Ikquote:Op vrijdag 13 april 2012 16:39 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Vraag me af wie er uberhaupt nog van de ps3ers nog spelen..
Hoezo?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:42 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Damn.. jij spamt hier ook echt op los hé haha
En hoe bevalt het in 2e klas HAVO?quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef SnuggLe het volgende:
Dikke bs welk wapen je veel gebruikt. Hetzelfde zou je kunnen zeggen v mensen die veel in de heli/jet zitten danwel alleen snipen. Who gives a fuck dat is het spel.
Ik hebfucking kort een ps3 en bf3 is de 1e online mp fp shooter die ik speel.
Behalve dat het moeilijk is om kills te maken met een jet, terwijl het stront makkelijk is om dat te doen met een noobtube.quote:Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef SnuggLe het volgende:
Dikke bs welk wapen je veel gebruikt. Hetzelfde zou je kunnen zeggen v mensen die veel in de heli/jet zitten danwel alleen snipen. Who gives a fuck dat is het spel.
Ik hebfucking kort een ps3 en bf3 is de 1e online mp fp shooter die ik speel.
Die jongen heeft wel gelijk. Je kunt wel steeds zeiken over het gebruik van kutwapens, maar alsof mensen daar iets om geven. Je hebt je mening gegeven en het is niet zo dat ze nu ineens andere wapens gaan gebruiken omdat het merendeel het gewoon kut vindt. Mensen gaan juist die bepaalde wapens gebruiken gewoonweg om ze te irriteren.quote:
Nee, maar mensen blijven steeds zeiken over wapens die nu weer te overpowerd zijn. Schei toch uit en speel het spelletje toch gewoonquote:Op vrijdag 13 april 2012 17:26 schreef KoningStoma het volgende:
Denk je dat ze iets aan de usas gedaan zouden hebben als iedereen die instelling had?
Klagen over ongebalanceerde aspecten en het apelen van een spel, kan te prima combineren.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:29 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Nee, maar mensen blijven steeds zeiken over wapens die nu weer te overpowerd zijn. Schei toch uit en speel het spelletje toch gewoon
Het grappige is dat er altijd klachten zijn. Hoevaak ze ook worden opgelost, er zal altijd weer iets zijn waar mensen over kunnen klagen. En wat voor de één een klacht is hoeft het voor de ander niet zo te zijn. Maargoed ik ga hier ook niks meer over zeggen.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Klagen over ongebalanceerde aspecten en het apelen van een spel, kan te prima combineren.
Idd. Mij kan het allemaal niets schelen. Als iemand zich trots voelt als hij 20 kills heeft in een ronde met zijn noeptoep moet hij dat zelf weten. Zelf weet ik dan al genoeg. Die kan gewoon niet schieten.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:41 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Het grappige is dat er altijd klachten zijn. Hoevaak ze ook worden opgelost, er zal altijd weer iets zijn waar mensen over kunnen klagen. En wat voor de één een klacht is hoeft het voor de ander niet zo te zijn. Maargoed ik ga hier ook niks meer over zeggen.
Game ze!
Dat was toch ook zijn punt?quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:48 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Idd. Mij kan het allemaal niets schelen. Als iemand zich trots voelt als hij 20 kills heeft in een ronde met zijn noeptoep moet hij dat zelf weten. Zelf weet ik dan al genoeg. Die kan gewoon niet schieten.
Je mist het punt compleet. Maar goed, who cares.quote:Op vrijdag 13 april 2012 17:41 schreef Laat77 het volgende:
[..]
Het grappige is dat er altijd klachten zijn. Hoevaak ze ook worden opgelost, er zal altijd weer iets zijn waar mensen over kunnen klagen. En wat voor de één een klacht is hoeft het voor de ander niet zo te zijn. Maargoed ik ga hier ook niks meer over zeggen.
Game ze!
Bevalt bf3 je nu wel?quote:Op vrijdag 13 april 2012 19:52 schreef datisstom het volgende:
Zelfbenoemde pro's hebben altijd wel wat te zeiken. Ik speel het spelletje gewoon en kijk amper naar wat anderen voor wapen hebben.
quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hij heeft een van de pussywapens ontdekt.
M16A3 pussywapen? Kruip jij lekker in je jet met je überskills.quote:Op vrijdag 13 april 2012 21:27 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Hij heeft een van de pussywapens ontdekt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |