Bah, wat een debiel, wat een geglij en dat zonder helmquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:54 schreef Sounddragon het volgende:
Speaking of which: mooi voorbeeld van hoeveel ruimte je niet nodig hebt![]()
En? al een nieuwe besteld?quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:50 schreef Dekatria het volgende:
Vandaag bijna een heg ingedrukt door een busje, redelijk verneukeratief dat de Stebel ineens niet bleek te werken. Morgen even naar kijken, slechtste geval is'ie overledenverdammt!
Heeft ze die steun van d'r ouders nodig dan? lukt het niet zonder?quote:Op maandag 23 april 2012 15:31 schreef lipjes het volgende:
Gisteren van mijn vriendin gehoord dat haar ouders haar steunen in het behalen van haar motorrijbewijs
dat wordt dus zodra zij die van haar heeft met de motor op vakantie
Moet jij zeggen, met je oplap CBRquote:Op maandag 23 april 2012 19:50 schreef densmee het volgende:
beunhaas![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/22558159#22558159
.quote:
quote:Op maandag 23 april 2012 19:50 schreef densmee het volgende:
beunhaas![]()
http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/22558159#22558159
HB heeft een Samsung Jet volgens mij, daar staat geen android op maar symbian of iets van Samsung zelf dacht ik?quote:Op maandag 23 april 2012 15:45 schreef Vinniiee het volgende:
HB heeft toch Route66 op telefoon (android)?
Je kan daar routes maken, maar kan ik ze ook opslaan?
Nee, maar is altijd wel leuk om te horenquote:Op maandag 23 april 2012 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft ze die steun van d'r ouders nodig dan? lukt het niet zonder?
Ik vind het wel prettig om zoiets te hebben, zij het preventief. Even nagelopen met multimeter, waarschijnlijk zit er een contact los/is de zekering ervan door.quote:Op maandag 23 april 2012 19:58 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
En? al een nieuwe besteld?![]()
Ik kan me de laatste keer niet heugen dat ik de claxon nodig had
Wat voor een?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:23 schreef lipjes het volgende:
morgen trouwens mijn nieuwe Fahrzeug ophalen
Nee, je hebt een elektrisch verlijmd blokquote:Op maandag 23 april 2012 20:03 schreef densmee het volgende:
[..]
.
Mijn cbr is weer helemaal origineel, zit geen tyrapje aan die er niet hoort
Idd; ouders zat die het per sé niet willen. niet dat je daar al te veel waarde aan zou moeten hechten, maar ik kan me voorstellen dat het niet goed voor de sfeer is als ze er niet achter staanquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:16 schreef lipjes het volgende:
[..]
Nee, maar is altijd wel leuk om te horen
Zekeringen nog niet gecheckt dan ?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:13 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig om zoiets te hebben, zij het preventief. Even nagelopen met multimeter, waarschijnlijk zit er een contact los/is de zekering ervan door.
Ze gaat dit jaar nog beginnen, is nu 20.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Idd; ouders zat die het per sé niet willen. niet dat je daar al te veel waarde aan zou moeten hechten, maar ik kan me voorstellen dat het niet goed voor de sfeer is als ze er niet achter staan
Wanneer gaat ze beginnen? Als ze een beetje rap is kan ze dit jaar nog rijden, en heeft ze nog niet al teveel gezeik met de nieuwe regels
Iedereen die wil en onder de 24 is moet gewoon NU gaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 16:51 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ze gaat dit jaar nog beginnen, is nu 20.
dus kan ze beter meedoen met de oude regelgeving ipv de nieuwe en gewoon na 2 jaar automatisch haar zware krijgen
Hmm oké jammer. Route 66 voor android kun je namelijk routes maken, maar kan niet vinden of je ze op kan slaan.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:05 schreef Tankiej het volgende:
[..]
HB heeft een Samsung Jet volgens mij, daar staat geen android op maar symbian of iets van Samsung zelf dacht ik?
Ja zei ok ook al, idiote opgevoerde crossbrommertjesquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:14 schreef Yreal het volgende:
[..]
Iedereen die wil en onder de 24 is moet gewoon NU gaan.
125 cc rijden![]()
![]()
al lijkt een duke 125 voor erbij mij geweldig leuk
Vooral die 11kw eis is een dooddoener. alsof 25 nog niet weinig genoeg wasquote:Op dinsdag 24 april 2012 17:50 schreef lipjes het volgende:
[..]
Ja zei ok ook al, idiote opgevoerde crossbrommertjes
Ik mag hopen dat de praktijklessen voortaan op een 125cc schakel gegeven gaan worden. Een hele hoop tokkies die zichzelf daarmee kapot gaan rijden. Opzich heb ik daar weinig moeite mee maar de verkeersveiligheid vind ik iets belangrijker. :/quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:57 schreef Yreal het volgende:
[..]
Vooral die 11kw eis is een dooddoener. alsof 25 nog niet weinig genoeg was![]()
Kijk, er zit wel kek spul tussen die 125cc, en ik zou sowieso zielsgelukkig worden als ik op mijn16de 125cc mag rijden zoals de rest van europa.
[ afbeelding ]
Maar met 11kw man, die worden in dit land amper verkocht![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |