Triumph Tiger 800 (xc)!quote:Op woensdag 18 april 2012 21:18 schreef Yreal het volgende:
Jongens, ik zit te kijken naar een volgende motor...
Ik wil graag een wat sportieve, niet al te grote all-road (dus geen gs1200, tenere 1200, ed). Dat het opzich geen echte allroad is maakt niet zoveel uit. Ik zal hoofdzakelijk asfalt rijden, maar ik vind de look tof.
Ik kan alleen niet zoveel verzinnen.
Gs 650/800, tenere 660, versys.. ? Zijn er motoren die ik over het hoofd zie?
quote:
Zag vanochtend dat er weer nieuw rubber onder de Alp moet. Wellicht meteen even de remblokken + -vloeistof vervangen, ben dan toch bezigquote:Op woensdag 18 april 2012 22:24 schreef Yreal het volgende:
Prachtige motor, zit helaas voor geen kut vind ikanders had ik er namelijk al eentje
Ik heb er zelden moeite mee, mijn spiegels zitten meestal ruim boven het dak van blikken, alleen zit mijn stuur dan net weer op spiegelhoogte van busjes enzo.quote:Op donderdag 19 april 2012 14:13 schreef whY... het volgende:
Vanavond weer een lekker stukkie rijden!
Ohw mijn Suzuki was net wat smaller dan de Yamaha die ik nu heb, komt door de spiegels en nu kan ik inderdaad in de stad niet altijd meer overal tussendoor het scheelt echt nét die 2 centimenter! Dus ik ben het met Yreal eens. Ik ben nu wel iets handiger geworden aan het stuur dus meestal lukt het nog wel door je stuur ff een stukje om te gooien dat het je hem langs het spiegeltje knalt. Wat ook scheelt is dat deze spiegels op dezelfde hoogte zitten als die van de koekblikkenen op de Suzuki gingen ze er onderdoor. Hoogstens dat mijn schouders soms te breed waren of de achter knipperlichten.
Haha hebben jullie al eens ruzie gehad met verkeerslicht-verkeer omdat zij denken dat je hun spiegel hebt geraakt? Heb echt al een paar keer wat opgefokte mensen gehad terwijl er voldoende ruimte was xD .
Wow, Ondeugend meld zich weer eensquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:43 schreef ondeugend het volgende:
Nog iemand hier die assen aan doet dit weekend?
Af en toe even he....quote:
nope, ben er niet te vinden.quote:Op vrijdag 20 april 2012 11:45 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Af en toe even he....
Maar grote veranderingen hier zie ik!
Jij nog naar SB ?
Regelmatigquote:Op vrijdag 20 april 2012 14:57 schreef bwt het volgende:
[..]
nope, ben er niet te vinden.
Brom je nog ?
En zie je RB nog wel eens?
Dat die gast nog zijn hoofd op JouTube durft te laten zien met zulke acties. Dit moet een keer misgaanquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:54 schreef Sounddragon het volgende:
Speaking of which: mooi voorbeeld van hoeveel ruimte je niet nodig hebt![]()
Wat een geglibberquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:54 schreef Sounddragon het volgende:
dafuq, rijden ze daar op groene zeep of verkopen ze alleen Kenda bandjesquote:Op vrijdag 20 april 2012 00:54 schreef Sounddragon het volgende:
Da's dan ook het enige waar je een voorbeeld aan moet nemen van dat filmpjequote:Op vrijdag 20 april 2012 00:54 schreef Sounddragon het volgende:
Jep, en dat is in 100 van de 100 gevallen niet goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 17:51 schreef Geerd het volgende:
Olie in het koelsysteem, is dat mogelijk? Zonder het er zelf in te hebben te goten
Maar even zien hoe lang die het nog volhoudtquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jep, en dat is in 100 van de 100 gevallen niet goed.
gescheurde kop/blok/koppakking.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:03 schreef Geerd het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ng-in-amsterdam.html
Wat heb je nu weer gedaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 20:03 schreef Geerd het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)ng-in-amsterdam.html
Het is weer een opstapeling van, na al weken storing op Schiphol is dit weer voer om het spoor op te delen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zwaai naar dieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |