]()
Vervolgens ben ik maar little birds gaan doneren aan mijn team en met passagiers gaan crashen
500 kills en op naar het volgende wapen, zelfde als met de USAS. Mensen die daar meer dan 1000 kills mee hebben moeten zich echt schamen!quote:Op donderdag 12 april 2012 21:37 schreef MPC60 het volgende:
Die M26 is echt snel op weg de nieuwe usas te worden. Wat een noob ding.
Soms wel lekker om te gebruiken tochquote:Op vrijdag 13 april 2012 02:50 schreef dreamzk het volgende:
Ik stop gewoon met lezen als iemand in zijn top 10 de m320 heeft. Dat zijn de meest kansloze tering retards imo en ik hoop dat ze een pijnlijke dood sterven.
Haha nee dat zou ik uit principe niet doen! Mij een beetje tegen mijn zin switchenquote:Op donderdag 12 april 2012 23:33 schreef SnuggLe het volgende:
Mjah en die switch ging nergens over.
Je stuurde een berichtje naar Glenzz "Er staat een helikopter voor jullie".
Maar aangezien je van team geswitched was waren we bang dat je er C4 in gedropt had. LOL
Ik heb het in mijn top 10quote:Op vrijdag 13 april 2012 02:50 schreef dreamzk het volgende:
Ik stop gewoon met lezen als iemand in zijn top 10 de m320 heeft. Dat zijn de meest kansloze tering retards imo en ik hoop dat ze een pijnlijke dood sterven.
Kunnen denk ik beter een nieuwe lijst maken met spelers die nog actief zijn en mensen zoeken om mee te spelen want volgens mij speelt de helft al niet meerquote:Op vrijdag 13 april 2012 13:26 schreef Topiek het volgende:
Omdat de lijst met spelers in de OP nu wel erg groot werd, heb ik hem in een spoiler gezet.
--
Ninja edit
Klopt.quote:Op vrijdag 13 april 2012 13:34 schreef Cliffy het volgende:
[..]
Kunnen denk ik beter een nieuwe lijst maken met spelers die nog actief zijn en mensen zoeken om mee te spelen want volgens mij speelt de helft al niet meer
Geen enkel probleem met de AN-94, normale rifle. M320 is voor noobs, en als hij op je nr 6 staat dan betekent dat je hem nonstop gebruikt. Ergo je bent een noob.quote:Op vrijdag 13 april 2012 12:17 schreef deVerdeler het volgende:
[..]
Ik heb het in mijn top 10, maar ik heb ook de AN-94 in mijn top 10. Sterker nog... die staat op nummer 1
. De meest gehate wapen omdat mensen er niet mee kunnen schieten.
Dus tja... wat is je mening over mij dan? Nogal een spagaat he? An-94 op nummer 1 en de m320 op nummer 6 of 5.
Die m320 zijn heerlijk tegen campers of trutjes die denken weg te komen door achter muur te schuilen
Ik voel veel frustratie in je laatste aantal postsquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:25 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Geen enkel probleem met de AN-94, normale rifle. M320 is voor noobs, en als hij op je nr 6 staat dan betekent dat je hem nonstop gebruikt. Ergo je bent een noob.
Zijn M320 haat snap ik wel. Mensen die dat ding veel gebruiken zijn vaak mensen die je met hun geweer niet neer kunnen schieten en dan maar switchen naar dat dingquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:27 schreef Quantic het volgende:
[..]
Ik voel veel frustratie in je laatste aantal posts
Toch vind ik assault zonder medkit als een schilder zonder kwast, je hebt er niets aan.quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn M320 haat snap ik wel. Mensen die dat ding veel gebruiken zijn vaak mensen die je met hun geweer niet neer kunnen schieten en dan maar switchen naar dat ding
Ik snap de haat ook wel irritant kut wapen is het, maar in verhouding tot BC2.. daar liep iedereen toch met zo'n ding? Ik kan me nou niet goed herinneren of dat in dezelfde context was qua kits..quote:Op vrijdag 13 april 2012 14:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn M320 haat snap ik wel. Mensen die dat ding veel gebruiken zijn vaak mensen die je met hun geweer niet neer kunnen schieten en dan maar switchen naar dat ding
Ik heb met bloed zweet en tranen de USAS en de FAMAS uit mijn top 5 weten te krijgenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:28 schreef Topiek het volgende:
Bij mij staat USAS-12 op nummer 3, maar heb er al een maand ofzo niet meer mee gekillt, wil hem uit mijn lijstje hebben.
Tsja.. Ik gebruik hem ook af en toe en hij is verdomde handig. Je bent zelf zo dom als je in een hoekje gaat zitten met nog een paar man of zo'n soort gelijke situatie..:Pquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Probleem is dat de meeste mensen dat ding dus gewoon constant gebruiken omdat ze met een normaal wapen niks rakenquote:Op vrijdag 13 april 2012 14:45 schreef Quantic het volgende:
[..]
Tsja.. Ik gebruik hem ook af en toe en hij is verdomde handig. Je bent zelf zo dom als je in een hoekje gaat zitten met nog een paar man of zo'n soort gelijke situatie..:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |