Zeker in Nederlandquote:Op donderdag 12 april 2012 13:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij is zo fit als een hoentje. Dat moet ie toch nog makkelijk wekelijks kunnen laten zien?
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:46 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ook niet aan de spelers trouwens. Best kampioensmateriaal, zonder grap (iig. dit seizoen, volgend seizoen absoluut niet meerDie strootman, ach ach ach wat een misére die gast op het moment).
Maar ja, als er maar gekocht en gekocht wordt zonder dat het een eenheid is... Kijk naar RKC. Allemaal middelmaat, staan wel verdorie gedeeld achtste met spelers die individueel nauwelijks jupilerniveau ontstijgen.
Je ziet het ook bij Man. City of Real. Kopen kopen kopen == geen garantie voor succes.
Ik voorspel zware tijden voor PSV.
Ja, maar ze hebben het natuurlijk fantastisch gedaan in de Europa League.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:50 schreef Helpmefok het volgende:
Wisten jullie dat PSV dit seizoen 5 punten mínder heeft dan vorig jaar uit dezelfde wedstrijden (waarbij Willem II wordt vervangen door RKC?)
Dat betekent dat 30 miljoen dus een beker koopt, maar voor de rest eigenlijk alleen problemen opgeleverd heeft voor jullie..
Ik zou die Brands er meteen uitgooien.
Ja dat klo... behalve dat AZ met 1/10e van de transferbetalingen een ronde verder kwam én tegen grotere tegenstandersquote:Op donderdag 12 april 2012 13:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben het natuurlijk fantastisch gedaan in de Europa League.
Deze gevatte jongen!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:51 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ja, maar ze hebben het natuurlijk fantastisch gedaan in de Europa League.
Ik zou er niet al te hard om lachen vriend. Tot 2014/2015 zullen jullie geen rol van betekenis spelen. Zie Feijenoord.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]Ik heb op youtube dat deuntje van Star Wars aangezet als die gozert in het zwart aankomt. Dat maakt het nóg spannender.
Nee, maar waarom zou hij in vredesnaam op de bank gaan zitten als hij in Italie iedere week speel bij Milan. De Eredivisie is 3 slagen trager dan de Serie A en da's een prestatie op zich.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:50 schreef Kper_Norci het volgende:
[..]
Dit, sowieso zie ik in van Bommel geen bankzitter.
Sorry, zal niet meer lachen man.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou er niet al te hard om lachen vriend. Tot 2014/2015 zullen jullie geen rol van betekenis spelen. Zie Feijenoord.
En dat is toch best jammer.
Het is wat met die glazen bol van je knulletje.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik zou er niet al te hard om lachen vriend. Tot 2014/2015 zullen jullie geen rol van betekenis spelen. Zie Feijenoord.
En dat is toch best jammer.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:54 schreef YazooW het volgende:
Weer geen kampioen en ze zijn het stadion kwijt. Lekker seizoen hoor...
Als in ze zijn geen eigenaar meerquote:Op donderdag 12 april 2012 13:55 schreef Buitendam het volgende:
[..]eh kwijt? Als in; niemand weet waar ie is?
Uitslagenquote:Op donderdag 12 april 2012 13:52 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ja dat klo... behalve dat AZ met 1/10e van de transferbetalingen een ronde verder kwam én tegen grotere tegenstanders.
Dat is naast de trainingswissel het beste idee van het seizoen. WAT ZAL HET TIJ KEREN!!quote:Op donderdag 12 april 2012 13:54 schreef Sala-adin het volgende:
PSV heeft gewoon een echt hechte supportersaanhang nodig die de herdgang bestormen. Een maassluisje boven op die zwakke spelers om ze eens wakker te schudden. Mertens trilt dan vast zijn overige tanden uit
Lees je in knul. Ooit gehoord van een recht van opstal?quote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
Hebben ze verkocht aan de gemeente in ruil voor die lening![]()
De Herdgang trouwens ook.
Jep en 50 hoeren voor de gemeente Eindhoven.quote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:57 schreef YazooW het volgende:
[..]
oh daarom zijn de hoeren wegquote:Op donderdag 12 april 2012 13:58 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Jep en 50 hoeren voor de gemeente Eindhoven.
quote:Op donderdag 12 april 2012 13:59 schreef Buitendam het volgende:
[..]Wat is dit nou toch weer voor stripfiguur..
Broertje van Helpmefok?
quote:Het gaat om verkoop van de grond onder het Philips Stadion en De Herdgang, waarbij PSV het recht behoudt om deze te blijven gebruiken. Deze structuur (erfpacht) wordt vaak gebruikt bij gronden waarbij eigendom en beheer gesplitst worden. De gemeente moet lenen voor de aankoop en dus een rente betalen op de lening. PSV betaalt de gemeente een bedrag voor het gebruik van de grond dat hoger is dan de rentekosten van de gemeente. Het kost de gemeente dus niets, gaat niet ten koste van de begroting en leidt niet tot extra besparingen op andere activiteiten. Als de gemeente het geld geleend had om andere (sociale) activiteiten te subsidiëren, waren er niet de inkomsten geweest om de rentelasten te compenseren. Dan had het wel geld gekost.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |