nja kan gebeuren inderdaad, ik deed er zelf ook niet moeilijk over maar wat een gedoe om een nieuwe afspraakquote:Op donderdag 12 april 2012 16:33 schreef Claudia_x het volgende:
Jemig, mignonne! Wat doen ze moeilijk bij je consultatiebureau. En irritant, dat afzeggen van een afspraak en dan pas veel later terecht kunnen. Het kan gebeuren dat er iemand ziek wordt of zo, maar dan is het wel zo netjes om er alles aan te doen om je tegemoet te komen.
oh ja das hier omgekeerdquote:Op donderdag 12 april 2012 16:38 schreef Claudia_x het volgende:
Bij ons is de arts slimmer en leuker, that's all.
Nee, maar dat wordt waarschijnlijk when hell freezes over.... want als een arts maar (erg) goed is dan wordt hem iedere vorm van arrogantie en gebrek aan sociale vaardigheden vergeven.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef mignonne het volgende:
en lessen sociale vaardigheden voor medicijnstudenten zouden écht geen overbodige luxe zijn.
Ik vind het gewoon zo suf dat medisch personeel zoals fysiotherapeuten, ergotherapeuten, verloskundigen, verpleegkundigen enz enz allemaal wél sociale vaardigheden krijgen maar studenten medicijnen niet.quote:Op donderdag 12 april 2012 22:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, maar dat wordt waarschijnlijk when hell freezes over.... want als een arts maar (erg) goed is dan wordt hem iedere vorm van arrogantie en gebrek aan sociale vaardigheden vergeven.
En eerlijk gezegd... ik heb ook liever een botte zeer vaardige chirurg dan een minder vaardige aardige chirurg
De KNO-arts waar ik als klein kind naartoe ging, stond destijds landelijk bekend als zeer goed, maar hij was niet erg sociaal, en als mensen die met de trein uit Limburg naar Assen kwamen een paar uur extra op de trein naar huis moesten wachten omdat hij vond dat hij eerst koffie moest drinken dan boeide hem dat helemaal niets, hij ging eerst koffie drinken.
Overigens noemde ik hem in mijn role-play dokter Pimpelmees, en mijn moeder moest daar altijd erg om lachen, dus ik weet niet of die koffie wel puur was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh Saffier zo bedoelde ik het niet hoor! het is hier gelukkig niet doorlopend zo, anders zou ik het echt niet redden. Wat jij zegt van je auto moeten laten staan enzo oef. Het wordt dan echt tijd voor verbetering. Je lijf kan een hoop hebben maar het houdt ergens op. Ik ben blij voor jullie dat dit zo heeft uitgepakt, ik hoop op een fijne stijgende lijn voor jullie.:)
In mijn beleving heeft het weinig met ervaring te maken en meer met een bepaalde instelling. Een van de oudere wijkverpleegkundigen heeft een duidelijk beeld van hoe het hoort en alles wat daarvan afwijkt is niet oké. Een van de jongere wijkverpleegkundigen is net zo, maar baseert dat op haar theoretische kennis.quote:Op donderdag 12 april 2012 21:16 schreef Leandra het volgende:
Ik heb hier meer vertrouwen in de door de wol geverfde wvk van dik in de 50 dan in de arts die amper afgestudeerd is eigenlijk....
Dat is wel herkenbaar. Mijn lief vindt over het algemeen dat er niet gauw iets mis is. Zelfs toen ik een longembolie had vroeg hij zich in het begin af of ik niet even op de bank moest liggen en het de tijd moest geven. Alle signalen die eraan vooraf waren gegaan (dagenlange pijn in mijn knieholte, mijn hart dat eerder die dag gek leek te doen) had hij afgezwakt. Daar werd ik natuurlijk door beïnvloed en mede daardoor heb ik niet eerder ingegrepen. En het gaat nog steeds vaak zo. Toen ik bijna hoogzwanger was van Lena had ik buikgriep en voelde ik haar al een tijdje niet meer. Ondanks de geruststellende opmerkingen van mijn lief heb ik contact met het ziekenhuis opgenomen en na een controle werd ik opgenomen (uitgedroogd, blaasontsteking).quote:Op donderdag 12 april 2012 21:51 schreef Saffier het volgende:
Ik heb alleen van 1 ding spijt. Toen ze 2-3 maanden oud was vetrouwde ik het allemaal al niet met haar (niet)slaappatroon en vroeg me tóén al af of het aan de operatie kon liggen en wilde een consult bij een osteopaat. M. vond niets vreemds en had toen niet het idee dat een osteopaat ergens mee zou kunnen helpen. Ik heb spijt dat ik tóén niet meer op mijn intuïtie heb vertrouwd. Nu heb ik dat wel gedaan en heb doorgepakt.
Krijgen ze dat niet?quote:Op donderdag 12 april 2012 22:28 schreef mignonne het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon zo suf dat medisch personeel zoals fysiotherapeuten, ergotherapeuten, verloskundigen, verpleegkundigen enz enz allemaal wél sociale vaardigheden krijgen maar studenten medicijnen niet.
klopt, tegenwoordig wel.quote:Op vrijdag 13 april 2012 10:28 schreef trui het volgende:
dat krijgen ze wel hoor, maar het lijkt wel een wat minder belangrijke plaats in te nemen in die studies.
Ik kan je deze aanraden.....quote:Op vrijdag 13 april 2012 23:14 schreef Shandaly het volgende:
Ja dat mag
Prachtige foto!
(Ik moet ook eens op visite gaan bij een hobby-fotograaf)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat telefoonverhaal is zo herkenbaar!!! Hij heeft een paar oude mobieltjes en daar praat hij in, hij knikt vooral heel veelquote:Op zondag 15 april 2012 18:16 schreef Gerberaatje het volgende:
Ja de taal gaat wel hard..
Er zit hier nu iemand met haar voeten over elkaar tegen de schuifpui, met het bankapparaatje 'te bellen'...
'Haai!... Ja..... ja? Oh Oh! Ja.... Daaaaah' *zwaait en geeft handkus naar het bankapparaatje*..
Gaat liggen, en ligt nu hetzelfde verhaal te herhalen maar dan liggendmijn puber in spé!
(en ik moet er zó vreselijk om lachen)
Bizar hè? Ik had me al wel bedacht dat het leuk zou zijn, maar zó leuk had ik toch echt niet gedachtquote:Op zondag 15 april 2012 18:41 schreef As1981 het volgende:
Ja bizar om te bedenken dat ze er toen nog niet waren en wat ze nu allemaal kunnen.
En dan te bedenken dat ik twijfelde of ik wel moeder wilde worden. Want wat als ik het niet kon of er niet van zou houden. Nu kan ik me vooral dat laatste niet voorstellen.
Dat hebben we hier nu ook voor t eerst. Dot ging altijd supermakkelijk slapen. Afgelopen dagen is het een heel ander verhaal. Gister en vandaag raakte ze er zo overstuur van dat ze moest kotsen. En dat gewoon met ons ernaast in de kamer..quote:Op zondag 15 april 2012 20:45 schreef MamaPurk het volgende:
Verder is het momenteel weer grote drama's als mevrouw naar bed moet, ze gaat helemaal finaal over de rooie en raakt serieus over verhit, dus we zitten weer een half uur met haar op haar kamer tot ze op schoot in slaap valt en dan leggen we haar in bed. (gelukkig laat ze zich tegenwoordig dan wel terug leggen).
Nou wij zijn wat slapen betreft wel wat gewent, en even laten huilen doen we ook wel omdat we weten dat ze dat soms nodig heeft om in slaap te vallen. Maar nu is het inderdaad tot kokhalzen aan toe en helemaal bezweet. Zo gauw je haar dan op pakt kalmeert ze dan wel weer. (maar vannacht had ze het ook en toen wil de ze niet bij mij en niet bij papa, dus maar gewoon op ons bed gelegd, nou ze duwde ons echt weg en brulde maar door, ik werd er helemaal verdrietig van.. we vermoeden tanden...)quote:Op zondag 15 april 2012 20:59 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat hebben we hier nu ook voor t eerst. Dot ging altijd supermakkelijk slapen. Afgelopen dagen is het een heel ander verhaal. Gister en vandaag raakte ze er zo overstuur van dat ze moest kotsen. En dat gewoon met ons ernaast in de kamer..
Ja ik wil troosten en knuffelen en vasthouden en ik krijg alleen maar verzet terug.quote:Op zondag 15 april 2012 21:16 schreef Vanyel het volgende:
Ja wij hebben ook een kiesprobleem. Minstens 2 dikke witte hobbels in haar mond. De rest van het gebit mogen we niet bekijken.
Zo lastig als je aanwezigheid niet helpt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha idd al ben ik steeds weer geneigd om het abnormaal te vinden omdat Jaël wel met een maand of drie doorsliep en altijd lief ging slapen en dit is nog steeds zoquote:Op zondag 15 april 2012 23:17 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
MP vind ik ook hoor. Het helpt relativeren. Je hoort vaak alleen maar hoe goed die van anderen wel niet slapen. Baby's slapen nog beter dan mijn dreumes en dan is het goed om te lezen dat je kind niet compleet abnormaal is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |