abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 april 2012 @ 13:32:26 #1
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110227393
Doe nou een normale TT man, iets van: 'Met beide beentjes op de grond'. Wil je uitgelachen worden ofzo?
  donderdag 12 april 2012 @ 13:33:16 #3
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_110227394
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:32 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nu nog een verstandige Hagenees vinden...
Bestaan die?
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 12 april 2012 @ 13:33:21 #4
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_110227399
Ik vind de kritiek op het spel van gisteren echt overdreven. Als we toevallig wel een doelpunt hadden gemaakt en met 0-1 hadden gewonnen had je er niemand over gehoord en was het een prima resultaat in een lastige uitwedstrijd geweest. Shit happens.

Het enige waar ik me zorgen over maak is Guidetti. Hij werd niet veel aangespeeld, maar als hij dan wel de bal kreeg dan kwam er 9/10 keer niks zinnigs uit voort of verspeelde hij de bal knullig.
2000 light years from home
pi_110227409
Arya O+ Jij bent er weer.

En euh, aan die De_Kromme. Guidetti overrated, alles pingels? :'). MINIMAAL de helft van de pingels was 100% doelpunt geworden als hij niet onderuit getrokken werd. Dan kom je dus uit op 16 'echte' doelpunten en 4 pingels.

Tevens, als je hattrickt tegen Vitesse, Twente en Ajax ben je alles behalve overrated ;).
pi_110227433
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef De_kromme het volgende:
Doe nou een normale TT man, iets van: 'Met beide beentjes op de grond'. Wil je uitgelachen worden ofzo?
Hoepel nou eens op man! Hopen mag toch altijd?

Waar blijft die tweede ring dan, die 20-miljoen+ transfer voor Verhoek en wanneer halen jullie die schaal ookalweer? Binnen 3 jaar ofzo toch?
pi_110227468
quote:
En dat bepaal jij, een Hagenees met een persoonlijkheidsstoornis. _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110227470
quote:
Volgend jaar weer lekker Jupiler League jochie
pi_110227475
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef Merkie het volgende:
Ik vind de kritiek op het spel van gisteren echt overdreven. Als we toevallig wel een doelpunt hadden gemaakt en met 0-1 hadden gewonnen had je er niemand over gehoord en was het een prima resultaat in een lastige uitwedstrijd geweest. Shit happens.
Ja precies!

quote:
Het enige waar ik me zorgen over maak is Guidetti. Hij werd niet veel aangespeeld, maar als hij dan wel de bal kreeg dan kwam er 9/10 keer niks zinnigs uit voort of verspeelde hij de bal knullig.
Dus hij heeft één wedstrijdje minder gehad :{. En zelfs daarin een PRACHTIG schot op goal waar Bakkal uit de rebound net niet scoort, en een "assist" op bakkal als hij hem niet in de handen van de keeper schoot.

Nee, ondanks dat Guidetti het 'moeilijk' had heeft hij wél gedaan waar hij voor betaald wordt: schieten op goal en collega's in stelling brengen.
pi_110227520
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Hoepel nou eens op man! Hopen mag toch altijd?

Waar blijft die tweede ring dan, die 20-miljoen+ transfer voor Verhoek en wanneer halen jullie die schaal ookalweer? Binnen 3 jaar ofzo toch?
Happel zelf eens op man, met je spastische gedoe de hele tijd. Hoop doet leven, maar dat heb ik helaas niet gemerkt bij het legioen tegen NAC.

Je mag heel erg blij zijn als je vijfde wordt, maar het spel van gisteren was echt niet om aan te zien... Veel balbezit, één kans in de tweede helft.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef Caland het volgende:

[..]

En dat bepaal jij, een Hagenees met een persoonlijkheidsstoornis. _O-
Wattan? Is toch zielig dit gedrag. Het gaat hier al maanden over het kampioenschap, maar je kan de relatief 'makkelijke' potjes niet eens winnend en overtuigend afsluiten. Blijft een vreemd verhaal..
  donderdag 12 april 2012 @ 13:38:03 #11
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_110227606
Hoop op de 2e plaats en/of Europees voetbal is ook hoop toch!?
pi_110227624
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:31 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee maar wat verwacht je. Die jongen wordt van alle kanten gedekt, scheidsrechters geven de penalties enzo allemaal niet meer zo makkelijk omdat hij blijkbaar "de naam" ineens heeft :{. Terwijl ik hem nog nooit op een schwalbe heb kunnen betrappen.

Dus nee, ik begrijp dat wel. En zelfs dán weet hij de verdediging van de tegenstander zó op te schudden dat de rest vrijer komt te staan.

Ik zeg niet dat Driedetti niet beter kan voetballen (dat kan hij namelijk ZEKER) maar hij doet het niet onverdiesntelijk hoor. We vergeten wel even dat hij 19 is en ENORM veel druk op z'n schouders heeft.
Dat is ook zo, het verwachtingspatroon is zo ontzettend hoog geworden dat we soms wel eens denken wonderen te kunnen verwachten, en dat hij 19 is zou je soms glad vergeten, zeg nou zelf, 25 zou je ook geloven. Zowel qua uiterlijk als als qua voetballer.
pi_110227729
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:36 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Happel zelf eens op man, met je spastische gedoe de hele tijd. Hoop doet leven, maar dat heb ik helaas niet gemerkt bij het legioen tegen NAC.
Klopt, slechtste sfeer OOIT die wedstrijd. Ik zal zo de anti-legioenpost van toen nog even voor je posten.

quote:
Je mag heel erg blij zijn als je vijfde wordt, maar het spel van gisteren was echt niet om aan te zien... Veel balbezit, één kans in de tweede helft.
5e is best als PSV 3e of lager wordt: anders MOETEN we 4e worden.

Verder zie ik ons er nog best voor aan om 2e te worden, maar NU komt het echt op mentaliteit aan. Zijn ze weerbaar genoeg om - nu de titelaspiraties weg zijn - alsnóg 5 wedstrijden te knallen? Kijk maar naar Vlaar, die geloofde ECHT in een titel (zie je ook aan Koemans' interview).

quote:
Wattan? Is toch zielig dit gedrag. Het gaat hier al maanden over het kampioenschap, maar je kan de relatief 'makkelijke' potjes niet eens winnend en overtuigend afsluiten. Blijft een vreemd verhaal..
Dat doen PSV / Twente / AZ ook niet, alleen Ajax op dit moment. Zo zielig is dat dus niet, gezien de rest er ook van droom(de)t.
  donderdag 12 april 2012 @ 13:40:32 #14
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_110227742
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Ja precies!

[..]

Dus hij heeft één wedstrijdje minder gehad :{. En zelfs daarin een PRACHTIG schot op goal waar Bakkal uit de rebound net niet scoort, en een "assist" op bakkal als hij hem niet in de handen van de keeper schoot.

Nee, ondanks dat Guidetti het 'moeilijk' had heeft hij wél gedaan waar hij voor betaald wordt: schieten op goal en collega's in stelling brengen.
Hij speelt elke wedstrijd minder dan de vorige keer.
pi_110227763
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:38 schreef WethouderHekking het volgende:

[..]

Dat is ook zo, het verwachtingspatroon is zo ontzettend hoog geworden dat we soms wel eens denken wonderen te kunnen verwachten, en dat hij 19 is zou je soms glad vergeten, zeg nou zelf, 25 zou je ook geloven. Zowel qua uiterlijk als als qua voetballer.
Daarom man. En daarom zou het óók voor Guidetti goed zijn om nog een jaar bij Feijenoord te blijven. Maar ja, of hij dat inziet (en City) is te betwijfelen.
pi_110227798
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:33 schreef Merkie het volgende:

Precies.
Zonder een in vorm zijnde Guidetti mis je gewoon scorend vermogen. Feit dat onze achterhoede de sterkste van de Eredivisie is zorgt dan dat je dus gelijk speelt.
pi_110227821
Guidetti is gewoon uit vorm. Die heeft een paar leuke wedstrijdjes gehad, maar je zal hem missen als kiespijn volgens seizoen, mits er een degelijke vervanger komt. Kuijt lijkt onmogelijk, Junker komt steeds vaker naar voren in geruchten :').....

El Ahmadi is veel en veel belangrijker voor dit Feijenoord, hoe staat het daarmee?
pi_110227836
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:40 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij speelt elke wedstrijd minder dan de vorige keer.
Lat ligt dan ook torenhoog. Komop man, geen spits bij Feijenoord die het beter zou doen dan Guidetti gisteren. Als dat schot in de eerste helft erin was gegaan, hoorde je niemand. "Mwah Guidetti speelde niet mooi maar hij peert 'm er wel weer in, net als Vitesse _O_ lololol". Dat soort gedrag.

Zelfde als die "assist" op Bakkal wat was geworden.

Nee, Guidetti heeft nooit 'echt' mooi voetbal laten zien, of technisch vernuft. Maar hij legde ze er wel altijd in. Zelfde als KJH bij Ajax toentertijd. Het zag er niet uit maar ze lagen er wel stééds in, niemand wist eigenlijk hóé. En dan had KJH nog aanvoer van de zijkanten om je vingers bij af te likken.

Nee, ik heb dik respect voor Guidetti. Had gisteren 'gewoon' weer bijna 2 keer het verschil gemaakt.
pi_110227850
Feyenoord 5e plaats of 4e en meer zit er niet in. Prima resultaat natuurlijk verder :)
Ondanks dat gebral over een kampioenschap neem je dat resultaat niet af O+
pi_110227871
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:42 schreef De_kromme het volgende:
Guidetti is gewoon uit vorm. Die heeft een paar leuke wedstrijdjes gehad, maar je zal hem missen als kiespijn volgens seizoen, mits er een degelijke vervanger komt. Kuijt lijkt onmogelijk, Junker komt steeds vaker naar voren in geruchten :').....
Ja misschien bij jou op de VI-redactie maar niemand gelooft daarin.

quote:
El Ahmadi is veel en veel belangrijker voor dit Feijenoord, hoe staat het daarmee?
Nog één jaar contract. Balde slecht trouwens eerste helft. Tweede helft stuk beter.
pi_110227904
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:42 schreef Das-Phantom het volgende:
Feyenoord 5e plaats of 4e en meer zit er niet in. Prima resultaat natuurlijk verder :)
Ondanks dat gebral over een kampioenschap neem je dat resultaat niet af O+
5e is alles behalve prima als PSV 2e (of eerste :') je weet 't nooit in deze competitie) wordt. Anders prima resultaat.

4e en hoger is sowieso geweldig.
pi_110227919
Heeft de snor nog nieuws de_kromme?
pi_110228026
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:44 schreef SjaakBauer het volgende:
Heeft de snor nog nieuws de_kromme?
Over Feijenoord? Junker schijnt dus serieus in beeld te zijn als vervanger voor Guidetti. Kuijt heeft definitief laten weten de overstap dit jaar nog niet te maken, aangezien hij zichzelf nog bestempeld als 'goed genoeg' voor een topclub in Europa.

Verder.. tja.. Nog één nieuwtje, maar die mag ik nog niet verklappen, hoor je vrijdagavond wel.
  donderdag 12 april 2012 @ 13:47:28 #24
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_110228044
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Over Feijenoord? Junker schijnt dus serieus in beeld te zijn als vervanger voor Guidetti. Kuijt heeft definitief laten weten de overstap dit jaar nog niet te maken, aangezien hij zichzelf nog bestempeld als 'goed genoeg' voor een topclub in Europa.

Verder.. tja.. Nog één nieuwtje, maar die mag ik nog niet verklappen, hoor je vrijdagavond wel.
Gast, ga iemand anders vervelen met je sprookjes :') .
pi_110228069
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Ik moet er ook zó om lachen.

Verder zie je dat Kuijt echt niet zeggen. Zijn zaakwaarnemer misschien, maar Kuijt blijft gewoon de demagoog die hij altijd was.
pi_110228200
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:47 schreef Merkie het volgende:

[..]

Iemand vraagt er toch naar? Als jij de verse nieuwtjes niet op prijs stelt, dan lees je er toch overheen? Blijf maar lekker in het verleden hangen, zoals heel Feijenoord.

En ik snap dat de waarheid hard is, maar het is nou eenmaal zo.. Een degelijke vervanger voor Guidetti lijkt mijlenver weg. Ik hoorde trouwens wel een mooi verhaal gisteren: dat je een levenslange seizoenskaart voor Feijenoord kon halen in de jaren '70-'80 voor 1000 gulden. Een seizoenskaart was toendertijd 100 gulden... Wedstrijdkaartje nu in de Kuip: ¤47,50.. Juist ja.
  donderdag 12 april 2012 @ 13:51:38 #27
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_110228252
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_110228274
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:50 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Iemand vraagt er toch naar? Als jij de verse nieuwtjes niet op prijs stelt, dan lees je er toch overheen? Blijf maar lekker in het verleden hangen, zoals heel Feijenoord.

En ik snap dat de waarheid hard is, maar het is nou eenmaal zo.. Een degelijke vervanger voor Guidetti lijkt mijlenver weg. Ik hoorde trouwens wel een mooi verhaal gisteren: dat je een levenslange seizoenskaart voor Feijenoord kon halen in de jaren '70-'80 voor 1000 gulden. Een seizoenskaart was toendertijd 100 gulden... Wedstrijdkaartje nu in de Kuip: ¤47,50.. Juist ja.
Ja, en een seizoenskaart in De Kuip?
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_110228309
quote:
De directeur van Excelsior, gniffelend van achter zijn bureau: 'Ik heb het vorig jaar al geprobeerd te regelen, maar toen kregen we geen toestemming van de politie. Nu is het gelukkig gelukt', zegt Kelder tegen het AD.
:')
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_110228356
quote:

[..]

Is pertinent onwaar. Zeker in díé jaren.

Trouwens, een geschikte vervanger van Guidetti komt er echt wel hoor. Wij hebben Van Geel remember? :Y
  donderdag 12 april 2012 @ 13:54:19 #31
53267 TC03
pi_110228359
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:53 schreef Muto het volgende:

[..]

En dat "gniffelend achter zijn bureau", ik krijg daar een raar beeld bij. :')

pi_110228401
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:54 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Is pertinent onwaar. Zeker in díé jaren.

Trouwens, een geschikte vervanger van Guidetti komt er echt wel hoor. Wij hebben Van Geel remember? :Y
En jij weet dat omdat je al bestond? Schijnt geen fabeltje te zijn.. Mensen die toendertijd rondliepen in de harde kern van Feijenoord beamen dit verhaal.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:53 schreef Muto het volgende:

[..]

Is toch logisch? Ik vind het belachelijk, er zullen wel weer een paar doorgesnoven mongolen de 'tram' opwachten en blokkeren. Ik zie de Feijenoord-supporters er ook nog wel voor aan om gewoon Excelsior-spelers in elkaar te rossen die onder contract staan bij Feijenoord. Heeft Schenkeveld lekker synchroom zijn andere jukbeen ook gebroken _O- .
pi_110228405
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:54 schreef TC03 het volgende:

[..]

En dat "gniffelend achter zijn bureau", ik krijg daar een raar beeld bij. :')
quote:
Materiaalman John van Tilburg mist het bijzondere ritje, want hij reist, tussen de tassen en voetbalspullen, met de spelersbus alleen naar Feyenoord. 'Lekker rustig', lacht hij.
pi_110228425
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

En jij weet dat omdat je al bestond? Schijnt geen fabeltje te zijn.. Mensen die toendertijd rondliepen in de harde kern van Feijenoord beamen dit verhaal.
Ik heb hetzelfde gerucht ooit gehoord en gevraagd aan enkele heren die al 50 jaar in De Kuip rondwandelen. Niemand heeft er ooit van gehoord.

Daaronder valt Ab Fafié. Ik denk dat een betere bron niet te krijgen is.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 13:56:44 ]
  donderdag 12 april 2012 @ 13:57:47 #35
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_110228492
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:55 schreef De_kromme het volgende:

[..]

[..]

Is toch logisch? Ik vind het belachelijk, er zullen wel weer een paar doorgesnoven mongolen de 'tram' opwachten en blokkeren. Ik zie de Feijenoord-supporters er ook nog wel voor aan om gewoon Excelsior-spelers in elkaar te rossen die onder contract staan bij Feijenoord. Heeft Schenkeveld lekker synchroom zijn andere jukbeen ook gebroken _O- .
Denk je nou echt dat iemand jou hier serieus neemt?
pi_110228504
Ik heb liever Ritmo dan De_Kromme.
pi_110228519
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik ging er op reageren, maar haakte maar af.
  donderdag 12 april 2012 @ 14:00:08 #38
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_110228590
quote:

[..]

Vorige keer had je ook al zo'n nieuwtje dat in VI aangekondigd zou worden, maar vervolgens uitbleef. Je hebt 0,0 geloofwaardigheid, sorry.
pi_110228635
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:00 schreef Merkie het volgende:

[..]

Vorige keer had je ook al zo'n nieuwtje dat in VI aangekondigd zou worden, maar vervolgens uitbleef. Je hebt 0,0 geloofwaardigheid, sorry.
O ja. Junkers' komst zou aangekondigd worden toch? _O-

Man, sinds lekke leo (Mooie Rotterdamse naam _O-, net als koperen karel) weg is bij de club heeft De Snor nooit meer nieuws over ons.
pi_110228838
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef satecl het volgende:

[..]

Ja. Sommige mensen zijn wel serieus geinteresseerd in wat de Snor te melden heeft. Maar die levenslange seizoenskaart voor 1000 gulden is geen fabeltje. Happel zal dit wel kunnen beamen, die ouwe rot. Je krijgt gewoon een vaste stadionplek voor de rest van je leven (ook bij concerten!). Hier moest echter wat op verzonnen worden, dus is er een compensatieregeling getroffen. Er zijn niet heel veel levenslange seizoenskaarten verkocht.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:01 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

O ja. Junkers' komst zou aangekondigd worden toch? _O-

Man, sinds lekke leo (Mooie Rotterdamse naam _O-, net als koperen karel) weg is bij de club heeft De Snor nooit meer nieuws over ons.
Wacht nou maar rustig af. Vooralsnog is Junker de meest reële optie voor Feijenoord. Wie anders?
pi_110228862
quote:
Tiny Sanders, algemeen directeur van PSV, heeft tijdens de nieuwjaarsreceptie van de club een waarschuwing afgegeven over de financiele situatie.

De financiele toestand is in Eindhoven aanzienlijk verbeterd in vergelijking met een jaar geleden. De overeenkomst met de gemeente Eindhoven en herstructurering in de organisatie hebben hieraan bijgedragen. “Maar als we de komende jaren geen kampioen worden of Champions League spelen, beseft iedereen dat aanvullende maatregelen volgen. Dan verpatsen we het stadion en ik m'n wijf. En de labrador. Wat dat betreft is voetbal keiharde business”, aldus directeur Sanders.
:D _O-
pi_110228901
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ja. Sommige mensen zijn wel serieus geinteresseerd in wat de Snor te melden heeft. Maar die levenslange seizoenskaart voor 1000 gulden is geen fabeltje. Happel zal dit wel kunnen beamen, die ouwe rot. Je krijgt gewoon een vaste stadionplek voor de rest van je leven (ook bij concerten!). Hier moest echter wat op verzonnen worden, dus is er een compensatieregeling getroffen. Er zijn niet heel veel levenslange seizoenskaarten verkocht.
Gast. Ab Fafié. Trainer bij Feijenoord. Speler bij Feijenoord ein d jaren '60. Levenslang supporter. Altijd werkzaam bij de club.

Zegt dat het niet zo is.

Maar blijf geloven in je sprookjes. :').
pi_110228912
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D _O-
Wat heeft dat met Feijenoord te maken? Ik vind het een beetje vervelend als jij constant met offtopic posts over Ajax en/of PSV komt hier.

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:07 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Gast. Ab Fafié. Trainer bij Feijenoord. Speler bij Feijenoord ein d jaren '60. Levenslang supporter. Altijd werkzaam bij de club.

Zegt dat het niet zo is.

Maar blijf geloven in je sprookjes. :').
Dus jij baseert je mening op één man? Wie is het sowieso, een of andere buitenlander zo te horen aan de naam?

Ik heb betrouwbare bronnen, ken zelfs iemand die er één heeft.
pi_110228931
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:06 schreef De_kromme het volgende:
Wacht nou maar rustig af. Vooralsnog is Junker de meest reële optie voor Feijenoord. Wie anders?
Dáár geef ik je gelijk in, maar dat betekent alles behalve dat het in kannen en kruiken is. Guidetti, Kuijt moet je ambiëren. Anders die gasten van Heracles.

Geel is goed maar niet gek hoor.
pi_110228946
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wat heeft dat met Feijenoord te maken? Ik vind het een beetje vervelend als jij constant met offtopic posts over Ajax en/of PSV komt hier.
Ik vind het vervelend dat jij hier komt, daar hoor je me ook niet over.

oeps
  donderdag 12 april 2012 @ 14:09:04 #46
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110228957
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:08 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje vervelend dat jij je maar bezig blijft houden met de grote buurman. Hop, op naar je eigen naziclubje.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110228966
Oja Zoekeenleven en die andere gast die nog naar Feyenoord - AZ wilden, morgen moet AZ aangeven met hoeveel lui ze komen naar De Kuip, als ze met niet zo veel komen (wat er wel inzit), dan gaan er nog flink wat buffervakken de verkoop in, ze hebben nu gewoon heel Y/H/HH/F/FF/G nog niet in de verkoop gedaan, omdat ze nog niet weten hoeveel AZ er meeneemt.
pi_110229021
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Ik vind het een beetje vervelend dat jij je maar bezig blijft houden met de grote buurman. Hop, op naar je eigen naziclubje.
Want, dit topic is alleen voor Feijenoorders? En niveau'tje hoor, Den Haag een naziclub noemen. Chapeau voor jou.
  donderdag 12 april 2012 @ 14:11:53 #49
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_110229069
Je voegt i.i.g. weinig toe De_kromme...
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_110229083
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:11 schreef Happel het volgende:
Je bent geen mod meer, je mag hem best boerenmongool noemen nu hoor.
  donderdag 12 april 2012 @ 14:12:49 #51
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_110229106
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:12 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Je bent geen mod meer, je mag hem best boerenmongool noemen nu hoor.
Komt vanzelf.
Elite
Tegen TTIP
pi_110229121
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:11 schreef Happel het volgende:
Yo. Is het waar over die levenslange seizoenskaart? Ik heb toch een redelijke betrouwbare bron uit die tijd.. HMF komt met één of andere buitenlander aanzetten waar ik werkelijk waar nog nooit van gehoord hebt.

HMF, kijk je uit met je gescheld jochie? Heb je dadelijk weer een ban aan je broek hangen.
pi_110229152
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Yo. Is het waar over die levenslange seizoenskaart? Ik heb toch een redelijke betrouwbare bron uit die tijd.. HMF komt met één of andere buitenlander aanzetten waar ik werkelijk waar nog nooit van gehoord hebt.
:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O- _O-

Als je Ab niet kent ben je ECHT een nozem _O-.

quote:
HMF, kijk je uit met je gescheld jochie? Heb je dadelijk weer een ban aan je broek hangen.
Kusjekroel.
  donderdag 12 april 2012 @ 14:14:00 #54
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110229163
quote:
5s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:10 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Want, dit topic is alleen voor Feijenoorders? En niveau'tje hoor, Den Haag een naziclub noemen. Chapeau voor jou.
Wel als het aantoonbaar is dat je hier dingen uit je duim loopt te zuigen puur om het trollen. Dan mag je inderdaad fijn opkankeren hier.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110229195
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:13 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Ab Fafié niet kennen, is eigenlijk genoeg reden om hier weg te blijven gast...
BFF met GGMM
pi_110229204
Topics waarin HMF en de Kromme tegelijk actief zijn :'(
pi_110229230
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Topics waarin HMF en de Kromme tegelijk actief zijn :'(
Als je Ab Fafié niet kent heb je eigenlijk geen recht om jezelf uit te spreken over Feijenoord hoor :').
  donderdag 12 april 2012 @ 14:16:26 #58
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_110229263
Anders negeert iedereen even die idioot.
pi_110229265
En dat hij de naam van Willem draagt is een schande.
  donderdag 12 april 2012 @ 14:16:35 #60
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110229267
Volgens mij heeft de_kromme het gewoon over zo'n aandeelhouderskaart, maargoed. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110229299
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:16 schreef Caland het volgende:
Volgens mij heeft de_kromme het gewoon over zo'n aandeelhouderskaart, maargoed. :')
Dat dacht ik ook, ja.
  Moderator donderdag 12 april 2012 @ 14:20:34 #62
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_110229435
Mag ik nog even zeggen dat Koeman een geweldige prestatie geleverd heeft dit jaar? Had er totaal geen vertrouwen in toen hij aangesteld werd, maar zat er helemaal naast. Hij doet alleen maar logische dingen en geeft heldere interviews, zelden zo'n duidelijke en sympathieke trainer bij Feyenoord gezien. _O_
pi_110229594
quote:
Wat houdt dat in? Dat je je leven lang recht heb op een plaats in het stadion?
  donderdag 12 april 2012 @ 14:25:13 #64
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_110229621
quote:
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:24 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Wat houdt dat in? Dat je je leven lang recht heb op een plaats in het stadion?
Dat inderdaad.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 12 april 2012 @ 14:25:37 #65
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_110229637
De Kromme zijn pilletje niet gehad ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_110229718
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:20 schreef Slobeend het volgende:
Mag ik nog even zeggen dat Koeman een geweldige prestatie geleverd heeft dit jaar? Had er totaal geen vertrouwen in toen hij aangesteld werd, maar zat er helemaal naast. Hij doet alleen maar logische dingen en geeft heldere interviews, zelden zo'n duidelijke en sympathieke trainer bij Feyenoord gezien. _O_
Ik mis Ruudje Gullit, die is nooit zo Surinaams geweest als in zijn tijd als trainer van Feyenoord. :'(
Beetje lachen, beetje dollen, te laat komen, smatjes hosselen... :7
BFF met GGMM
pi_110229719
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef Happel het volgende:

[..]

[..]

Dat inderdaad.
Toch hetzelfde als een levenslange seizoenskaart dan, ofwat? HMF met zijn: complete onzin, ik ken één of andere buitenlander _O- .

Geniaal als je zo'n ding hebt. Is het trouwens nog steeds zo dat je veel uitwedstrijden per jaar moet pakken om status Gold Card te behouden?

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Kromme zijn pilletje niet gehad ?
Sorry :@ , medegebruiker.
pi_110229811
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:27 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Toch hetzelfde als een levenslange seizoenskaart dan, ofwat?
Nee boerenlul. :'). Het betekent alleen dat je bij de verkoop van SCC's / tickets voorrang hebt op de rest. Jij komt met een lulverhaal dat je voor 1000 euro, nét na het winnen van de EC-1 en de wereldbeker, voor de rest van je leven een SCC had. _O-

quote:
HMF met zijn: complete onzin, ik ken één of andere buitenlander _O- .
Gast serieus nu moet je ophouden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ab_Fafié. Lees je godverdomme maar in.

quote:
Geniaal als je zo'n ding hebt. Is het trouwens nog steeds zo dat je veel uitwedstrijden per jaar moet pakken om status Gold Card te behouden?
Duh. Net als Diamondcardhouder.
pi_110229835
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:16 schreef AryaMehr het volgende:
Anders negeert iedereen even die idioot.
Verder dit natuurlijk. Ik ga niet meer in op die dorpsidioot.
  donderdag 12 april 2012 @ 14:30:44 #70
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110229844
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:29 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nee boerenlul. :'). Het betekent alleen dat je bij de verkoop van SCC's / tickets voorrang hebt op de rest. Jij komt met een lulverhaal dat je voor 1000 euro, nét na het winnen van de EC-1 en de wereldbeker, voor de rest van je leven een SCC had. _O-

[..]

Gast serieus nu moet je ophouden. http://nl.wikipedia.org/wiki/Ab_Fafié. Lees je godverdomme maar in.

[..]

Duh. Net als Diamondcardhouder.
nee, is echt een levenslange seizoenskaart. En dat geldt voor alle evenementen in de Kuip. Ken ook een kerel die er één heeft. Zit op vak B.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110229862
:D.

Je kon in de jaren '70 dus een kaart kopen (voor 1000 gulden!) waarbij je de rest van je leven verzekerd was van een plaats in het stadion. Ik vertel dus geen onzin. Probeer mensen die die kaart hebben maar eens te interviewen, dan wordt het misschien nog wat met je documentaire _O- .

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:30 schreef Caland het volgende:

[..]

nee, is echt een levenslange seizoenskaart. En dat geldt voor alle evenementen in de Kuip. Ken ook een kerel die er één heeft. Zit op vak B.
Ja, dat is het zieke. Je hebt ook recht op ALLE evenementen. Meestal krijg je een vergoeding bij bijv. grote concerten en EC-finales, hoorde ik?
pi_110229866
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:30 schreef Caland het volgende:

[..]

Serieus? -O- De_Kromme die gelijk heeft :{.

Nou, sorry dan jongen. :D
pi_110229884
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef De_kromme het volgende:

Je kon in de jaren '70 dus een kaart kopen (voor 1000 gulden!) waarbij je de rest van je leven verzekerd was van een plaats in het stadion. Ik vertel dus geen onzin. Probeer mensen die die kaart hebben maar eens te interviewen, dan wordt het misschien nog wat met je documentaire _O- .
Vandaag een gesprek met een van de bekendste supporters van de club. :).
  donderdag 12 april 2012 @ 14:31:58 #74
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110229892
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef De_kromme het volgende:

Is toch ook niet zo raar dat die aandelen meer waard zijn dan 30 jaar geleden. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110229937
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Is toch ook niet zo raar dat die aandelen meer waard zijn dan 30 jaar geleden. :')
Mwuah wel een ongelofelijk domme deal van de club hoor :'). Als je 22 bent weet je echt wel dat je nog 50 jaar naar De Kuip zult blijven gaan.

Een lifetime abbo verkopen in de rijkste periode van de club ooit voor 10-seizoensjaren aan "opbrengst" is gekkenwerk.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 14:33:19 ]
pi_110229971
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:31 schreef Caland het volgende:

[..]

Je moet ook rekening houden met inkomensverschillen en inflatie natuurlijk. Alsnog zijn de prijzen vertienvoudigd.

Wat een baas ben je dan, als je een levenslange seizoenskaart voor een duizendje in de wacht sleept _O_ . Wat zou er gebeuren als er een nieuwe Kuip komt? Ben je de sjaak?
  donderdag 12 april 2012 @ 14:34:05 #77
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110229989
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:33 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Mwuah wel een ongelofelijk domme deal van de club hoor :'). Als je 22 bent weet je echt wel dat je nog 50 jaar naar De Kuip zult blijven gaan.

Een lifetime abbo verkopen in de rijkste periode van de club ooit voor 10-seizoensjaren aan "opbrengst" is gekkenwerk.
Tsja, bestaat nog steeds hoor. Al betaal je nu zo'n 8000 ofzo.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110230071
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:34 schreef Caland het volgende:

[..]

@ 270 euro per seizoenskaart == 31 jaren. Snap je Caland?

En nu kunnen ze dat geld wel gebruiken. Toen viel dat reuze mee :D.
pi_110230081
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:34 schreef Caland het volgende:

[..]

Serieus? Zou wel cool zijn O+
BFF met GGMM
  donderdag 12 april 2012 @ 14:37:07 #80
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110230127
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kerel die ik ken heeft hem zelfs van z'n vader geërfd bij diens overlijden.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110230132
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

En voor jou haast gratis met je range rover.
pi_110230140
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:37 schreef Caland het volgende:

[..]

Kerel die ik ken heeft hem zelfs van z'n vader geërfd bij diens overlijden.
JE MEENT 'T. Dat kan gewoon dus? :D :').
  donderdag 12 april 2012 @ 14:37:29 #83
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110230144
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:35 schreef DonRaja het volgende:

[..]

http://www.vasf.nl/welkom.php
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110230150
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:35 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Toen betaalde je dus ~100 gulden voor een seizoenskaart. Je moest dus zeker weten dat je 10 jaar bezig bleef met Feijenoord, en je moest wel een aantal maandsalarisen kunnen ophoesten in één keer. Lastig voor simpele havenslaven.

Caland, hoe heet die vent op B? Ik ken hem misschien ook wel.
pi_110230255
Yo mensen, even snel...was t onterecht gelijkspel gisteren? Xx
pi_110230285
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
Ja
pi_110230321
quote:
Actueel aanbod aandelen

Doorlopend worden er aandelen te koop aangeboden.

Prijsindicatie Euro 6000,-- - Euro 7.500,-- per aandeel, onder voorbehoud.
Er worden regelmatig aandelen aangeboden met zitplaatsen op de vakken A, B en C.
Je kan dus voor 6000 Euro een aandeel met zitplaats kopen? Cool :)
pi_110230352
Had je beter je gokwinst aan kunnen uitgeven Helpmefok, i.p.v. een suf reisje naar Amerika :')
pi_110230378
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:37 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

En voor jou haast gratis met je range rover.
Eind juni O+
BFF met GGMM
  Moderator donderdag 12 april 2012 @ 14:41:59 #90
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_110230397
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:39 schreef kapiteintje het volgende:
Na 1e helft was het terecht, na 2e helft niet meer. :{
pi_110230432
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Had je beter je gokwinst aan kunnen uitgeven Helpmefok, i.p.v. een suf reisje naar Amerika :')
Nou heb nog zo'n 13k staan dus.... :D.

quote:
HEBBEN DE AANDEELHOUDERS EEN EIGEN INGANG?
Ja, inderdaad. Vanaf het nieuwe seizoen beschikken de aandeelhouders over drie nieuwe ingangen, die alle zijn voorzien van tourniquets en dus een vlotte doorstroming garanderen. Deze tourniquets zijn voorzien van een WITTE kleurbalk en zijn genummerd 42, 43 en 44 en ALLEEN toegankelijk voor aandeelhouders!! Deze ingangen zijn centraal gepositioneerd aan de Olympiazijde (bij het station Stadion, zie ook de plattegrond) en liggen onder de naamsaanduiding STADION FEIJENOORD. Voor alle aandeelhouders geldt, dat u naast de ingangen 42, 43 en 44 eveneens toegang tot het Stadion krijgt via de overige ingangen aan de Olympiazijde. Het is echter voor een niet-aandeelhouder niet mogelijk om via de ingangen 42, 43 en 44 toegang tot het Stadion te verkrijgen.
DAT is pas ECHT relaxt. _O_
pi_110230534
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:42 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Nou heb nog zo'n 13k staan dus.... :D.

[..]

DAT is pas ECHT relaxt. _O_
Prijs valt eigenlijk best mee. Seizoenkaart voor die vakken 500 E dus in 12 seizoenen terugverdiend.
  donderdag 12 april 2012 @ 14:59:05 #93
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_110231176
quote:
Ulli: 'Na vijf dagen ben je vanzelf een Feyenoorder'

Bron: Rijnmond.nl

Nauwelijks een wolkje aan de lucht en 38 graden. Een warmer welkom is nauwelijks denkbaar voor de Feyenoord-trainers op de eerste clinic-dag. Als een echte gentleman staat Ullrich van Gobbel zijn pet af aan Pim Doesburg. 'Toen ik bij Feyenoord kwam, waren het Ton Lokhoff en met name Pim die zich over mij ontfermden', zegt Ulli tijdens het ontbijt. Nu, zo'n 25 jaar later, is het pay-back time. In de positieve zin van het woord.

Tegen alle verwachtingen in zijn alle kinderen op tijd. Een teken dat er uitgekeken wordt naar Feyenoord Soccer Camp, want stiptheid is niet het sterkste punt van de Curacaose bevolking. De opening begint keurig om half 9, maar een half uur later - als de clinic eigenlijk had moeten beginnen - worden nog steeds alle sponsoren bedankt. Van de plaatselijke autoboer tot aan tal van particulieren. Het lijkt alsof iedereen op het eiland zich hard heeft gemaakt voor de komst van Feyenoord.

Ook Darryl meldt zich. Darryl is de Ajacied, die zich gisteren in Ajax-tenue meldde bij CVV Willemstad. Tot afgrijzen van Ullrich van Gobbel, die hem lachend - maar niet minder gemeend - duidelijk maakte dat hij de volgende dagen wel in Feyenoord-shirt verwacht werd.

Ulli's woorden missen zijn uitwerking niet. Gehuld in Feyenoord-tenue loopt Darryl het veld op. 'Gelukkig zit het logo net boven m'n hart', zegt hij tegen Ulli. 'Je ziet er een stuk beter uit dan gisteren', countert Van Gobbel. 'Geloof me, na vijf dagen ben je vanzelf een Feyenoorder. Geniet er van. Geef me een boks.' De vuisten gaan op elkaar.

Ulli ontpopt zich op het veld tot een ware entertainer. Ok, zijn snelheid is hij verloren, zijn enthousiasme zeker niet. Net als zijn spiermassa overigens. Eerlijk is eerlijk, er zijn 40-jarigen die er minder afgetraind uitzien. Lachend kijkt hij toe hoe de groep tot 17 jaar zich tijdens de warming-up al in het zweet werkt.

Ook de trainers hebben in no-time een doorweekt shirt. 'Morgenochtend trekken we de zwarte shirts aan', had initiatiefnemer Curtis Martels een dag eerder gezegd. 'Dan is het nog niet zo warm.' Een kleine misvatting zo blijkt.

Als de temperatuur iets is afgekoeld, trekken we samen met Ben Wijnstekers en Pim Doesburg richting Willemstad. Onze tv-reportage moet immers wel laten zien wat voor geweldig eiland Curacao is. Alles voor de kijkcijfers. De ervaren rotten werken graag mee, want ze bewaren mooie herinneringen aan het eiland.

Ben is voor de vierde keer op Curacao. Zeker zijn eerste bezoek was voor hem onvergetelijk. 'Dat was in 1983, als seizoensafsluiting met Feyenoord. Prachtig was dat. We speelden ook nog een wedstrijdje, maar het was vooral heel gezellig. Een jaar later werden we kampioen.'

We lopen over de Pontjesbrug, bekijken de karakteristieke gekleurde huizen en we bezoeken Netto Bar. Volgens onze reisgids wordt hier de lekkerste rum van het eiland geschonken. Niet bepaald een zaak voor geheelonthouder Pim Doesburg, voor wie nicotine en alcohol al 69 jaar vreemd is. Veel mist hij niet aan de groene zelfgemaakte rum. Ons doet de smaak denken aan Pisang Ambon, een drankje dat ons op een brugklasfeestje eens letterlijk genekt heeft en dat we sindsdien links laten liggen.

Pim heeft geen alcoholisch spraakwater nodig. Ook op een colaatje vertelt hij de ene na andere anekdote. Over zijn aversie tegen Facebook en mobieltjes. Hoe hij in 1978 met Oranje de eerste penalty van Maradona voor de Argentijnse nationale ploeg stopte. En hoe het Nederlands elftal in hetzelfde jaar als helden ontvangen werd op Curacao, nadat zij op het eiland een tussenlanding maakte na de verloren WK-finale in Argentinie. 'Een mooier feest dan in Nederland.'

De avond wordt afgesloten met een diner in restaurant Brakkeput Mei Mei. Pim ratelt door over hoe zijn kleinkinderen geïndoctrineerd zijn door hun telefoon, Ulli praat over de beste Surinaamse restaurants in Rotterdam, over Tomasz Rzasa en Tininho ('Echt goede linksbacks') en zijn voorliefde voor Nederlandse zangers. 'Die Hazes-cover van Guus Meeuwis, Geef mij je angst, is echt een prachtig nummer. Goede zanger, net als Xander de Buisonje. Maar artiesten zoals Gordon vind ik helemaal niks. Of die andere van De Toppers, Rene Froger. Verschrikkelijk. We zijn niet voor niets met een deel van de Feyenoord-selectie weggelopen bij zijn concert in Ahoy, toen we daarvoor uitgenodigd waren.'

Door de speakers klinkt een verzamelalbum van R. Kelly. Soms zingt Ulli mee. Totdat er een andere CD wordt opgezet. Queen. We are the champions. Inderdaad, het nummer dat geassocieerd wordt met de glorietijd van Ajax, halverwege de jaren '90. Ulli is stil. Tot het volgende nummer. De verhalen stapelen zich net zo snel op als dat hij vroeger kon lopen.
Elite
Tegen TTIP
pi_110231209
quote:
Tegen alle verwachtingen in zijn alle kinderen op tijd. Een teken dat er uitgekeken wordt naar Feyenoord Soccer Camp, want stiptheid is niet het sterkste punt van de Curacaose bevolking
:X

Niet dat ik ooit naar zo'n apenland (nofi :D) op vakantie zou gaan maar dit is wel weer héél fout van de schrijver hoor :').
pi_110231317
Uli is trouwens echt een fucking held man.
pi_110231569
Plaats voor het leven in De Kuip, eigen ingang, hoe kan het dat niet meer mensen dit doen?!
BFF met GGMM
pi_110231833
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:08 schreef DonRaja het volgende:
Plaats voor het leven in De Kuip, eigen ingang, hoe kan het dat niet meer mensen dit doen?!
Niet iedereen tovert zo even 6k tevoorschijn. ;D
pi_110232112
Heb ik jullie weer wat geleerd over Feijenoord, geen dank jongens.

En tot de volgende keer :W.
pi_110232135
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:21 schreef De_kromme het volgende:

Eerlijk is eerlijk: van de 100 dingen die je zegt, zijn er 99 onzin, maar hier had je gelijk in.
pi_110232212
Die buitenlander van jou verkondigt dus gewoon onzin. Zeg dat maar tegen hem volgende keer.
pi_110237172
Wat mooi dat ze Wijnaldum iedere week meer uitkotsen bij PSV _O- Die gaat nog eens bij een clubje als ADO oid eindigen :Y
pi_110239119
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:21 schreef De_kromme het volgende:

Beter blijf je weg.

Wordt vCL dit jaar jongens. Jammer xD
pi_110239373
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:24 schreef De_kromme het volgende:
Die buitenlander van jou verkondigt dus gewoon onzin. Zeg dat maar tegen hem volgende keer.
KANKERDEBIEL VOOR DE ACHTSTE KEER AB FAFIÉ IS NEDERLANDER.

En hij had er nog nooit van gehoord. Dat is iets heel anders.
pi_110239574
Kan die debiel niet uit dit topic geweerd worden? Wat een verschrikkelijke draak van een gozer.
  Moderator donderdag 12 april 2012 @ 18:01:27 #105
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_110239625
Reageer gewoon helemaal niet op dat opzichtige geprovoceer, dan is de lol er snel af. Hij heeft hier altijd beet, daarom komt hij steeds terug.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
pi_110239642
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:01 schreef Gert het volgende:
Reageer gewoon helemaal niet op dat opzichtige geprovoceer, dan is de lol er snel af.
Doe ik ook niet, maar dat werkt niet voor iedereen. ;) Een mod die zijn posts afentoe eens leeg haalt zou ook kunnen helpen.
  donderdag 12 april 2012 @ 18:31:52 #107
124676 RobertoCarlos
Zit je nou naar me te loeruh?
pi_110240549
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:02 schreef Typisch het volgende:

[..]

Doe ik ook niet, maar dat werkt niet voor iedereen. ;) Een mod die zijn posts afentoe eens leeg haalt zou ook kunnen helpen.
Dat dus, lijkt me ook logischer dan van anderen te vragen het te negeren. En het is best lastig om dat soort opmerkingen te negeren als een familielid kanker heeft.... :P
Tú estás dura y yo me veo cabrón en el espejo
pi_110241122
http://www.vi.nl/nieuws/2(...)r-terug-bij-Ajax.htm

Die wil ik wel bij Feyenoord hebben, prima spits en bij Ajax waarderen ze hem niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_110241592
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:47 schreef heiden6 het volgende:

Die wil ik wel bij Feyenoord hebben, prima spits en bij Ajax waarderen ze hem niet.
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :

Wel duidelijk zo toch?
Jij vond Charisteas zeker ook een goede aankoop?
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
pi_110241775
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 15:00 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:X

Niet dat ik ooit naar zo'n apenland (nofi :D) op vakantie zou gaan maar dit is wel weer héél fout van de schrijver hoor :').
Ik ken geen Antilliaan die het ooit zou ontkennen. Ze zijn er trots op dat ze niet zo neurotisch zijn als Nederlanders, en terecht.
pi_110241799
quote:
19s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:59 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :

Wel duidelijk zo toch?
Jij vond Charisteas zeker ook een goede aankoop?
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Nee, want Charisteas is een faalhaas.

Cvitanich is een prima spits.
pi_110241813
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:47 schreef heiden6 het volgende:

quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:04 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Nee, want Charisteas is een faalhaas.

Cvitanich is een prima spits.
;( :{
pi_110241837
Kerel heeft bij Ajax nooit een eerlijke kans gekregen, dat wel, maar ik hoef 'm niet hoor, kom op man!
pi_110241956
Atouba en Oleguer werden ook nooit op waarde geschat in Amsterdam, die mensen zou ik ook volgend seizoen wel graag willen zien.
pi_110241965
Tyf toch op man.

Hoe kijken jullie daar trouwens tegenaan. Ik sprak een Ajacied die zei dat Feyenoord nog best wel eens 4e zou kunnen worden en dat dat goed was, in vergelijking met wat ze dachten aan het begin van het seizoen.

Ik vertelde hem direct dat ik daar geen genoegen mee neem. Hoe gek dat eigenlijk ook zou klinken na vorige seizoenen. Maar dit is echt een seizoen dat je weer kan inhaken met de top. (v)CL is toch 1 van de dingen waar voetballers op af komen. Indien dat gehaald wordt is er zeker wel een reele kans dat Guidetti blijft, Kuyt komt of 1 van beide. Indien dat gebeurt kan je nog wel eens een hele leuke Europa avontuur meemaken. Met Vormer en andere aankopen die nog wel uit de doeken worden gedaan maak je best kans om door te stoten.
  donderdag 12 april 2012 @ 19:08:00 #116
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110241982
Doe dan El Ham.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110241985
topscorer van Argentinië en een prima doelsaldo van 27 doelpunten in 41 wedstrijden. Prima aankoop, ik zou er achter staan
pi_110242092
:{w

Gaat het eindelijk weer de goede kant op met je club. Wil je weer gezichtsverlies lijden door een afgedankt spelertje van die snavels |:(
pi_110242124
quote:
15s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:10 schreef TheGreatHooD het volgende:

Gaat het eindelijk weer de goede kant op met je club. Wil je weer gezichtsverlies lijden door een afgedankt spelertje van die snavels |:(
:D
  Moderator donderdag 12 april 2012 @ 19:11:12 #120
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_110242147
quote:
2s.gif Op donderdag 12 april 2012 18:31 schreef RobertoCarlos het volgende:

[..]

Dat dus, lijkt me ook logischer dan van anderen te vragen het te negeren. En het is best lastig om dat soort opmerkingen te negeren als een familielid kanker heeft.... :P
Nou ga maar lekker vragen aan de voetbalmods dan, of ze hier elke keer zwaar willen gaan zitten editten. Bovendien provoceert-ie weliswaar, maar is het zelden zo grof dat het geëdit zou moeten worden.
Dus het is het simpelst om hem te negeren. Maar er wordt hier elke keer zó gretig gehapt dat het erop lijkt dat het stiekem wel leuk gevonden wordt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  donderdag 12 april 2012 @ 19:12:06 #121
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110242191
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Nou ga maar lekker vragen aan de voetbalmods dan, of ze hier elke keer zwaar willen gaan zitten editten. Bovendien provoceert-ie weliswaar, maar is het zelden zo grof dat het geëdit zou moeten worden.
Dus het is het simpelst om hem te negeren. Maar er wordt hier elke keer zó gretig gehapt dat het erop lijkt dat het stiekem wel leuk gevonden wordt.
Het is nogal frustrerend als iemand gewoon constant dingen uit z'n duim aan het zuigen is :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 12 april 2012 @ 19:12:17 #122
124676 RobertoCarlos
pi_110242200
Manolev is trouwens ook een prima versterking voor op rechts. Zelfs Milan had interesse! :P
pi_110242258
Anders kopen we gewoon het hele 2e elftal van Ajax
pi_110242273
Als we het dan toch al over afgedankte kutvoetballers van de concurrent hebben, Wijnaldem maar weer terug halen? :')
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_110242310
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:13 schreef Cara het volgende:
Als we het dan toch al over afgedankte kutvoetballers van de concurrent hebben, Wijnaldem maar weer terug halen? :')
Anders probeer je nog Berg terug naar Nederland te halen
  donderdag 12 april 2012 @ 19:14:55 #126
124676 RobertoCarlos
pi_110242318
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:11 schreef Gert het volgende:

[..]

Dat betwijfel ik dus.... en dat heeft helemaal niets met voetbalcultuur of zo te maken :{
pi_110242324
quote:
Ruilen voor Cabral :P
  donderdag 12 april 2012 @ 19:15:32 #128
124676 RobertoCarlos
pi_110242353
quote:
_O- Of Fer voor 5 ton :)
  donderdag 12 april 2012 @ 19:15:58 #129
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110242373
Lekker Harry terughalen.

Hamas, Hamas, Cha-ri-ste-as _O_
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110242385
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:08 schreef Caland het volgende:
Doe dan El Ham.
Die rat hoef ik niet in de Kuip te zien, al zou hij contributie betalen. Ik schaam me dat hij uit dezelfde wijk komt als ik.

Cvitanich is een prima spits die er makkelijk 20 inlegt in een seizoen in de basis bij ons.

Hij heeft nooit een kans gehad daar.

Elmander is ook een afdankertje van ons, die zouden ze toch ook graag hebben in Amsterdam.
  Moderator donderdag 12 april 2012 @ 19:16:44 #131
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_110242410
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:15 schreef Caland het volgende:

Hamas, Hamas, Cha-ri-ste-as _O_
pi_110242428
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:16 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Die rat hoef ik niet in de Kuip te zien, al zou hij contributie betalen. Ik schaam me dat hij uit dezelfde wijk komt als ik.

Cvitanich is een prima spits die er makkelijk 20 inlegt in een seizoen in de basis bij ons.

Hij heeft nooit een kans gehad daar.

Elmander is ook een afdankertje van ons, die zouden ze toch ook graag hebben in Amsterdam.
Elmander met Cvitanich vergelijken _O- |:( :{w :')
pi_110242465
quote:
Ik weet niet waar je dat op baseert, kutvoetballer, hij doet het prima al twee jaar bij topclubs in Mexico en Argentinië. Maar aangezien je niet eens weet hoe je Wijnaldum schrijft neem ik je mening niet serieus.

Denk je dat het niveau van Feyenoord hoger is dan van Boca Juniors? :W
pi_110242569
Afdankers van de concurrent is gewoon een no go. Dan nog liever met Achahbar in de spits volgend jaar.
pi_110242614
quote:
19s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:17 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Elmander met Cvitanich vergelijken _O- |:( :{w :')
Heb je moeite met begrijpend lezen? Ik probeer duidelijk te maken dat afgedankt niet altijd aan de speler ligt maar soms gewoon een inschattingsfout van de club. Hoeveel goede spelers en talenten heeft Ajax wel niet laten vertrekken de afgelopen tien jaar? Narsingh is ook een afdankertje van Ajax, Heerenveen zag het wel in hem zitten.

Laten we niet de mening van Ajax blind volgen maar gewoon zelf spelers beoordelen als Feyenoord alsjeblieft. Het interesseert me niets of ze hem daar niet moeten. Ze wilden ook Afonso Alves niet hebben.
pi_110243040
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 14:09 schreef Grifte het volgende:
Oja Zoekeenleven en die andere gast die nog naar Feyenoord - AZ wilden, morgen moet AZ aangeven met hoeveel lui ze komen naar De Kuip, als ze met niet zo veel komen (wat er wel inzit), dan gaan er nog flink wat buffervakken de verkoop in, ze hebben nu gewoon heel Y/H/HH/F/FF/G nog niet in de verkoop gedaan, omdat ze nog niet weten hoeveel AZ er meeneemt.
Thanks ;)
* Verwijderd *
pi_110243051
Cvitanich vond ik echt niet indrukwekkend als ik hem bij Ajax zag. Tevens zal hij ook geld kosten. En heeft hij aangegeven graag bij Boca te willen blijven. Hij heeft sinds kort een relatie met een journaliste daar, niet zo gek dat hij wil blijven. :+

pi_110243142
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:29 schreef Typisch het volgende:
Cvitanich vond ik echt niet indrukwekkend als ik hem bij Ajax zag. Tevens zal hij ook geld kosten. En heeft hij aangegeven graag bij Boca te willen blijven. Hij heeft sinds kort een relatie met een journaliste daar, niet zo gek dat hij wil blijven. :+

[ afbeelding ]
Okee, daar kunnen we niet tegenop. :9~
pi_110243201
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:29 schreef Typisch het volgende:

[ afbeelding ]
die is zo weg hoor als het geld op is.
pi_110243215
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:20 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Heb je moeite met begrijpend lezen? Ik probeer duidelijk te maken dat afgedankt niet altijd aan de speler ligt maar soms gewoon een inschattingsfout van de club. Hoeveel goede spelers en talenten heeft Ajax wel niet laten vertrekken de afgelopen tien jaar? Narsingh is ook een afdankertje van Ajax, Heerenveen zag het wel in hem zitten.

Laten we niet de mening van Ajax blind volgen maar gewoon zelf spelers beoordelen als Feyenoord alsjeblieft. Het interesseert me niets of ze hem daar niet moeten. Ze wilden ook Afonso Alves niet hebben.
Het gaat m.i. wel om de speler zelf. Zoals ik al eerder aanhaalde. Je klimt als club eindelijk weer terug naar de plek waar je hoort, en dan ga je afdankertjes van Ajax halen. Kom op zeg. Alsof we in de jeugd niemand hebben rondlopen.
pi_110243289
quote:
19s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:33 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Het gaat m.i. wel om de speler zelf. Zoals ik al eerder aanhaalde. Je klimt als club eindelijk weer terug naar de plek waar je hoort, en dan ga je afdankertjes van Ajax halen. Kom op zeg. Alsof we in de jeugd niemand hebben rondlopen.
Begrijp ik het nou goed dat je liever een mindere speler opstelt dan een ex-ajacied en i.p.v. verder klimmen dus weer lekker de afdaling inzet?

Niet dat ik Cvitanich nou de verlosser vind, maar iig beter dan Fernandez/tevreden.
pi_110243453
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:34 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Begrijp ik het nou goed dat je liever een mindere speler opstelt dan een ex-ajacied en i.p.v. verder klimmen dus weer lekker de afdaling inzet?

Niet dat ik Cvitanich nou de verlosser vind, maar iig beter dan Fernandez/tevreden.
"Uit eigen kracht voortgebracht"

Tevens vind ik Cvitanich nou niet echt Guidetti materiaal. Die jongen brengt ons verder. Een Cvitanich niet. Heb je die jongen uberhaupt wel zien spelen, of ga je alleen af op de statistieken?
pi_110243608
quote:
19s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:38 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

"Uit eigen kracht voortgebracht"

Tevens vind ik Cvitanich nou niet echt Guidetti materiaal. Die jongen brengt ons verder. Een Cvitanich niet. Heb je die jongen uberhaupt wel zien spelen, of ga je alleen af op de statistieken?
Maar Guidetti gaat weg en we krijgen geen nieuwe Guidetti.

Je moet een eventueel aan te kopen/huren/promoveren spits dus niet vergelijken met Guidetti, maar met het materiaal wat we nu hebben. En dan is Cvitanich dus helemaal zo slecht nog niet vergeleken met Achahbar en Fernandez.
pi_110243673
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Je moet een eventueel aan te kopen/huren/promoveren spits dus niet vergelijken met Guidetti, maar met het materiaal wat we nu hebben. En dan is Cvitanich dus helemaal zo slecht nog niet vergeleken met Achahbar en Fernandez.

Trek eens niet zo snel conclusies.
En ik vertrouw op Yellow, en die tovert echt wel iets beters uit de hoed dan fuckin Cvitanich
pi_110243676
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:41 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

En nogmaals, ik hoef Cvitanich ook niet. Maar een speler alleen al afschrijven omdat ie van Ajax komt vind ik een beetje treurig. Als dat een versterking is moeten we er in de huidge situatie blij mee zijn..
pi_110243689
quote:
19s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:42 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Ja sorry, iemand moest het je een keer vertellen :'(
  donderdag 12 april 2012 @ 19:42:44 #147
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_110243694
Dario wordt gwn 3e spits bij Ajax.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_110243993
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:08 schreef Caland het volgende:
Doe dan El Ham.
_O_
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_110244316
Ik noemde het maar even hoor, ik heb geen poster van Cvitanich boven mijn bed hangen hoor. Maar ik denk wel dat hij een versterking is. En Ajacied, ach, ik vind Goossens meer Ajacied dan zo'n Argentijn.

We moeten vissen uit een beperkte vijver. Een echte topper die ons veel beter maakt is waarschijnlijk niet haalbaar komende zomer. Dan moeten we het maar doen met een redelijke spits, als dat het hoogst haalbare is. Als Kuijt niet komt ondanks dat we het proberen, Guidetti niet blijft ook al doen we er alles aan, enzovoorts, dan moet je toch iets. We zijn zeker nog niet in de positie dat we veel te kiezen hebben. Als je de hele zomer blijft hengelen naar een dealtje zoals met Guidetti en het lukt het niet, zit je met Guyon F. en 2 jeugdspelers voor in de spits, dat kan gewoon echt niet.

[ Bericht 59% gewijzigd door heiden6 op 12-04-2012 20:00:57 ]
pi_110244390
Van mij mag die El Ham best komen, voor een paar ton per jaar. Als ie een grote smoel heeft gewoon even Jean Paul d'r op afsturen, is het zo afgelopen.
  donderdag 12 april 2012 @ 19:57:33 #151
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_110244429
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Van mij mag die El Ham best komen, voor een paar ton per jaar. Als ie een grote smoel heeft gewoon even Jean Paul d'r op afsturen, is het zo afgelopen.
Goeie oldskool tackle doet wonderen :7
pi_110244495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:57 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Goeie oldskool tackle doet wonderen :7
Gewoon Henkie Fraser bij technische staf halen als persoonlijke begeleider van die el ham. 1 verkeerde move en dan keihard aanpakken
  donderdag 12 april 2012 @ 20:01:07 #153
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110244579
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:56 schreef SjaakBauer het volgende:
Daar had Koeman toch ook problemen mee bij AZ?
pi_110244584
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:59 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Gewoon Henkie Fraser bij technische staf halen als persoonlijke begeleider van die el ham. 1 verkeerde move en dan keihard aanpakken
Ik zie het gewoon ook helemaal voor me :D El Ham doet arrogant en Fraser begint te rennen en geeft een lekkere trap op de kuiten van El Ham
* Verwijderd *
pi_110244627
Jullie zijn toch niet serieus over die hamlap?
pi_110244667
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:01 schreef heiden6 het volgende:
Als hij d'r 30 inlegt en hij houd z'n smoel voor de rest, boeit het mij geen reet. Ook opgeleid bij ons toch???
pi_110244725
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 19:17 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Maar aangezien je niet eens weet hoe je Wijnaldum schrijft neem ik je mening niet serieus.

Heb je nog meer te zeiken? :W
pi_110244753
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:02 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Als hij d'r 30 inlegt en hij houd z'n smoel voor de rest, boeit het mij geen reet. Ook opgeleid bij ons toch???
Al komt Cruijff persoonlijk dat doen vind ik het nog best :')
  donderdag 12 april 2012 @ 20:08:45 #159
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110244997
quote:
Ik iig niet. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110245188
Komt toch niet, dus niet serieus
pi_110245697
Ik ben wel gecharmeerd van Wildschut van VVV. Lijkt me een goede belofte voor de toekomst, maar hij is een middenvelder toch? Dan denk ik niet dat hij richting Feyenoord gaat.
Feyenoord Rotterdam
pi_110245818
quote:
19s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:19 schreef Fuszy het volgende:
Ik ben wel gecharmeerd van Wildschut van VVV. Lijkt me een goede belofte voor de toekomst, maar hij is een middenvelder toch? Dan denk ik niet dat hij richting Feyenoord gaat.
Linksbuiten. Erg goede speler maar is Ajaxfan en heeft geroepen dat hij nooit voor Feijenoord zou spelen
pi_110246220
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:02 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Excelsior toch?

@Cara: http://www.spitsnieuws.nl(...)vond-het-wel-grappig

Fail.
pi_110246297
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:27 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Excelsior toch?

@Cara: http://www.spitsnieuws.nl(...)vond-het-wel-grappig

Fail.
Ja, je hebt gelijk
pi_110246376
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Ja, je hebt gelijk
Over Excelsior bedoel je?

Want dat het Wijnaldum is en niet Wijnaldem, dat wist iedereen in Nederland behalve Cara en de materiaalman van PSV al vijf jaar.
pi_110246629
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:29 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Want dat het Wijnaldum is en niet Wijnaldem, dat wist iedereen in Nederland behalve Cara en de materiaalman van PSV al vijf jaar.
Over Excelsior
pi_110246694
quote:

[..]

Jezus man. Hier noemt iedereen m wijnaldEm.

Problem?
pi_110246883
Tussenstand bij de Graafschap is slecht voor Excelsior zeg
pi_110246907
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Problem?
Sinds wanneer?
Wind extinguishes a candle and energizes fire
pi_110247017
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:37 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Sinds wanneer?
Sinds VVV-PSV
  donderdag 12 april 2012 @ 20:44:18 #171
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110247415
Graafschap wint, erg zuur.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 12 april 2012 @ 20:45:13 #172
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_110247484
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:44 schreef Caland het volgende:
Graafschap wint, erg zuur.
Rampweek compleet. Gelukkig heeft Real Madrid gister gewonnen.
pi_110248511
Vormer speelde wel erg goed gisteren, word nog spannend wie er volgend jaar in de basis staat.
* Verwijderd *
pi_110248658
quote:
6s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:58 schreef zoekeenleven het volgende:
Vormer speelde wel erg goed gisteren, word nog spannend wie er volgend jaar in de basis staat.
Vormer gegarandeerd. Om die gast kun je echt niet heen hoor
  donderdag 12 april 2012 @ 21:01:17 #175
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110248680
Feyenoord doet nu ook maar eens een (imo) mislukte poging om wat nieuw spul in de fanshop te krijgen.

VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 12 april 2012 @ 21:01:52 #176
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_110248716
quote:
Goos, dat weet Cara ook wel. Wijnaldem is 'n bijnaam geworden door die blunder van PSV.
  donderdag 12 april 2012 @ 21:02:23 #177
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_110248751
quote:
10s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:01 schreef Caland het volgende:
Feyenoord doet nu ook maar eens een (imo) mislukte poging om wat nieuw spul in de fanshop te krijgen.

[ afbeelding ]
Te druk.

En dus te lelijk.
  donderdag 12 april 2012 @ 21:03:21 #178
357045 Grifte
Feijenoord
pi_110248825
In het kader van we gooien even alles bij elkaar
  donderdag 12 april 2012 @ 21:03:37 #179
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110248850
quote:

[ afbeelding ]
Lijkt meer een montage dan een daadwerkelijk geprint T-shirt
  donderdag 12 april 2012 @ 21:03:48 #180
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_110248862
quote:

[ afbeelding ]
Zijn er echt mensen die hier in willen gaan lopen :')
  donderdag 12 april 2012 @ 21:05:17 #181
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110248969
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:03 schreef satecl het volgende:

[..]

Zijn er echt mensen die hier in willen gaan lopen :')
Geen idee man, maar ik verbaas me er elke keer weer over hoe moeilijk het blijkbaar is. _O-
Helemaal als je dan deze webshop bekijkt, door supporters gemaakt:
http://www.frfc1908.nl/webshop/

Zo kan het dus ook. ^O^
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110249200
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:05 schreef Caland het volgende:

[..]

Geen idee man, maar ik verbaas me er elke keer weer over hoe moeilijk het blijkbaar is. _O-
Helemaal als je dan deze webshop bekijkt, door supporters gemaakt:
http://www.frfc1908.nl/webshop/

Zo kan het dus ook. ^O^
Die jasjes zijn wel nice ja
* Verwijderd *
  donderdag 12 april 2012 @ 21:09:12 #183
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_110249277
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:05 schreef Caland het volgende:

[..]

'Hou het simpel' is iets wat ze niet begrijpen. Een simpel shirt met '1908' erop ofzo is al mooier dan dit.
  donderdag 12 april 2012 @ 21:11:17 #184
357045 Grifte
Feijenoord
pi_110249439
quote:
6s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Zie je ook veel in De Kuip
pi_110249592
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:34 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Problem?
Dat heb ik nog niemand zien doen, en zo heet hij ook niet, maar het was maar een algemene opmerking hoor. Ik ging er alleen op door omdat er zo eigenwijs op gereageerd werd. Maar het zal wel met opzet zijn dan. :)
  donderdag 12 april 2012 @ 21:14:13 #186
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_110249685
quote:
6s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:08 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ik vind dat ze heel veel mooie meuk hebben eigenlijk. Die sjaal van dat No Running spandoek bijvoorbeeld _O- briljant in al z'n simpelheid.

Zou er eens iets moeten bestellen.
pi_110249709
quote:
14s.gif Op donderdag 12 april 2012 20:33 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Over Excelsior
Is toch een mattie van Boutahar en Van Persie? Zo een groepje daar met Kralingers.
pi_110250620
Inderdaad zuur van Excelsior, al is een jaartje toto divisie voor veel jeugdspelers van ons ook niet slecht.
pi_110251689
quote:
Late reactie, maar die is wél aantoonbaar veel beter dan wat wij nu hebben lopen.
pi_110251798
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:41 schreef Typisch het volgende:

[..]

Late reactie, maar die is wél aantoonbaar veel beter dan wat wij nu hebben lopen.
Al was hij net zo goed als Messi, optyfen met die gluiperd.
pi_110252034
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:43 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Al was hij net zo goed als Messi, optyfen met die gluiperd.
En dan wel een Argentijn willen halen die hier niets bewezen heeft. :')
  Moderator donderdag 12 april 2012 @ 21:49:06 #192
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_110252154
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:47 schreef Typisch het volgende:

[..]

En dan wel een Argentijn willen halen die hier niets bewezen heeft. :')
Nog liever een dronken Litouwer uit de onderbond in de spits dan die misselijke geldwolf.
pi_110252256
Dan verschillen wij hierin van mening.

Even dat je het weet, bijna elk mens is een geldwolf. Geen dank.

[ Bericht 50% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 21:50:59 ]
  Moderator donderdag 12 april 2012 @ 21:54:26 #194
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_110252525
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:50 schreef Typisch het volgende:
Dan verschillen wij hierin van mening.

Even dat je het weet, bijna elk mens is een geldwolf. Geen dank.
Ohhhh.. nee dan is het eigenlijk best wel een toffe peer, die gozer die liever in het tweede voetbalt dan meewerkt aan een transfer naar een mooie club omdat hij niet genoeg handgeld naar zijn zin kreeg. Of nee, "schadevergoeding", smartegeld. :') :') :')
Echt, je haalt de builenpest binnen met die lamlul. Gelukkig zou hij nooit bij Feyenoord willen voetballen omdat de fooi hem niet aanstaat die hij aan salaris zou krijgen.
pi_110252632
El Hamdaoui, serieus? :')
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_110253066
quote:

[..]

Donderstraal ns ff op
pi_110253165
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Ohhhh.. nee dan is het eigenlijk best wel een toffe peer, die gozer die liever in het tweede voetbalt dan meewerkt aan een transfer naar een mooie club omdat hij niet genoeg handgeld naar zijn zin kreeg. Of nee, "schadevergoeding", smartegeld. :') :') :')
Echt, je haalt de builenpest binnen met die lamlul. Gelukkig zou hij nooit bij Feyenoord willen voetballen omdat de fooi hem niet aanstaat die hij aan salaris zou krijgen.
Ik zou mijn werkgever ook helemaal uitzuigen als ik zo behandeld werd. Alsof Ajax helemaal fair tegen die jongen is geweest. :') Zelfs fucking Tevéz speelt gewoon weer, die man is 6 maanden kwijt geweest. _O-

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2012 22:06:15 ]
  donderdag 12 april 2012 @ 22:07:07 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110253253
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zou mijn werkgever ook helemaal uitzuigen als ik zo behandeld werd dat mijn werkgever was.
Fixed.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110253514
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 21:54 schreef Gert het volgende:

[..]

Net goed voor Ajax dat ze zo genaaid worden, hadden ze maar niet naar zijn pijpen moeten dansen. Met zijn extra grote Mercedes. :') En dan nog een vergoeding willen vanwege die sportwinkel, je zou hem toch zo het raam van je kantoor uitgooien als je technisch directeur bent en hij vraagt daarnaar. Om te kotsen gewoon.
pi_110253553
quote:
1s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:04 schreef Cara het volgende:

[..]

Donderstraal ns ff op
Doe even normaal man, je kan toch wel tegen een geintje van heidun6?
  Moderator donderdag 12 april 2012 @ 22:17:12 #201
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_110253834
quote:
17s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:05 schreef Typisch het volgende:

[..]

Ik zou mijn werkgever ook helemaal uitzuigen als ik zo behandeld werd. Alsof Ajax helemaal fair tegen die jongen is geweest. :') Zelfs fucking Tevéz speelt gewoon weer, die man is 6 maanden kwijt geweest. _O-
Dus ga je gewoon een jaar niet voetballen, om de club terug te pesten. Oké, dan verschillen we inderdaad van mening.
Verder prima hoor dat het de neuzen bakken vol met nutteloos geld kost, daar niet van.
pi_110254141
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:17 schreef Gert het volgende:

[..]

Dus ga je gewoon een jaar niet voetballen, om de club terug te pesten. Oké, dan verschillen we inderdaad van mening.
Verder prima hoor dat het de neuzen bakken vol met nutteloos geld kost, daar niet van.
Eens, ik ben behoorlijk eigenwijs maar dit gaat wel erg ver.
pi_110254304
Die Mocro buigt voor niemand.
pi_110257818
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 22:24 schreef heiden6 het volgende:
Die Mocro buigt voor niemand.
Ff offtopic maar die opmerking doet me denken aan mijn Moskou werkperiode., Ik werkte bij een bank en dan vloog je altijd business class (onzin binnen Europa 3/400E meer voor een extra broordje). Ik zat 2 keer naast een neger met en bondkraag en ik dacht die kop die ken ik dat moet een voetballer zijn. Toen haalde die het boek `Deze neger buigt voor niemand` en toen wist ik dat het dat het de voetballer Quincy Obusu Abbye was. Wel een aardige gozer trouwens.
  donderdag 12 april 2012 @ 23:49:03 #205
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_110258212
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:38 schreef jakees het volgende:

[..]

Ff offtopic maar die opmerking doet me denken aan mijn Moskou werkperiode., Ik werkte bij een bank en dan vloog je altijd business class (onzin binnen Europa 3/400E meer voor een extra broordje). Ik zat 2 keer naast een neger met en bondkraag en ik dacht die kop die ken ik dat moet een voetballer zijn. Toen haalde die het boek `Deze neger buigt voor niemand` en toen wist ik dat het dat het de voetballer Quincy Obusu Abbye was. Wel een aardige gozer trouwens.
Was ook een aardige voetballer maar sinds hij dat WK heeft gehad waar hij gigantisch goed speelde is zijn wereld wat in elkaar gedonderd en raakte hij ineens niets meer. Nu voetbalt hij lekker in de Griekse zon :P
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
pi_110260210
quote:
0s.gif Op donderdag 12 april 2012 23:38 schreef jakees het volgende:

[..]

_O-
  vrijdag 13 april 2012 @ 00:55:27 #207
357045 Grifte
Feijenoord
pi_110260575
Morgen alweer matchday, al onze concurrenten spelen ook die avond, dus hopelijk zit het op die velden een beetje mee, en houden we de puntjes zelf in De Kuip, en dan even lekker losgaan
  vrijdag 13 april 2012 @ 08:49:34 #208
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_110264487
quote:
Delegatie Feyenoord bekeek donderdag mogelijke opvolger Bakkal

Een delegatie van Feyenoord, bestaande uit assistent-trainer Giovanni van Bronckhorst en de directeuren Martin van Geel en Eric Gudde, zat op de tribune bij ADO Den Haag-FC Groningen (3-0) om Lex Immers te bekijken. Dat meldt De Telegraaf. De middenvelder kreeg in de slotfase een publiekswissel.
Immers, die een contract tot medio 2014 heeft, is bij Feyenoord beeld als opvolger van Otman Bakkal, die na dit seizoen naar alle waarschijnlijkheid vertrekt. De van PSV gehuurde middenvelder heeft een aflopende verbintenis met de Eindhovenaren en lijkt zijn loopbaan in het buitenland te vervolgen.
Immers scoorde dit seizoen vijf keer in 27 competitieduels en genoot vorig jaar zomer ook al belangstelling van Feyenoord. Van Geel liet zich onlangs nog in lovende bewoordingen uit over Immers, die in de ogen van de technisch directeur zowel in de aanval als op het middenveld uit de voeten kan en beschikt over veel inzicht en duelkracht.
pi_110266733
quote:
Graafland verlengt contract bij Feyenoord

Ronald Graafland gaat zijn aflopende contract bij Feyenoord met één jaar verlengen. De 32-jarige doelman is daardoor ook volgend seizoen aan de club verbonden. Graafland werd aan het begin van het huidige voetbaljaar vastgelegd door Feyenoord als derde doelman. De Rotterdammer vervult die rol naar volle tevredenheid, waardoor Feyenoord graag nog een jaar met hem doorwil. Graafland zal op korte termijn zijn handtekening onder zijn nieuwe contract zetten.

Volgens technisch directeur Martin van Geel zijn er meerdere redenen waarom Feyenoord tevreden is over de inbreng van Graafland. ‘Hij is op de eerste plaats een keeper met veel kwaliteiten, die er staat op het moment dat we een beroep op hem moeten doen’, zegt Van Geel. ‘Daarnaast is hij van toegevoegde waarde voor deze groep en belangrijk in de kleedkamer.’

Graafland zelf is blij dat hij nog een jaar aan Feyenoord verbonden blijft. ‘Ik rij nog steeds elke dag met plezier naar de club, alles voelt hier vertrouwd’, zegt de doelman. ‘Ik ken mijn rol hier. Ik weet dat ik na Erwin Mulder en Kostas Lamprou de derde keeper ben. Ik weet dat zij dus de meeste aandacht krijgen en ik niet veel wedstrijden keep, maar ik ben tevreden over mijn rol. Zowel de club als ik wilde graag op deze manier verder, dus ik ben blij dat we eruit zijn gekomen.’
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:26:53 #210
53267 TC03
pi_110267231
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 08:49 schreef satecl het volgende:

[..]

Toch zie ik liever Schøne. Heeft zich naar mijn mening meer bewezen en scoort vaker. Bovendien transfervrij.
pi_110267265
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:26 schreef TC03 het volgende:

[..]

Toch zie ik liever Schøne. Heeft zich naar mijn mening meer bewezen en scoort vaker. Bovendien transfervrij.
Ik denk dat die niet wil. Anders had van Geel zich niet zo over Immers uitgesproken.
Ik begrijp ook niet dat hij bij Ado gaat kijken. Je weet allang wat hij kan en zo drijf je zijn prijs alleen maar omhoog.
pi_110267322
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:27 schreef Cara het volgende:

[..]

Ik denk dat die niet wil. Anders had van Geel zich niet zo over Immers uitgesproken.
Ik begrijp ook niet dat hij bij Ado gaat kijken. Je weet allang wat hij kan en zo drijf je zijn prijs alleen maar omhoog.
Ik heb liever dat ze hem 10x bekijken dan dat ze weer iemand halen waarvan ze de hoogtepunten op een dvdtje hebben gezien.
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:31:04 #213
53267 TC03
pi_110267364
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:29 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Ik heb liever dat ze hem 10x bekijken dan dat ze weer iemand halen waarvan ze de hoogtepunten op een dvdtje hebben gezien.
Je weet dat wedstrijden van ADO live op tv te zien zijn?
pi_110267410
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:31 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je weet dat wedstrijden van ADO live op tv te zien zijn?
Dan zie je niet altijd hoe Immers loopt zonder bal.
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:32:54 #215
277865 Sejt
Ondertitel
pi_110267425
Ik snap het eerlijk gezegd ook niet. Je hebt geen cent te makken en dan wil je toch iets (waarvandaan?) uitgeven aan zo'n matige voetballer?
Het kan wel zijn dat hij de goede instelling heeft e.d., maar met instelling alleen win je geen kampioenschap.
I love my mispoken words.
pi_110267512
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:32 schreef Sejt het volgende:
Ik snap het eerlijk gezegd ook niet. Je hebt geen cent te makken en dan wil je toch iets (waarvandaan?) uitgeven aan zo'n matige voetballer?
Het kan wel zijn dat hij de goede instelling heeft e.d., maar met instelling alleen win je geen kampioenschap.
Net of dat hij meer dan een paar ton gaat kosten...
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:35:54 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110267525
Ik begrijp wel dat er weinig budget is maar Immers? Die zou ik gratis nog niet willen, als hij komt laat hij dan op z'n Van der Meijde's z'n FC Den Haag tattoo verwijderen?
pi_110267699
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef Tarado het volgende:
Ik begrijp wel dat er weinig budget is maar Immers? Die zou ik gratis nog niet willen, als hij komt laat hij dan op z'n Van der Meijde's z'n FC Den Haag tattoo verwijderen?
Die reiger laat hij ombouwen naar een havenkraan en dan gewoon FEYENOORD ROTTERDAM over de tekst heen.
pi_110267719
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef Tarado het volgende:
Een ADO tattoo moet kunnen.
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:40:48 #220
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110267721
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Die reiger laat hij ombouwen naar een havenkraan en dan gewoon FEYENOORD ROTTERDAM over de tekst heen.
pi_110267788
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:40 schreef Guidetti het volgende:

[..]

:N
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:42:35 #222
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110267790
En er dan gewoon zitten voor Toornstra. :Y)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:42:38 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110267792
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:40 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Je kan het ook anders oplossen en dat is met de punt naar achteren spelen, volgens mij kan Clasie dat wel.
pi_110267849
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:32 schreef Sejt het volgende:
Hij wilde vorig jaar nog "het gras gaan opvreten voor FC Utrecht". :') Misschien heb ik het gemist, maar volgens mij is hij niet echt verder gaan ontwikkelen het afgelopen jaar waardoor het Feyenoordmateriaal is. Of vergis ik me?
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:44:47 #225
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_110267870
Waarom is Toornstra geen optie eigenlijk?

Persoonlijk vind ik hem beter dan Immers...
So confused when you're lost in the groove
pi_110267909
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:44 schreef The_Groove het volgende:
Waarom is Toornstra geen optie eigenlijk?

Persoonlijk vind ik hem beter dan Immers...
¤
pi_110267979
Immers komt ook niet gratis hoor.

Ik denk dat dit een alternatief is voor Schöne, want met internationale concurrentie voor zijn handtekening denk ik niet dat hij naar Feyenoord komt.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 13 april 2012 @ 10:49:04 #228
334746 The_Groove
And cricket is the winner
pi_110268031
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:47 schreef Fuszy het volgende:
Immers komt ook niet gratis hoor.

Ik denk dat dit een alternatief is voor Schöne, want met internationale concurrentie voor zijn handtekening denk ik niet dat hij naar Feyenoord komt.
Schone komt niet, kan meer verdienen bij Twente en Schalke (en eventueel dus Ajax al geloof ik dat niet)

Kan me niet voorstellen dat Toornstra veel duurder is dan Immers.
Toornstra kan ook naar Swansea toch?
So confused when you're lost in the groove
pi_110268156
Volgens Gio zat van Geel er niet om Immers te kijken, maar goed oftie dat meende is weer een tweede natuurlijk. ;)
pi_110268276
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:52 schreef Multiply het volgende:
Volgens Gio zat van Geel er niet om Immers te kijken, maar goed oftie dat meende is weer een tweede natuurlijk. ;)
Wanneer zei Gio dat?
pi_110268343
Gisteravond. Mijn huisgenoot zat in de skybox van fit for free met Gio.
  vrijdag 13 april 2012 @ 11:26:49 #232
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_110269553
Misschien zat hij er wel voor Texeira ;)
pi_110270624
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 april 2012 10:35 schreef Guidetti het volgende:

[..]

Net of dat hij meer dan een paar ton gaat kosten...
jawel
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:03:10 #235
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110273538

Hoop dat dat nog overblijfselen zijn van de bekerfinale :D :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110273967

boh het nieuwe uitshirt van Ajax _O_
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
pi_110274009
Dat méén je niet. :D
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:12:48 #238
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_110274017
Verkeerde topic, steven. o|O
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:12:56 #239
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_110274021
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]

Serieus?
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:13:19 #240
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110274033
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:12 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Serieus?
was een 1 april grapje
pi_110274041
Nee was een 1 april grap :')

Ik schrok zelf eerst ook toen ik googlde op nieuwe uitshirt Ajax :')
Op zaterdag 12 juli 2014 20:53 schreef Misstique het volgende:
Ik zou je nog niet uitnodigen voor m'n crematie.
Op maandag 22 juli 2013 21:18 schreef capuchon_jongen het volgende:
Sowieso je hebt me topic verneukt stevenmac :r
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:14:38 #242
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_110274087
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:13 schreef Tarado het volgende:

[..]

was een 1 april grapje
Gelukkig voor jullie.. bij Juve deden ze daar niet aan _O-
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:15:49 #243
131800 Tarado
capô de fusca
pi_110274127
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:14 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Gelukkig voor jullie.. bij Juve deden ze daar niet aan _O-
Nee en die spelen er af en toe zelfs thuis mee, onbegrijpelijk
pi_110274255
Mooi man, roze shirts :Y

_O_
pi_110274407
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Mooi man, roze shirts :Y

[ afbeelding ]

_O_
niet voor rotterdammerts ;)
Ja , Eeeeuhhh Ja toch ?
pi_110274840
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:23 schreef Calciumdude het volgende:

[..]

niet voor rotterdammerts ;)
Ach, ook die lopen tegenwoordig op roze schoentjes..
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:39:26 #247
321382 vandermar
Binnen gek, Buitengewoon!
pi_110275071
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 13:11 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]

Gay parade much :')
RvP; Feyenoord
Op maandag 17 juni 2013 00:00 schreef alors het volgende:
Ik hoop dat Suarez er huilend afgaat met rood.
  vrijdag 13 april 2012 @ 13:53:47 #248
357045 Grifte
Feijenoord
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:56:40 #249
149074 Sala-adin
Knuffelmoslim
pi_110280888
Gaan jullie ook juichen voor Ajax als we winnen van Twente? :D
  vrijdag 13 april 2012 @ 15:59:16 #250
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_110280998
quote:
99s.gif Op vrijdag 13 april 2012 15:56 schreef Sala-adin het volgende:
Gaan jullie ook juichen voor Ajax als we winnen van Twente? :D
Ja, dat zit er dik in. Of ajax moet dit weekend verliezen van de Graafschap :')
pi_110281125
quote:
Guidetti _O_ Wat een nozem :D
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:40:56 #252
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_110282724
Wat ontzettend irritant dat voor de SCC je alsnog via de post een formulier toe moet sturen als je de helft online al hebt gedaan. Lijkt de gemeente wel.
pi_110283328
Feyenoord officieel uit categorie I
  vrijdag 13 april 2012 @ 16:57:56 #254
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110283384
quote:
Promotie naar veilige Categorie II een feit

Feyenoord heeft vrijdag (vandaag) van de licentiecommissie van de KNVB schriftelijk de bevestiging gekregen dat de club weer is ingedeeld in de veilige Categorie II. Feyenoord loopt met de promotie ruim een half jaar voor op haar oorspronkelijke plan, waarin pas eind 2012 promotie naar de veilige Categorie II was voorzien.

De begrotingsdiscipline die Feyenoord de laatste jaren heeft getoond, plus de forse terugloop van de schuld dankzij investeringen van de Vrienden van Feyenoord en transferinkomsten, alsmede de voor dit seizoen geprognosticeerde winst, hebben samen geleid tot het versneld kunnen verlaten van Categorie I. De nu gerealiseerde indeling in Categorie II is voor Feyenoord van belang voor het behoud van de licentie. Bovendien heeft de club nu niet langer toestemming van de bond nodig voor elke investering boven de 50.000 euro.

Tot een wijziging van het beleid bij de Stadionclub zal de promotie niet leiden, zo liet algemeen directeur Eric Gudde eerder al weten. Hetgeen hij vrijdag, na ontvangst van het goede nieuws uit Zeist, nogmaals onderstreepte. Gudde: ‘De begrotingsdiscipline zullen we onverminderd handhaven. Dit is nodig omdat we nooit meer terug willen vallen naar Categorie I en nu ook de laatste stappen naar volledige gezondmaking moeten zetten.’

De miljoenenwinst die Feyenoord dit seizoen gaat maken zal daarom, net als de al gedane extra storting van de VvF, worden gebruikt om de financiële positie nog verder te verbeteren. Verdere versterkingen voor de selectie zullen komende zomer in principe dan ook alleen uit transfervrije spelers bestaan. ‘Alleen als zich een echt buitenkansje voordoet, hebben we door de promotie nu weer de vrijheid toe te slaan. Maar dit zal niet of hooguit zeer mondjesmaat gebeuren als het financieel volledig verantwoord is’, liet Gudde eerder al weten.

Hoewel de promotie dus niet tot noemenswaardige veranderingen bij Feyenoord zal leiden is deze volgens Gudde wel degelijk ‘een felicitatie waard aan alle Feyenoorders’. Supporters – onder meer met hun inzamelingsactie - , investeerders, sponsors, personeel en alle andere betrokkenen. Gudde: ‘Iedereen die iets heeft met deze mooie club heeft op een of andere manier wel bijgedragen aan de versnelde financiële gezondmaking van Feyenoord en komt dus nu een felicitatie toe.’

‘Het mooie van het nu lopende seizoen is natuurlijk dat we naast financieel ook sportief weer enorm aan de weg timmeren’, weet Gudde. ‘Zoals het hoort gaat het weer vooral over voetbal als mensen tegenwoordig over Feyenoord praten. Daar zijn we hier met zijn allen vooral blij om en mogen alle Feyenoorders ook trots op zijn.’
Hoezo een prachtig begin van het weekend.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110283390
Hehe eindelijk
* Verwijderd *
pi_110283403
Wt zal Lunaticnews daar op te zeggen hebben :) :)
pi_110283462
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:58 schreef Niles-Crane het volgende:
Wt zal Lunaticnews daar op te zeggen hebben :) :)
Ook zij zullen blij zijn.
* Verwijderd *
pi_110283560
Super mooi nieuws! :D Heel mijn weekend is nu al goed.

Nu nog even aan het doelsaldo werken tegen Excelsior :)
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:06:30 #259
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_110283641
Weer een reden om vanavond te gaan zuipen :Y
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:12:06 #260
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_110283806
Op Vrijdag de 13e dit nieuws, hoe awesome _O_
  vrijdag 13 april 2012 @ 17:31:03 #261
24807 NJ
Don't mention the war!
pi_110284455
Tof!
And now for something completely different, I'm on a horse.
pi_110284512
Mooi dit :)
pi_110284563
Goed nieuws.
pi_110284801
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:34 schreef Muto het volgende:
Goed nieuws.
pi_110284848
Van Hanegem verdiende in zijn toptijd 85.000 gulden en kon toen naar Marseille om daar 800.000 gulden te verdienen, maar deed dat niet. _O_

Volgens JD Stouten iig.
pi_110285089
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:03 schreef Fuszy het volgende:
Super mooi nieuws! :D Heel mijn weekend is nu al goed.

Nu nog even aan het doelsaldo werken tegen Excelsior :)
Inderdaad! Topnieuws dit! *O*
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_110285168
Hopppppaaahhhh
pi_110285189
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 16:57 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoezo een prachtig begin van het weekend.
Gudde is een Feyenoordert.
pi_110285264
quote:
Een Ajacied die graag met Guidetti wilt voetballen? 8)7
pi_110285318
quote:
19s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:58 schreef TheGreatHooD het volgende:

[..]

Een Ajacied die graag met Guidetti wilt voetballen? 8)7
Geeft eens te meer weer hoe eindbazig Guidetti en FEIJENOORD zijn.
pi_110285351
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 18:01 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Geeft eens te meer weer hoe eindbazig Guidetti en FEIJENOORD zijn.
Klopt :D
  vrijdag 13 april 2012 @ 18:28:01 #272
357045 Grifte
Feijenoord
pi_110286030
Mooi nieuws
pi_110286366
Gefeliciteerd Feyenoorders
pi_110286973
Mooi, maar sinds ze PSV in cat.3 hebben geplaatst heb ik een gezonde dosis wantrouwen ontwikkeld jegens de financiele tak van de KNVB.

Maar toch: mooi!
BFF met GGMM
pi_110287290
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 18:57 schreef DonRaja het volgende:
Mooi, maar sinds ze PSV in cat.3 hebben geplaatst heb ik een gezonde dosis wantrouwen ontwikkeld jegens de financiele tak van de KNVB.

Ze zakken snel terug aangezien ze elk jaar begroten op landstitel + Champions League
pi_110287535
Gefeliciteerd. :)
★★★
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:13:31 #277
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110287561
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 18:57 schreef DonRaja het volgende:

Eigenlijk exact dezelfde truc als ons uitgehaald hoor.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:15:44 #278
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_110287638
LN negeert vooralsnog het nieuws :?
pi_110287713
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:13 schreef Caland het volgende:

[..]

Eigenlijk exact dezelfde truc als ons uitgehaald hoor.
Nee, PSV heeft:
- niet gesaneerd
- geen salarisplafond ingesteld
- de eigen liquiditeit niet verbeterd
- het percentage variabele uitgaven verhoogd
- CL mee begroot

Hoe is dit dezelfde truc? Ik dacht juist dat Fey geen trucjes had uitgehaald?
BFF met GGMM
pi_110287754
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, PSV heeft:
- niet gesaneerd
- CL mee begroot

Hij bedoelt dat zij nu ook slecht bezig zijn en ook schulden dreigen te krijgen.
* Verwijderd *
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:19:20 #281
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110287769
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:17 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nee, PSV heeft:
- niet gesaneerd
- CL mee begroot

PSV heeft de CL helemaal niet begroot. Snap niet hoe men daarbij komt. En op 'geen salarisplafond ingesteld' na klopt er ook niks van je post. Maargoed, dat hebben wij ook nooit gedaan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:20:21 #282
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110287802
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:19 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Hij bedoelt dat zij nu ook slecht bezig zijn en ook schulden dreigen te krijgen.
Bestaande schulden omgezet in gunstigere schulden = zelfde truc.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110287810
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:19 schreef Caland het volgende:

[..]

PSV heeft de CL helemaal niet begroot. Snap niet hoe men daarbij komt. En op 'geen salarisplafond ingesteld' na klopt er ook niks van je post. Maargoed, dat hebben wij ook nooit gedaan.
Volgens mij heeft PSV gewoon de standaard opbrengsten van de CL mee begroot hoor, Correct me if I'm wrong
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:21:17 #284
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110287841
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:20 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Volgens mij heeft PSV gewoon de standaard opbrengsten van de CL mee begroot hoor, Correct me if I'm wrong
Nou, bij deze dan.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110287874
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:21 schreef Caland het volgende:

[..]

Nou, bij deze dan.
Je hebt me overtuigd. Maar het is inderdaad dezelfde truc die toen bij ons is geflikt met de schulden.
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:24:03 #286
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110287935
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:22 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Je hebt me overtuigd. Maar het is inderdaad dezelfde truc die toen bij ons is geflikt met de schulden.
In de verste verten niet. Wat wij deden was de mongoloide versie daarvan. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110288033
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Dat is wel gebleken ja
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:26:49 #288
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_110288037
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:24 schreef Caland het volgende:

[..]

Het beleid van PSV is vele malen riskanter.
pi_110288078
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:26 schreef Merkie het volgende:

[..]

Het beleid van PSV is vele malen riskanter.
Mwa, denk het niet hoor. Via de gemeente is vrij veilig aangezien zij hoogstwaarschijnlijk niet gaan dwarsliggen wanneer PSV op de rand van faillissement staat
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:29:10 #290
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_110288139
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Mwa, denk het niet hoor. Via de gemeente is vrij veilig aangezien zij hoogstwaarschijnlijk niet gaan dwarsliggen wanneer PSV op de rand van faillissement staat
Dat misschien niet, maar hun begroting is behoorlijk optimistisch. Ze hebben echt geen ¤30 miljoen geïnvesteerd zonder enig rendement op de investering te verwachten. Sportieve tegenvallers kunnen wij hebben, bij PSV verwacht ik dat de impact op de financiële situatie een stuk groter zal zijn.
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:29:30 #291
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_110288155
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:27 schreef SjaakBauer het volgende:

[..]

Exact. Tevens verkopen zij niet hun jeugdopleiding en halen ze iig spelers met doorverkoopwaarde.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_110288211
Tja, ik ben dan ook ict-er en geen econoom

Klok/klepel... :@
BFF met GGMM
pi_110288222
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Exact. Tevens verkopen zij niet hun jeugdopleiding en halen ze iig spelers met doorverkoopwaarde.
Strootman en Mertens zijn eigenlijk wel zekerheidjes. Als Wijnaldum zo speelt als sinds de winterstop raken ze die nooit kwijt voor meer dan ze die gekocht hebben
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:37:45 #294
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_110288474
Had het er overigens van de week nog met een Ajacied-collega over, dat het zo mooi is dat iedereen PSV de boel zo misgunt dit seizoen _O-
  Moderator vrijdag 13 april 2012 @ 19:39:07 #295
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_110288525
quote:
6s.gif Op vrijdag 13 april 2012 17:00 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Ook zij zullen blij zijn.
Zij weten er vast nog wel een negatieve draai aan te geven. Mark my words.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:39:53 #296
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_110288559
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Vooralsnog vermelden ze het nog niet eens :')
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:43:40 #297
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_110288699
quote:
14s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:39 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nogal logisch. Er is nog steeds een schuld van plus minus 30 miljoen euro. Kunnen we wel allemaal hosanna doen. Dat moet nog steeds afbetaald worden. Net zoals Blokland zijn geld ooit wil terug zien.

We kunnen nu dan wel gewoon 'normaal' functioneren. Het afbouwen van die schuld blijft nog steeds prioriteit nummer een. Tot dan kunnen we niet of nauwelijks investeren in de selectie door spelers te kopen. Noodgedwongen vangen we dat op met de jeugd. Iets wat gelukkig wel goed uitpakt. Had ook compleet anders kunnen lopen.

quote:
0s.gif Op vrijdag 13 april 2012 19:39 schreef Dekatria het volgende:

[..]

Vooralsnog vermelden ze het nog niet eens :')
Zijn dan ook niet van die internethelden die dag en nacht zitten te internetten.
Elite
Tegen TTIP
pi_110288838
SUPER FEYENOOOOOOORD!!!
I O+ FEYENOOOOOOORDD
  vrijdag 13 april 2012 @ 19:49:14 #299
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_110288934
Gaat weer goed
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_110289972
Gooi maar dicht lapo-hunters ;)
BFF met GGMM
  Forum Admin vrijdag 13 april 2012 @ 21:32:35 #301
35723 crew  GGMM
pi_110294377
Dicht.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.