quote:Op donderdag 12 april 2012 17:27 schreef Bombvis het volgende:
Nog anderhalf uur voor de topper De Graafschap - FC Utrecht
quote:Op donderdag 12 april 2012 19:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De keeper faalt en poepon mist de bal verkeerd
en niet met dat anti voetbal erin blijven.quote:Op donderdag 12 april 2012 19:22 schreef Bombvis het volgende:
Neeee, de Graafschap mag niet winnen, slecht voor Excelsior..
Moet zeggen, zo aanvallend als vanavond heb ik ze al in weken niet zien spelenquote:Op donderdag 12 april 2012 19:43 schreef macca728 het volgende:
[..]
en niet met dat anti voetbal erin blijven.
En nog is het een kutwedstrijdquote:Op donderdag 12 april 2012 19:46 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Moet zeggen, zo aanvallend als vanavond heb ik ze al in weken niet zien spelen
Dat komt omdat Utrecht dramatisch is, snap niet dat het contract van Wouters verlengd is. Zelfs met deze spelersgroep moet je toch wel beter kunnen voetballenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:05 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
En nog is het een kutwedstrijd
Fout keeper, Poepon schiet verkeerd in waardoor hij scoortquote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef Caland het volgende:
Hoe heeft DGS de eerste helft kunnen scoren?
Ze speelden de eerste helft zonder twijfel beter dan Utrecht.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef Caland het volgende:
Ah. Ik schakel net in. Wat een foutenfestival zeg.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Ze speelden de eerste helft zonder twijfel beter dan Utrecht.
Rammen vanaf het eigenstrafschop gebied op Utrechtquote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef Caland het volgende:
Ze spelen allebei slechtquote:Op donderdag 12 april 2012 20:16 schreef Apenzoon het volgende:
[..]
Ze speelden de eerste helft zonder twijfel beter dan Utrecht.
Dat ontken ik ook niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze spelen allebei slecht
Geen wonder dat er een fout van de keeper nodig was om de wedstrijd open te breken
Ja. We weten het.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Graafschap doet het zoals mijn voorspelling
Dramatisch dus, Excelsior moet blijvenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Graafschap en Excelsior spelen nog gelijk tegen elkaar. In de andere potjes gaan ze geen punten pakken.
Conclusie
De Graafschap handhaaft zich, door middel van het hekelende betonvoetbal
Ach ja, tegen Ajax krijgen ze toch een gigantische pak slaag. Laat ze even genieten van dit momentjequote:Op donderdag 12 april 2012 20:19 schreef Ajacied422 het volgende:
Graafschap doet het zoals mijn voorspelling
Flikker eens op met die 'diepgaande' analyses van jequote:Op donderdag 12 april 2012 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Graafschap en Excelsior spelen nog gelijk tegen elkaar. In de andere potjes gaan ze geen punten pakken.
Conclusie
De Graafschap handhaaft zich, door middel van het hekelende betonvoetbal
Jup. Dan mag Excelsior het proberen bij Feyenoordquote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ach ja, tegen Ajax krijgen ze toch een gigantische pak slaag. Laat ze even genieten van dit momentje
Nee.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Flikker eens op met die 'diepgaande' analyses van je
Excelsior moet blijven? Op grond van wat? Het fantastische veld? De ongeveer 3000 toeschouwers per wedstrijd?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:21 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dramatisch dus, Excelsior moet blijven
Het feit dat ze de satellietclub van Feyenoord zijn, onze huurlingen moeten wel tegen tegenstanders van niveau spelen natuurlijkquote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Excelsior moet blijven? Op grond van wat? Het fantastische veld? De ongeveer 3000 toeschouwers per wedstrijd?
Voor de verhuurde Feyenoorders is het beter om te acteren op het hoogste niveauquote:Op donderdag 12 april 2012 20:22 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Excelsior moet blijven? Op grond van wat? Het fantastische veld? De ongeveer 3000 toeschouwers per wedstrijd?
Volgend jaar tegen Willem II weer.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Het feit dat ze de satellietclub van Feyenoord zijn, onze huurlingen moeten wel tegen tegenstanders van niveau spelen natuurlijk
Liever de Graafschap, Willem II en Zwolle in de eredivisie dan VVV,Excelsior, ....quote:Op donderdag 12 april 2012 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Volgend jaar tegen Willem II weer.
De Koel is briljant. Alleen daarom al moet VVV erin blijven.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Liever de Graafschap, Willem II en Zwolle in de eredivisie dan VVV,Excelsior, ....
Doe dan Go Ahead, Sparta en Helmond Sport ipv VVV, De Graafschap en Adoquote:Op donderdag 12 april 2012 20:25 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Liever de Graafschap, Willem II en Zwolle in de eredivisie dan VVV,Excelsior, ....
Helmond Sport in dat rijtjequote:Op donderdag 12 april 2012 20:26 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Doe dan Go Ahead, Sparta en Helmond Sport ipv VVV, De Graafschap en Ado
Ja, kwam even niet zo snel op een club.. Maar moet natuurlijk Cambuur, Fortuna Sittard of MVV zijn, die horen ook in de Eredivisiequote:
Liever Sparta dan Excelsiorquote:Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
Excelsior, De Graafschap << >> FC Zwolle & Sparta
NEC!? Wat schreeuw jij nou weer? Die staan 8e. Lulhannesquote:Op donderdag 12 april 2012 20:31 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Ik zou t wel enorm jammer vinden als de Graafschap eruit zou gaan. Idem voor excelsior. Dan maar vvv eruit. En nec ofzo
Daarom ookquote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
NEC!? Wat schreeuw jij nou weer? Die staan 8e. Lulhannes
VVVquote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef Grifte het volgende:
VVV is echt een kutclub ja, maar die redden het vast wel weer
Die wedstrijden zijn er nooit geweest.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPA-AJA in 2006/2007 en 2008/2009 doen me nog steeds trauma's geven
NEC een saaiere club? Ben je stoned ofwat? Altijd een zeer leuke club geweest.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:33 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Daarom ookMaar nec vind ik echt een van de saaiere clubs ado en nac mogen er van mij echt wel inblijven. Maar er moeten er 2 uit
Het waren de Aztekens.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Die wedstrijden zijn er nooit geweest.![]()
Het was een samenzwering van Blatter
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:35 schreef Grifte het volgende:
Beetje teren op buitenlandse rakkers, sowieso grauwe club, al is dat stadion wel mooi
VVV komt ook uit het buitenland: Limburgland...quote:Op donderdag 12 april 2012 20:35 schreef Grifte het volgende:
Beetje teren op buitenlandse rakkers, sowieso grauwe club, al is dat stadion wel mooi
quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:32 schreef Grifte het volgende:
VVV is echt een kutclub ja, maar die redden het vast wel weer
Twente, Heracles, Heerenveen, Roda JC en Groningen komen ook uit het buitenlandquote:Op donderdag 12 april 2012 20:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
VVV komt ook uit het buitenland: Limburgland...
Toen was jij 7?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
SPA-AJA in 2006/2007 en 2008/2009 doen me nog steeds trauma's geven
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Twente, Heracles, Heerenveen, Roda JC en Groningen komen ook uit het buitenland
Des te mooierquote:Op donderdag 12 april 2012 20:36 schreef Ajacied422 het volgende:
ADO mag er van mij uit, ook Utrecht. Vreselijke ploegen. Brengen alleen kracht op tegen Ajax en Feyenoord
Sprechen sie Deutch? Herr Marko?quote:
Kan ik mee leven, en dan Fortuna en MVV om het seizoen wisselen van divisiequote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef Grifte het volgende:
VVV/RKC/Heracles/Roda > Fortuna/Go Ahead/Cambuur/Sparta
Dan zit het wel snor qua mooie clubs in de Eredivisie + ons jeugdteam Excelsior :p
Beter clubs als Heracles, De Graafschap en NAC die er elk jaar kansloos afgaan he...quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan zal je wel weer zeggen van 'calimero'. Maar dat soort clubs mogen er juist uit van mij.
Heracles kansloos af gaanquote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter clubs als Heracles, De Graafschap en NAC die er elk jaar kansloos afgaan he...
Vooral de Graafschap is erg
Als nou alle Enscheders naar Gronau gaan danquote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Op zaterdagmiddag wil je echt niet in Enschede zijnvol met Duitsers
ADO en Utrecht verneuken juist dan de rest van het seizoen. Dat is zo vreselijkquote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Beter clubs als Heracles, De Graafschap en NAC die er elk jaar kansloos afgaan he...
Vooral de Graafschap is erg
Gelukkig gaan wel veel van die Duitse Pshychologiestudenten in Duitsland wonenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:40 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als nou alle Enscheders naar Gronau gaan dan![]()
Weten zij ook hoe het is
Die lieten jullie toch ook lopen?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uhu. gek he als de bekerfinale in het zich staat
Ze vliegen er toch na 1 seizoen weer uitquote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
morgen de kampioensmatch van Zwolle.
Mooi toch!quote:Op donderdag 12 april 2012 20:39 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Op zaterdagmiddag wil je echt niet in Enschede zijnvol met Duitsers
Om die dan met 3-0 te verliezenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Uhu. gek he als de bekerfinale in het zich staat
Tsja.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze vliegen er toch na 1 seizoen weer uit
Meeste Duitsers komen alleen voor de wietquote:Op donderdag 12 april 2012 20:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mooi toch!Laat ze maar lekker geld uit geven in Nederland.
In de Vi stond een huilende foto van Everton.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Om die dan met 3-0 te verliezen
RKC deed het een stuk beter tegen PSV inderdaadquote:Op donderdag 12 april 2012 20:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dan nog geven ze geld uit.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Meeste Duitsers komen alleen voor de wiet
quote:
Jup, PSV was beter. Doe je niks anquote:Op donderdag 12 april 2012 20:42 schreef debeterebob het volgende:
[..]
PSV mag zaterdag wel winnen van AZ. Voor een keerquote:Op donderdag 12 april 2012 20:42 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
RKC deed het een stuk beter tegen PSV inderdaad
Ik supporter ook Heracles hoor. Even advocaat van de duivelquote:Op donderdag 12 april 2012 20:42 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
[..]
Jup, PSV was beter. Doe je niks an
Gelijkspelquote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
PSV mag zaterdag wel winnen van AZ. Voor een keer
Douglas mag wel een keer weg. Was het niet zo dat ze ook bijna Willems hadden?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
Denk dat Heracles volgend jaar wel een flinke terugval gaat beleven. Maar zolang ze daar spelers als Duarte kunnen oppikken en non-spelers als Plet met winst kunnen verkopen blijven ze er wel in.
Ghehe, en het mooie is de opvolger van Plet staat al klaar. En d'r is ook een middenvelder op komt. En ze hebben een goede 2e keeperquote:Op donderdag 12 april 2012 20:43 schreef Caland het volgende:
Denk dat Heracles volgend jaar wel een flinke terugval gaat beleven. Maar zolang ze daar spelers als Duarte kunnen oppikken en non-spelers als Plet met winst kunnen verkopen blijven ze er wel in.
VVV vind ik juist wel een leuk ploegje. En ik kan me voorstellen dat het fijn is als Feyenoorder dat Excelsior in de eredivisie blijft, maar wat een matige kutclub is dat toch eigenlijk.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:38 schreef Grifte het volgende:
VVV/RKC/Heracles/Roda > Fortuna/Go Ahead/Cambuur/Sparta
Dan zit het wel snor qua mooie clubs in de Eredivisie + ons jeugdteam Excelsior :p
Gouriye?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ghehe, en het mooie is de opvolger van Plet staat al klaar. En d'r is ook een middenvelder op komt. En ze hebben een goede 2e keeper
Ja vind het zelf ook geen bijzondere club, maar zeker met nu zoveel talent in de jeugd, is het wel erg fijn die op het hoogste niveau te hebbenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
VVV vind ik juist wel een leuk ploegje. En ik kan me voorstellen dat het fijn is als Feyenoorder dat Excelsior in de eredivisie blijft, maar wat een matige kutclub is dat toch eigenlijk.
Omdat ik PSV nog altijd gevaarlijker acht dan AZ.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waarom een gelijkspel?
PSV staat 7 punten achter.
AZ 3.
PSV wint =
AZ 6
PSV 7
?
Zonder Feyenoordsteun speelden ze wel in de topklassequote:Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef Adames het volgende:
[..]
VVV vind ik juist wel een leuk ploegje. En ik kan me voorstellen dat het fijn is als Feyenoorder dat Excelsior in de eredivisie blijft, maar wat een matige kutclub is dat toch eigenlijk.
Nee, want er wil geen amateurclub promoverenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Feyenoordsteun speelden ze wel in de topklasse
Heeft Excelsior nou echt zo veel voordeel er van?quote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zonder Feyenoordsteun speelden ze wel in de topklasse
Please. PSV kan met dit spel zo niet eens van Excelsior winnenquote:Op donderdag 12 april 2012 20:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Omdat ik PSV nog altijd gevaarlijker acht dan AZ.
Tuurlijk, zonder Feyenoord speelden die gewoon middenmoot JL.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Heeft Excelsior nou echt zo veel voordeel er van?
Over 3 jaar verkopen aan Twente voor een miljoen of 7.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Gratis voor plet (met nog een speler en 1,4 miljoen)
ADO ook regelmatigquote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
Geloofde daar nooit zo in, dat Utreg zich alleen kon opladen tegen Ajax. Maar dit seizoen lijkt het er verdacht veel op.
Ja en dan zal Heracles ook nog wel wat meekrijgen. Zelfde geldt voor Dost.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:47 schreef Adames het volgende:
[..]
Over 3 jaar verkopen aan Twente voor een miljoen of 7.
Alles wat enigszins kan voetballen bij Excelsior wordt weer gelijk weggehaald door Feijenoord. Ik weet niet hoe dat financieel wordt geregeld.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk, zonder Feyenoord speelden die gewoon middenmoot JL.
Of van RKCquote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Please. PSV kan met dit spel zo niet eens van Excelsior winnen
Echtquote:
Dat weet niemand geloof ik. Met die Te Vrede is dat ook zo vaag geregeld, had daar gewoon nog een contract.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:48 schreef Adames het volgende:
[..]
Alles wat enigszins kan voetballen bij Excelsior wordt weer gelijk weggehaald door Feijenoord. Ik weet niet hoe dat financieel wordt geregeld.
Excelsior: Feijenoord uit, Twente thuis, Vitesse uit, Graafschap uit, Psv thuisquote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef Grifte het volgende:
Iemand even snel resterende programma's Excelsior/Graafschap?
Ach, we vragen het even aan Mertens:quote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
RKC kijk ik niet meer van op. Alhoewel PSV wel verplicht was die pot te winnen
Zij teren op Malki, Vormer en Junkerquote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef Grifte het volgende:
God ja jammer dat Roda toen bij ons in De Kuip won, anders waren die gewoon weg, wat een kutclub is dat.
Waar ze thuis horen.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Tuurlijk, zonder Feyenoord speelden die gewoon middenmoot JL.
Lekkere programma'squote:Op donderdag 12 april 2012 20:49 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Excelsior: Feijenoord uit, Twente thuis, Vitesse uit, Graafschap uit, Psv thuis
Graafschap: ajax uit, Heracles thuis, Groningen uit, Excelsior thuis, Ado uit
ik zeg een gelijkspel.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekkere programma's![]()
Alles of niets in Doetinchem daar voor beide clubs
Je hoort thuis waar je staat op dat moment. Vind het altijd zo'n gelul dat gepromoveerde clubs geen bestaansrecht hebben in de ere. Zei ook iedereen bij Heracles.quote:
Klopt, hopelijk wint Excelsior daar + Twente-Excelsior eerder dit jaar gelijkspel toch, Excelsior stunt wel weer hopelijkquote:Op donderdag 12 april 2012 20:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Lekkere programma's![]()
Alles of niets in Doetinchem daar voor beide clubs
Zie de PI van die post. Niet zo serieus reageren man.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoort thuis waar je staat op dat moment. Vind het altijd zo'n gelul dat gepromoveerde clubs geen bestaansrecht hebben in de ere. Zei ook iedereen bij Heracles.
Excelsiorquote:
quote:
Who gives a flying fuck?quote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Excelsior
Kunstgras
Woudestijn![]()
-edit Bruins![]()
![]()
nee, het boeit letterlijk niemand geen kut van wat jij allemaal voorspelt. Leer dat eens.quote:
Volgend jaar Excelsior - Liverpoolquote:Op donderdag 12 april 2012 20:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Excelsior
Kunstgras
Woudestijn![]()
-edit Bruins![]()
![]()
Aan het eind komt het toch wel uit. Fokkie voorspelt steeds verkeerd.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, het boeit letterlijk niemand geen kut van wat jij allemaal voorspelt. Leer dat eens.
Dit dusquote:Op donderdag 12 april 2012 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
nee, het boeit letterlijk niemand geen kut van wat jij allemaal voorspelt. Leer dat eens.
Ik zal het haar even vragenquote:
Zou een rampscenario zijn voor zo ongeveer elke club. Gelukkig gaat Feyenoord gewoon 2e worden, dus komt dat probleem niet eensquote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Grifte het volgende:
Maar als PSV dus 2e wordt, dan gaat eentje uit de huidige top 6 dus niet Europa in, aangezien ze beide play offs moeten spelen. Lekker dan, speel je bijna hele seizoen mee om de titel, haal je niet eens Europees voetbal
Feyenoord - AZ kan dan nog best wel eens heel bizar worden zoals iemand al zei gisteren. Stel dat Feyenoord er op dat moment slecht voor staat, kan het nog wel eens beter zijn om AZ te laten winnen als zij met PSV om die tweede plek strijden.quote:Op donderdag 12 april 2012 20:57 schreef Grifte het volgende:
Maar als PSV dus 2e wordt, dan gaat eentje uit de huidige top 6 dus niet Europa in, aangezien ze beide play offs moeten spelen. Lekker dan, speel je bijna hele seizoen mee om de titel, haal je niet eens Europees voetbal
"gewoon" 2equote:Op donderdag 12 april 2012 20:58 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Zou een rampscenario zijn voor zo ongeveer elke club. Gelukkig gaat Feyenoord gewoon 2e worden, dus komt dat probleem niet eens
PI + de smiley waren niet genoeg voor het nodige sarcasme?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
"gewoon" 2e
'08 - 6
'09 - 8
'10 - 4
'11 - 10
Even over het hoofd gezien ja. Sorryquote:Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef Bombvis het volgende:
[..]
PI + de smiley waren niet genoeg voor het nodige sarcasme?
Np. Hopelijk is de laatste wedstrijd wat beter om aan te zien, wil nog even een mooie pot voetbal zien met veel goalsquote:Op donderdag 12 april 2012 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Even over het hoofd gezien ja. Sorry
Ik gun jullie een zo hoog mogelijke positiequote:Op donderdag 12 april 2012 21:09 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Np. Hopelijk is de laatste wedstrijd wat beter om aan te zien, wil nog even een mooie pot voetbal zien met veel goals
8-jarig meisje overleden aan kanker, dus in de 8e minuut 2 minuten klappen daarvoorquote:Op donderdag 12 april 2012 21:11 schreef Caland het volgende:
Wat is er bij dat tokkieclubje aan de hand?
Het is zielig, maar er overlijden elke dag wel mensen aan kanker.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
8-jarig meisje overleden aan kanker, dus in de 8e minuut 2 minuten klappen daarvoor
Twente klinkt nog beter.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:12 schreef Caland het volgende:
ADO zingt het Ynwa Twente-stijl. Zo lelijk mogelijk.
Oja, dat wist ik. Mooi.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
8-jarig meisje overleden aan kanker, dus in de 8e minuut 2 minuten klappen daarvoor
Zelfde voor julliequote:Op donderdag 12 april 2012 21:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik gun jullie een zo hoog mogelijke positie
Eigenlijk wel triest al die 2 minuten.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:11 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, alles onder Feijenoord interesseert mij niet, mogen ze best hoog eindigen hoor. Zolang ze maar verliezen tegen Feijenoord en Excelsiorquote:
Ik mag jouquote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, alles onder Feijenoord interesseert mij niet, mogen ze best hoog eindigen hoor. Zolang ze maar verliezen tegen Feijenoord en Excelsior
Firefox is een Ajacied. Ofja, was.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:13 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ach, alles onder Feijenoord interesseert mij niet, mogen ze best hoog eindigen hoor. Zolang ze maar verliezen tegen Feijenoord en Excelsior
Origineelquote:
Siem de Jong heeft mijn hart doen smelten vorig jaarquote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vorig jaar mei weer fan geworden.
Dat zeg ik.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:18 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Siem de Jong heeft mijn hart doen smelten vorig jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat zeg ik.Maar ga er gerust over door hoor. Mij raak je er niet, en kampioen worden jullie sowieso nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef FireFox1 het volgende:
en kampioen worden jullie sowieso niet
Ik ben ook fan van Barcelonaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:21 schreef Smoofie het volgende:
Maar als je echt een ajacied bent, kun je dat nooit kwijtraken.
Raoul Heertje is wel een neppe, het ging slecht met ajax dus werd hij maar "supporter" van barca.
neuh, het maakt het plaatje hooguit helemaal compleet.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik ben ook fan van Barcelona![]()
mag dat?
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:24 schreef Caland het volgende:
[..]
neuh, het maakt het plaatje hooguit helemaal compleet.
Nee, dat is nooit het geval geweest. Maar ik kan echt fappen op het spel van Barcelonaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dat je een zwak kunt hebben voor een andere club, miss semi-supporter maar als het slecht gaat met de één en dan maar voor de ander bent.
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Nee, dat is nooit het geval geweest. Maar ik kan echt fappen op het spel van Barcelona
Ik kan me daar echt dood aan ergeren, die nederlandse fanboys voor buitenlandse clubs. Zie je ook steeds vaker als ik gewoon lekker in de pub een wedstrijd wil zien. Van die gasten die dan heel gemaakt fanatiek staan te doen. Kneusjes.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:25 schreef Smoofie het volgende:
Ik vind dat je een zwak kunt hebben voor een andere club, miss semi-supporter maar als het slecht gaat met de één en dan maar voor de ander bent.
Al die kneusjes in het Primeradivision ook. Met name Kilozoutquote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt dood aan ergeren, die nederlandse fanboys voor buitenlandse clubs. Zie je ook steeds vaker als ik gewoon lekker in de pub een wedstrijd wil zien. Van die gasten die dan heel gemaakt fanatiek staan te doen. Kneusjes.
Dit. En dat die gasten altijd voor topteams zijn en niet bijvoorbeeld voor Port Vale ofzo.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik kan me daar echt dood aan ergeren, die nederlandse fanboys voor buitenlandse clubs. Zie je ook steeds vaker als ik gewoon lekker in de pub een wedstrijd wil zien. Van die gasten die dan heel gemaakt fanatiek staan te doen. Kneusjes.
I get the picturequote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef Bombvis het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Te lui om hem aan te passen met jouw naam
Kidderminster is een toffe ploegquote:Op donderdag 12 april 2012 21:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit. En dat die gasten altijd voor topteams zijn en niet bijvoorbeeld voor Port Vale ofzo.
AFC Wimbledon kan ik wel een zwak voor hebben, maar dan vooral omdat de supporters de club toen hebben overgenomenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kidderminster is een toffe ploeg
Woking, Torquay
Ik ook. Ik heb een zwak voor United, mooie club en supporters. Maar Ajax moet alles winnen wat er te winnen valt, en niet Unitedquote:Op donderdag 12 april 2012 21:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Swanseaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kidderminster is een toffe ploeg
Woking, Torquay
Wou er nog heen in maart, maar was uitverkochtquote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
AFC Wimbledon kan ik wel een zwak voor hebben, maar dan vooral omdat de supporters de club toen hebben overgenomen
Ken je ook Salamanca? Speelt in de spaanse 2e kalssequote:Op donderdag 12 april 2012 21:30 schreef Bombvis het volgende:
[..]
AFC Wimbledon kan ik wel een zwak voor hebben, maar dan vooral omdat de supporters de club toen hebben overgenomen
Van naam wel, maar ken niet het verhaal erachter?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ken je ook Salamanca? Speelt in de spaanse 2e kalsse
Omdat het een grote club is. ----> Gloryhuntquote:Op donderdag 12 april 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Je hebt wel eens wat uitzonderingen, voetballiefhebbers die een tijdje elders werken of studeren en een zwak voor de plaatselijke club krijgen.
Maar wat Boswachter zegt, ze zijn altijd voor United, Arsenal, Barca, Real etc.
Een zwak hebben voor is niets mis meequote:Op donderdag 12 april 2012 21:32 schreef Caland het volgende:
Je hebt wel eens wat uitzonderingen, voetballiefhebbers die een tijdje elders werken of studeren en een zwak voor de plaatselijke club krijgen.
Maar wat Boswachter zegt, ze zijn altijd voor United, Arsenal, Barca, Real etc.
Gewerkt bij Arsenal, en gemerkt dat het genoeg is om tot op het sneue af een zwak voor de club te hebben. Kijk alles, en geniet van de weinige successen. Maar inderdaad, als straks Ajax - Arsenal is, dan wens ik RvP een hartinfarct toe.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat het een grote club is. ----> Gloryhunt
Of dat ze dan opeens naar 't leidse gaan ofzo om Ajax te kijkenquote:Op donderdag 12 april 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je wat ook zo grappig is. Soms heb je op Hyves of Twitter mensen helemaal niets met voetbal hebben, dan hebben ze opeens in hun 'user/nickname'.
(L) [randomclub] (L)
Dat is ook zulk zwak soort.
Kwam er gister op Facebook achter dat er heel veel mensen opeens voor ajax zijnquote:Op donderdag 12 april 2012 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Weet je wat ook zo grappig is. Soms heb je op Hyves of Twitter mensen helemaal niets met voetbal hebben, dan hebben ze opeens in hun 'user/nickname'.
(L) [randomclub] (L)
Dat is ook zulk zwak soort.
Ajax - FC Groningen dan ook maar naar de 5-0quote:Op donderdag 12 april 2012 21:38 schreef Bombvis het volgende:
Ado 1-0, Luciano is al net zo'n topper als die gozer gister bij Heerenveen
Tsjaa.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:39 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Kwam er gister op Facebook achter dat er heel veel mensen opeens voor ajax zijn
Thuis tegen Ajax, PSV, Twente, Feyenoord jaquote:Op donderdag 12 april 2012 21:40 schreef Caland het volgende:
Wat heeft dat Groningen toch een faalteam. Kunnen zich alleen opladen tegen Feyenoord.
Almelose Bond?quote:
minstensquote:Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Veel plezier komende 22 April hé. Met dit spel ga je er 5-0 van af.
ROD, GRA en NAC toch?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:43 schreef Groninger. het volgende:
[..]
minstens
Maarja huistra wil nog 10 punten pakken 1 uit en 9 thuis, dus het komt goed
ja en uit ajax en az...quote:Op donderdag 12 april 2012 21:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ROD, GRA en NAC toch?
Roda JC en Graafschap verliezen ze.
Huistra doet het ook verkeerd.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:45 schreef Groninger. het volgende:
[..]
ja en uit ajax en az...
10 punten wordt een makkie dus
ja klapmongool snapt er niks van, en vele blessures...quote:
wel fotoquote:Op donderdag 12 april 2012 21:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand filmpje van het brandje in het ajaxvak gister?
Lol wat?quote:Op donderdag 12 april 2012 21:46 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Iemand filmpje van het brandje in het ajaxvak gister?
Ze gingen die mensen van de Arabische Lente nadoen, zichzelf in de fik steken enzoquote:
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
is weg. Kon 'm vanmiddag in het wedstrijdartikel op Ajax.nl nog vinden
quote:Op donderdag 12 april 2012 21:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heu de beloften van Heracles winnen ook van AZ
Wel bij GRO-PSV met resultaatquote:Op donderdag 12 april 2012 21:50 schreef Groninger. het volgende:
Nou suk erin voor bos, kan hij zich kapot rennen zonder resultaat.
Bacuna en/of sparv pakt nog rood.
Texeria blijft al het hele seizoen buffelen voorin maar bereikt er geen kloten mee.
Kutzooi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |